Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво Модульного центру надання адміністративних послуг Воскресенської селищної ради по вул. Центральній в селищі Воскресенське Миколаївського району Миколаївської області, код ДК 021:2015 (CPV): 45210000-2 — Будівництво будівель
Очікувана вартість
1 847 512,80 UAH
UA-2024-11-18-016124-a edc685bfed514021a3b06841194f66dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кучманич

+380512688421 04376682@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Воскресенська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376682
Вебсайт: https://voskresenska.rada.today
Місцезнаходження: 57210, Україна , Миколаївська обл., Миколаївський район, селище Воскресенське, вул. Cоборна, буд. 86
Контактна особа: Наталія Кучманич
+380512688421
04376682@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво Модульного центру надання адміністративних послуг Воскресенської селищної ради по вул. Центральній в селищі Воскресенське Миколаївського району Миколаївської області, код ДК 021:2015 (CPV): 45210000-2 — Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57210, Україна, Миколаївська область, Миколаївський район, селище Воскресенське, вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

18 листопада 2024 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2024 19:26
UA-2024-09-17-014501-a-report.pdf
18 листопада 2024 19:26
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-СТАРС"
#44344642
Переможець 1 847 512,80
UAH з ПДВ
18 листопада 2024 19:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2024 14:09
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 листопада 2024 14:07
Договір 86.pdf укладений
18 листопада 2024 19:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1).У зв’язку з необхідністю подання «Повідомлення про початок виконання будівельних робіт» до Державної інспекції архітектури та містобудування України, та відповідної реєстрації, яке було зареєстровано лише 27 листопада 2024 року №IУ051241127613 в ЄДССБ, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей та пунктам 2.1., 2.4., 17.1.- 17.3. Договору Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в Договір від 18.11.2024 року № 86 в частині продовження строку виконання зобов’язань (виконання робіт) Договору. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором. 2).Внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 «Строки початку та закінчення робіт(будівництва об’єкта)» Договору, виклавши його в такій редакції: «Підрядник розпочне виконання робіт протягом 3 (трьох) календарних днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: надання будівельного майданчику (фронту робіт), передачі проектної документації, передача дозвільної документації та завершить виконання робіт до 27.12.2024 року.» 3).Внести зміни в Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» Договору, виклавши його в новій редакції (додається). 4).Внести зміни в Додаток 3 «Календарний план виконання робіт» Договору, виклавши його в новій редакції (додається). 5).Усі інші умови Договору, не охоплені Додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML