Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
набір солодощів для дітей до новорічних свят
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2024-11-22-012037-a ● 500ab81f41c345cb8f093976af2199bb
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Іванківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44031188 |
Місцезнаходження: | 07201, Україна , Київська обл., смт Іванків, вул.Івана Проскури,42 |
Контактна особа: |
Варсєєва Тетяна Миколаївна +380963930927 OSVITA_IV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 13:35 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2811 набір
набір солодощів для дітей до новорічних свят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, селище Іванків, Київська обл Вишгородський р-н смт Іванків вул.І.Проскури.42(заклади освіти Іванківської селищної ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2024 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2024 15:30 |
ТД новорічні подарунки(нова).docx | |
26 листопада 2024 15:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
22 листопада 2024 14:53 |
Проект договору.docx |
26 листопада 2024 15:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2024 15:30 |
ТД новорічні подарунки(нова).docx
|
|||
26 листопада 2024 15:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
22 листопада 2024 14:53 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразок товару
Дата подання: 24 листопада 2024 17:36
Дата відповіді: 26 листопада 2024 15:42
Доброго дня
Відповідно до ТД
Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, зобов’язаний в 3-денний термін з моменту визначення надати замовнику (07201, Україна, Київська область, смт Іванків, вул.Івана Проскури,42) зразок 1 набору, який планується для постачання. На підтвердження виконання даної вимоги учасник під час надання в строки вказані вище зразку 1 набору, який планується для постачання за участю замовника складає та підписує Акт відповідності новорічного подарунку, що планується до постачання. Акт відповідності має бути підвантажений не більш ніж протягом 2-х днів .
Просимо прибрати вимогу про надання зразку, оскільки зразок товару не є складовою тендерної пропозиції. Тим більше вимога про акт є абсурдною, оскільки учасник може додати документи в систему лише в 2-х випадках: при наданні 24 годин та у випадку визнання переможцем. Іншої можливості просто не існує технічно.
Просимо прибрати дані вимоги з ТД і не створювати штучних перешкод
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Коментар:
Шановний учаснику, дякуємо за Звернення.
Замовником прийнято до уваги Ваші зауваження та внесено відповідні зміни в ТД.
Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що встановлені в ТД вимоги спрямовані виключно на досягнення наступних цілей: постачання якісного товару, та такого, що відповідає вимогам технічного завдання.
Встановлення тих чи інших вимог в тендерній документації здійснено в рамках чинного законодавства, а також сформованого досвіду закупівель.
Ще раз дякуємо за звернення
Шановний учаснику, дякуємо за Звернення.
Замовником прийнято до уваги Ваші зауваження та внесено відповідні зміни в ТД.
Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що встановлені в ТД вимоги спрямовані виключно на досягнення наступних цілей: постачання якісного товару, та такого, що відповідає вимогам технічного завдання.
Встановлення тих чи інших вимог в тендерній документації здійснено в рамках чинного законодавства, а також сформованого досвіду закупівель.
Ще раз дякуємо за звернення
Звернення
Дата подання: 26 листопада 2024 13:59
Дата відповіді: 28 листопада 2024 14:24
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!
Згідно положень п. 28. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
П.4. ст. 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» встановлено імперативну норму – «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
П.4. ст.23 ЗУ «Про Публічні закупівлі» встановлено наступне: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Встановивши п.5 Додатку №2 «Технічна специфікація» - «Вимоги до якості товару» вимогу щодо того, що «Усі солодощі мають бути вітчизняного виробництва торгових марок: TM «Roshen», К «Бісквіт-Шоколад», КК «АВК», ПП ВТК «Лукас» та не надавши обґрунтування такої необхідності (чому саме цих торгових марок), ви порушили відразу декілька імперативних норм законодавства, а саме положення ст.5, п.4 ст.22 та п.4 ст.23 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Встановивши наступну вимогу: «Якщо учасник не маже поставити продукцію відповідної конкретної марки чи виробника з причин, від нього не залежних, він може подати еквівалент продукції з технічним паспортом на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. У такому разі учасник повинен документально підтвердити (надати документ уповноваженого органу державної влади) неможливість виконання встановлених цією тендерною документацією вимог протягом відведеного строку та надати технічний паспорт разом із висновком уповноваженого органу державної влади про його відповідність/еквівалентність вимогам замовника», ви ще раз порушили норми ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» - принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, адже відповідно до НАКАЗУ від 28 травня 2004 року N 97 «Про затвердження національних стандартів України, державних класифікаторів України, національних змін до міждержавних стандартів, внесення зміни до наказу Держспоживстандарту України від 31 березня 2004 р. N 59 та скасування нормативних документів» до органів державної влади належать Верховна Рада, Кабінет Міністрів України та інші органи виконавчої влади, жоден з цих органів не підтверджує можливість чи не можливість виконання встановлених цією тендерною документацією вимог протягом відведеного строку, це повний абсурд.
Кожна з перерахованих вами торгових марок належить приватним компаніям, які в будь-який час, за власним бажанням можуть зупинити своє виробництво, або зняти з виробництва будь-який продукт власного виробництва, це їх право і жоден державний орган цього не буде підтверджувати чи спростовувати.
Щодо надання технічного паспорта чи скоріше технічної карти на продукцію, якщо це стосується власне кондитерських виробів, то такої інформації жоден з виробників не надасть на загальнодоступне користування, тому що це власна рецептура і розробка виробника.
На підставі вищевикладеного просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації. У разі відмови Замовника привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства ми будемо змушені звернутися до спеціально уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Дякуємо за звернення!
Шановний Учаснику, з даного питання ТОВ «Країна Вільних» подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
За результатами розгляду скарги Замовником відповідно до чинного законодавства буде вжито відповідних дій/заходів або утримано від таких дій/заходів.
Дякуємо за звернення!
Шановний Учаснику, з даного питання ТОВ «Країна Вільних» подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
За результатами розгляду скарги Замовником відповідно до чинного законодавства буде вжито відповідних дій/заходів або утримано від таких дій/заходів.
Дискримінація учаксників
Дата подання: 26 листопада 2024 20:55
Дата відповіді: 28 листопада 2024 14:25
У ТД прописано: 1. У складі пропозиції учасник має надати гарантійний лист від та за підписом виробника (офіційного дистриб’ютора) про постачання учаснику закупівлі упаковки відповідно до кількості, форми та малюнку та в строки передбачені умовами закупівлі. У гарантійному листі має бути посилання на номер закупівлі, а також фото(зразок) упаковки, яку виробник (офіційний дистриб’ютор) зобовʼязується поставити учаснику; 2. Учасник який не надав свій зразок набору або який надав з невідповідністю у складі подарунку чи/або пакуванню, чи/або не підвантажив у складі пропозиції Акт відповідності – буде відхилений, як такий, що не відповідає умовам документації.
Скажіть, будь ласка, навіщо ВИ проводите закупівлю, коли вже знаєте з ким підпишете договір?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Дякуємо за звернення!
Шановний Учаснику, Ваше запитання містить помилкові та передчасні висновки.
Встановлені Замовником вимоги спрямовані виключно на закупівлю якісного, безпечного та відповідного специфікації товару.
Жоден суб’єкт господарювання не обмежений у співпраці з іншими виробниками як то солодощів, так і упаковки для формування договірних відносин тощо.
Замовником не встановлено жодної вимоги щодо конкретного виробника.
Дякуємо за звернення!
Шановний Учаснику, Ваше запитання містить помилкові та передчасні висновки.
Встановлені Замовником вимоги спрямовані виключно на закупівлю якісного, безпечного та відповідного специфікації товару.
Жоден суб’єкт господарювання не обмежений у співпраці з іншими виробниками як то солодощів, так і упаковки для формування договірних відносин тощо.
Замовником не встановлено жодної вимоги щодо конкретного виробника.
Дискримінація учасників
Дата подання: 27 листопада 2024 10:11
Дата відповіді: 28 листопада 2024 14:26
Ваші зміни
З метою гарантування підготовки якісної та відповідної цінової пропозиції, учасник повинен в термін до завершення періоду прийому пропозицій, надати Замовнику (07201, Україна, Київська область, смт Іванків, вул.Івана Проскури,42) зразок 1 набору, який планується для постачання(прийомні години з пн. – пт. з 1000 по 1500 год.). На підтвердження виконання даної вимоги учасник під час надання зразку 1 набору, який планується для постачання, складає та підписує за участю Замовника Акт відповідності новорічного подарунку. Акт відповідності має бути наданий у складі тендерної пропозиції.
Учасник який не надав свій зразок набору або який надав з невідповідністю у складі подарунку чи/або пакуванню, чи/або не підвантажив у складі пропозиції Акт відповідності – буде відхилений, як такий, що не відповідає умовам документації. У разі надання неякісного товару Замовник має право відмовитись від укладання договору.
являються дискримінаційними. Вимушені звернутись до АМКУ, якщо не будуть внесені зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Дякуємо за звернення!
Шановний Учаснику, з даного питання ТОВ «Країна Вільних» подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
За результатами розгляду скарги Замовником відповідно до чинного законодавства буде вжито відповідних дій/заходів або утримано від таких дій/заходів.
Дякуємо за звернення!
Шановний Учаснику, з даного питання ТОВ «Країна Вільних» подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
За результатами розгляду скарги Замовником відповідно до чинного законодавства буде вжито відповідних дій/заходів або утримано від таких дій/заходів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-22-012037-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"", Код ЄДРПОУ:45122822
Дата подання: 27 листопада 2024 14:11
Дата подання: 27 листопада 2024 14:11
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 29 листопада 2024 16:04
рішення від 29.11.2024 № 19042.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2024 16:04
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро