Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», зокрема:
корпоративні права ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
частка у розмірі 33,3300% статутного капіталу ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), яка належить громадянину рф Голубицькому Михайлу Абрамовичу, частка у розмірі 33,3300% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянину рф Ленгу Євгенію Анатолійовичу, частка у розмірі 16,6700% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянину рф Лохвицькому Юрію Михайловичу, частка у розмірі 16,6700% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянці рф Вишняковій Ользі Валеріївні;
нерухоме майно, що на праві власності належать ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
- будівля (олійний цех) площею 102.1 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1е;
- будівля (телятник) площею 1140.5 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1в;
- будівля (сіносховище) площею 365.3 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1к;
- будівля (корівник) площею 1592.4 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1й;
- будівля (комплекс по переробці і зберіганню плодово-ягідної та овочевої продукції) площею 1376.7 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1а;
основні засоби, які перебувають на балансі ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
- агрегат для очищення листя суниці;
- агрегат компресорно- конденсаторний;
- апарат високого тиску HD 5/15C;
- барботажно - вiхрiєва мийка;
- борона дискова ПД 2,2;
- вiбросепаратор VS - 4Т ( сито №27 );
- вiзок для ящикiв 1,2м*3,5м;
- гідравлічний корчувач;
- ємність металева 50 м.куб.;
- ємність металева 75 м.куб.;
- застеляч соломи RS-01, навісний;
- інспекційний транспортер MEGA PI4,0/0,8;
- косарка DELEKS RINO 140;
- косілка-підрiбнювач Tigrone 230;
- КТП (м) - 100 кВа 10/0,4 кВ;
- машина абсорбації;
- мобільна гідравлічна рампа AUSBAU-NRW-6 (с.н. UAAV-BA119);
- модульний будинок;
- навантажувач електричний Toyota 7FBEF16;
- накопичувальна водойма;
- насосна станція (свердловина);
- обладнання з біологічної очистки стічних вод Bios;
- обприскувач 600 л. з гербіцидною лопаткою;
- оприскувач малооб'ємний;
- оприскувач садовий Родос Т2000;
- оприскувач зав.№1413;
- оприскувач садовий 600 л.;
- оприскувач Friuli 2000л.;
- пароочисник Karcher SGV 8/5 с.н. (11453);
- підлогомийна машина BD 43/25 C (с.н. 15439);
- подрібнювач малини DV-500;
- розподільчий транспортер MEGA РТR 4,0/0,8;
- свердловина № 1 2014 р.;
- свердловина № 2 2016 p.;
- свердловина № 3 2015 р.;
- свердловина № 4 2016 р.;
- свердловина № 5;
- свердловина №26;
- система відеонагляду;
- система охолодження та зберігання замороженої продукції (холодильна централь в комплекті з пультом керування на основі компресору Bitzer RFZ-05 – 1 x HSN-7451-60-ECO с.н. 1192200852);
- стальний твердоп. Котел Trermo AllianceVulkan SF;
- трактор колісний реєстраційний номер 13006АМ, марки МТЗ-82, 2013 року випуску, завод. № 06-08305;
- трактор колісний марки JOHN DEERE 3045B, завод. № N43045B610023, реєстр. № 18773АМ, 2017 року випуску;
- транспортнер з металодетектором PDM 2.5/0.5 (MEGA METRON 05 CIс.н. 2017-2280-СІ);
- трансформатор ТМ-100кВА 10/0,4 кВ;
- фреза приствольна «Ommos»;
- щіточна мийка
за ДК 021:2015(CPV)– 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2024-11-25-002563-a ● c5d45505ff1f405e9b5c14666905f2f8
Відкриті торги з особливостями
Аукціон
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ |
Код ЄДРПОУ: | 41037901 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Зубрицька Катерина Анатоліївна 0442900852 k.zubrytska@arma.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2024 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 13:17 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 13:17 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а зокрема:
корпоративні права ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
частка у розмірі 33,3300% статутного капіталу ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), яка належить громадянину рф Голубицькому Михайлу Абрамовичу, частка у розмірі 33,3300% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянину рф Ленгу Євгенію Анатолійовичу, частка у розмірі 16,6700% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянину рф Лохвицькому Юрію Михайловичу, частка у розмірі 16,6700% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянці рф Вишняковій Ользі Валеріївні;
нерухоме майно, що на праві власності належать ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
- будівля (олійний цех) площею 102.1 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1е;
- будівля (телятник) площею 1140.5 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1в;
- будівля (сіносховище) площею 365.3 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1к;
- будівля (корівник) площею 1592.4 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1й;
- будівля (комплекс по переробці і зберіганню плодово-ягідної та овочевої продукції) площею 1376.7 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1а;
основні засоби, які перебувають на балансі ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
- агрегат для очищення листя суниці;
- агрегат компресорно- конденсаторний;
- апарат високого тиску HD 5/15C;
- барботажно - вiхрiєва мийка;
- борона дискова ПД 2,2;
- вiбросепаратор VS - 4Т ( сито №27 );
- вiзок для ящикiв 1,2м*3,5м;
- гідравлічний корчувач;
- ємність металева 50 м.куб.;
- ємність металева 75 м.куб.;
- застеляч соломи RS-01, навісний;
- інспекційний транспортер MEGA PI4,0/0,8;
- косарка DELEKS RINO 140;
- косілка-підрiбнювач Tigrone 230;
- КТП (м) - 100 кВа 10/0,4 кВ;
- машина абсорбації;
- мобільна гідравлічна рампа AUSBAU-NRW-6 (с.н. UAAV-BA119);
- модульний будинок;
- навантажувач електричний Toyota 7FBEF16;
- накопичувальна водойма;
- насосна станція (свердловина);
- обладнання з біологічної очистки стічних вод Bios;
- обприскувач 600 л. з гербіцидною лопаткою;
- оприскувач малооб'ємний;
- оприскувач садовий Родос Т2000;
- оприскувач зав.№1413;
- оприскувач садовий 600 л.;
- оприскувач Friuli 2000л.;
- пароочисник Karcher SGV 8/5 с.н. (11453);
- підлогомийна машина BD 43/25 C (с.н. 15439);
- подрібнювач малини DV-500;
- розподільчий транспортер MEGA РТR 4,0/0,8;
- свердловина № 1 2014 р.;
- свердловина № 2 2016 p.;
- свердловина № 3 2015 р.;
- свердловина № 4 2016 р.;
- свердловина № 5;
- свердловина №26;
- система відеонагляду;
- система охолодження та зберігання замороженої продукції (холодильна централь в комплекті з пультом керування на основі компресору Bitzer RFZ-05 – 1 x HSN-7451-60-ECO с.н. 1192200852);
- стальний твердоп. Котел Trermo AllianceVulkan SF;
- трактор колісний реєстраційний номер 13006АМ, марки МТЗ-82, 2013 року випуску, завод. № 06-08305;
- трактор колісний марки JOHN DEERE 3045B, завод. № N43045B610023, реєстр. № 18773АМ, 2017 року випуску;
- транспортнер з металодетектором PDM 2.5/0.5 (MEGA METRON 05 CIс.н. 2017-2280-СІ);
- трансформатор ТМ-100кВА 10/0,4 кВ;
- фреза приствольна «Ommos»;
- щіточна мийка
за ДК 021:2015(CPV)– 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Розгорнути
Згорнути
корпоративні права ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
частка у розмірі 33,3300% статутного капіталу ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), яка належить громадянину рф Голубицькому Михайлу Абрамовичу, частка у розмірі 33,3300% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянину рф Ленгу Євгенію Анатолійовичу, частка у розмірі 16,6700% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянину рф Лохвицькому Юрію Михайловичу, частка у розмірі 16,6700% статутного капіталу зазначеного підприємства, яка належить громадянці рф Вишняковій Ользі Валеріївні;
нерухоме майно, що на праві власності належать ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
- будівля (олійний цех) площею 102.1 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1е;
- будівля (телятник) площею 1140.5 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1в;
- будівля (сіносховище) площею 365.3 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1к;
- будівля (корівник) площею 1592.4 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1й;
- будівля (комплекс по переробці і зберіганню плодово-ягідної та овочевої продукції) площею 1376.7 м2, що знаходиться за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська, комплекс будівель та споруд № 1, будинок 1а;
основні засоби, які перебувають на балансі ТОВ «УКРАЇНСЬКА ЯГОДА» (код ЄДРПОУ 38284211), а саме:
- агрегат для очищення листя суниці;
- агрегат компресорно- конденсаторний;
- апарат високого тиску HD 5/15C;
- барботажно - вiхрiєва мийка;
- борона дискова ПД 2,2;
- вiбросепаратор VS - 4Т ( сито №27 );
- вiзок для ящикiв 1,2м*3,5м;
- гідравлічний корчувач;
- ємність металева 50 м.куб.;
- ємність металева 75 м.куб.;
- застеляч соломи RS-01, навісний;
- інспекційний транспортер MEGA PI4,0/0,8;
- косарка DELEKS RINO 140;
- косілка-підрiбнювач Tigrone 230;
- КТП (м) - 100 кВа 10/0,4 кВ;
- машина абсорбації;
- мобільна гідравлічна рампа AUSBAU-NRW-6 (с.н. UAAV-BA119);
- модульний будинок;
- навантажувач електричний Toyota 7FBEF16;
- накопичувальна водойма;
- насосна станція (свердловина);
- обладнання з біологічної очистки стічних вод Bios;
- обприскувач 600 л. з гербіцидною лопаткою;
- оприскувач малооб'ємний;
- оприскувач садовий Родос Т2000;
- оприскувач зав.№1413;
- оприскувач садовий 600 л.;
- оприскувач Friuli 2000л.;
- пароочисник Karcher SGV 8/5 с.н. (11453);
- підлогомийна машина BD 43/25 C (с.н. 15439);
- подрібнювач малини DV-500;
- розподільчий транспортер MEGA РТR 4,0/0,8;
- свердловина № 1 2014 р.;
- свердловина № 2 2016 p.;
- свердловина № 3 2015 р.;
- свердловина № 4 2016 р.;
- свердловина № 5;
- свердловина №26;
- система відеонагляду;
- система охолодження та зберігання замороженої продукції (холодильна централь в комплекті з пультом керування на основі компресору Bitzer RFZ-05 – 1 x HSN-7451-60-ECO с.н. 1192200852);
- стальний твердоп. Котел Trermo AllianceVulkan SF;
- трактор колісний реєстраційний номер 13006АМ, марки МТЗ-82, 2013 року випуску, завод. № 06-08305;
- трактор колісний марки JOHN DEERE 3045B, завод. № N43045B610023, реєстр. № 18773АМ, 2017 року випуску;
- транспортнер з металодетектором PDM 2.5/0.5 (MEGA METRON 05 CIс.н. 2017-2280-СІ);
- трансформатор ТМ-100кВА 10/0,4 кВ;
- фреза приствольна «Ommos»;
- щіточна мийка
за ДК 021:2015(CPV)– 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2029
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2024 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2024 14:57 |
Тендерна документація - ТОВ Українська ягода - нова редакція_ 06.12.2024.docx | |
06 грудня 2024 14:57 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації _ТОВ Українська ягода_ 06.12.2024.docx | |
25 листопада 2024 10:16 |
Тендерна документація - ТОВ Українська ягода.docx | |
25 листопада 2024 10:16 |
Договір управління активами (майном).docx |
06 грудня 2024 14:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2024 14:57 |
Тендерна документація - ТОВ Українська ягода - нова редакція_ 06.12.2024.docx
|
||||||
06 грудня 2024 14:57 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації _ТОВ Українська ягода_ 06.12.2024.docx
|
||||||
25 листопада 2024 10:16 |
Тендерна документація - ТОВ Українська ягода.docx
|
||||||
25 листопада 2024 10:16 |
Договір управління активами (майном).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про надання роз'яснень
Дата подання: 26 листопада 2024 20:41
Дата відповіді: 29 листопада 2024 14:21
Відповідно до Тендерної документації передбачено подання довідки про відсутність пов’язаності з власником активів. Формування вказаної довідки можливо лише за умови наявності в особи-претендента (учасника) достатньої інформації по зміст поняття «пов’язаність». Нажаль в тендерній документації (конкурс №UA-2024-11-25-002563-a) критеріїв/ознак, що формують поняття пов’язаності не вказано. Дані торги проводяться у зв’язку з накладенням арешту на підставі Ухвали Личаківського районного суду м. Львова від 18.08.2022 року у справі № 463/4351/22. Змістом вказаної Ухвали у справі № 463/4351/22 не передбачено будь-якої заборони передачі майна у користування власнику чи пов’язаній особі. Окрім того, вказана ухвала від 18.08.2022 року у справі №463/4351/22 винесена на підставі приписів ст.ст. 170-175 КПК України. Відповідно до приписів ст. 170 КПК України передбачено: «Арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.». Таким чином, кримінально-процесуальне законодавства передбачає можливість користування власником та іншими особами такими активами. В той же час, норми КПК України не містять обмежень щодо можливості передачі майна в управління/користування особам, які пов’язані з власниками такого майна. Вказана позиція законодавця зумовлена тим, що основними завданнями заходів забезпечення є збереження майна як речових доказів, предметів, що можуть бути конфісковані чи майна за рахунок якого може бути відшкодовано збитки завдані протиправною поведінкою. Таким чином, ні Ухвала від 18.08.2022 року №463/4351/22, ні законодавством не містить заборони передачі майна в управління власника/пов’язаних з власником осі, а ні Ухвала від 18.08.2022 року №463/4351/22, ні законодавством не містять критеріїв визначення «пов’язаності» з власником активів. В той же час, особа, яка хоче стати учасником зобов'язана надати відповідну довідку, однак критеріїв, за яким така особа повинна оцінити наявність зв’язку з власником активів, не встановлено. З врахуванням вищеозначеного просимо надати роз’яснення, а саме: - вказати нормативно-правовий акт чи судове рішення, яке встановлює заборону передачі в управління майна в межах конкурсу № UA-2024-11-25-002563-a пов’язаній з власником активів ? - вказати нормативно правовий акт чи судове рішення, яке встановлює критерії пов’язаності