Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2024-11-15-015104-a c9d8cc0cb91748d3b35fca964df616c5
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Потапенко

+380934573555 alla.nykolaevna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
Код ЄДРПОУ: 37606061
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. ОСВІТИ, будинок 11
Контактна особа: Алла Потапенко
+380934573555
alla.nykolaevna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


При укладенні Договору Покупець надає наступні документи:
- копію оригіналів експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з ст. ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
- Поставка (передача) товару здійснюється транспортом Продавця (спеціально обладнаним транспортом Продавця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
- Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажно – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження вчасних обов'язкових медичних оглядів(за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного, медична довідка щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.);
- Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Продукція повинна постачатися у пакуванні з відповідним маркуванням. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який кріпиться до упаковки, повинне бути маркування, згідно з Законом № 771/97-ВР та Законом № 2639-VIII;
- Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
- З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів Продавець має надати скановану копію сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі;
- Копію звіту про функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано Продавцю сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) (іншим незалежним суб’єктом, аудит третьої сторони).
- Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограм
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

15 листопада 2024 16:23
Проект договору Картопля 112024.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 9221 Так
Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ " 27 000,00
    UAH з ПДВ
    27 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    18 листопада 2024 19:21
    Електронний підпис
    18 листопада 2024 19:21
    Електронний підпис
    18 листопада 2024 19:20
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
    #3194110053
    Переможець 27 000,00
    UAH з ПДВ
    26 листопада 2024 16:59

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 26 листопада 2024 16:59

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
    #3194110053
    27 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    28 січня 2025 17:17
    Електронний підпис укладений
    29 листопада 2024 13:20
    дог 85 від 28.11.2024.pdf укладений
    29 листопада 2024 13:16

    Інформація про платежі за договором

    Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
    Дата Сума Платник Одержувач Статус
    05 грудня 2024 10:15
    2 940,00 UAH UA908201720344200009000078715
    КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
    UA973052990000026004000122288
    ФОП Савченко I.М.
    Оплачений
    12 грудня 2024 10:40
    5 010,00 UAH UA908201720344200009000078715
    КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
    UA973052990000026004000122288
    ФОП Савченко I.М.
    Оплачений
    20 грудня 2024 10:31
    6 900,00 UAH UA908201720344200009000078715
    КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
    UA973052990000026004000122288
    ФОП Савченко I.М.
    Оплачений
    21 грудня 2024 10:17
    12 150,00 UAH UA908201720344200009000078715
    КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
    UA973052990000026004000122288
    ФОП Савченко I.М.
    Оплачений

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 28 листопада 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 27 000,00
    UAH