Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку Коблівського ліцею Коблівської сільської ради за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, с. Коблеве, вул.Шкільна, 2
Очікувана вартість
9 953 665,00 UAH
UA-2024-11-22-016289-a d90ffa26b8894ac8bc910ca551bac4ce
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофименко Наталія Богданівна

380661824442 osvita.koblevo_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41495536
Місцезнаходження: 57453, Україна , Миколаївська обл., Коблеве, вулиця Одеська, будинок 4
Контактна особа: Трофименко Наталія Богданівна
380661824442
osvita.koblevo_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2024 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 953 665,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 763,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку Коблівського ліцею Коблівської сільської ради за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, с. Коблеве, вул.Шкільна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За письмовим зверненням Підрядника останньому протягом 5 (п’яти) банківських днів може бути здійснена попередня оплата (аванс) на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641) при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу та надати Акти форми № КБ-2в (УПВ) та Довідки форми № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 3-х місяців з моменту отримання попередньої оплати. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів форми №КБ-2в і Довідок форми №КБ-3, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 листопада 2024 18:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 листопада 2024 14:15
перелік змін.docx
29 листопада 2024 14:15
ТД_28.11.2024 із змінами.docx
27 листопада 2024 11:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2024 11:39
ТД_ 27.11.2024 із змінами.docx
27 листопада 2024 11:39
перелік змін.docx
27 листопада 2024 11:36
перелік змін.docx
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (13).rtf
22 листопада 2024 18:25
ТД_ 22.11.2024.docx
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (23).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (16).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (12).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (22).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (25).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (21).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (19).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (20).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (18).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (10).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (11).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (14).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (15).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (24).rtf
22 листопада 2024 18:25
Проєкт Договору (11).docx
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (17).rtf
22 листопада 2024 18:25
Відомість ресурсів.xls
29 листопада 2024 14:15
перелік змін.docx
29 листопада 2024 14:15
ТД_28.11.2024 із змінами.docx
27 листопада 2024 11:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 10:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2024 18:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2024 11:39
ТД_ 27.11.2024 із змінами.docx
27 листопада 2024 11:39
перелік змін.docx
27 листопада 2024 11:36
перелік змін.docx
27 листопада 2024 11:34
перелік змін.docx
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (13).rtf
22 листопада 2024 18:25
ТД_ 22.11.2024.docx
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (23).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (16).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (12).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (22).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (25).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (21).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (19).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (20).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (18).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (10).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (11).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (14).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (15).rtf
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (24).rtf
22 листопада 2024 18:25
Проєкт Договору (11).docx
22 листопада 2024 18:25
Технічна спеціфікація (17).rtf
22 листопада 2024 18:25
Відомість ресурсів.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-06-000049 ● 762819a8eb99405da3215c2f97bb6860
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 січня 2025 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.01.2025 № 1-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.01.2025.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.01.2025 № 1-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 1 UA-2024-11-22-016289-a 22.11.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-07 12:17:52

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку Коблівського ліцею Коблівської сільської ради за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, с. Коблеве, вул.Шкільна, 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-22-016289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пропоную пояснити, чому в Повідомленнях про внесення змін до договору від 17.12.2024 № 453 згідно з додатковими угодами від 30.12.2024 № 3 та №4 випадками для внесення змін до істотних умов договору зазначено «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? . .

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-08 15:21:36

Відповідь Замовника на пояснення

Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ID UA-2024-11-22-016289-a

Відділом освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради розглянуто Ваш запит від 2025-01-07 12:17:52. На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит. Так, 22.11.2024 Відділом освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради було оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: «Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку Коблівського ліцею Коблівської сільської ради за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, с. Коблеве, вул.Шкільна, 2», оголошення - UA-2024-11-22-016289-a. Очікувана вартість закупівлі склала 9 953 665,00 UAH з ПДВ.

1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова з визначення вартості будівництва» та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт №1070-ЕК-24 від 17 вересня 2024 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості обсягів робіт із проектної документації по об’єкту будівництва.
Додатки: - Експертний звіт– 10 арк. - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – на 3 арк. Локальні кошториси- 66 арк. Підсумкова відомість ресурсів -11 арк.


2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку Коблівського ліцею Коблівської сільської ради за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, с. Коблеве, вул.Шкільна, 2» розміщено на офіційному сайті Коблівської сільської ради, де наявна вся інформація про очікувану вартість, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щодо закупівлі, більш детально можливо ознайомитись за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/koblivska/news/1736261093/

3. Пропоную пояснити, чому в Повідомленнях про внесення змін до договору від 17.12.2024 № 453 згідно з додатковими угодами від 30.12.2024 № 3 та №4 випадками для внесення змін до істотних умов договору зазначено «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»?

У Повідомленнях про внесення змін до договору від 17.12.2024 № 453 згідно з додатковими угодами від 30.12.2024 № 3 та № 4 випадками для внесення змін до істотних умов договору було зазначено «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? . . На це пояснюємо наступне. Фахівця із публічних закупівель було прийнято на посаду з випробувальним терміном без досвіду роботи у сфері публічних закупівель із 15 листопада 2024 року. Враховуючи велику навантаженість по роботі із закупівлями наприкінці року уповноваженою особою при оприлюдненні повідомлення про внесення змін до вищезазначеного договору, помилково було обрано тип причини додання змін до договору «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» замість «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». З метою виправлення цієї помилки уповноваженою особою було складено протокол технічної помилки від 23.11.2024 № 23/11/2024, що додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-22 15:55:24

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку Коблівського ліцею Коблівської сільської ради за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, с. Коблеве, вул.Шкільна, 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-11-22-016289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на те, що закупівля здійснюється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 №763-р та фінансується за рахунок «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» (код 2211330), джерелом формування якої є кошти ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX?
2. Яким чином вимогами Тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
3. Яким чином забезпечено виконання вимог статті 16 Рамкової Угоди?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-24 14:07:56

Відповідь Замовника на пояснення

Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ID UA-2024-11-22-016289-a
Відділом освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради розглянуто Ваш запит від 2025-01-22 15:55:24. На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Питання 1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX?
Пояснення. Замовником не було встановлено у тендерній документації вимоги, передбачені вищевказаними статтями Рамкової угоди, у зв’язку з тим, що ні у Оголошенні про проведення відбору проєктів для фінансування за рахунок коштів субвенції, опублікованому 22 травня 2024 року о 18:15 на офіційній сторінці МОН (https://mon.gov.ua/news/oholoshennia-pro-provedennia-vidboru-proiektiv-dlia-finansuvannia-za-rakhunok-koshtiv-subventsii), ні у повідомленні щодо затвердження Урядом розподілу субвенції на модернізацію харчоблоків, опублікованого 13 серпня 2024 року о 19:10 на офіційній сторінці МОН (https://mon.gov.ua/news/uriad-zatverdyv-rozpodil-subventsii-na-modernizatsiiu-kharchoblokiv-159-zakladiv-otrymaiut-nove-obladnannia-ta-provedut-modernizatsiiu-infrastruktury), ні безпосередньо у розпорядженні КМУ «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році» від 13 серпня 2024 р. № 763-р (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/763-2024-%D1%80#top), ні у постанові КМУ «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою» від 16 лютого 2022 р. № 120 зі змінами (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/120-2022-%D0%BF#top), ні у повідомленні про фінансові програми, розміщені на платформі Цифрової екосистеми для підзвітного управління відновленням DREAM ( https://dream.gov.ua/ua/fin-program/DREAM-UA-240524-D53826E7?fromUri=/fin-programs), не зазначено будь-якої інформації про те, що джерелом коштів на фінансування проектів за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році (код 2211330), є кошти ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Відповідно Замовник не був поінформований та не міг знати про те, що у тендерній документації потрібно встановити вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX. Натомість, на виконання ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178), та враховуючи вимоги підпункту 1.1. та 1.3. пункту 3 розділу 5 Тендерної документації та додатку 3 до Тендерної документації, Замовником було забезпечено умови для відхилення тендерних пропозицій тих Учасників, які не відповідають встановленим критеріям, зазначеним у вищевказаних вимогах до Тендерної документації та підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 47 Особливостей.
Відповідно до Рамкової Угоди, зобов’язання щодо забезпечення збору та доступу до відповідних даних покладено не на Замовника, а на визначені постановою КМУ № 1318 відповідальні органи. Замовник, у свою чергу, забезпечує належне виконання своїх функцій у межах вимог Тендерної документації.
Додаток 1 до Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затверджений постановою КМУ від 15 листопада 2024 року № 1318, визначає перелік органів, відповідальних за виконання окремих етапів, заходів і завдань, передбачених Планом України, а також їхні конкретні функції та зобов'язання. Щодо збору та надання доступу до стандартизованих даних, передбачених пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди, зазначений Порядок покладає такі зобов’язання на відповідні центральні органи виконавчої влади, у тому числі: Міністерство фінансів України, Державна аудиторська служба України, Державна казначейська служба України, Національне агентство з питань запобігання корупції, Уповноважені органи виконавчої влади у сфері публічних закупівель. Це підкреслює, що Замовник не є відповідальним за адміністрування чи підтримку бази даних і виконання вказаних функцій. Його роль обмежується наданням необхідної інформації відповідальним органам у разі їхнього запиту.
Тендерна документація передбачає конкретну вимогу до Учасників – надання інформації щодо субпідрядників/співвиконавців (Додаток 9). У випадку, коли Учасник декларує відсутність залучення субпідрядників (як зазначено у довідці № 2020 від 27.11.2024), Замовник не має підстав вимагати додаткові дані.
Також хочемо підкреслити, що у разі звернення відповідальних органів, визначених постановою КМУ, Замовник готовий надати всю необхідну інформацію щодо закупівлі та договору.

Питання 2. Яким чином вимогами Тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
Пояснення.Вимогами пункту 5 статті 7 «Внутрішня система управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами» Рамкової Угоди передбачено: У рамках цього зобов’язання Україна повинна:
1. Збирати та забезпечувати прямий доступ для Комісії, OLAF, Аудиторської ради, ECA та EPPO, які діють у межах їхніх відповідних повноважень, до таких стандартизованих категорій даних у єдиній електронній базі даних, що постійно, принаймні кожні три місяці, оновлюється, у машинозчитуваному форматі на вебсторінці, у порядку за загальною сумою отриманих коштів, у відповідності з принципами ЄС щодо захисту даних і відповідних правил згідно зі статтями 15 та 16 цієї Угоди:
o Найменування реципієнта коштів для реалізації заходів Плану;
o Найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель;
o Імена, прізвища та дати народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року;
o Перелік будь-яких заходів з реалізації заходів Плану із загальною сумою публічного фінансування таких заходів, а також органу влади України, відповідального за забезпечення реалізації.»
Додатком 9 до тендерної документації передбачено надання Учасником довідки про залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, зокрема: «Повне найменування організації субпідрядника/співвиконавця, адреса, телефон, код за ЄДРПОУ».
У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку № 2020 від 27.11.2024, у якій зазначено, що «…Товариство не планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця…» (довідка додається).
Виконання вимоги пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо збору та забезпечення прямого доступу для Комісії, OLAF, Аудиторської ради, ECA та EPPO до стандартизованих категорій даних у єдиній електронній базі даних не входить до повноважень Замовника.
Згідно з положеннями Постанови КМУ від 15 листопада 2024 р. № 1318, відповідальність за забезпечення створення, ведення та оновлення єдиної електронної бази даних покладено на визначені Відповідальні органи. Замовник, у межах своїх повноважень, надає інформацію про результати закупівлі та укладений договір у разі офіційного запиту.
Пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди передбачено вимогу щодо збору та забезпечення прямого доступу до стандартизованих даних для компетентних органів ЄС. Оскільки тендерна документація та укладений договір передбачають вимогу щодо звітності та прозорості зі сторони учасників закупівлі, у разі залучення субпідрядників Замовник зобов’язаний отримати відповідну інформацію від Учасника та передати її Відповідальним органам.
У разі залучення субпідрядників під час виконання договору, Замовник передбачив у тексті договору зобов’язання Учасника щодо надання актуальної інформації про субпідрядників. Це відповідає вимогам пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди та дозволяє Замовнику здійснювати моніторинг у межах своєї компетенції.
Надана Учасником довідка про відсутність намірів залучення субпідрядників актуальна на момент подання пропозиції. У разі змін або залучення субпідрядників під час виконання договору Учасник зобов’язаний повідомити Замовника, забезпечуючи відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Рамкової Угоди.

