Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04409878 |
Місцезнаходження: | 20340, Україна , Черкаська обл., село Паланка, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Вікторія Зайцева +380502913150 palanka-gkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2024 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 11:52 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 11:52 |
Очікувана вартість: | 958 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
(в скретч-картках/талонах)» (код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2024 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2024 15:11 |
Тендерна документація Бензин ДИЗЕЛЬ (нова редакція).doc | |
16 листопада 2024 14:56 |
Тендерна документація Бензин ДИЗЕЛЬ.doc |
25 листопада 2024 15:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2024 15:11 |
Тендерна документація Бензин ДИЗЕЛЬ (нова редакція).doc
|
|||
16 листопада 2024 14:56 |
Тендерна документація Бензин ДИЗЕЛЬ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-24-000006 ● ef93f4372cf948608e711101527d0b06
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2024 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.12.2024 № 84-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-11-16-000478-a, 16.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 14:01:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (Євро 5); Бензин А-95 (Євро 5) (в скретч-картках/талонах)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-16-000478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість;
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), а саме: пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», додатки 2, 4 до тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024? Зокрема, викладені в старій редакції, містять вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, містить інформацію про надання переможцем ліцензії під час укладення договору. Крім того, пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 13.02.2024 (не зазначена інформація щодо Ісламської республіки Іран)?
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, відповідно до додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати довідку в довільній формі щодо впровадження ним заходів із запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. Проте, ТОВ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ» надало в складі тендерної документації зазначену довідку, але не зазначив, які саме заходи будуть впроваджені щодо запобігання забруднення навколишнього середовища;
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, відповідно до додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних згідно встановленої форми? Проте, ТОВ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ» не надало зазначений лист;
- чому не відхилена тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ТОВ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: відсутня інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-10 08:31:38
Надання відповіді
На виконання запиту щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (Євро 5); Бензин А-95 (Євро 5) (у скретч-картках/талонах)), що опублікована в системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-16-000478-a, додатково повідомляємо наступне:
Причини розірвання договору:
1. Під час аналізу документації учасника ТОВ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ» було встановлено наступні невідповідності:
o У довідці про запобігання забрудненню навколишнього середовища не деталізовано конкретні заходи.
o Відсутній лист-згода на обробку персональних даних.
o Не надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
o Відсутній витяг з інформаційно-аналітичної системи, що є обов’язковою умовою для підтвердження відповідності учасника.
2. Підстави для розірвання:
Невиконання умов договору, зокрема надання неповного пакета документів, є підставою для його розірвання.
3. Процедура розірвання:
Замовником ініційовано розірвання договору відповідно до чинного законодавства та умов укладеного договору. Усі необхідні дії щодо повідомлення контрагента про розірвання договору були виконані у встановлений строк.
4. Подальші дії:
o Після розірвання договору будуть вжиті заходи щодо повторного проведення закупівлі з дотриманням усіх вимог законодавства.
o Замовник залишає за собою право звернутися до компетентних органів для перевірки дій учасника, якщо буде виявлено порушення.
Ця інформація надана для врахування у процесі моніторингу. У разі необхідності додаткових роз’яснень, готові надати уточнення у найкоротші терміни.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-01-07 11:31:02
На виконання запиту щодо надання пояснень
На виконання запиту щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (Євро 5); Бензин А-95 (Євро 5) (у скретч-картках/талонах)), що опублікована в системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-16-000478-a, додатково повідомляємо наступне:
Причини розірвання договору:
1. Під час аналізу документації учасника ТОВ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ» було встановлено наступні невідповідності:
o У довідці про запобігання забрудненню навколишнього середовища не деталізовано конкретні заходи.
o Відсутній лист-згода на обробку персональних даних.
o Не надано інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
o Відсутній витяг з інформаційно-аналітичної системи, що є обов’язковою умовою для підтвердження відповідності учасника.
2. Підстави для розірвання:
Невиконання умов договору, зокрема надання неповного пакета документів, є підставою для його розірвання.
3. Процедура розірвання:
Замовником ініційовано розірвання договору відповідно до чинного законодавства та умов укладеного договору. Усі необхідні дії щодо повідомлення контрагента про розірвання договору були виконані у встановлений строк.
4. Подальші дії:
o Після розірвання договору будуть вжиті заходи щодо повторного проведення закупівлі з дотриманням усіх вимог законодавства.
o Замовник залишає за собою право звернутися до компетентних органів для перевірки дій учасника, якщо буде виявлено порушення.
Ця інформація надана для врахування у процесі моніторингу. У разі необхідності додаткових роз’яснень, готові надати уточнення у найкоротші терміни.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано, вимоги виконанні
2025-01-24 10:19:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
Договір розірвано.
2025-01-24 12:03:30
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2024 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ" |
904 000,00
UAH з ПДВ
|
899 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
904 800,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" |
944 800,00
UAH з ПДВ
|
944 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
956 000,00
UAH з ПДВ
|
956 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ" #41230391 |
Переможець |
899 210,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2024 12:24
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 грудня 2024 12:24
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ" #41230391 |
899 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 11:25
|
Додаткова 3 пуск паливо.pdf | укладений |
07 січня 2025 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:52
|
Додаткова 2 Паливо.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 15:18
|
ду паливо пуск.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 10:10
|
Договір паливо потреба (2).pdf | укладений |
19 грудня 2024 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 4-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 грудня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
799 196,24
UAH (в тому числі ПДВ 133 199,37 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі п. 4.7. Договір підлягає достроковому розірванню даного договору. |