Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція *** КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» із спорудженням *** за схемою *** «Полуторна» та встановлення *** потужністю 200 МВА, з влаштуванням фізичного захисту *** за адресою: ***» (ІІ черга, ІІІ черга)
Очікувана вартість
933 166 439,00 UAH
UA-2024-11-26-001641-a ● d2f9f741f0e64da282a12d20f43d1a1a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2024 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 13:08 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 13:08 |
Очікувана вартість: | 933 166 439,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 331 664,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За істотне порушення Підрядником умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути надане забезпечення виконання Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення забезпечення виконання Договору не звільняє Підрядника від зобов’язання Підрядника належним чином виконувати всі умови цього Договору.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5_% від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція *** КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» із спорудженням *** за схемою *** «Полуторна» та встановлення *** потужністю 200 МВА, з влаштуванням фізичного захисту *** за адресою: ***» (ІІ черга, ІІІ черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Подальші розрахунки за фактично та якісно виконані роботи проводиться шляхом здійснення Замовником оплати протягом 40 робочих днів від дати підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в, Довідок КБ-3, з урахуванням суми сплаченого авансу за Договором (у разі погодження Сторонами такої оплати у відповідних додаткових угодах). | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2024 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2024 17:05 |
ТД Додаток 6 Перелік Переможця.docx | |
04 грудня 2024 17:05 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.pdf | |
04 грудня 2024 17:05 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
04 грудня 2024 17:05 |
Перелік змін 04.12.2024.docx | |
04 грудня 2024 17:05 |
0_ТД (Особливості).docx | |
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx | |
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 1 Перелік Учасника.docx | |
26 листопада 2024 09:40 |
0_ТД (Особливості).docx | |
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx | |
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 5 Проект договору.pdf | |
26 листопада 2024 09:40 |
82.ims | |
26 листопада 2024 09:40 |
81.ims | |
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.pdf |
04 грудня 2024 17:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 грудня 2024 17:05 |
ТД Додаток 6 Перелік Переможця.docx
|
||||||
04 грудня 2024 17:05 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.pdf
|
||||||
04 грудня 2024 17:05 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.docx
|
||||||
04 грудня 2024 17:05 |
Перелік змін 04.12.2024.docx
|
||||||
04 грудня 2024 17:05 |
0_ТД (Особливості).docx
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 2 п 28 Особливостей та ст16 Закону.docx
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 1 Перелік Учасника.docx
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
0_ТД (Особливості).docx
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 3 Інші вимоги.docx
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 5 Проект договору.pdf
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
82.ims
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
81.ims
|
||||||
26 листопада 2024 09:40 |
ТД Додаток 4 Технічна специфікація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація в ТЗ
Дата подання: 27 листопада 2024 13:10
Дата відповіді: 29 листопада 2024 15:24
Шановний Замовник! Предмет закупівлі називається: "...з влаштуванням фізичного захисту....". В ТЗ відсутня інформація щодо влаштування фізичного захисту. Просимо розяснити: на фізичний захист буде додатковий тендер? Чи можливо ТЗ завантажено не у повному обсязі?Дякуємо
Відповідь: Влаштування фізичного захисту передбачено окремою чергою, в об’єми даного тендеру не входить.
квалфікаційні вимоги
Дата подання: 27 листопада 2024 13:13
Дата відповіді: 29 листопада 2024 15:26
Нановний Замовник!
Чому кваліфікаційні вимоги розміщено в технічних і якісних характеристиках закупівлі -ТЗ? У випадку наявності невідповідностей учасник з мінімальною ціною буде позбавлений можливості виправити ці невідповідності? А це ж невідповідає вимогам Закону та особливостей.
Відповідь: На питання: «Чому кваліфікаційні вимоги розміщено в технічних і якісних характеристиках закупівлі -ТЗ?» повідомляємо. Тендерна документація (документація щодо умов проведення тендеру) розроблена та затверджена Замовником з дотриманням вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон) та п.28. Особливостей (Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
На питання: «Відповідно п.9 Статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» повідомляємо. Замовник проводить закупівлі з дотримання вимог закупівельного законодавства, в тому числі п.9 Статті 26 Закону, п. 43. Особливостей. Якщо Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже помилки в кваліфікаційній інформації та/або кваліфікаційних документах не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що дає право Замовнику оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а Учаснику можливість виправлення помилок.
На питання: «Відповідно п.9 Статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» повідомляємо. Замовник проводить закупівлі з дотримання вимог закупівельного законодавства, в тому числі п.9 Статті 26 Закону, п. 43. Особливостей. Якщо Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже помилки в кваліфікаційній інформації та/або кваліфікаційних документах не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, що дає право Замовнику оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а Учаснику можливість виправлення помилок.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2024 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНІС" |
892 815 164,68
UAH з ПДВ
|
863 980 164,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕСС ДИЗАЙН" |
898 961 331,90
UAH з ПДВ
|
866 961 331,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКНІС" #43860921 |
Переможець |
863 980 164,68
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 08:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2024 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:47
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:47
|
Додаткова угода 1.docx | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 18:34
|
договір №4547УКБ-24-БК від 25.12.2024 .pdf | укладений |
25 грудня 2024 18:34
|
договір №4547УКБ-24-БК від 25.12.2024 .docx | укладений |
25 грудня 2024 18:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пп. 4.2.1 п. 4.2. Договору про виконання робіт №4547/УКБ-24-БК від 25.12.2024 (далі – Договір), керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 №1070 та Наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.12.2024 №122-ОД «Про затвердження Положення про здійснення у 2024 році попередньої оплати за рахунок бюджетних коштів за договором по об’єкту «Реконструкція *** КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» із спорудженням *** за схемою *** «Полуторна» та встановленням *** потужністю 200 МВА, з влаштуванням фізичного захисту *** за адресою: ***» |
Номер договору про закупівлю: | 4547/УКБ-24-БК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |