Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канати сталеві
Очікувана вартість
2 093 238,00 UAH
UA-2024-11-21-008682-a ● 7f44b3f5787f4d9289f426041105eccd
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кравець Мілана Станіславівна 380997400870 kravets@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2024 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 14:40 |
Очікувана вартість: | 2 093 238,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 466,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
648 ОС
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 метр
Канат ф 30,5мм EN 12385-6 12хK7-IWRC U sZ 1770 A1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27652, Україна, Кіровоградська область, Неопалимівка, Транспортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
320 метр
Канат ф 30,5мм EN 12385-6 6х19S-FS U sZ 1770 A1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27652, Україна, Кіровоградська область, Неопалимівка, Транспортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
320 метр
Канат ф 30,5мм EN 12385-6 6х19S-FS U sZ 1770 A1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27652, Україна, Кіровоградська область, Неопалимівка, Транспортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
320 метр
Канат ф 30,5мм EN 12385-6 6х19S-FS U sZ 1770 A1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27652, Україна, Кіровоградська область, Неопалимівка, Транспортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
320 метр
Канат ф 30,5мм EN 12385-6 6х19S-FS U sZ 1770 A1 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27652, Україна, Кіровоградська область, Неопалимівка, Транспортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
445 метр
Канат ф 45,0мм EN 12385-6 6х25F-FS U sZ 1770 A2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27652, Україна, Кіровоградська область, Неопалимівка, Транспортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
445 метр
Канат ф 45,0мм EN 12385-6 6х25F-FS U sZ 1770 A2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27652, Україна, Кіровоградська область, Неопалимівка, Транспортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 50 | |
Iнша подія | Після отримання письмового повідомлення про готовність Товару до відвантаження. | Аванс | 10 | Календарні | 50 |
payment-events.submittingPayment | Одноразова поставка | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2024 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2024 13:24 |
648 - Канати сталеві - ТД.docx | |
21 листопада 2024 13:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 22 листопада 2024 10:30
Дата відповіді: 22 листопада 2024 11:04
Просимо Вас розглянути можливість внесення наступних змін у проект договору:
В редакції Постачальника
2.3. У разі поставки Постачальником некомплектних Товарів Покупець має право вимагати від Постачальника доукомплектування Товарів протягом 20-ти календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної письмової вимоги, а у випадку поставки неякісних Товарів Постачальник зобов’язаний усунути виявлені недоліки або провести заміну Товарів за свій рахунок протягом 20-ти календарних днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту та отримання повідомлення Покупця.
2.4. Приймання Товару за якістю та кількістю провадиться Покупцем шляхом проведення вхідного контролю за діючими у Покупця процедурами згідно з п. 6.1.2. цього Договору.
5.1. Поставка Товару здійснюється партіями протягом 45-ти календарних днів після 50% передплати вартості заявленої партії Товару, але не раніше отримання Постачальником платежу в повному обсязі.
7.2. У разі затримки поставки Товару у строки, передбачені цим Договором, Покупець має право на стягнення з Постачальника пені у розмірі 0,1 відсотка від вартості непоставленої (несвоєчасно поставленої) партії Товару за кожен день прострочення.
7.3. За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості або комплектності Товару, Покупець має право на стягнення з Постачальника штрафу у розмірі 20% від вартості неякісного чи некомплектного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом, не застосовується.
7.4. За порушення строків оплати за поставлений Товар, передбачених Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 відсотка від суми заборгованості за кожен день прострочення.
7.5. Виключити.
7.8. Виключити.
7.10. Виключити.
12.13.1. При направленні Сторонами будь-яких документів електронною поштою, вони вважаються отриманими і належним підтвердженням цього є (одне із зазначеного):
- отримання автоматичної електронної відповіді про отримання листа, яким направлялись вищевказані документи та/або листа-відповіді про отримання зазначеного листа (документів);
- надходження листа (документів) на відповідні електронні адреси, зазначені у п. 12.13.2 цього Договору, що були вказані як додатковий одержувач вищевказаного листа (документів) (вказана в копії), при направленні їх іншій Стороні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Умови проекту договору, зокрема умови відповідальності сторін, затверджені та є загальнообов’язковими для договорів такого типу, тому внесення змін до проекту договору в цій частині не передбачається.
З повагою!
З повагою!
Замовник не платить за поставлений товар!
Дата подання: 24 листопада 2024 21:01
Дата відповіді: 25 листопада 2024 08:47
Прошу звернути увагу шановних учасників процедури закупівлі на те, що Замовник Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" є злісним системним порушником виконань умов договору та норм Цивільного та Господарського кодексів України. Замовник не провів оплату за поставлений товар, чим грубо порушив норми чинного законодавства України:
Згідно ст. 712 ЦК України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Відповідно до ч.1 ст. 692 ЦК України покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару.
Згідно зі ст.ст. 525, 526 ЦК України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства; Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається.
Відповідно до ч.1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Після численних претензій стосовно оплати належної якості поставленого без порушень умов договору товару, Замовник ніяким чином не відреагував, та не здійснив оплату, тим самим не виконав п.1.2. та п.4.2. «Покупець здійснює оплату отриманої партії Товару по факту його поставки протягом 14-ти календарних днів. Договору, а Покупець прийняти і оплатити такий Товар» Договору, наданого самим же Замовником у закупівлі UA-2024-04-29-010324-a.
Своє право на оплату товару за Договором довелося відстоювати у судовому порядку, так як досудове врегулювання спору не дало жодних результатів. Господарський суд Дніпропетровської області у справі № 904/1697/24 рішенням від 12.06.2024 року позовні вимоги задовільнив у повному обсязі.
Господарським судом Дніпропетровської області у справі № 904/1697/24 видано наказ від 03.07.2024 року про примусове виконання рішення. Відповідно до Наказу з Державного підприємства "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" на користь Фізичної особи - підприємця Чайки Вікторії Василівни має бути стягнуто - 673 413 грн. 00 коп. - основного боргу, 9 332 грн. 68 коп. - інфляційних втрат та 8 192 грн. 95 коп. - витрат по сплаті судового збору.
За пред’явленням вказаного виконавчого наказу відкрито виконавче провадження №75608935. Однак виконавче провадження було зупинено відповідно до пункту 1 з приміткою 4 Розділу XIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ 1-4. Установлено, що до 1 січня 2025 року: зупиняється вчинення виконавчих дій та заходів примусового виконання рішень (у тому числі накладення арешту на майно та кошти) у виконавчих провадженнях, за якими боржником є Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" (крім рішень про виплату заробітної плати, вихідної допомоги, інших виплат (компенсацій), що належать працівнику у зв’язку з трудовими відносинами, про відшкодування матеріальної (майнової) шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров’я або смертю, про стягнення аліментів, про стягнення заборгованості із сплати внесків до фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування); підлягають зняттю накладені арешти на кошти та/або майно Державного підприємства "Східний гірничо-збагачувальний комбінат".
Замовник Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" зловживає наданими законодавцем нормами, які дають можливість ігнорувати норми Господарського та Цивільного кодексів України в частині виконання зобов’язань за договором.
Проведення Замовником закупівель із завідома відомими обставинами узаконеного шахрайства зі сторони наступного та подальшого отримання товару без проведення його оплати просто обурює. Такі дії спрямовані на свідоме знищення малого бізнесу. Учасники, які вкладають в виконання договорів із замовником Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" свої останні кошти в надії отримати дохід та «втриматись на плаву» в такий не легкий для бізнесу та країни час фактично приречені на банкрутство.
Замовник, Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат", замовчуючи обставини передбачені внесеними змінами до пункту 1 з приміткою 4 Розділу XIII. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ 1-4 ЗУ «Про виконавче провадження» фактично ввели в оману та заборгували тисячам постачальників.
Незважаючи на обставини тільки 2024-му році, з моменту внесення змін до ЗУ «Про виконавче провадження» замовником оголошено та проведено 626 тендерів оголошеною вартістю 3 049 852 488,00 грн. За результатами проведених торгів та укладено договорів на загальну суму 1 841 857 484,00 грн. серед цих учасників більшість залишились фактично ошукані.
Станом на зараз, згідно даних https://opendatabot.ua/c/14309787 , відкрито 1060 виконавчих проваджень (і їх число зростає постійно) боржником по яких є ДП "Східний гірничо-збагачувальний комбінат".
Згідно даних https://clarity-project.info/edr/14309787 борг тільки по заробітній платі складає 818 755 986 грн. Загальна сума заборгованості вже перетнула рубіж в понад 5 млрд. грн.
Прошу звернути учасників закупівлі увагу на те, що Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" здійснює підприємницьку діяльність в повній мірі з отриманням прибутків та проведенням розрахунків за договорами з вичерпним переліком учасників, які він визначає на власний розсуд.
Крім того Замовник проводить закупівлі за прямими договорами по повній передплаті, яка передбачена умовами договору. Для прикладу такі закупівлі проведені за №:
UA-2024-07-24-008205-a
UA-2023-10-26-010150-a
UA-2023-10-13-011644-a
UA-2023-07-06-011643-a
UA-2023-05-11-011687-a
UA-2023-04-14-006855-a
UA-2023-02-08-003362-a
UA-2023-01-04-003836-a
Пунктом 4.2 таких договорів передбачено: Покупець здійснює 100% передоплату вартості партії Товару протягом 30-ти календарних днів після виставлення рахунку. В Замовника фактично наявні кошти, але розрахунок замовник проводить лише з тим, з вважатиме за потрібне.
Будьте обережні при співпраці з Державним підприємством "Східний гірничо-збагачувальний комбінат"!!!
Саме ж ДП «СХІДГЗК» закликаю до проведення розрахунку за відкритим ВП 75608935 та погашенням заборгованості в повному обсязі.
Детально з обставинами справи можна ознайомитись через реєстр судових рішень здійснивши пошук за номером рішення або по коду ЄДРПОУ замовника 14309787.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за постійний інтерес до закупівель нашого підприємства.
Пункт 54 Особливостей визначає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не стосується умов тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
З питань виконання виконавчого провадження Ви маєте право звернутися до Державної виконавчої служби України.
Прошу Вас конкретизувати Ваше запитання стосовно цієї процедури закупівлі.
З повагою!
Пункт 54 Особливостей визначає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не стосується умов тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
З питань виконання виконавчого провадження Ви маєте право звернутися до Державної виконавчої служби України.
Прошу Вас конкретизувати Ваше запитання стосовно цієї процедури закупівлі.
З повагою!
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро