Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи.
«Капітальний ремонт. Система автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: вул. Космонавтів, буд. 126, м. Миколаїв, Миколаївська область»
Очікувана вартість
2 214 113,00 UAH
UA-2024-11-19-008619-a ● e4b1fea4170c40e69369244d54c775dc
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Ірина Власова +380512533124 ukbmmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2024 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2024 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 214 113,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 141,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що складає 11070.00грн (одинадцять тисяч сімдесят гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 1 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11070 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015:45310000-3 – Електромонтажні роботи.
«Капітальний ремонт. Система автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: вул. Космонавтів, буд. 126, м. Миколаїв, Миколаївська область»
«Капітальний ремонт. Система автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» за адресою: вул. Космонавтів, буд. 126, м. Миколаїв, Миколаївська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Космонавтів, буд.126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі документів про обсяги та вартість виконаних робіт, відповідно до підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2024 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2024 14:17 |
Додаток до проекту договору. Ціни на матеріальні ресурси.rtf | |
22 листопада 2024 14:17 |
Додаток 4 до тендерної документації зі змінами.docx | |
22 листопада 2024 14:17 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами).docx | |
22 листопада 2024 14:17 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії, вимоги зі змінами).docx | |
22 листопада 2024 14:17 |
Додаток 3 Проект договору зі змінами.docx | |
22 листопада 2024 14:17 |
Додаток 2 технічне завдання зі змінами.docx | |
22 листопада 2024 14:17 |
Перелік змін.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
некоректна вимога
Дата подання: 20 листопада 2024 12:56
Дата відповіді: 22 листопада 2024 10:44
Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: "УЧАСНИКИ повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, які вказані в Додатку 4 до тендерної документації." У той час Додаток 4 до тендерної документації встановлює вимоги до надання документів ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі, а не УЧАСНИКОМ. Таким чином, з Вашої вимоги слідує, що УЧАСНИК при участі у закупівлі повинен надати документи передбачені Додатком 4 до тендерної документації, а саме документи для переможця. Тобто прослідковується невідповідність вимог тендерної документації, просимо їх врегулювати, шляхом внесення відповідних змін до тд. Також зазначаємо, що Додаток 4 до тендерної документації встановлює вимоги до надання учасником-переможцем при процедурі підписання договору кошторисної документації, та зазначається, що: "У випадку відсутності розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю.". Повідомляємо Вас, що відхилити учасника-переможця за відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання, Ви, як Замовник НЕ маєте відповідного права згідно положень Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням Особливостей. Згідно п.44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель ВИКЛЮЧНО у разі, коли:: "3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей." Тобто, як бачимо серед підстав для відхилення переможця НЕ має підстави, а саме за відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання , як Ви це зазначаєте. Також трактувати відсутність розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання, як ВІДМОВА ВІД ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ, не є правильним, оскільки переможець може надати кошторисні розрахунки не у відповідності до технічного завдання, але це не означає, що він ВІДМОВИВСЯ від підписання договору. З огляду на вищезазначене, вважаємо вимогу Додатку 4 до тендерної документації: У випадку відсутності розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю." НЕЗАКОННОЮ, та такою, що не відповідає положенням Закону, з урахуванням Особливостей. З метою підтвердження нашої правоти пропонуємо Вам ознайомитись з пунктом 15 Рішення АМКУ № 1666-р/пк-пз від 26.01.2024 року по закупівлі за ідентифікатором: UA-2024-01-09-004775-a . У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо звертатись до АМКУ зі скаргою з приводу оскаржуваної нами вимоги. Також зазначаємо, що цілком логічним у даній ситуації вимогати надання кошторисної документації саме учасником у складі своєї пропозиції, а не учасником переможцем під час підписання договору. Адже перевіряти кошторис переможця, після того як його визнати переможцем, це абсурдно та незаконно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за ваше звернення. За результатами аналізу вашого звернення повідомляємо наступне:
1.Щодо вимоги надання кошторисної документації: У тендерній документації передбачено, що учасник-переможець має надати кошторисну документацію під час підписання договору про закупівлю. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства, оскільки замовник має право визначати порядок підтвердження відповідності пропозиції учасника технічному завданню. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 44 Особливостей здійснення закупівель, замовник має право вимагати надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі. Це стосується, зокрема, розрахунків до договірної ціни, що є невід'ємною частиною майбутнього договору. Вимога щодо подання розрахунків після оголошення переможця поперше, забезпечує точність та відповідність договірної ціни; по- друге замовник отримує можливість перевірити, чи відповідають розрахунки технічному завданню, уникаючи можливих помилок або невідповідностей у майбутньому договорі, також додаємо, що включення до тендерної документації вимоги щодо подання розрахунків до договірної ціни лише від переможця унеможливлює затягування процедури закупівлі через потенційно неякісні пропозиції інших учасників. Тому замовник має право визначати перелік документів, які учасник-переможець повинен надати до укладення договору.
2.Щодо можливості відхилення пропозиції переможця: Дійсно, відповідно до пункту 44 Особливостей, підстави для відхилення тендерної пропозиції обмежені конкретно визначеними випадками, серед яких відсутність розрахунків або неналежність їхньої відповідності до технічного завдання не є окремою підставою для відхилення. У зв’язку з цим, положення, зазначене у Додатку 4, буде переглянуто та приведено у відповідність до законодавства, щоб уникнути неоднозначного трактування.
3. Щодо обґрунтованості вашого зауваження: Зазначена вами позиція, а також рішення АМКУ №1666-р/пк-пз від 26.01.2024 року (UA-2024-01-09-004775-a), дійсно заслуговують на увагу. Ми детально вивчимо цей прецедент для коректного застосування положень закону.
4.Щодо змін до тендерної документації: З метою врахування вашого звернення та уникнення можливих суперечностей, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Оновлену редакцію буде опубліковано в електронній системі закупівель найближчим часом.
Додатково повідомляємо: Метою внесення змін є забезпечення прозорості закупівельного процесу та рівних умов для всіх учасників.
Дякуємо за ваше звернення. За результатами аналізу вашого звернення повідомляємо наступне:
1.Щодо вимоги надання кошторисної документації: У тендерній документації передбачено, що учасник-переможець має надати кошторисну документацію під час підписання договору про закупівлю. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства, оскільки замовник має право визначати порядок підтвердження відповідності пропозиції учасника технічному завданню. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 44 Особливостей здійснення закупівель, замовник має право вимагати надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі. Це стосується, зокрема, розрахунків до договірної ціни, що є невід'ємною частиною майбутнього договору. Вимога щодо подання розрахунків після оголошення переможця поперше, забезпечує точність та відповідність договірної ціни; по- друге замовник отримує можливість перевірити, чи відповідають розрахунки технічному завданню, уникаючи можливих помилок або невідповідностей у майбутньому договорі, також додаємо, що включення до тендерної документації вимоги щодо подання розрахунків до договірної ціни лише від переможця унеможливлює затягування процедури закупівлі через потенційно неякісні пропозиції інших учасників. Тому замовник має право визначати перелік документів, які учасник-переможець повинен надати до укладення договору.
2.Щодо можливості відхилення пропозиції переможця: Дійсно, відповідно до пункту 44 Особливостей, підстави для відхилення тендерної пропозиції обмежені конкретно визначеними випадками, серед яких відсутність розрахунків або неналежність їхньої відповідності до технічного завдання не є окремою підставою для відхилення. У зв’язку з цим, положення, зазначене у Додатку 4, буде переглянуто та приведено у відповідність до законодавства, щоб уникнути неоднозначного трактування.
3. Щодо обґрунтованості вашого зауваження: Зазначена вами позиція, а також рішення АМКУ №1666-р/пк-пз від 26.01.2024 року (UA-2024-01-09-004775-a), дійсно заслуговують на увагу. Ми детально вивчимо цей прецедент для коректного застосування положень закону.
4.Щодо змін до тендерної документації: З метою врахування вашого звернення та уникнення можливих суперечностей, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Оновлену редакцію буде опубліковано в електронній системі закупівель найближчим часом.
Додатково повідомляємо: Метою внесення змін є забезпечення прозорості закупівельного процесу та рівних умов для всіх учасників.
щодо договору страхування
Дата подання: 20 листопада 2024 14:27
Дата відповіді: 21 листопада 2024 08:57
Згідно п.11.1 Проекту Договору: "11.1. Обов’язок страхування об’єкта будівництва покладається на Підрядника. До початку виконання робіт Підрядник повинен передати Замовнику засвідчену копію договору страхування об’єкта будівництва; такий договір, серед іншого, повинен містити інформацію про розмір страхової суми та застраховані ризики." Просимо Вас, як Замовника, зазначити який розмір страхової суми повинен внести підрядник перед початком виконання робіт. Інформація потрібна для того, щоб потенційний
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. В проект договору будуть внесені відповідні зміни.
щодо договору страхування
Дата подання: 20 листопада 2024 14:35
Дата відповіді: 21 листопада 2024 08:57
Згідно п.11.1 Проекту Договору: "11.1. Обов’язок страхування об’єкта будівництва покладається на Підрядника. До початку виконання робіт Підрядник повинен передати Замовнику засвідчену копію договору страхування об’єкта будівництва; такий договір, серед іншого, повинен містити інформацію про розмір страхової суми та застраховані ризики." Просимо Вас, як Замовника, зазначити який розмір страхової суми повинен внести підрядник перед початком виконання робіт. Інформація потрібна для того, щоб потенційний учасник міг розрахувати свої витрати, та яку суму заложувати на них. Крім того, більш доречніше було б прописати ці витрати у вимогах до кошторисних розрахунків, щоб учасники їх заклали у свій кошторис, а не платили ці кошти з власного прибутку. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. В проект договору будуть внесені відповідні зміни.
щодо наявності інженерно-технічного персоналу
Дата подання: 20 листопада 2024 15:41
Дата відповіді: 20 листопада 2024 16:39
Згідно вимог Додатку 1 до ТД Ви вимагаєте: Наявність інженерно-технічного персоналу. Повідомляємо Вас, що роботи згідно даного предмету закупівлі регулюються ЛІЦЕНЗІЙНими УМОВами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Зазначені Ліцензійні умови встановлюються наступні Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень: Кадрові вимоги:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, ліцензійні умови не передбачають обов'язкової наявності інженера, як ви цього вимагаєте. Просимо привести вимоги щодо працівників у відповідність до Ліцензійних умов, та не порушувати їх.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро