Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації" (додаткові роботи)
Очікувана вартість
181 690 114,51 UAH
UA-2024-11-19-011749-a be590a9012ac44fb9271bc48b5be043c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривша Тетяна

380442357105 tetkryvsha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Контактна особа: Кривша Тетяна
380442357105
tetkryvsha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації" (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02088, Україна, Київська область, Бориспільський район, м-р Бортничі, с. Ревне, Мулове поле №1 та № 2 Бортницької станції аерації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2024  —  27 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

19 листопада 2024 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2024 14:47
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000035 ● 37587d86d30f47369f90a4c247d11c26
  • Статус: завершено ● Дата: 21 лютого 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2024 № 336

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-11-19-011749-a 19.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-20 14:50:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-19-011749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-24 17:44:05

Надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу закупівлі

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі з «Реконструкція дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації» (додаткові роботи), за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-19-011749-a), очікуваною вартістю 181 690 114,51 гривень, щодо отримання пояснень (інформації, документів), на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне.
1. При проведенні закупівлі на виконання вищевказаних робіт (номер UA-2024-11-19-011749-a) технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі протоколів огляду сумісних з об’єктними ділянками насипу від 25.07.2024 та 09.08.2024, відомості обсягів робіт до проектно-кошторисної документації, позитивного експертного звіту від 20.12.2023 року № 1337/е/23, затвердженого розпорядження Київської міської військової адміністрації від 18.04.2024 № 343 «Про перезатвердження проєкту «Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації» (Коригування)», проєкту організації будівництва. Бюджетні призначення визначені у відповідності до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» (у редакції Рішення Київської міської ради від 31.10.2024 № 157/9965 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки». Протоколи від 25.07.2024 та 09.08.2024, відомість обсягів робіт, експертний звіт від 20.12.2023 року № 1337/е/23, розпорядження Київської міської військової адміністрації від 18.04.2024 № 343 «Про перезатвердження проєкту «Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації» (Коригування)», Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» (у редакції Рішення Київської міської ради від 31.10.2024 № 157/9965 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», проєкт організації будівництва, фотофіксація додаються.
2. Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki.kyivcity.gov.ua/rekonstruktsiia-damb-mulovykh-poliv-1-ta-2-bortnytskoi-stantsii-aeratsii4.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ БУД"
#42603874
Переможець 181 690 114,51
UAH з ПДВ
19 листопада 2024 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2024 12:16
Договір підряду № 127-24-КТ від 19.11.2024 р..pdf укладений
19 листопада 2024 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 181 690 114,51
UAH (в тому числі ПДВ 30 281 685,75 UAH)