Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43435636 |
Місцезнаходження: | 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, Соборно-Миколаївська площа, 10 |
Контактна особа: |
Ткач Віталій Володимирович +380689764106 tkach-vitaliyvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2024 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 62 413 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 312 065,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 312065 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 11:38 |
ТД_роботи.docx | |
20 листопада 2024 11:38 |
Додаток 5 Проєкт Договору підряду.docx | |
20 листопада 2024 11:38 |
Відомість обсягів робіт.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000103 ● 531b9b918d6b44a1a5a125c4ac17bc9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 4-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 13.01.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.01.2025 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-11-20-005856-a 20.11.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 17:24:14
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45210000-2 — Будівництво будівель» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-20-005856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-11-20-005856-a, оприлюдненому 25.12.2024 в електронній системі закупівель, 20.12.2024 вами укладено договір № 134 з ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011». Враховуючи наведене пропоную пояснити, чому зазначений договір не оприлюднений вами в електронній системі закупівель, як то передбачено вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-15 16:53:00
Надання пояснень
1.Між відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради та ТОВ «БТК»ГРАНІТ-В» було укладено Договір №35-PKD від 20.05.2024 року на: «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації з проходженням державної експертизи на об'єкт та внесення даних до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул. Незалежності, 12, смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)». Проектно-кошторисна документація, яка має позитивний експертний звіт, затверджена Наказом відділу освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради від 04 листопада 2024 року №111. (Наказ та експертний звіт додаються до пояснень). Замовник визначив очікувану вартість виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкт: «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації з проходженням державної експертизи на об'єкт та внесення даних до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва на: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул. Незалежності, 12, смт Березнегувате Баштанського району Миколаївської області" (ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» за виключенням сум глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (Зведений кошторисний розрахунок додається до пояснень). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено згідно Дефектних актів, які є важливим документом при формуванні кошторису та містять перелік та об’єми робіт, які необхідно виконати на об’єкті у розрізі кожного виду ремонтно-будівельних робіт (Дефектні акти додаються до пояснень).
2.Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Засновника (Березнегуватської селищної ради) у розділі відділу освіти у вкладці «Публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-11-20-005856-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Посилання на веб-сайт: https://rada.info/upload/users_files/04375808/2d2165c31e0b15f29e962c27d1397108.pdf
3. Щодо неоприлюднення договору в електронній системі закупівель повідомляємо наступне: При внесенні відомостей до електронної системи закупівель уповноваженою особою в терміни, передбачені закупівельним законодавством, було оприлюднено в повному обсязі Договір з усіма додатками та підтверджено його завантаження шляхом накладення кваліфікованого цифрового підпису. Договір було завантажено в повному обсязі в ЦБД, про що свідчить накладений підпис, оскільки без повного завантаження документу система не дає технічної можливості його підписати. Станом на січень (більш точного часу невідомо) виявлено технічну помилку в частині оприлюднення інформації про укладений Договір, а саме: є файл з відомостями про накладення КЕП на Договір, файл з назвою «Договір (Підписаний контракт)» існує, але не відображає зміст документу та некоректно завантажується. 14 січня 2025 року замовник звернувся до технічної підтримки системи DZO, де фахівець повідомив, що на майданчику стався технічний збій і, оскільки система не має технічної можливості виправити дану помилку, порекомендували, в разі необхідності, оприлюднити Договір повторно з протоколом про технічну помилку через функціонал «Внесення змін до договору» оскільки на платформі DZO не передбачено можливості виправити дану помилку іншим способом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-27 11:52:21
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45210000-2 — Будівництво будівель» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-20-005856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 10 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасниками надається «довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 8.2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником».
Учасник ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» від 21.11.2024 № 20-11/13, відповідно до якої працівник Борейша Євген Ігорович перебуває у трудових відносинах з цим учасником на підставі договору про надання послуг цивільного правового характеру від 08.08.2024 № 24, який також надано цим учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1.1 цього договору «Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги (виконати роботи) на умовах, передбачених цим договором, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити послуги (роботи), визначені у пункту 2.1 даного договору по об’єкту: «Роботи з відновлення окремих конструкцій з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) для забезпечення функціонування будівлі та життєдіяльності населення, без зміни геометричних розмірів житлової будівлі за адресою: Миколаївська область, селище Первомайське, вул. Миру, 1. Протиаварійні заходи». Аналогічні документи надані ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» для підтвердження трудових відносин з працівниками Гему Віктором Івановичем, Гему Володимиром Івановичем, Качановим Ігорем Анатолійовичем та Кондратюком Юрієм Вадимовичем.
Оскільки предметом процедури закупівлі UA-2024-11-20-005856-a є «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії № 2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул. Незалежності 12, смт. Березнегувате Баштанського району Миколаївської області», пропоную пояснити, яким чином учасник ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» підтвердив наявність трудових відносин з вищезазначеними працівниками для виконання робіт, що є предметом закупівлі?
2. Відповідно до пункту 3 таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 10 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасниками надається «відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є нове будівництво, капітальний ремонт громадських або адміністративних будівель. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: копію аналогічного договору з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору».
Учасником ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у складі тендерної пропозиції надано «Договір підряду» від 15.05.2023 № 15/1-ВР, предметом якого відповідно до пункту 1 цього договору є «демонтажні роботи та роботи з улаштування горищного перекриття».
Враховуючи, що згідно з вимогами Додатку 10 до тендерної документації предметом аналогічного договору повинно бути нове будівництво, капітальний ремонт громадських або адміністративних будівель, пропоную пояснити, яким чином зазначений договір відповідає вимозі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, встановленої в пункту 3 таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 10 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-28 19:52:56
Надання пояснень
1.Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради надає пояснення стосовно наданих учасником -ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» Договорів цивільно правового характеру Борейша Євген, Ігорович Гему, Віктором Івановичем, Гему Володимиром Івановичем, Качановим Ігорем Анатолійовичем та Кондратюком Юрієм Вадимовичем які підтверджують, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником.
Учасник ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» надав Договори цивільно правового характеру які підтверджують перебування працівників у штаті учасника чим підтвердив підстави взаємодії з учасником. Замовником не було встановлено у тендерній документації вимоги надати Договори цивільно правового характеру, укладені для виконання робіт за об’єктом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул.Незалежності 12, смт.Березнегувате Баштанського району Миколаївської області». Наявність такої вимоги у тендерній документації може бути кваліфікована учасниками як дискримінаційна, оскільки участь у закупівлі не дає гарантії перемоги у ній, але під час укладання договорів ЦПХ з фізичними особами замовник зобов'язаний сплачувати податки і збори за виконавця, тому що він стає його податковим агентом.
2. Учасником ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у складі тендерної пропозиції надано «Договір підряду» від 15.05.2023 № 15/1-ВР до Договору № 30 від 10.05.2023 «Капітальний ремонт будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5» (Код ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Демонтажні роботи та роботи з улаштування горищного перекриття входять в роботи з Капітального ремонту будівлі Миколаївського обласного центру соціальних служб за адресою: м. Миколаїв, вул. Спаська, 43/5. Учасник надав Договір генпідряду на підтвердження того, що роботи, які він виконував за Договором від 15.05.2023 № 15/1-ВР, відносяться до робіт з капітального ремонту приміщення. На підставі вищезазначеного Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради вважає, що Учасник - ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-28 14:49:30
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45210000-2 — Будівництво будівель» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-20-005856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 10 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації у складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасниками надається «орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації)».
При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-11-20-005856-a та підпункту 4.4 пункту 4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації строк виконання робіт зазначений до 31 грудня 2025 року.
Учасник ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у складі тендерної пропозиції надав «Орієнтовний графік виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул. Незалежності 12, смт. Березнегувате Баштанського району Миколаївської області» (далі – Графік виконання робіт), відповідно до якого виконання робіт, що є предметом закупівлі, цим учасником планується впродовж 18 місяців, тобто закінчення робіт передбачається після 31.12.2025 року.
З огляду на зазначене пропоную пояснити, яким чином Графік виконання робіт узгоджується зі строками виконання робіт, встановленими вимогами тендерної документації?
2. З урахуванням відповіді, наданої вами 15.01.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, пропоную надати договір від 20.12.2024 № 134, укладений вами з ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» за результатами процедури відкритих торгів, з усіма додатками до нього, що є його невід’ємною частиною, та додатковими угодами у разі їх наявності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-29 13:09:00
Надання пояснень
1. На Ваш запит повідомляємо наступне: відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та підпункту 4.4 пункту 4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, строк виконання робіт, зазначений замовником, до 31 грудня 2025 року. Також термін виконання робіт був зазначений у проекті договору, розміщеному у Додатку 5 до Тендерної документації. Відповідно до Додатку 4 пункту 10 Тендерної документації, замовником була встановлена вимога щодо надання ОРІЄНТОВНОГО графіку виконання робіт, який в свою чергу не є остаточним так само, як і додатки «Договірна ціна» та «Зведений кошторисний розрахунок», які можуть змінюватися за результатами проведеного аукціону. Учасник ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у складі тендерної пропозиції надав «Орієнтовний графік виконання робіт» по об’єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул. Незалежності 12, смт. Березнегувате Баштанського району Миколаївської області», розрахований на 18 місяців. Оскільки такий показник тривалості будівництва (18 місяців) зазначено в експертному звіті філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Миколаївській області № 15-0162/01-24 від 01.11.2024, то у Замовника не було запитань до наданого учасником примірного графіку виконання робіт (Експертний звіт додається до пояснень). Також учасником була надана довідка від 21.11.2024 року №20-11/5 про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, якою учасник підтвердив можливість виконання робіт у відповідності до вимог, визначених в умовах тендерної документації. Учасником ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» також було надано Лист-згоду від 21.11.2024 року №20-11/9, відповідно до якого учасник погодився з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації. З огляду на вищезазначене замовником було прийнято орієнтовний графік виконання робіт, долучений учасником, який в подальшому було скориговано та узгоджено під час підписання договору.
2. На Ваш запит надаємо договір підряду № 134 від 20.12.2024, укладений між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради та ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» за результатами процедури відкритих торгів з особливостями, з усіма додатками до нього, що є невід’ємною його частиною.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 21:02:32
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45210000-2 — Будівництво будівель» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-20-005856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
Враховуючи вищезазначене, пропоную пояснити причини відсутності відомості ресурсів до відомості обсягів робіт в тендерної документації, як то передбачено вимогами пункту 5.1 Настанови.
2. Відповідно до пункту 315 Відомості обсягів робіт (Додаток 4 «Технічне завдання» до тендерної документації, файл «Відомість обсягів робіт.rtf», стор. 13) в ході проведення будівельних робіт передбачається монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 1 т.
З огляду на зазначене пропоную пояснити:
2.1 якими умовами тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації щодо придбання дизель-генератора з технічними характеристиками, аналогічними моделі «генератор дизельний EnerSol STMO-22M»?
2.2 чому умовами тендерної документації не передбачено вимоги пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (далі – Порядок № 861)?
3. Учасник ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у складі тендерної пропозиції в архівованому файлі «Договірна ціна (2).rar» надав локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012 (файл «19_ДЦ_ЛК2_02-01-012.rtf») та підсумкову відомість ресурсів (файл «19_ДЦ_ПВР.rtf», стор. 44), відповідно до яких пропонує до придбання «генератор дизельний EnerSol STMO-22M; (маса=0,59)», відпускна ціна якого становить 342 540,83 гривні.
Зважаючи на вищенаведене, пропоную пояснити:
3.1 в якому файлі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» надані документи, які підтверджують виконання вимог пункту 13-1 Порядку № 861 щодо локалізації запропонованого дизель-генератора?
3.2 на підставі яких документів вами встановлено, що генератор дизельний EnerSol STMO-22M, який планується до монтажу під час виконання робіт учасником ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011», відповідає вимогам пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу третього пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів)?
Пояснення, інформацію та документи, у тому числі документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 12:55:30
Надання пояснень
1. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація, з поміж іншого, повинна
містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення,
малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та
технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням
вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Фактично вказану норму деталізує стаття 23 Закону. Технічна специфікація повинна містити опис
усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх
технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг
можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи
порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Тобто, замовник повинен в ТД зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі, при цьому законодавець не визначає форму документу в
якому замовник вказує такі вимоги та характеристики (це може бути додаток до ТД або
дефектний акт тощо).
В ТД замовника наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі у формі відомості обсягів робіт, відповідно до вимог частини 2 статті 22
Закону, яка дає можливість учасникам сформувати кошториси у розрізах кожного виду робіт
через спеціалізовані ліцензійні програми.
2. Відповідно до пункту 315 Відомості обсягів робіт (Додаток 4 «Технічне завдання» до тендерної
документації, файл «Відомість обсягів робіт.rtf», стор. 13) в ході проведення будівельних робіт
передбачається монтаж дизель-генератора стаціонарного, маса до 1 т. Умовами тендерної
документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації щодо
придбання дизель-генератора з технічними характеристиками, маса до 1т (0,59), інших
характеристик генератора замовником зазначено не було, так як і не було визначено вартості
такого генератора. Оскільки замовником не планувалося придбання генератора вартістю більше
200 000,00 грн, так як ринкова вартість таких товарів коливається згідно певних характеристик,
то умовами тендерної документації не були передбачені вимоги пункту 6-1 розділу Х
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження
ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 2 серпня 2022 р. № 861.
3. Учасник ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у складі тендерної пропозиції в архівованому файлі
«Договірна ціна (2).rar» надав локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та
інвентарю № 02-01-012 (файл «19_ДЦ_ЛК2_02-01-012.rtf») та підсумкову відомість ресурсів
(файл «19_ДЦ_ПВР.rtf», стор. 44), відповідно до яких пропонував до придбання «генератор
дизельний EnerSol STMO-22M; (маса=0,59)», відпускна ціна якого становить 342 540,83 гривні.
Оскільки умовами тендерної документації не передбачалось надання учасниками документів, які
підтверджують виконання вимог пункту 13-1 Порядку № 861 щодо локалізації (оскільки вона не
планувалася у даній закупівлі), то замовник не вимагав від учасника додаткового
документального підтвердження до запропонованого дизель-генератора. Додатково
повідомляємо, що ціна укладеного договору з підрядником є динамічною, що дає можливість
замовнику витребовувати від підрядника, в разі необхідності, надання підтвердження аналізу цін
на кожен зазначений у додатку до договору матеріальний ресурс або здійснювати таку перевірку
самостійно задля мінімізації ризиків встановлення підрядниками завищених цін. Відповідно до
«НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва», приблизний кошторис (динамічна договірна
ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом усього строку будівництва.
Уточнення динамічної договірної ціни здійснюється з урахуванням обґрунтованих цін на
матеріальні ресурси, що склались на момент уточнення. Таким чином замовник може
витребувати в учасника до акту виконаних робіт додаткові документи, а саме накладні,
сертифікати, підтвердження ціни на генератор дизельний або будь-який інший ресурс з метою
контролю за використанням бюджетних коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку моніторингу від 06.02.2025 року Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради повідомляє про вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу. Уповноваженою особою здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 20.12.2024 № 134, укладеного з ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011», в установленному законодавством порядку, оскільки при публікації Договору із додатками до нього відбулась технічна помилка та файл Договір опублікований у закупівлі у встановлені Законом строки не відкривається. На виконання вимог, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, щодо локалізації товарів, які набуваються у власність під час виконання цього договору, шляхом оприлюднення інформації, яка підтверджує ступінь локалізації «Генератора дизельного EnerSol STMO-22M», Відділ освіти, культури, молоді та спорту Березнегуватської селищної ради надає копію листа від ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011», щодо повідомлення про заміну Генератора EnerSol STMO-22M; (маса=0,59) на повний аналог Генератор дизельний WattStream WS22-BS оскільки генератор дизельний EnerSol STMO-22M, який замовив Підрядник за Договором про закупівлю, знятий з виробництва, що відповідає Проєктно-кошторисній документації розробленої до предмету закупвлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Березнегуватської гімназії №2 Березнегуватської селищної ради розташованої за адресою: вул.Незалежності 12, смт.Березнегувате Баштанського району Миколаївської області», в якій зазначено «Можлива заміна обладнання з аналогічними характеристиками іншої марки або іншого виробника» (копія надається). ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» повідомляє, що надає копію сертифікату від виробника товару, в якому зазначено що виробником Генератора дизельного WattStream WS22-BS є Великобританія. Відповідно Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, ратифікована Законом України від 16 вересня 2014 року№ 1678-VII в переліку якої є Великобританія. Відповідно до абз. 2 п. 4 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону зазначено «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.». Крім того ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» у своєму листі повідомляє, що заміна Генератора на аналогічний не вплине на очікувану вартість закупівлі, тобто не збільшить суму очікуваної вартості закупівлі, враховуючи навіть кращу якість запропонованого Генератора, який відповідно дорожчий у закупівлі для Підрядника. Генератор буде замінено шляхом укладання додаткової угоди, якою буде внесено відповідні зміни, викладено додатки до договору в новій редакції та оприлюднено на майданчику у встановлені законодавством строки.
2025-02-13 19:29:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
В електронній системі закупівель оприлюднено договір підряду від 20.12.2024 № 134. Додатковою угодою від 14.02.2025 № 1 до договору про закупівлю внесено зміни щодо набуття у власність дизельного генератора.
2025-02-24 11:18:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011" |
59 292 351,90
UAH з ПДВ
|
59 292 351,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРЕНА СПОРТ 2011" #37697693 |
Переможець |
59 292 351,90
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2024 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2024 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
ДУ 1 до Д134.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2025 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2025 14:06
|
Протокол про технічну помилку _16.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2025 14:01
|
Договір 134.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2025 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 12:51
|
Договір | укладений |
25 грудня 2024 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виявлено технічну помилку в частині оприлюднення інформації про укладений Договір, а саме: файл з відомостями про накладення КЕП є, файл з назвою «Договір (Підписаний контракт)» існує, але не відображає зміст документу та некоректно завантажується. Оскільки система не має технічної можливості виправити дану помилку, виникла необхідність внести зміни до інформації про укладений договір, завантажити його повторно та оприлюднити протокол про технічну помилку, оскільки на платформі DZO немає технічної можливості виправити дану помилку іншим способом. |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 134 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору підряду у зв’язку з виникненням обставин, що підтверджуються листом ТОВ «АРЕНА СПОРТ 2011» від 12 лютого 2025 року №20-11/255, а саме: зняття з виробництва замовленого підрядником генератора та заміна його на аналог з кращими характеристиками |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |