Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Місцезнаходження: | 03134 , Україна , Київська обл., Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 |
Контактна особа: |
Антоненко Андрій Олексійович 380444540166 kk_urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2024 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2024 11:34 |
Очікувана вартість: | 480 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 402,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата здійснюється щомісячно до 20-го числа місяця, в якому надаються послуги, шляхом перерахування Замовником грошових коштів у сумі місячної вартості послуг, визначеної в Дислокації-Розрахунку, на рахунок Виконавця, згідно з виставленим рахунком-фактурою. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2024 14:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2024 14:00 |
Тендерна документація. Охоронні послуги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Оскільки умовами тендерної документації (зокрема проектом договору) також передбачено технічне обслуговування та ремонт систем охоронної сигналізації, наявність зазначеної Вами вимога є цілком виправданою та обґрунтованою. Встановлюючи цю вимогу замовник ніяким чином не порушив чинне законодавство України.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 листопада 2024 16:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-29-000033 ● 837aa9ff858341f69bcf3582f4539a0a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2025 № 4-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-11-21-009755-a 21.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 17:28:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-21-009755-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Відповідно до частин 22 та 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №19366-р/пк-пз від 05.12.2024, яким зобов’язано Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-21- 009755-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Рішення органу оскарження оприлюднене в електронній системі закупівель 10 грудня 2024 року.
З огляду на інформацію розміщену в електронній системі закупівель Рішення органу оскарження не виконане.
Поясніть причини не виконання рішення органу оскарження № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 13:39:02
Надання пояснень на запит
1. Якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням специфіки встановленого обладнання, зазначеного в Додатку № 4 тендерної документації, та норм Закону України «Про охоронну діяльність».
Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням кількості встановленого обладнання в захисних спорудах цивільного захисту та найпростіших укриттях, які перебувають у господарському віданні комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до актуальних цін на відповідному ринку послуг (з урахуванням специфіки встановленого обладнання) та з урахуванням вартості договорів на аналогічні послуги, що були чинними у 2024 році.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Виходячи зі змісту частини 4 статті 10 Закону додаткове оприлюднення інформації, передбаченої частиною першою статті 10 Закону на веб-сайті замовника містить рекомендаційний характер.
Разом з тим, інформація про закупівлю міститься на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/7B0C375D3D9757A0C2258BDC00424854 (код документа AUPL-DB8G6H)
2. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Не погоджуючись з прийнятим комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024, та вважаючи його протиправним та таким, шо ухвалене без повного та всебічного розгляду всіх обставин справи, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» оскаржило таке рішення до Київського окружного адміністративного суду, з дотриманням встановлених законом процедури та строків.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-1
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро