Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Контактна особа: |
Лосенко Вікторія Сергіївна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 206 055 986,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 060 559,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA048999980314060544000010756, ЄДРПОУ 37955989, Банк Казначейство України (ЕАП), одержувач ГУК у Київ. обл./Бучанська міська ТГ/24060300. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Плата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2024 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2024 16:10 |
Протокол 130.pdf | |
13 грудня 2024 16:10 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 13.12.2024.docx | |
13 грудня 2024 16:10 |
Зміни до ТД від 13.12.2024 р..docx | |
13 грудня 2024 16:10 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
13 грудня 2024 16:10 |
Відомість обсягів робіт.rtf | |
26 листопада 2024 16:22 |
Перелік змін до ТД від 26.11.2024 р..pdf | |
26 листопада 2024 16:22 |
Протокол_123.pdf | |
26 листопада 2024 16:22 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 26.11.2024.docx | |
25 листопада 2024 15:57 |
Протокол_122.pdf | |
25 листопада 2024 15:57 |
Оголошення про проведення торгів.pdf | |
25 листопада 2024 15:57 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_2.docx | |
25 листопада 2024 15:57 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2.docx |
13 грудня 2024 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Протокол 130.pdf
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 13.12.2024.docx
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Зміни до ТД від 13.12.2024 р..docx
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Відомість обсягів робіт.rtf
|
||||||
26 листопада 2024 16:22 |
Перелік змін до ТД від 26.11.2024 р..pdf
|
||||||
26 листопада 2024 16:22 |
Протокол_123.pdf
|
||||||
26 листопада 2024 16:22 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 26.11.2024.docx
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
Протокол_122.pdf
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
Оголошення про проведення торгів.pdf
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_2.docx
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 3.2 ДБН А.2.2.-3:2014 визначено наступне:
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта
будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або
функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних
техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо),
забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-
економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов
експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів
несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт
експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)
При цьому відповідно до п. 3.7 ДБН А.2.2.-3:2014 визначено наступне:
Капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Відповідно до п. 5.3 Розділ ІІІ. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Таким чином учасник має надати аналогічні до предмету закупівлі договори. Договори на виконання робіт з капітального ремонту чи поточного ремонту не будуть вважатися аналогічними.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва забезпечить наявність в Замовника інформації щодо належного виконання Учасником робіт за аналогічними договорами. Окрім цього листи-відгуки, що адресовані Замовнику підтвердять актуальність наданого документу.
Зазначені вимоги не є дискримінаційними та не обмежують потенційних Учасників, окрім цього відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати інші вимоги які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), «або» СС2 (середні наслідки), «або» СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом).
Враховуючи, що клас наслідків об’єкта визначено як СС2, Учасник має надати інформацію про наявність експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-04-000066 ● 036dc8da00a84d91b86a46c08acf108e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2025 № 94
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-11-25-013377-a 25.11.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05 16:26:55
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування», замовником якої є Відділ освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-25-013377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного
розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Надати підтвердження внесення ТОВ «Сан Сістемс Девелопмент» забезпечення виконання договору на умовах передбачених пунктом 7 розділу 6 тендерної документації.
6. Надати пояснення щодо того, чому Замовником оприлюднено Договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 07.01.2025 № 01 без документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, а також пояснення щодо того, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, з огляду на укладання договору про закупівлю зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону № 922-VIII.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-07 15:03:37
Про надання інформації на запит
На запит Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби від 5 березня 2025 року щодо проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування», замовником якої є Відділ освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-25-013377-a) повідомляємо наступне.
1. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Інформуємо про те, що замовником проектної документації на будівництво об’єкта: «Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» виступав Відділ освіти Бучанської міської ради.
Проектна документація пройшла експертизу, отримано експертний звіт (позитивний) № 859/е/24 від 20 грудня 2024 року затверджений Державним підприємством "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВОДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ", щодо розгляду проектної документації на будівництво за всіма необхідними напрямами, що підтверджує її відповідність законодавству України у сфері будівництва, будівельним нормам і правилам та нормативним документам, вихідним даним на проектування з дотриманням вимог до питань міцності, надійності, довговічності; з питань експлуатації безпеки; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення; з питань охорони праці; з питань екології; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань енергозбереження, з питань архітектури; з питань інженерного забезпечення; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку очікуваної вартості на 2024 рік з урахуванням кількості необхідного обсягу виконання робіт.
