Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
206 055 986,40 UAH
UA-2024-11-25-013377-a ● fb1f478c40934320bca4b5a08a12c2eb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Контактна особа: |
Лосенко Вікторія Сергіївна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 206 055 986,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 060 559,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA048999980314060544000010756, ЄДРПОУ 37955989, Банк Казначейство України (ЕАП), одержувач ГУК у Київ. обл./Бучанська міська ТГ/24060300. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Плата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2024 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2024 16:10 |
Протокол 130.pdf | |
13 грудня 2024 16:10 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 13.12.2024.docx | |
13 грудня 2024 16:10 |
Зміни до ТД від 13.12.2024 р..docx | |
13 грудня 2024 16:10 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
13 грудня 2024 16:10 |
Відомість обсягів робіт.rtf | |
26 листопада 2024 16:22 |
Перелік змін до ТД від 26.11.2024 р..pdf | |
26 листопада 2024 16:22 |
Протокол_123.pdf | |
26 листопада 2024 16:22 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 26.11.2024.docx | |
25 листопада 2024 15:57 |
Протокол_122.pdf | |
25 листопада 2024 15:57 |
Оголошення про проведення торгів.pdf | |
25 листопада 2024 15:57 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_2.docx | |
25 листопада 2024 15:57 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2.docx |
13 грудня 2024 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Протокол 130.pdf
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 13.12.2024.docx
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Зміни до ТД від 13.12.2024 р..docx
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
||||||
13 грудня 2024 16:10 |
Відомість обсягів робіт.rtf
|
||||||
26 листопада 2024 16:22 |
Перелік змін до ТД від 26.11.2024 р..pdf
|
||||||
26 листопада 2024 16:22 |
Протокол_123.pdf
|
||||||
26 листопада 2024 16:22 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2_Нова редакція від 26.11.2024.docx
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
Протокол_122.pdf
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
Оголошення про проведення торгів.pdf
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_2.docx
|
||||||
25 листопада 2024 15:57 |
KV05A_18 Реконструкція Бучанського НВК СЗОШ №2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення недоліків у вимогах технічного завдання
Дата подання: 11 грудня 2024 17:40
Дата відповіді: 12 грудня 2024 15:57
Звертаємося до Вас з проханням, задля підготування тендерної пропозиції, додати Підсумкову відомість ресурсів, у звʼязку з тим що у технічному завданні відсутнє устаткування, яке повинно монтуватися.
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до п. 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва.
Надання проектної документації
Дата подання: 11 грудня 2024 17:43
Дата відповіді: 12 грудня 2024 15:57
Звертаємось до Вас з проханням надати повний пакет Проектної документації для ознайомлення з проектними рішеннями.
Відповідь: Шановний Учаснику! Проектна документація буде надана переможцю закупівлі. Вся необхідна інформація надана в тендерній документації.
Усунення недоліків у технічному завданні
Дата подання: 12 грудня 2024 09:41
Дата відповіді: 12 грудня 2024 15:59
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання) Учасник процедури закупівлі має включити до технічного завдання звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством.
Звертаємося до Вас з проханням або додати до тендерної документації звіт з експертизи на даний обʼєкт або усунути дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник ! Додаток 3 (Технічне завдання) наведений окремим додатком та містить інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі. Заповнювати Додаток 3 до тендерної документації не потрібно, відповідно вимога «звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством.» немає відношення до Учасника процедури закупівлі.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 12 грудня 2024 14:50
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:21
Шановний Замовник, просимо надати уточнення чи буде вважатися аналогічним договором на виконання робіт з капітального ремонту чи поточного ремонту?
Відповідь: Відповідно п. 4, Розділу І тендерної документації предмет закупівлі визначено як реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» №2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування».
Відповідно до п. 3.2 ДБН А.2.2.-3:2014 визначено наступне:
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта
будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або
функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних
техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо),
забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-
економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов
експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів
несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт
експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)
При цьому відповідно до п. 3.7 ДБН А.2.2.-3:2014 визначено наступне:
Капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Відповідно до п. 5.3 Розділ ІІІ. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Таким чином учасник має надати аналогічні до предмету закупівлі договори. Договори на виконання робіт з капітального ремонту чи поточного ремонту не будуть вважатися аналогічними.
Відповідно до п. 3.2 ДБН А.2.2.-3:2014 визначено наступне:
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта
будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або
функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних
техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо),
забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-
економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов
експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів
несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт
експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)
При цьому відповідно до п. 3.7 ДБН А.2.2.-3:2014 визначено наступне:
Капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Відповідно до п. 5.3 Розділ ІІІ. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Таким чином учасник має надати аналогічні до предмету закупівлі договори. Договори на виконання робіт з капітального ремонту чи поточного ремонту не будуть вважатися аналогічними.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 грудня 2024 17:23
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:25
Відповідно до п. 5.3.3. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасника надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених обʼєктів будівництва.
