Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цегла М100
Очікувана вартість
6 850,00 UAH
UA-2024-11-18-016830-a bb519bdfe36448a1aa251548a1f2a482
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Інна Володимирівна

+380686473796 v_ch_a4152@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4152
Код ЄДРПОУ: 08404866
Місцезнаходження: Україна , Рівненська обл., с Мала Любаша,
Контактна особа: Тимчук Інна Володимирівна
+380686473796
v_ch_a4152@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2024 22:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2024 22:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2024 22:38
Очікувана вартість: 6 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Цегла М100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Рівненська область, Відповідно оголошення, Відповідно оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого товару виконується Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Товару (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків), згідно видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2024 22:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2024 22:33
ОГОЛОШЕННЯ (ДОКУМЕНТАЦІЯ) для проведення спрощеної закупівлі.docx
18 листопада 2024 22:33
Додаток 4_Проект_Договору.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій