Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
73 920 000,00 UAH
UA-2024-11-25-014542-a 0c874450a1e040bb9ce6a0ff69a0ab4a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2024 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2024 14:00
Початок аукціону: 04 грудня 2024 14:00
Очікувана вартість: 73 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 739200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-01-02-000-0001

N-02-01-02-000-0001

Місце поставки – Україна
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 - 40 000 к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 комплект
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 739200 UAH
Форма підтвердження: документ
25 листопада 2024 15:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
25 листопада 2024 15:42
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
25 листопада 2024 15:42
TS_kostum_litniy_polyoviy.pdf
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 8. Проект договору;.docx
25 листопада 2024 15:42
Розмірна сітка_КЛП_тип_4_клас_7.xlsx
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
25 листопада 2024 15:42
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
25 листопада 2024 15:42
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2024 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 70 400 000,00
UAH з ПДВ
70 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 72 398 400,00
UAH з ПДВ
72 398 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД" 73 920 000,00
UAH з ПДВ
73 920 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 грудня 2024 21:34
Електронний підпис
05 грудня 2024 21:32
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2024 21:32
Статут завірений.pdf
05 грудня 2024 21:32
Рішення.pdf
05 грудня 2024 21:32
Наказ.pdf
05 грудня 2024 21:32
Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2024 21:32
Витяг з ЄДР.pdf
05 грудня 2024 21:32
ВИПИСКА з ЄДР.pdf
03 грудня 2024 17:52
Електронний підпис
03 грудня 2024 17:52
Електронний підпис
03 грудня 2024 17:51
2. Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2024 17:51
ГАРАНТІЯ 3894.zip
03 грудня 2024 17:51
16. Довідка керівник.zip
03 грудня 2024 17:51
1. Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf
03 грудня 2024 17:51
Dokumenti banku i povnovazhennya.pdf.p7s.p7s
03 грудня 2024 17:51
1. ГАРАНТІЯ 3894.pdf
03 грудня 2024 17:51
13. Лист-гарантія.pdf
03 грудня 2024 17:51
ГАРАНТІЯ 3894.pdf.p7s.p7s
03 грудня 2024 17:51
20. Довідка ДПС.pdf
03 грудня 2024 17:51
14. Анкета.pdf
03 грудня 2024 17:51
21. Наказ антикорупція.pdf
03 грудня 2024 17:51
10. Договір 130-04-24-RM.pdf
03 грудня 2024 17:51
8. ЄСВ.rar
03 грудня 2024 17:51
8. ЄСВ.rar.p7s.zip
03 грудня 2024 17:51
7. штатний розпис.pdf
03 грудня 2024 17:51
3. Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2024 17:51
4. АКТ КЛП тип 1.pdf
03 грудня 2024 17:51
1. ГАРАНТІЯ 3894.pdf
03 грудня 2024 17:51
ГАРАНТІЯ 3894.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

03 грудня 2024 17:20
Електронний підпис
03 грудня 2024 17:20
Електронний підпис
03 грудня 2024 17:20
Guarantee _115353_GL-88_48_739 200.zip
03 грудня 2024 17:20
17. Анкета.pdf
03 грудня 2024 17:20
Витяг (1).pdf
03 грудня 2024 17:20
inform.pdf
03 грудня 2024 17:20
15. Лист-гарантія.pdf
03 грудня 2024 17:20
Довідка.zip
03 грудня 2024 17:20
17. Анкета.pdf.p7s
03 грудня 2024 17:20
15. Лист-гарантія.pdf.p7s
03 грудня 2024 17:20
inform.pdf (2).p7s
03 грудня 2024 17:20
12. Відгук до договору 63.pdf
03 грудня 2024 17:20
Довідка (1).zip
03 грудня 2024 17:20
public_doc (3).p7s
03 грудня 2024 17:20
Файл підпису (1).p7s
03 грудня 2024 17:20
public_doc (3).pdf

Конфіденційні документи

03 грудня 2024 17:20
9. Аналогічний договір 175 з накладними та відгуком.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з міністерством оборони України

03 грудня 2024 17:20
10. Аналогічний договір 63 з накладними та відгуком.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з міністерством оборони України

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"
#42752897
Відхилено 70 400 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2024 17:00
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
Переможець 72 398 400,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2024 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2024 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
72 398 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2024 17:36
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 410 12-24-РМ від 10.12.2024.pdf укладений
10 грудня 2024 17:29