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно зі п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник у своїй вимозі вимагає, по-перше, щоб Учасник надав листи-відгуки адресовані саме йому, однак листи-відгуки надаються тим хто звертається за таким відгуком. Вимагати звернення від контрагентів Учасника саме до Відділу освіти Бучанської міської ради є не законним. По-друге, Замовник вимагає надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених обʼєктів будівництва, однак відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №923 від 08.10.2008 року "Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом обʼєктів" за введення обʼєкта в експлуатацію відповідає Замовник, і лише Замовник уповноважений подавати такі документи. Підрядна організація не несе відповідальності за введення обʼєкта в експлуатацію. Тому чи ввів Замовник обʼєкт, що будувався Учасником в експлуатацію, чи ні - не стосується виконання Учасником аналогічного договору та не підтверджує чи не спростовує його виконання.
На думку Антимонопольного Комітету України у листі №20-29/08-3600 від 12.03.2020 року до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України про надсилання рекомендацій, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно використовуються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь в конкурсі.
Звертаємося до Вас з вимогою, усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва забезпечить наявність в Замовника інформації щодо належного виконання Учасником робіт за аналогічними договорами. Окрім цього листи-відгуки, що адресовані Замовнику підтвердять актуальність наданого документу.
Зазначені вимоги не є дискримінаційними та не обмежують потенційних Учасників, окрім цього відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати інші вимоги які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Надання скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва забезпечить наявність в Замовника інформації щодо належного виконання Учасником робіт за аналогічними договорами. Окрім цього листи-відгуки, що адресовані Замовнику підтвердять актуальність наданого документу.
Зазначені вимоги не є дискримінаційними та не обмежують потенційних Учасників, окрім цього відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати інші вимоги які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання розʼяснень
Дата подання: 12 грудня 2024 17:26
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:27
Відповідно до п. 5.3.3. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасника надання не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Однак, Замовник не визначив у тендерній документації, який клас наслідків обʼєкта за предметом закупівлі. Просимо надати розʼяснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо, що клас наслідків об’єкта предмета закупівлі – СС2.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 17 грудня 2024 13:34
Дата відповіді: 18 грудня 2024 14:40
Відповідно до п. 5.2. Розділу ХІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник зазначає, що Обов’язковою умовою є також наявність у учасника наступних працівників: інженер – проектувальник в частині кошторисної документації (з відповідним підтвердженням свідотцтвом/сертифікатом); експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом), інженера – геодезиста (зі свідоцтвом про підвищення кваліфікації).
У своєму розʼяснення про клас наслідків обʼєкту Замовник зазначив, що клас наслідку даного обʼєкту є СС2. Тому вимога, що у Учасника має бути наявний у штаті або за договором цивільно-правового характеру експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) є необгрунтованим та дискримінаційним.
Звертаємося до вас з вимогою привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дана вимога передбачає залучення експерта технічного обстеження будівель та споруд в залежності від потреби при виконання робіт передбачених предметом закупівлі, відповідно класи наслідків зазначені через кому , тобто «АБО», а саме:
експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), «або» СС2 (середні наслідки), «або» СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом).
Враховуючи, що клас наслідків об’єкта визначено як СС2, Учасник має надати інформацію про наявність експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
експерт технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), «або» СС2 (середні наслідки), «або» СС3 (значні наслідки) (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом).
Враховуючи, що клас наслідків об’єкта визначено як СС2, Учасник має надати інформацію про наявність експерта технічного обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
Підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 20 грудня 2024 18:01
Дата відповіді: 22 грудня 2024 18:03
Учасник закупівлі виконав аналогічні роботи з реконструкції в повному обсязі та має пидписани Акти виконаних робіт та лист відгук від Замовника про належне та своєчасне виконання договору. Проте, замовник по аналогічному договору станом на дату подачі тендерної пропозиції по цьому тендеру ще не ввів такий обєкт в експлуатацію.
Чи буде вважатись надання у складі тенерної пропозиції копії аналогічного договору, актів виконаних робіт, листа- відгука та пояснення учасника щодо таких фактів належним виконанням вимог тенерної документації щодо підтвердження аналогічного досвіду з виконаних робіт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!Відповідно до вимог тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів підтверджується наступними документами:
5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва
5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сан Сістемс Девелопмент |
206 031 023,28
UAH з ПДВ
|
202 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НІДКОМ |
202 840 486,50
UAH з ПДВ
|
202 840 486,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сан Сістемс Девелопмент #43428042 |
Переможець |
202 800 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 17:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2024 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2025 17:13
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 11:35
|
Договір №01.pdf | укладений |
09 січня 2025 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підсумкова відомість ресурсів |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Підсумкова відомість ресурсів |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція Бучанського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» № 2 по вул. Шевченка, 14а в м. Буча, Київської області. Коригування» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція | 1 | робота |
202 800 000,00
UAH з ПДВ
|