Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система відеоконференцзв’язку, у складі: комплекту обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксування, протоколювання судових засідань та проведення судових засідань в режимі відеоконференції (ДК 021:2015 код 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
Очікувана вартість
9 563 900,00 UAH
UA-2024-11-25-018387-a ● f427501f974443d0aed39d7c44612bb0
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 26302945 |
Місцезнаходження: | 65005, Україна , Одеська обл., Одеса, Бабеля 2 |
Контактна особа: |
Ясінський Юрій Леонідович 380633232997 squier2014@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2024 18:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 563 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 819,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 комплект
Система відеоконференцзв’язку, у складі: комплекту обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксування, протоколювання судових засідань та проведення судових засідань в режимі відеоконференції (ДК 021:2015 код 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2024
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Покупець здійснює оплату Товару на підставі видаткової накладної, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Покупець здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання належним чином оформленої видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2024 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2024 15:35 |
Перелік змін.docx | |
28 листопада 2024 15:35 |
В 10-3.pdf | |
28 листопада 2024 15:35 |
Додаток 1 до тендерної документації в новій редакції.doc | |
28 листопада 2024 15:35 |
Тендерна документація в новій редакції .doc | |
28 листопада 2024 15:35 |
Додаток 2 тендерної документації в новій редакції.docx | |
25 листопада 2024 18:56 |
Протокол про допущення помилки.pdf | |
25 листопада 2024 18:27 |
Додаток 3 до тендерної документації .docx | |
25 листопада 2024 18:27 |
Додаток 4 до тендерної документації.doc | |
25 листопада 2024 18:27 |
Додаток 5 до тендерної документації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 27 листопада 2024 16:22
Дата відповіді: 28 листопада 2024 15:39
Шановний замовник!
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, згідно Додатку №2 встановлені наступні вимоги до предмету закупівлі:
1. На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копію Декларації відповідності вимогам наступних нормативних документів:
• Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. N 1077;
• Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. N 1067.
• Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (ПКМУ №139 від 10.03.2017), від виробника персональних комп’ютерів.
Оголошена вами закупівля Система відеоконференцзв’язку, у складі: комплекту обладнання для забезпечення аудіо-, відеофіксування, протоколювання судових засідань та проведення судових засідань в режимі відеоконференції (ДК 021:2015 код 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм) містить на меті закупівлю комплекту, в той же час вищевказана вимога застосовується до окремо виділеного товару, враховуючи вищезазначене, просимо прибрати дану вимогу .
Також в Додатку №2 зазначено вимогу:
1. На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копію наступних сертифікатів:
• Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018;
• Сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015;
• Сертифікату на системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування ISO 45001:2018
Вбачаємо формулювання даної вимоги не достименним. Ми розуміємо, що вимога надання сертифікатів ІСО дозволяє вам, як замовнику забезпечити стабільну якість отриманих послуг або товарів – підтвердження цього є впровадження системи менеджменту якості згідно ISO 9001:2015, та надання відповідного сертифікату, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу що до надання
• Сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015;
• Сертифікату на системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування ISO 45001:2018, які не мають відношення до даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення до Додатку №2 внесено відповідні зміни. Крім того прошу звернути увагу на супутні зміни, які відбулися в Тендерній документації відповідно до завантаженого файлу "Перелік змін". Дякую за Ваше звернення!
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій