Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43435636 |
Місцезнаходження: | 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, Соборно-Миколаївська площа, 10 |
Контактна особа: |
Ткач Віталій Володимирович +380689764106 tkach-vitaliyvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2024 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 62 413 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312 065,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 312065 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 11:38 |
ТД_роботи.docx | |
20 листопада 2024 11:38 |
Додаток 5 Проєкт Договору підряду.docx | |
20 листопада 2024 11:38 |
Відомість обсягів робіт.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000103 ● 531b9b918d6b44a1a5a125c4ac17bc9b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 4-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 13.01.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.01.2025 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-11-20-005856-a 20.11.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 17:24:14
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45210000-2 — Будівництво будівель» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-20-005856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-11-20-005856-a, оприлюдненому 25.12.2024 в електронній системі закупівель, 20.12.2024 вами укладено договір № 134 з ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011». Враховуючи наведене пропоную пояснити, чому зазначений договір не оприлюднений вами в електронній системі закупівель, як то передбачено вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-15 16:53:00
Надання пояснень
1.Між відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради та ТОВ «БТК»ГРАНІТ-В» було укладено Договір №35-PKD від 20.05.2024 року на: «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації з проходженням державної експертизи на об'єкт та внесення даних до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул. Незалежності, 12, смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)». Проектно-кошторисна документація, яка має позитивний експертний звіт, затверджена Наказом відділу освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради від 04 листопада 2024 року №111. (Наказ та експертний звіт додаються до пояснень). Замовник визначив очікувану вартість виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкт: «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації з проходженням державної експертизи на об'єкт та внесення даних до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул. Незалежності, 12, смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» за виключенням сум глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (Зведений кошторисний розрахунок додається до пояснень). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено згідно Дефектних актів, які є важливим документом при формуванні кошторису та містять перелік та об’єми робіт, які необхідно виконати на об’єкті у розрізі кожного виду ремонтно-будівельних робіт (Дефектні акти додаються до пояснень).
2.Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Засновника (Березнегуватської селищної ради) у розділі відділу освіти у вкладці «Публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-11-20-005856-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання на веб-сайт: https://rada.info/upload/users_files/04375808/2d2165c31e0b15f29e962c27d1397108.pdf
3. Щодо неоприлюднення договору в електронній системі закупівель повідомляємо наступне: При внесенні відомостей до електронної системи закупівель уповноваженою особою в терміни, передбачені закупівельним законодавством, було оприлюднено в повному обсязі Договір з усіма додатками та підтверджено його завантаження шляхом накладення кваліфікованого цифрового підпису. Договір було завантажено в повному обсязі в ЦБД, про що свідчить накладений підпис, оскільки без повного завантаження документу система не дає технічної можливості його підписати. Станом на січень (більш точного часу невідомо) виявлено технічну помилку в частині оприлюднення інформації про укладений Договір, а саме: є файл з відомостями про накладення КЕП на Договір, файл з назвою «Договір (Підписаний контракт)» існує, але не відображає зміст документу та некоректно завантажується. 14 січня 2025 року замовник звернувся до технічної підтримки системи DZO, де фахівець повідомив, що на майданчику стався технічний збій і, оскільки система не має технічної можливості виправити дану помилку, порекомендували, в разі необхідності, оприлюднити Договір повторно з протоколом про технічну помилку через функціонал «Внесення змін до договору» оскільки на платформі DZO не передбачено можливості виправити дану помилку іншим способом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011" |
59 292 351,90
UAH з ПДВ
|
59 292 351,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011" #37697693 |
Переможець |
59 292 351,90
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2024 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2024 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 12:51
|
Договір | укладений |
25 грудня 2024 12:50
|