Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2024-11-18-000321-a ● 69f06b83e93148cba40d7ea2655264a5
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Вебсайт: | http://khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29005, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Контактна особа: |
Павло Монастирський +30382764502 p_monastyrskyi@khm.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2024 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2024
ДК 021:2015: 30121420-3 — Офісні комбайни
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата належним чином поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2024 09:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2024 08:48 |
ТД - БФП.doc | |
18 листопада 2024 08:48 |
Дод 5-перелік - Учасник.doc | |
18 листопада 2024 08:48 |
Дод 1 - цінова пропозиція.docx | |
18 листопада 2024 08:48 |
Дод 6 - перелік - Переможець.doc | |
18 листопада 2024 08:48 |
Дод 4 - форма про учасника.docx | |
18 листопада 2024 08:48 |
Дод 3 - договір.doc | |
18 листопада 2024 08:48 |
Дод 2 - теххарактеристика.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики ?
Дата подання: 22 листопада 2024 17:20
Дата відповіді: 25 листопада 2024 16:46
Шановний Замовнику, поясніть, як можна одночасно вимагати в технічних характеристиках:
1) Наявність СБПЧ
2) Ресурс чорно-білого картриджа: не менше 3600 копій
Ресурс кольорового картриджа: не менше 6500 копій
Ви або не розумієтесь в тематиці того, що ви хочете купити, або дані вимоги написані спеціально під конкретного учасника!!!
Просимо виправити неточності, адже а пристроях зі встановленим СБПЧ не може бути технічно НІЯКОГО ресурсу картриджів !!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. У відповідності до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», п.28 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з його припинення або скасування»(надалі-Особливості), відомості, які мають зазначатися Замовником у тендерній документації, містять у собі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до вимог ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Ці характеристики зазначені у п.3.6.2 тендерної документації та додатку 2 до тендерної документації.
Тому при визначенні у додатку 2 технічних характеристик до складових багатофункціонального пристрою повідомлялось про наступне.
Багатофункціональний пристрій має забезпечувати струменевий друк. При цьому друк повинен забезпечуватись при допомозі системи безперервної подачі чорнила(СБПЧ). У склад СБПЧ входять і картриджі. При цьому, вказуючи про ресурс чорно-білого чи кольорового картриджів мався на увазі обсяг наповнення чорнилами резервуарів, що сполучені за допомогою шлейфів до картриджів, який дає змогу за допомогою друку створити відповідну кількість копій матеріалів.
Тому при визначенні у додатку 2 технічних характеристик до складових багатофункціонального пристрою повідомлялось про наступне.
Багатофункціональний пристрій має забезпечувати струменевий друк. При цьому друк повинен забезпечуватись при допомозі системи безперервної подачі чорнила(СБПЧ). У склад СБПЧ входять і картриджі. При цьому, вказуючи про ресурс чорно-білого чи кольорового картриджів мався на увазі обсяг наповнення чорнилами резервуарів, що сполучені за допомогою шлейфів до картриджів, який дає змогу за допомогою друку створити відповідну кількість копій матеріалів.
Запитання щодо правильності коду ДК
Дата подання: 22 листопада 2024 17:49
Дата відповіді: 25 листопада 2024 16:48
Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, яким чином струменеві принтери відносяться до пристроїв офсетного друку ???
З технічної сторони технологія офсетного друку є кардинально іншою.
виправте помилку у КЛАСИФІКАЦІЇ, тому що ви хочете здійснити дану закупівлю НЕПРАВИЛЬНО !!!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. У відповідності до пункту 22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», п.15 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з його припинення або скасування»(надалі-Особливості), предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
При визначенні Замовником предмета закупівлі «Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-11-18-000321-a) брався до уваги висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2019-01-31-003408-b, за якою проводилась закупівля багатофункціональних пристроїв. Згідно висновку, придбання багатофункціональних пристроїв повинне здійснюватись із визначенням коду ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, зокрема 30121420-3 Офісні комбайни.
Тому враховуючи вимоги ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні визначення предмету закупівлі за процедурою UA-2024-11-18-000321-a за основу взято вищезазначений висновок органу фінансового контролю.
При цьому необхідно взяти до уваги, що багатофункціональний пристрій виконує, крім функції принтера, також функції сканування, копіювання та факсу.
Тому підстав для внесення змін у оголошення про проведення процедури відкритих торгів, у тендерну документацію не вбачається.
При визначенні Замовником предмета закупівлі «Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015-30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-11-18-000321-a) брався до уваги висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2019-01-31-003408-b, за якою проводилась закупівля багатофункціональних пристроїв. Згідно висновку, придбання багатофункціональних пристроїв повинне здійснюватись із визначенням коду ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, зокрема 30121420-3 Офісні комбайни.
Тому враховуючи вимоги ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні визначення предмету закупівлі за процедурою UA-2024-11-18-000321-a за основу взято вищезазначений висновок органу фінансового контролю.
При цьому необхідно взяти до уваги, що багатофункціональний пристрій виконує, крім функції принтера, також функції сканування, копіювання та факсу.
Тому підстав для внесення змін у оголошення про проведення процедури відкритих торгів, у тендерну документацію не вбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР" |
148 980,00
UAH з ПДВ
|
148 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР" #41675618 |
Відхилено |
148 980,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2024 08:58
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій