Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вул. Львівська, 29 в м. Яворів Яворівського району Львівської області. Коригування (Додаткові роботи)”
Очікувана вартість
2 407 932,00 UAH
UA-2024-11-20-013814-a a313564735404b1e8e8fc31d639c7c7e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломко Назарій Ігорович

+380325921067 kpgks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 37288833
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, вул. Січових Стрільців, 13
Контактна особа: Соломко Назарій Ігорович
+380325921067
kpgks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
“Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вул. Львівська, 29 в м. Яворів Яворівського району Львівської області. Коригування (Додаткові роботи)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул. Львівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

20 листопада 2024 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-11-000081 ● 6051e5a39cab480a880d44053f39963f
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2025 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.02.2025 № 20

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2025 № 20.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-20-013814-a, 20.11.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-14 11:53:06

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2024-11-20-013814-a, яка проведена Комунальним підприємством Яворівської міської ради «Житлокомунсервіс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (з долученням документального підтвердження).

Під час моніторингу встановлено, що досліджувана закупівля проведена згідно підпункту 8 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), з укладанням договору від 20.11.2024 №2011-01 (далі – Договір №2011-01), предметом є виконання робіт з капітального ремонту огорожі та тротуару.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Договір №2011-01 та додатки до нього: Додаток 1 – договірна ціна, Додаток 2 – графік виконання робіт, Додаток 3 – графік фінансування робіт у форматі pdf.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

2. Пояснити причини не оприлюднення Договору №2011-01 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-19 16:13:52

ПОЯСНЕННЯ

У відповідь на Ваш запит про надання пояснень щодо процедури закупівлі “Капітальний ремонт огорожі та тротуару по вул. Львівська, 29 в м. Яворів Яворівського району Львівської області. Коригування (Додаткові роботи)”, ідентифікатор закупівлі – UA-2024-11-20-013814-а (далі - Закупівля) від 14.02.2025 року подаємо наступну інформацію.
По першому питанню:
здійснення обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації згідно укладеного договору від 26.08.2024 року № 2608-05 та експертного звіту (позитивного) № 1087-ЕК-24 від 27.09.2024 року, виданого на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 1087-ЕК-24 від 25.09.2024 року.
По другому питанню:
замовником в електронній системі закупівель оприлюднено копії договору № 2011-01 від 20.11.2024 року та додатки до нього, протокол 2011-01 від 20.11.2024 року, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно пп. 8 п. 13. Особливостей, договору від 15.06.2023 року № 1506-01 та звіту про результати проведення процедури закупівлі у форматі PDF та підсумкову відомість ресурсів у машинозчитувальному форматі. У зв’язку із змінами законодавства у сфері публічних закупівель, що набрали чинності 23.10.2024 року, замовником не вірно застосовано положення п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону, внаслідок чого у машинозчитувальному форматі опубліковано лише підсумкову відомість ресурсів. КП Яворівської міської ради “Житлокомунсервіс” зобов’язується здійснити заходи, а саме провести роз’яснювальну роботу та направити уповноважених осіб підприємства на навчання у сфері публічних закупівель задля недопущення такої ситуації в подальшому. Додатки:
1.Копії договору № 1087-ЕК-24 від 25.09.2024 року на 3 арк.;
2.Копії договору № 2608-05 від 26.08.2024 року на 7 арк.;
3. Експертний звіт (позитивний) від 27.09.2024 року № 1087-ЕК-24 з додатками на 151 арк.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сапфір Інвест Плюс”
#41346094
Переможець 2 392 148,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2024 15:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
6_75_ДЦ_ПВР.rtf укладений
20 листопада 2024 15:56
5_звіт_основний договір.pdf укладений
20 листопада 2024 15:56
4_1506_01_договір_тов_сапфір інвест плюс (2).pdf укладений
20 листопада 2024 15:56
3_обгрунтування підстави.pdf укладений
20 листопада 2024 15:56
2_протокол_2011_01.pdf укладений
20 листопада 2024 15:55
договір укладений
20 листопада 2024 15:55