2. Посилання на власний веб-сайт де розміщено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://vob.org.ua/node/1066
3. У зв’язку із тим, що даний проєкт: «KV05_18 Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» має відповідати вимогам встановленим Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України дану Тендерну документацію розроблено згідно пункту 5.1 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ) яким встановлено наступне:
• Мінрегіон/ГУПП розробляє Примірну тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі замовниками. Внесення змін до Примірної тендерної документації здійснюється у разі потреби Мінрегіоном/ГУПП та схвалюється відповідною Робочою групою при Мінрегіоні, зокрема внаслідок внесення змін до цього Посібника та національного законодавства.
• Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ.
• Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі.
На засіданні Групи управління і підтримки проектів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України», яке відбулось 15 січня 2025 року було розглянуто на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами імплементації програми для Програми з відновлення України, що відповідно до листа Європейського інвестиційного банку застосовуються і для Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, та за результатами розгляду було схвалено тендерну документацію: «KV05_18 Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» (технічний нагляд). (Витяг із Протоколу № 1 додається).
Рішенням сесії Бучанської міської ради № 5132 - 68 – VIII від 24.12.2024 року «Про місцевий бюджет Бучанської міської територіальної громади на 2025 рік» затверджено бюджетні призначення головним розпорядникам коштів місцевого бюджету на 2025 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, яке розміщене на офіційному сайті Бучанської міської ради за посиланням: https://bucha-rada.gov.ua/decision-city-council
КПКВК - 061 7381 «Реалізація проектів в рамках Програми з відновлення України
4. Повідомляємо про те, що фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалося.
5. Надаємо підтвердження внесення ТОВ «Сан Сістемс Девелопмент» забезпечення виконання договору на умовах передбачених пунктом 7 розділу 6 тендерної документації, а саме скан-копію Банківської гарантії №44620 .
6. 09.01.2025 року Замовником було оприлюднено звіт про укладений договір за результатами проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція» № UA-2024-11-25-013377-a №01 від 07.01.2025 року. Під час оприлюднення звіту про договір 9 січня 2025 року відбувся збій у системі у зв’язку із хакерською атакою яка відбулась на інтернет мережу, що спричинило некоректну публікацію звіту про Договір, а саме завантажено Договір з усіма додатками лише у форматі PDF, змоги дозавантажити документи у машинозчитувальному форматі не було можливості, у зв'зку із збоєм у системі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі, виконано в повному обсязі, а саме: Замовником здійснено заходи щодо приведення умов Договору про закупівлю робіт (договору підряду) від 07.01.2025 № 01 у відповідність вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII (доповнено інформацію про ціни на матеріальні ресурси щодо країни походження товару стосовно кожної номенклатурної позиції та висвітлено документ про ціни на матеріальні ресурси у новій редакції) а також оприлюднено договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, чим дотримано вимоги Закону № 922-VIII, та здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, проведено роз'яснювальну роботу з особами, якими допущено порушення.
2025-04-02 15:11:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сан Сістемс Девелопмент |
206 031 023,28
UAH з ПДВ
|
202 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НІДКОМ |
202 840 486,50
UAH з ПДВ
|
202 840 486,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сан Сістемс Девелопмент #43428042 |
Переможець |
202 800 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2024 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:52
|
Додатки до Договору.zip | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:50
|
Договір Реконструкція ЗОШ 2.docx | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:29
|
Нова редакція _ Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:26
|
Нова редакція _ Підсумкова відомість ресурсів.xls | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:25
|
Нова редакція _ Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:12
|
Нова редакція _ Підсумкова відомість ресурсів.xls | зміни до договору |
02 квітня 2025 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2025 17:13
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 11:35
|
Договір №01.pdf | укладений |
09 січня 2025 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підсумкова відомість ресурсів |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Підсумкова відомість ресурсів |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підсумкова відомість ресурсів у новій редакції від 02.04.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Підсумкова відомість ресурсів у новій редакції від 02.04.2025 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір з усіма додатками у машинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір з усіма додатками у машинозчитувальному форматі |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція | 1 | робота |
202 800 000,00
UAH з ПДВ
|