Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі тепло та водопостачання, та електромережі для підключення будівлі навчального корпусу за адресою: м. Львів-м. Винники***
Очікувана вартість
5 052 390,00 UAH
UA-2024-11-20-013562-a c69fb5560a3247d59f0c54ee0b263f38
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клімчук Ольга Романівна

+380679246329 klimolichka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 4114 НГУ
Код ЄДРПОУ: 14323385
Місцезнаходження: Україна , Львівська обл., місто Львів,
Контактна особа: Клімчук Ольга Романівна
+380679246329
klimolichka@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2024 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2024 10:00
Початок аукціону: 02 грудня 2024 14:18
Початок аукціону: 02 грудня 2024 14:18
Очікувана вартість: 5 052 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 261,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція мережі тепло та водопостачання, та електромережі для підключення будівлі навчального корпусу за адресою: м. Львів-м. Винники***
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). Пiсляоплата 10 Банківські 100
Підписання договору Одноразова поставка 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2024 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2024 15:40
Оголошення про проведення спрощеної закупiвлi 2024.docx
20 листопада 2024 15:40
Додаток 6 Проєкт договору.docx
20 листопада 2024 15:40
Додаток 1 Документи що подаються Учасниками.doc
20 листопада 2024 15:40
Додаток 5 Довідка-підтвердження.doc
20 листопада 2024 15:40
Додаток 7 Довідка.docx
20 листопада 2024 15:40
Додаток 4 Пропозиція.doc
20 листопада 2024 15:40
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
20 листопада 2024 15:40
Додаток 3 Експертний звіт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір
Дата подання: 21 листопада 2024 17:12
Дата відповіді: 22 листопада 2024 12:36
Знідно додатку 1 п.12. Замовник вимагає надати аналогічний договір, де вказує що *аналогічним є договір з будівництва або реконструкції або капітального ремонту БУДІВЕЛЬ, який укладено та виконано протягом останніх чотирьох років з дати Оголошення". Проте хочем зазначити що розяснення яким має бути аналогічний договір НЕ ВІДПОВІДАЄ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. А семе предметом закупівлі є " Реконструкція мережі тепло та водопостачання, та електромережі", воно не відноситься до " будівництва або реконструкції або капітального ремонту БУДІВЕЛЬ". предметом закупівлі є зовнішні мережі а не будівлі. Просимо в нести зміни, та привести тендерну документацію у відповідність. Пропонуємо викласти в такій редакції "*аналогічним є договір з будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель або теплових мереж."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовником буде внесено зміни до ТД. Дякую.
Уточнення
Дата подання: 21 листопада 2024 17:17
Дата відповіді: 22 листопада 2024 12:38
"Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до КОНТРАГЕНТА заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення." Прошу надати розяснення , до якого саме контрагента надається довідка? контрагент в розумінні тендеру мається наувазі УЧАСНИК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в оголошенній процедурі закупівлі контрагент вбачається як потенційний учасник закупівлі.
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 25 листопада 2024 10:35
Дата відповіді: 25 листопада 2024 18:13
Просимо уточнити вимоги до сталевої труби – ДСТУ (електрозварна чи безшовна) та сталь (ст.3 чи ст.20).
Відповідь: Доброго дня, вимоги до ресурсів повинні відповідати роботам, які передбачені у технічних вимогах.
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 25 листопада 2024 10:36
Дата відповіді: 25 листопада 2024 18:14
Просимо уточнити наявність системи дистанційного контролю та моніторингу.
Відповідь: Доброго дня, наявність системи дистанційного контролю та моніторингу не передбачена.
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 25 листопада 2024 10:36
Дата відповіді: 25 листопада 2024 18:18
Просимо уточнити градуси колін.
Відповідь: Градуси колін підрядник може аргументуючи листом погодити із замовником.
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 25 листопада 2024 10:36
Дата відповіді: 25 листопада 2024 18:19
Просимо погодити плечі колін для Ф76/140 - 0,5х0,5 м та для Ф159/250 - 0,55х0,55 м.
Відповідь: Доброго дня, вимоги до ресурсів повинні відповідати роботам, які передбачені у технічних вимогах.
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 25 листопада 2024 10:36
Дата відповіді: 25 листопада 2024 18:19
Просимо погодити мати компенсаційні 1,0х1,0 м товщиною 40 мм - 12 шт.
Відповідь: Доброго дня, вимоги до ресурсів повинні відповідати роботам, які передбачені у технічних вимогах.
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА
Дата подання: 25 листопада 2024 10:36
Дата відповіді: 25 листопада 2024 18:22
Просимо уточнити тиск для засувок чавунних з гумовим клином.
Відповідь: Доброго дня, тиск в системі опалення до 3 атм.
Технічна частина
Дата подання: 26 листопада 2024 09:20
Дата відповіді: 28 листопада 2024 11:26
Згідно ДБН В.2.5 - 39:2008 п12.9 для системи опалення слід встановлювати сталеву запірну арматуру. Просимо підтвердити застосування засувки чавунної з гумовим клином.
Відповідь: Підтверджую засувки чавунні з гумовим клином
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2024 09:36
Дата відповіді: 28 листопада 2024 11:26
Звертаємо вашу увагу, що в переліку матеріалів вказані комплекти ізоляції стиків з термоусадковою муфтою тип ЕР-3 для труби 57/125 в кількості 50 шт., а труби і фітингів 57/125 не має. Просимо уточнити.
Відповідь: Доброго дня, вимоги до ресурсів повинні відповідати роботам, які передбачені у технічних вимогах.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-26-000021 ● fbb155b06ca54f7289ed92509aebfa70
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2024 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.12.2024 №278

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.12.2024 №278.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-11-20-013562-a, 20.11.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-30 12:25:06

Про надання пояснення

Дата: 30.12.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-20-013562-a, яка проводилась військовою частиною 4114 Національної гвардії України (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Пунктом 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835, визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані у форматі TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML.
Однак у електронній системі закупівель Замовником оприлюднено договір від 12.12.2024 №545/КБС/666 та додатки до нього (договірна ціна, інформація про ціни на матеріальні ресурси, локальні кошториси) лише у форматі PDF.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію, щодо причин не оприлюднення електронній системі закупівель Замовником договору від 12.12.2024 №545/КБС/666 та додатків до нього (договірна ціна, інформація про ціни на матеріальні ресурси, локальні кошториси) у машинозчитувальному форматі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-31 12:56:34

Відповідь на моніторинг

1. Розмір бюджетного призначення на 2024 рік КЕКВ 3142 по вищевказаному об’єкту визначався на підставі розрахунку потреби в коштах (Додаток1). Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт №Т2807-ТМ від 15 листопада 2024 року (Додаток 2), закупівля проводилась на підставі Рапорту начальника відповідальної служби за закупівлю (Додаток 3).
2. Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 вимог до формату документів, що оприлюднюються сторонами закупівельного процесу, встановлює небагато, а саме:
- зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (за наявності) мають бути в машинозчитувальному форматі (п. 3 ч. 1 ст. 10);
- під час оскарження процедури закупівлі учасники повинні додавати до скарги документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (у т. ч. у форматі PDF) (п. 6 ч. 5 ст. 18).
Вимоги до оприлюднення інформації на процедури закупівель та спрощені закупівлі установлено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі - Порядок№1082). Як передбачено п.3 Порядку №1082, інформація в ЕСЗ розміщується замовником/ ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів держфінконтролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис ( далі-КЕП) посадової особи.
Наказом Мінекономіки від 05.10.2021 №686-21 Порядок №1082 доповнено вимогою, що договір про закупівлю, додатки та зміни до цього договору розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF, що зазначено також у листі Мінекономіки України (Додаток 4). Оскільки накладення КЕП для замовників під час оприлюднення інформації в ЕСЗ є обов’язковим, незалежно від формату документа він матиме юридичну силу, водночас тільки договір про закупівлю повинен бути підписаний поза межами ЕСЗ, і саме тому цей договір, додатки та зміни до нього розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-03 16:11:39

Про надання пояснення

Дата: 03.01.2025

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-20-013562-a, яка проводилась військовою частиною 4114 Національної гвардії України (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-06 19:58:52

пояснення

Відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення «Спрощеної закупівлі» зазначені документи були надані у складі пропозиції. Під час підписання договору замовник отримав належним чином завірені копії відповідних документів, які підтверджують право підписання договору. Пунктом 17 Особливостей №1178 від 12.10.2022 та частиною 2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 не визначено, яким способом повинна надаватись відповідна інформація та документи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1.Уповноваженими особами в поточному році буде здійснено додаткове навчання на тему: «Публічні закупівлі в умовах воєнного стану» з отриманням відповідних сертифікатів. 2. Проведена роз’яснювальна робота щодо пункту 10 частини першої статті 10 в редакції Закону №3988-IX від 19.09.2024 року, щодо недопущення в подальшому порушення норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275.

2025-01-17 13:06:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2024 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" 4 159 858,68
UAH з ПДВ
3 799 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС" 4 457 434,80
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2024 20:42
Електронний підпис
28 листопада 2024 20:41
Електронний підпис
28 листопада 2024 20:41
17. ДЦ з додатками.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
17. кошторис.zip
28 листопада 2024 20:41
17. кошторис.zip.p7s
28 листопада 2024 20:41
17. ДЦ з додатками.pdf
28 листопада 2024 20:41
16. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
16. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 листопада 2024 20:41
29. Санкції.pdf
28 листопада 2024 20:41
4. Розяснення обєднання.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. КБ3, КБ2 акт 1.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
15. Відомість про учасника.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
22. Витяг ЄДР.pdf
28 листопада 2024 20:41
4. Розяснення обєднання.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
29. Санкції.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
9. Копії Право власності.pdf
28 листопада 2024 20:41
22. Виписка.pdf
28 листопада 2024 20:41
11. Цивільно-правові угоди.pdf
28 листопада 2024 20:41
36. розрахунок.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. ЛК до ДЦ Коростень.pdf
28 листопада 2024 20:41
36. розрахунок.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
7. ДУ 2 з ДЦ Коростень.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
11. НАКАЗИ.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
11. НАКАЗИ.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. ДУ 2 з ДЦ Коростень.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. КБ3, КБ2 Коростень.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
7 .КБ 2 Акт 2.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
34. Про санкції.pdf
28 листопада 2024 20:41
35.повний обсяг робіт.pdf
28 листопада 2024 20:41
34. Про санкції.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
23. Статут Су 24.pdf
28 листопада 2024 20:41
24. Довідка субпідряд.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
10. Довідка працівники.pdf
28 листопада 2024 20:41
10. Довідка працівники.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
7. ДУ №1 від 17.10.2024 до дог.565.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
27. Декларація Су-24.pdf
28 листопада 2024 20:41
2. Наказ МММ прийняття СУ24.pdf
28 листопада 2024 20:41
9. Копії Право власності.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
19. Згода на обробку п.д..pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
18. Додаток 6 Проєкт договору.pdf
28 листопада 2024 20:41
27. Довідка розясн. ліцензія.pdf
28 листопада 2024 20:41
19. Згода на обробку п.д..pdf
28 листопада 2024 20:41
7. Договір Коростень.pdf
28 листопада 2024 20:41
15. Відомість про учасника.pdf
28 листопада 2024 20:41
25.Додаток 2 Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2024 20:41
22. Виписка.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
12. Фінансова спроможність.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. ДОГОВІР ХРЕЩАТИК.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
25 Додаток 3 Експертний звіт.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. КБ3, КБ2 Коростень.pdf
28 листопада 2024 20:41
35.повний обсяг робіт.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
24. Довідка субпідряд.pdf
28 листопада 2024 20:41
2. Наказ МММ прийняття СУ24.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
7. ДУ 1 Коростень.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
22. Витяг ЄДР.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
9. Договір оренди майна 2112-02.pdf
28 листопада 2024 20:41
9. Договір оренди 0110-1.24.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
7. КБ3, КБ2 акт 1.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. ДОГОВІР ХРЕЩАТИК.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. КБ-3 Акт 2.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
9. Договір оренди 0110-1.24.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. ЛК до ДЦ Коростень.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
7. Договір Коростень.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
8. Довідка МТБ.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. ДУ №1 від 17.10.2024 до дог.565.pdf
28 листопада 2024 20:41
8. Довідка МТБ.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
23. Статут Су 24.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
27. Декларація Су-24.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
7. ДУ 1 Коростень.pdf
28 листопада 2024 20:41
11. Цивільно-правові угоди.pdf.p7s
28 листопада 2024 20:41
1. Довідка про право підпису.pdf
28 листопада 2024 20:41
7. КБ-3 Акт 2.pdf
28 листопада 2024 20:41
7 .КБ 2 Акт 2.pdf

Публічні документи

28 листопада 2024 16:45
Електронний підпис
28 листопада 2024 16:45
Електронний підпис
28 листопада 2024 16:42
Проєк Договору (завірений).pdf
28 листопада 2024 16:42
Пропозиція.pdf
28 листопада 2024 16:42
Витяг ПДВ (оригінал).pdf
28 листопада 2024 16:42
inform.pdf (1).p7s
28 листопада 2024 16:42
Ліцензія ВІП-БУД АЛЬЯНС.pdf
28 листопада 2024 16:42
Документи по МТБ.rar
28 листопада 2024 16:42
Статут ВІП БУД (завірений).pdf
28 листопада 2024 16:42
Статут 2023 (оригінал).pdf
28 листопада 2024 16:42
Документи по працівниках.rar
28 листопада 2024 16:42
Довідки, Гарантійні листи.pdf
28 листопада 2024 16:42
Довідка (КОРУПЦІЯ).zip
28 листопада 2024 16:42
Опис (код доступу) 23.10.24.pdf
28 листопада 2024 16:42
inform (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415708
Переможець 3 799 990,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2024 10:26

Документи

05 грудня 2024 10:26
Електронний підпис
05 грудня 2024 10:20
ОУ135.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2024 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
#01415708
3 799 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2024 10:26
Електронний підпис
05 грудня 2024 10:20
ОУ135.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2024 18:16
545КЕС-666.PDF укладений
12 грудня 2024 17:54