Питання 3. Яким чином забезпечено виконання вимог статті 16 Рамкової Угоди?
Пояснення. У договорі про закупівлю робіт № 453 від 17.12.2024 укладеного Замовником із Підрядником не передбачено виконання вимог статті 16 Рамкової Угоди. У разі необхідності таку умову буде виконано шляхом внесення змін до договору згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178).
ПКМУ Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility від 15 листопада 2024 р. № 1318 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1318-2024-%D0%BF#n24
ПОРЯДОК управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1318-2024-%D0%BF#n24
Рамкова угода https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_008-24#Text
Оголошення про проведення відбору проєктів для фінансування за рахунок коштів субвенції Опубліковано 22 травня 2024 року о 18:15 https://mon.gov.ua/news/oholoshennia-pro-provedennia-vidboru-proiektiv-dlia-finansuvannia-za-rakhunok-koshtiv-subventsii
Уряд затвердив розподіл субвенції на модернізацію харчоблоків: Опубліковано 13 серпня 2024 року о 19:10 https://mon.gov.ua/news/uriad-zatverdyv-rozpodil-subventsii-na-modernizatsiiu-kharchoblokiv-159-zakladiv-otrymaiut-nove-obladnannia-ta-provedut-modernizatsiiu-infrastruktury
Розпорядження кму Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році від 13 серпня 2024 р. № 763-р https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/763-2024-%D1%80#top
ПКМУ Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою від 16 лютого 2022 р. № 120 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/120-2022-%D0%BF#top
Отже, на підставі вищевикладеного замовник діяв відповідно до чинного законодавства України та вимог тендерної документації. Недоліки, пов’язані з відсутністю вимог Рамкової Угоди, обумовлені недостатньою комунікацією або відсутністю інформації про фінансування проєкту за рахунок коштів ЄС. Замовник готовий внести відповідні зміни до договору та співпрацювати з відповідальними органами для забезпечення прозорості та дотримання вимог Рамкової Угоди.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Заперечення до Висновку Державної аудиторської служби України від 30.01.2025 про результати моніторингу закупівлі UA-2024-11-22-016289-a викладено в листі від 06.02.2025 №69 (додається).
Дата публікації: 06 лютого 2025

Документи:

06 лютого 2025 15:08
Електронний підпис
06 лютого 2025 15:07
Заперечення висновку ДАСУ.pdf
06 лютого 2025 15:07
Лист МОН.pdf

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" 9 655 055,05
UAH з ПДВ
9 655 055,05
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 грудня 2024 23:05
Електронний підпис
11 грудня 2024 23:03
пп.12 п.47.pdf
10 грудня 2024 18:28
Електронний підпис
10 грудня 2024 18:27
Довідка.zip
10 грудня 2024 18:27
Довідка (3).zip
10 грудня 2024 18:27
абз12 п.47.pdf
02 грудня 2024 21:08
Електронний підпис
02 грудня 2024 21:08
Електронний підпис
02 грудня 2024 21:04
Паспорт на кран.pdf
02 грудня 2024 21:04
Додаткова угода 3.pdf
02 грудня 2024 21:04
опис завір.pdf
02 грудня 2024 21:04
тех паспорти.rar
02 грудня 2024 21:04
Дипломи про освіту ІТР.pdf
02 грудня 2024 21:04
Договір та ліцензія.pdf
02 грудня 2024 21:04
КБ 2 КБ 3.rar
02 грудня 2024 21:04
Паспорт директора.pdf
02 грудня 2024 21:04
16_ДЦ_ПВРЛК_02-01-010.rtf
02 грудня 2024 21:04
16_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.rtf.p7s
02 грудня 2024 21:04
Довірна ціна.rar
02 грудня 2024 21:04
Ліцензія АВК.pdf
02 грудня 2024 21:04
календарний графік.pdf
02 грудня 2024 21:04
лист відгук 3.pdf
02 грудня 2024 21:04
ст 236.pdf
02 грудня 2024 21:04
Дипломи про освіту.pdf
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №5.pdf
02 грудня 2024 21:04
Сальдова відомость.xls
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №6.pdf
02 грудня 2024 21:04
Довірна ціна.rar.p7s
02 грудня 2024 21:04
Опись,виписка 2.pdf
02 грудня 2024 21:04
Додаток 1.pdf
02 грудня 2024 21:04
не громадянин рф.pdf
02 грудня 2024 21:04
16_ДЦ_ПВРЛК_02-01-010.rtf.p7s
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №4.pdf
02 грудня 2024 21:04
Санкції.pdf
02 грудня 2024 21:04
Наявність працівників.pdf
02 грудня 2024 21:04
пп1.7. п.47.pdf
02 грудня 2024 21:04
абз 14 п.47.pdf
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №8.pdf
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №2.pdf
02 грудня 2024 21:04
право підпису.pdf
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №7.pdf
02 грудня 2024 21:04
16_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.rtf
02 грудня 2024 21:04
Договори ЦПХ.pdf
02 грудня 2024 21:04
Виписка єдр завір.pdf
02 грудня 2024 21:04
місцезнаходження ТОВ.pdf
02 грудня 2024 21:04
Довкілля.pdf
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №3.pdf
02 грудня 2024 21:04
Довідка про Статут.pdf
02 грудня 2024 21:04
Пограничная №1.pdf
02 грудня 2024 21:04
кількісні та якісні.pdf
02 грудня 2024 21:04
Анкета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ"
#43646400
Переможець 9 655 055,05
UAH з ПДВ
10 грудня 2024 12:18

Документи

10 грудня 2024 12:19
Довідка НАЗК
10 грудня 2024 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2024 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ"
#43646400
9 655 055,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2024 12:19
Довідка НАЗК
10 грудня 2024 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 12:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 12:11
ДУ № 4.PDF зміни до договору
31 грудня 2024 12:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 14:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2024 14:51
ДУ№3.PDF зміни до договору
30 грудня 2024 14:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 14:58
Додаткова угода № 2 до договору №453 від 17.12.pdf зміни до договору
24 грудня 2024 14:57
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 10:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 10:41
Додаткова угода № 1 до договору №453 від 17.12.pdf зміни до договору
24 грудня 2024 10:40
Електронний підпис укладений
20 грудня 2024 13:39
Інформація про ціни на матеріальні ресурси.rtf укладений
20 грудня 2024 13:37
Договір №453 від 17.12.2024ХАРЧОБЛОК.pdf укладений
20 грудня 2024 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець погодились змінити й доповнити Договір № 453 від «17» грудня 2024 року (далі — Договір). 2. Змінити нижчевказані умови Договору, виклавши їх у такій редакції: «п. 2.1 Строки виконання Робіт, зокрема початок та закінчення Робіт, визначені у Додатку 1 до цього Договору (Календарний графік виконання робіт), який є його невід’ємною частиною.» викласти в редакції: «п. 2.1 Строки виконання Робіт, зокрема початок та закінчення Робіт, визначені у Додатку 1 до цього Договору (Графік виконання робіт), який є його невід’ємною частиною.»; «п. 2.5 Підрядник зобов’язаний уточнювати Календарний графік виконання робіт у випадках якщо відставання виконання робіт від Календарного графіку буде становити більше 30 робочих днів. Одночасно із уточненням Календарного графіку виконання робіт Підрядник, якщо порушення строків виконання Робіт виникло з його вини, за вимогою Замовника розробить заходи з усунення відставання робіт.» викласти в редакції: «2.5 Підрядник зобов’язаний уточнювати Графік виконання робіт у випадках якщо відставання виконання робіт від графіку буде становити більше 30 робочих днів. Одночасно із уточненням Графіку виконання робіт Підрядник, якщо порушення строків виконання Робіт виникло з його вини, за вимогою Замовника розробить заходи з усунення відставання робіт.»; «п. 3.1 Ціна Договору становить: — 9 655 055 грн 05 коп. (Дев'ять мільйонів шістсот п’ятдесят п’ять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 05 копійок, в т.ч. ПДВ 20% — 1 609 175,84 грн. (Один мільйон шістсот дев’ять тисяч сто сімдесят п’ять гривень 84 копійки), і визначається із розрахунку вартості Робіт у Додатку №2 (Протокол погодження договірної ціни) до цього Договору, який є невід’ємною частиною Договору. Джерелом фінансування робіт є кошти бюджетних джерел фінансування: - кошти місцевого бюджету в сумі 1 448 258,26 гривень (Один мільйон чотириста сорок вісім тисяч двісті п’ятдесят гривень 26 копійок), у тому числі ПДВ 241 376,38 гривень (Двісті сорок одна тисяча триста сімдесят шість гривень 38 копійок). кошти субвенції з державного бюджету місцевому бюджету в сумі 8 206 796,79 гривень(Вісім мільйонів двісті шість тисяч сімсот дев’яносто шість гривень 79 копійок) у тому числі ПДВ 1 367 799,46(Один мільйон триста шістдесят сім тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 46 копійок).» викласти в редакції: «п. 3.1 Ціна Договору становить: — 9 655 055 грн 05 коп. (Дев'ять мільйонів шістсот п’ятдесят п’ять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 05 копійок, в т.ч. ПДВ 20% — 1 609 175,84 грн. (Один мільйон шістсот дев’ять тисяч сто сімдесят п’ять гривень 84 копійки), і визначається із розрахунку вартості Робіт у Додатку №2 (Протокол погодження договірної ціни) до цього Договору, який є невід’ємною частиною Договору. Джерелом фінансування робіт є кошти бюджетних джерел фінансування: - кошти місцевого бюджету в сумі 1 448 258,26 гривень (Один мільйон чотириста сорок вісім тисяч двісті п’ятдесят вісім гривень 26 копійок), у тому числі ПДВ 241 376,38 гривень (Двісті сорок одна тисяча триста сімдесят шість гривень 38 копійок). кошти субвенції з державного бюджету місцевому бюджету в сумі 8 206 796,79 гривень(Вісім мільйонів двісті шість тисяч сімсот дев’яносто шість гривень 79 копійок) у тому числі ПДВ 1 367 799,46(Один мільйон триста шістдесят сім тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 46 копійок).» «п. 3.4 Фінансування Робіт проводиться відповідно до Додатку 3 до цього Договору (План фінансування робіт), який є його невід’ємною частиною.» викласти в редакції: «п. 3.4. Фінансування Робіт проводиться відповідно до Додатку 3 до цього Договору (План фінансування будівництва), який є його невід’ємною частиною.»;
Номер договору про закупівлю: 453
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець погодились змінити й доповнити Договір № 453 від «17» грудня 2024 року (далі — Договір). 2. Змінити нижчевказані умови Договору, виклавши їх у такій редакції: Додаток 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» викласти в новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, у якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 4. Усі правовідносини, що виникають з цієї Додаткової угоди або пов'язані з нею, у тому числі пов'язані з дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цієї Додаткової угоди, тлумаченням її умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Додаткової угоди, регулюються цією Додатковою угодою та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання
Номер договору про закупівлю: 453
Договір:
Номер додаткової угоди: 453
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити додаток №1 до договору " Графік виконання робіт",та викласти його у новій редакції, також викласти пункт 18.1 розділу 18 "Строк дії договору" до 31 травня 2025 року.
Номер договору про закупівлю: 453
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 2.4. Строк виконання робіт, строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у цей Договір у випадках,передбачених пунктами 19,20. Змінення додатку 1( графік виконання робіт). 3п.18.1 даний Договір набирає чинності з дати його укладання Сторонами та діє до 31 травня 2025 року.Доданий додаток № 3 план фінансування будівництва. Доповнення пункту 3.1 розділу 3 ціна договору . Додаткову угоду №3 від 30 грудня 2024 року вважати не дійсною.
Номер договору про закупівлю: 453
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт та модернізація їдальні та харчоблоку Коблівського ліцею Коблівської сільської ради за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, с. Коблеве, вул.Шкільна, 2 1 робота 9 655 055,05
UAH з ПДВ