Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт нежитлової будівлі-майстерні "Б" по вул.Енергетиків,12 у м.Буча Бучанського району Київської області - заходи з усунення аварій в бюджетних установах
Очікувана вартість
10 422 142,06 UAH
UA-2024-11-22-012755-a ● 56b59abc8ab3457da2fc0e26b37558a8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748505 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2024 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 422 142,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 221,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт нежитлової будівлі-майстерні "Б" по вул.Енергетиків,12 у м.Буча Бучанського району Київської області - заходи з усунення аварій в бюджетних установах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3) | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2024 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2024 17:32 |
Тендерна документація нова редакція із змінами.docx | |
04 грудня 2024 17:23 |
Перелік змін 2.docx | |
03 грудня 2024 17:13 |
Перелік змін.docx | |
22 листопада 2024 15:12 |
Додаток 2. Проєкт договору.docx |
04 грудня 2024 17:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 грудня 2024 17:32 |
Тендерна документація нова редакція із змінами.docx
|
|||||||||
04 грудня 2024 17:23 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
03 грудня 2024 17:13 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
22 листопада 2024 15:12 |
Додаток 2. Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 грудня 2024 18:34
Дата відповіді: 04 грудня 2024 17:27
Шановний Замовник, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Наше підприємство було засновано в 2022р, тому фізично не має можливості надати підтвердити наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років), що підтверджується наданням фінансової звітності.
Умовами Тендерної документації встановлено, що Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Скаржник відноситься до суб’єктів малого підприємництва і тому повинен надати копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
Зважаючи на період створення Скаржник має можливість надати лише фінансовий звіт звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за 2022 та 2023 роки.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином вищезазначені умови Документації (в частині мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 5 календарні роки з урахування періоду дії воєнного стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі) не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині.
Просимо опублікувати пункт 5.4 розділу 3 ТД у наступній редакції:
«Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. ВІдповідно до Вашої вимоги внесмені зміни до Тендерної документації
документальне підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 04 грудня 2024 10:17
Дата відповіді: 04 грудня 2024 17:26
Шановний Замовник,
Просимо уточнити, з вимог тендерної документації та чинного законодавства, що регулює будівельну діяльність, Учасник (підрядник) не має обов’язку отримання таких документів, як:
1- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору
2- підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва
З цього слідує, що учасник може не надати лист-відгук по наданому аналогічному договору і підтверджуючі документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва?
Просимо підтвердити, що достатнім та вичерпним документальним підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів є – довідка за формою додатку 7 ТД, та підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вимогу уточнено, відповідні зміни внесені до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЛАНА" |
9 277 327,45
UAH з ПДВ
|
9 277 327,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЛАНА" #39787516 |
Переможець |
9 277 327,45
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2024 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2024 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2025 11:41
|
Додаток 4.rtf | зміни до договору |
28 січня 2025 11:40
|
Додаток 3 План фінансування виконаних робіт згідно д.у..docx | зміни до договору |
28 січня 2025 11:40
|
Додаток 1 Договірна ціна.rtf | зміни до договору |
28 січня 2025 11:39
|
Додлаткова угора №1.doc | зміни до договору |
28 січня 2025 11:39
|
Додаток 4 Зведегний кошторис.rtf | зміни до договору |
28 січня 2025 11:39
|
Додаток 3План фінансування виконаних робіт до осн.дог.docx | зміни до договору |
28 січня 2025 11:39
|
Додаток 2 Календарний графік виконання робіт.docx | зміни до договору |
28 січня 2025 11:38
|
Додаток 1 Договірна ціна.rtf | зміни до договору |
28 січня 2025 11:38
|
Договір підряду.docx | зміни до договору |
28 січня 2025 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 12:03
|
додугода 1 до дог 514 Грілана.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 12:02
|
відомість до додаткової угоди Грілана.xls | зміни до договору |
23 грудня 2024 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 11:49
|
відомість до договору Грілана.xls | укладений |
23 грудня 2024 11:48
|
дог 514 Грілана.pdf | укладений |
23 грудня 2024 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменешити суму договору на 56 455,21 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 514 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація Договору про закупівлю та Додаткової угоди та додатків до них в машинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 514 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт нежитлової будівлі-майстерні "Б" по вул.Енергетиків,12 у м.Буча Бучанського району Київської області - заходи з усунення аварій в бюджетних установах | 1 | робота |
9 220 872,24
UAH з ПДВ
|