Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37975895 |
Вебсайт: | http://www.zak.treasury.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ П.МИРНОГО, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Діана Бегені +380312630691 office@uz.treasury.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 15:10 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 15:10 |
Очікувана вартість: | 660 367,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 301,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги «Виконавця» здійснюється «Замовником» щомісячно за надані послуги протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 18:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 17:36 |
Додаток 5. Проект договору на 2025 рік _зі Змінами.doc | |
20 листопада 2024 17:36 |
ТД щодо закупівлі Послуг Охорони на 2025 рік _ зі Змінами.docx | |
20 листопада 2024 17:36 |
Оголошення ВТ щодо закупівлі Послуг Охоронни на 2025 рік_зі Змінами.docx | |
20 листопада 2024 17:36 |
Перелік змін.docx | |
20 листопада 2024 17:36 |
Додаток 6 до ТД (Перелік документів які подаються Учасником).docx | |
20 листопада 2024 17:36 |
Додаток 7 до ТД (Перелік документів які подаються Переможцем).docx |
20 листопада 2024 18:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2024 17:36 |
Додаток 5. Проект договору на 2025 рік _зі Змінами.doc
|
|||
20 листопада 2024 17:36 |
ТД щодо закупівлі Послуг Охорони на 2025 рік _ зі Змінами.docx
|
|||
20 листопада 2024 17:36 |
Оголошення ВТ щодо закупівлі Послуг Охоронни на 2025 рік_зі Змінами.docx
|
|||
20 листопада 2024 17:36 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 листопада 2024 17:36 |
Додаток 6 до ТД (Перелік документів які подаються Учасником).docx
|
|||
20 листопада 2024 17:36 |
Додаток 7 до ТД (Перелік документів які подаються Переможцем).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Дата подання: 06 грудня 2024 14:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000074 ● dbfa9502e132452fa75b95b2e6ed0838
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 1-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 13.01.2025 № 1-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-11-15-015480-a 15.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 13:24:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги цілодобової фізичної охорони об'єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації (ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-15-015480-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-15 16:54:20
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 13.01.2025
Відповіді на питання моніторингу, інформація та документи
Згідно частини пʼятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) за ID: UA-2024-11-15-015480-а, яка проводилась Головним управлінням Державної казначейської служби України у Закарпатській області (далі – Головне управління Казначейства) відповідно до річного плану та з метою забезпечення на 2025 рік цілодобовою фізичною охороною будівлі Головного управління за адресою: м Ужгород, вул. П.Мирного, 2а, надаємо наступні пояснення (інформацію та документи).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Надання охоронних послуг передбачає:
- наявність у виконавця діючої ліцензії на провадження охоронної діяльності, необхідної для надання послуг охорони;
- 8 760 годин фізичної охорони у фойє будівлі на 1-му поверсі, біля входу, цілодобово з 8:00 до 8:00 без вихідних;
- здійснення комплексу охоронних заходів спрямованих на забезпечення фізичної охорони матеріальних цінностей, цілісності будівлі, майна (цілодобовий пост, одна особа на посту) трьохповерхової адміністративної будівлі (2 873,4 кв.м) та прибудинкової території (180 кв.м) Головного управління Казначейства, шляхом здійснення контролю та відео спостереження за приміщенням й прибудинковою територією через монітор, до якого підключені камери відео спостереження;
- проведення моніторингу сигналів тривоги з пристроїв тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації, цілодобово з 8:00 до 8:00 протягом 2025 року;
- здійснення цілодобового моніторингу за дотриманням температурного режиму серверного приміщення;
- організовувати та забезпечувати підтримку правопорядку на об’єкті охорони шляхом проведення заходів, направлених на виявлення і попередження порушення громадського порядку третіми особами;
- здійснення на об’єкті охорони пропускного та внутрішньообʼєктового режиму, у тому числі не допускати проникнення сторонніх осіб на об’єкт, а також осіб в стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, на підставі Інструкції про пропускний та внутрішньообʼєктовий режим, затвердженої наказом Головного управління Казначейства.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення:
При визначенні розміру бюджетного призначення враховано фактичний обсяг вищезазначених послуг в натуральних і вартісних показниках за 2022 - 2023 роки та прогнозовані вартісні показники на 2025 рік.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі під час здійснення публічних закупівель у Головному управлінні Державної казначейської служби України у Закарпатській області, затвердженої наказом Головного управління Казначейства від 05.03.2024 № 42, розробленої на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі застосований метод порівняння ринкових цін за 1 годину надання послуг фізичної охорони об’єкта з використанням інформації з трьох джерел (Ц1-Ц3).
Ц1 = 55,10 грн. – відповідно до наданої ТОВ «ПАРТНЕРШІП» комерційної пропозиції від 12.11.2024 № 460;
Ц2 = 90,00 грн. – відповідно до наданої ТОВ «Агенство безпеки та охорони «ЛЕГІОН» комерційної пропозиції від 14.11.2024 № б/н.
Ц3 = 78,00 грн. – відповідно до наданої ТОВ «Агенство Безпеки та Охорони БІЛИЙ ТИГР» комерційної пропозиції від 15.11.2024 № 34/2.
Виходячи з вищенаведеного:
Цод = (Ц1 + Ц2 + Ц3)/3 = (55,10 + 90,00 + 78,00)/3 = 74,37 грн.
ОВ = Цод * V = 74,37 * 8760 = 651481,20 грн.
та 1 місяця надання послуг централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації з використанням інформації з трьох джерел (Ц1-Ц3).
Ц1 = 781,48 грн. – відповідно до наданої ТОВ «ПАРТНЕРШІП» комерційної пропозиції від 12.11.2024 № 460;
Ц2 = 600,00 грн. – відповідно до наданої ТОВ «Агенство безпеки та охорони «ЛЕГІОН» комерційної пропозиції від 14.11.2024 № б/н.
Ц3 = 840,00 грн. – відповідно до наданої ТОВ «Агенство Безпеки та Охорони БІЛИЙ ТИГР» комерційної пропозиції від 15.11.2024 № 34/2.
Виходячи з вищенаведеного:
Цод = (Ц1 + Ц2 + Ц3)/3 = (781,48 + 600,00 + 840,00)/3 = 740,49 грн.
ОВ = Цод * V = 740,49 * 12 = 8885,88 грн.
Загальна очікувана вартість вище зазначених послуг:
651481,20 грн. + 8885,88 грн. = 660367,08 грн.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі Послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) становить 660 367,08 грн.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, інформація згідно з пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Інформація) оприлюднена на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме: вебпорталі Державної казначейської служби України.
Оприлюднена Інформація під назвою «UA-2024-11-15-015480-а_Обгрунтування технічних і якісних характеристик охоронних послуг.doc» знаходиться за посиланням:
https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/holovni-upravlinnia-derzhavnoi-kaznacheiskoi-sluzhby-ukrainy/hu-dksu-u-zakarpatskii-oblasti/2024
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2024 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" |
372 829,20
UAH з ПДВ
|
372 829,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ БІЛИЙ ТИГР" |
586 800,00
UAH з ПДВ
|
380 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЗОДІАК І К-1" |
493 800,00
UAH з ПДВ
|
409 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Агенство безпеки СБМ |
516 000,00
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» |
523 848,00
UAH з ПДВ
|
420 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТ" |
585 856,80
UAH з ПДВ
|
585 856,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
630 720,00
UAH з ПДВ
|
630 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" #40305502 |
Рішення скасоване |
372 829,20
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2024 15:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРШІП" #40305502 |
Переможець |
372 829,20
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2024 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2024 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 16:55
|
Охорона на 2025 р.pdf | укладений |
30 грудня 2024 16:54
|