Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 4114 НГУ |
Код ЄДРПОУ: | 14323385 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., місто Львів, |
Контактна особа: |
Клімчук Ольга Романівна +380679246329 klimolichka@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2024 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2024 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 14:18 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 14:18 |
Очікувана вартість: | 5 052 390,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 261,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Одноразова поставка | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 15:40 |
Оголошення про проведення спрощеної закупiвлi 2024.docx | |
20 листопада 2024 15:40 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
20 листопада 2024 15:40 |
Додаток 1 Документи що подаються Учасниками.doc | |
20 листопада 2024 15:40 |
Додаток 5 Довідка-підтвердження.doc | |
20 листопада 2024 15:40 |
Додаток 7 Довідка.docx | |
20 листопада 2024 15:40 |
Додаток 4 Пропозиція.doc | |
20 листопада 2024 15:40 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
20 листопада 2024 15:40 |
Додаток 3 Експертний звіт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-26-000021 ● fbb155b06ca54f7289ed92509aebfa70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2024 №278
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.12.2024 №278.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-11-20-013562-a, 20.11.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 12:25:06
Про надання пояснення
Дата: 30.12.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-20-013562-a, яка проводилась військовою частиною 4114 Національної гвардії України (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Пунктом 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835, визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані у форматі TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML.
Однак у електронній системі закупівель Замовником оприлюднено договір від 12.12.2024 №545/КБС/666 та додатки до нього (договірна ціна, інформація про ціни на матеріальні ресурси, локальні кошториси) лише у форматі PDF.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію, щодо причин не оприлюднення електронній системі закупівель Замовником договору від 12.12.2024 №545/КБС/666 та додатків до нього (договірна ціна, інформація про ціни на матеріальні ресурси, локальні кошториси) у машинозчитувальному форматі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 12:56:34
Відповідь на моніторинг
1. Розмір бюджетного призначення на 2024 рік КЕКВ 3142 по вищевказаному об’єкту визначався на підставі розрахунку потреби в коштах (Додаток1). Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт №Т2807-ТМ від 15 листопада 2024 року (Додаток 2), закупівля проводилась на підставі Рапорту начальника відповідальної служби за закупівлю (Додаток 3).
2. Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 вимог до формату документів, що оприлюднюються сторонами закупівельного процесу, встановлює небагато, а саме:
- зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (за наявності) мають бути в машинозчитувальному форматі (п. 3 ч. 1 ст. 10);
- під час оскарження процедури закупівлі учасники повинні додавати до скарги документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (у т. ч. у форматі PDF) (п. 6 ч. 5 ст. 18).
Вимоги до оприлюднення інформації на процедури закупівель та спрощені закупівлі установлено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі - Порядок№1082). Як передбачено п.3 Порядку №1082, інформація в ЕСЗ розміщується замовником/ ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів держфінконтролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис ( далі-КЕП) посадової особи.
Наказом Мінекономіки від 05.10.2021 №686-21 Порядок №1082 доповнено вимогою, що договір про закупівлю, додатки та зміни до цього договору розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF, що зазначено також у листі Мінекономіки України (Додаток 4). Оскільки накладення КЕП для замовників під час оприлюднення інформації в ЕСЗ є обов’язковим, незалежно від формату документа він матиме юридичну силу, водночас тільки договір про закупівлю повинен бути підписаний поза межами ЕСЗ, і саме тому цей договір, додатки та зміни до нього розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-03 16:11:39
Про надання пояснення
Дата: 03.01.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-20-013562-a, яка проводилась військовою частиною 4114 Національної гвардії України (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-06 19:58:52
пояснення
Відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення «Спрощеної закупівлі» зазначені документи були надані у складі пропозиції. Під час підписання договору замовник отримав належним чином завірені копії відповідних документів, які підтверджують право підписання договору. Пунктом 17 Особливостей №1178 від 12.10.2022 та частиною 2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 не визначено, яким способом повинна надаватись відповідна інформація та документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.Уповноваженими особами в поточному році буде здійснено додаткове навчання на тему: «Публічні закупівлі в умовах воєнного стану» з отриманням відповідних сертифікатів. 2. Проведена роз’яснювальна робота щодо пункту 10 частини першої статті 10 в редакції Закону №3988-IX від 19.09.2024 року, щодо недопущення в подальшому порушення норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275.
2025-01-17 13:06:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2024 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" |
4 159 858,68
UAH з ПДВ
|
3 799 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС" |
4 457 434,80
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" #01415708 |
Переможець |
3 799 990,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 18:16
|
545КЕС-666.PDF | укладений |
12 грудня 2024 17:54
|