Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2024-11-15-013752-a 37e4bbf051f246f8a47050aeec2b9763
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Стипанець

+380667850152 lagnenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13
Контактна особа: Ольга Стипанець
+380667850152
lagnenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Фасування товару в КАНІСТРАХ об'ємом 20-22 кг. ДК 021:2015: 24312220-2 Гіпохлорит натрію (для дезінфекції води в критому басейні.)
Постачання здійснюється виключно за рахунок Учасника-переможця (в подальшому Постачальника) в строк до 03 грудня 2024 року включно. Поставка товару здійснюється в робочі дні тижня з 8.00-17.00.
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 60 (шістдесяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.63 тонна
Гіпохлорит натрію, марки А, ДСТУ EN 15077:2020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, вул. Миру, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2024
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

15 листопада 2024 15:36
Договір про закупівлю товару_проєкт гіпохлорит.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Марка Можливі значення:
  • А
  • Відповідність ДСТУ EN 15077:2020 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    Приватне підприємство "Система Оптимум" 23 400,00
    UAH з ПДВ
    23 400,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Шишло Анатолій Миколайович 25 920,00
    UAH з ПДВ
    25 920,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ЄВРОХЛОР" 27 000,00
    UAH з ПДВ
    27 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    18 листопада 2024 16:20
    Електронний підпис
    18 листопада 2024 15:54
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Марка А
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ EN 15077:2020 Так

    Публічні документи

    19 листопада 2024 12:22
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Марка А
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ EN 15077:2020 Так

    Публічні документи

    15 листопада 2024 17:08
    Електронний підпис
    15 листопада 2024 17:08
    Електронний підпис
    15 листопада 2024 17:06
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ EN 15077:2020 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Марка А

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    Приватне підприємство "Система Оптимум"
    #35774875
    Переможець 23 400,00
    UAH з ПДВ
    20 листопада 2024 15:12

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 20 листопада 2024 15:12

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    Приватне підприємство "Система Оптимум"
    #35774875
    23 400,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    13 січня 2025 10:53
    Електронний підпис зміни до договору
    26 листопада 2024 11:31
    дод уг 1 до дог 357 ПП система оптимум.pdf зміни до договору
    26 листопада 2024 11:28
    Електронний підпис укладений
    26 листопада 2024 11:20
    дог 357 ПП Система Оптимум.pdf укладений
    26 листопада 2024 11:19

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    25 листопада 2024
    Дата публікації змін до договору:
    26 листопада 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
    Номер договору про закупівлю: 357
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 25 листопада 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 23 398,20
    UAH (в тому числі ПДВ 3 899,70 UAH)