з власником активів, що обмежують право особи на участь в конкурсі № UA-2024-11-25-002563-a? - вказати, які критерії оцінки пов’язаності учасника та власника активів має намір застосувати Замовник (АРМА) під час оцінки тендерної пропозиції учасників ? - навести нормативно-правовий акт, який застосовано Замовником (АРМА) при формування переліку критеріїв оцінки пов’язаності учасника та власника активів, що має намір застосувати Замовник (АРМА) під час оцінки тендерної пропозиції учасників ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Згідно з абзацом 7 частини 6 статті 100 КПК України речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Положеннями частини 1 статті 170 КПК України визначено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - Національне агентство), є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні (ч. 1 статті 2 ЗУ "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" № 772-VIII).
Активи - кошти, майно, майнові та інші права, на які може бути накладено або накладено арешт у кримінальному провадженні або які конфісковані за рішенням суду у кримінальному провадженні (п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону № 772-VIII).
Управління активами - діяльність із володіння, користування та/або розпорядження активами, тобто забезпечення збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості або реалізація таких активів чи передача їх в управління відповідно до цього Закону, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадженні (п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону № 772-VIII).
Відповідно до статті 19 Закону № 772-VIII Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.
Зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються Національному агентству не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора.
Згідно частин 1, 2 статті 21 Закону № 772-VIII управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті Національним агентством в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб`єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, для АРМА такі активи існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання і відносно якого слідчим суддею встановлені обмеження щодо прав власника на користування, розпорядження, володіння.
В межах неухильного виконання вимог статті 129-1 Конституції України, статей 98, 100, 170 КПК України, АРМА повинно забезпечити належне виконання судового рішення, в тому числі не допустити повернення активів під прямий або опосередкований контроль, впив, управління тощо колишнього власника або афілійованих з ним осіб.
Згідно з абзацом 7 частини 6 статті 100 КПК України речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Положеннями частини 1 статті 170 КПК України визначено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - Національне агентство), є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні (ч. 1 статті 2 ЗУ "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" № 772-VIII).
Активи - кошти, майно, майнові та інші права, на які може бути накладено або накладено арешт у кримінальному провадженні або які конфісковані за рішенням суду у кримінальному провадженні (п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону № 772-VIII).
Управління активами - діяльність із володіння, користування та/або розпорядження активами, тобто забезпечення збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості або реалізація таких активів чи передача їх в управління відповідно до цього Закону, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадженні (п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону № 772-VIII).
Відповідно до статті 19 Закону № 772-VIII Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.
Зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються Національному агентству не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора.
Згідно частин 1, 2 статті 21 Закону № 772-VIII управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті Національним агентством в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб`єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, для АРМА такі активи існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання і відносно якого слідчим суддею встановлені обмеження щодо прав власника на користування, розпорядження, володіння.
В межах неухильного виконання вимог статті 129-1 Конституції України, статей 98, 100, 170 КПК України, АРМА повинно забезпечити належне виконання судового рішення, в тому числі не допустити повернення активів під прямий або опосередкований контроль, впив, управління тощо колишнього власника або афілійованих з ним осіб.
про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 26 листопада 2024 20:47
Дата відповіді: 29 листопада 2024 14:17
У зв'язку з відсутністю в приписах чинного законодавства вимоги про надання інформації щодо податкового боргу учасника закупівлі, інформації щодо зв'язку з власником активів (окрім як інформації про наявність зв'язку з замовником закупівлі, тобто АРМА), та відсутності права Замовника (АРМА) вимагати подання такої документації (АРМА як орган влади не має права на вчинення дій, що не передбачено вимогами чинного законодавства) з врахуванням відсутності посилань на відповідні нормативні акти, що надають таке право АРМА, в Тендерній документації вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити з з Тендерної документації положення щодо надання інформації та її документального підтвердження чи документів якими учасник зобов'язаний підтвердити певну інформацію: 1) щодо відсутності податкового боргу, 2) щодо відсутності будь-якого зв'язку з власником активів, що передаються в управління (додаток № 8, п. 4 Додаток №4 у відповідній частині і т.д.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація (далі – Документація) містить додаток № 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства».
Пунктом 5 додатку № 4 Документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів шляхом подачі Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи отриману відповідно Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733 та/або Витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами отриманого через ІТС «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua). Інформація підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка видана не пізніше ніж 10 днів до аукціону та/або Витягом з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами сформованого станом не пізніше ніж 10 днів до аукціону).
Також Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнений за формою додаток № 8 до Документації, а саме Заяву, що засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники Учасника процедури закупівлі не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих активів, які є предметом Договору управління (далі – Заява про не пов’язаність).
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон про АРМА) АРМА є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Згідно з частиною першою статті 19 Закону про АРМА Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред’явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, а також у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави із встановленням заборони користуватися такими активами, сума або вартість яких перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.
Частинами першою та другою статті 21 Закону про АРМА передбачено, що управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті Національним агентством в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб`єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, для АРМА такі активи існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання і відносно якого слідчим суддею встановлені обмеження щодо прав власника на користування, розпорядження, володіння.
В межах неухильного виконання вимог статті 129-1 Конституції України, статей 98, 100, 170 КПК України, АРМА повинно забезпечити належне виконання судового рішення, в тому числі не допустити повернення активів під прямий або опосередкований контроль, вплив, управління тощо колишнього власника або афілійованих з ним осіб.
Згідно з абзацом сьомим частини шостої статті 100 КПК України речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник встановив вимогу щодо подання Учасником процедури закупівлі Заяви про не пов’язаність саме з метою унеможливлення власника/власників арештованих активів (фігурантів кримінального провадження) впливати на управління активами, які є речовими доказами в рамках кримінального провадження.
Згідно з абзацом першим частини третьої статті 21 Закону про АРМА управління активами, здійснюється на умовах ефективності, а також збереження (за можливості - збільшення) їх економічної вартості.
Вимога про підтвердження Учасником процедури закупівлі відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів, шляхом подання відповідної довідки, встановлена з метою підтвердження наявності спроможності для ефективного управління арештованими активами.
АРМА вбачає, що вимоги Документації є законними і обґрунтованими оскільки шукає відповідального майбутнього управителя активами, який буде забезпечувати збереження активів або збільшення його економічної вартості та справно наповнювати Державний бюджет України.
Пунктом 5 додатку № 4 Документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів шляхом подачі Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи отриману відповідно Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733 та/або Витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами отриманого через ІТС «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua). Інформація підтверджується Довідкою про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка видана не пізніше ніж 10 днів до аукціону та/або Витягом з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами сформованого станом не пізніше ніж 10 днів до аукціону).
Також Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнений за формою додаток № 8 до Документації, а саме Заяву, що засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники Учасника процедури закупівлі не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих активів, які є предметом Договору управління (далі – Заява про не пов’язаність).
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон про АРМА) АРМА є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Згідно з частиною першою статті 19 Закону про АРМА Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред’явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, а також у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави із встановленням заборони користуватися такими активами, сума або вартість яких перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.
Частинами першою та другою статті 21 Закону про АРМА передбачено, що управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті Національним агентством в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб`єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, для АРМА такі активи існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання і відносно якого слідчим суддею встановлені обмеження щодо прав власника на користування, розпорядження, володіння.
В межах неухильного виконання вимог статті 129-1 Конституції України, статей 98, 100, 170 КПК України, АРМА повинно забезпечити належне виконання судового рішення, в тому числі не допустити повернення активів під прямий або опосередкований контроль, вплив, управління тощо колишнього власника або афілійованих з ним осіб.
Згідно з абзацом сьомим частини шостої статті 100 КПК України речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник встановив вимогу щодо подання Учасником процедури закупівлі Заяви про не пов’язаність саме з метою унеможливлення власника/власників арештованих активів (фігурантів кримінального провадження) впливати на управління активами, які є речовими доказами в рамках кримінального провадження.
Згідно з абзацом першим частини третьої статті 21 Закону про АРМА управління активами, здійснюється на умовах ефективності, а також збереження (за можливості - збільшення) їх економічної вартості.
Вимога про підтвердження Учасником процедури закупівлі відсутності заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів, шляхом подання відповідної довідки, встановлена з метою підтвердження наявності спроможності для ефективного управління арештованими активами.
АРМА вбачає, що вимоги Документації є законними і обґрунтованими оскільки шукає відповідального майбутнього управителя активами, який буде забезпечувати збереження активів або збільшення його економічної вартості та справно наповнювати Державний бюджет України.
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2024 15:28
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:13
Доброго дня. Пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , замовником встановлено наступну вимогу: «Учасник має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості загальною площею не менше 4577 м2.», вважаємо дану вимогу тендерної документації незрозумілою та такою що містить дискримінаційні ознаки по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі адже вимоги щодо наявності у учасника закупівлі певного виду нерухомого майна та його площі не визначено жодним нормативно-правовим документом та ніяким чином не може вплинути на якість надання послуг з управління активами. Крім того вказаний пункт Тендерної документації містить наступну вимогу: «Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково (більше 2 останніх років) орендувати відповідне майно за цивільно-правовими договорами». Вказана вимога, на нашу думку, також містись дискримінаційну вимогу, адже виключає можливість взяти участь в процедурі закупівлі новоствореним суб’єктам господарювання.
Пунктом 2 додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону)» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлено наступну вимогу: « Інформація підтверджується довідкою складеною у довільній формі, яка має містити інформацію про загальну кількість працівників Учасника, які перебувають у штаті та працюють за основним місцем роботи та/або за сумісництвом, а також розширену інформацію про:
- не менше 2 працівників, що мають вищу освіту у галузі управління та адміністрування, або менеджменту, або економіки, або права, або вищої освіти в іншій галузі, які закінчили професійні курси з управління та адміністрування, менеджменту, економіки, права;
- 1 працівника, що має вищу освіту за спеціальністю «садівництво та виноградарство»;
які працюють у учасника не менше трьох років на посадах керівників, членів виконавчих органів, головних інженерів, технологів, енергетиків, бухгалтерів, агрономів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами і будуть безпосередньо залучені до управління активами, що мають необхідні знання та досвід» . Вимога щодо працевлаштування вказаних працівників у учасника не менше трьох років містить дискримінаційних характер в зв’язку з тим, що унеможливлює участь у процедурі закупівлі новостворених суб’єктів господарювання. Окрім того, наявна вимога щодо працевлаштування у учасника закупівлі одного працівника, що має вищу освіту за спеціальністю «садівництво та виноградарство» неможливо виконати у зв’язку з тим, що класифікатором професій ДК 003-2010 (Наказ Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327) не містить відповідних назв спеціальностей.
Вказані вище вимоги Тендерної документації грубо порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників визначені с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, Додатком 2 до тендерної документації встановлено місце виконання послуг: територія Іванівської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області, в той час як місцезнаходження майна: Житомирська обл., Бердичівський р., с/рада. Маркушівська.
На підставі викладеного, просимо розглянути дане звернення та, з метою недопущення порушень вимог чинного законодавств, внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду звернення внесено зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-25-002563-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТАЛГРУП", Код ЄДРПОУ:34494214
Дата подання: 03 грудня 2024 19:48
Дата подання: 03 грудня 2024 19:48
скарга на неправомірну відмову Замовника внести зміни до тендерної документації та незаконну бездіяльність щодо невключення Додатків передбачених законодавством
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 05.12.2024 № 19337.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2024 14:37
Номер скарги: UA-2024-11-25-002563-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТАЛГРУП", Код ЄДРПОУ:34494214
Дата подання: 05 грудня 2024 17:59
Дата подання: 05 грудня 2024 17:59
про визнання законними умов тендерної документації та зобов'язання внести зміни
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2024 16:25
рішення від 09.12.2024 № 19427.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2024 16:25
інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2024 № 19958.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2024 12:32
рішення від 16.12.2024 № 19958.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2024 15:21