Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
автомобіль легковий
Очікувана вартість
42 868 106,99 UAH
UA-2024-11-15-012784-a ● b8f27a5d17b54fdd88267fb97588e06d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Майоренко Вікторія viktoriia.maiorenko@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2024 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 42 868 106,99 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 340,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу гарантії виданої фінансовою установою у розмірі 1% від ціни договору про закупівлю. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що у разі невиконання учасником-переможцем (принципалом) його зобов’язань відповідно до укладеного договору про закупівлю, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Не надання учасником-переможцем процедури закупівлі у встановлений вище термін забезпечення виконання договору буде розцінюватись Замовником, як відмова підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен становити не менше ніж 13 місяців з дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі невиконання учасником-переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 2 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штука
Автомобіль легковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 січня 2025
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за замовлений та належним чином поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної та/або акту приймання-передачі Товару, та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2024 18:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2024 18:50 |
Перелік змін_151_22.11.2024.docx | |
22 листопада 2024 18:49 |
ТД_138_15.11.2024_151_22.11.2024.docx | |
22 листопада 2024 18:49 |
Додаток_2.docx | |
15 листопада 2024 15:12 |
Форма 1_авто.docx |
22 листопада 2024 18:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2024 18:50 |
Перелік змін_151_22.11.2024.docx
|
|||
22 листопада 2024 18:49 |
ТД_138_15.11.2024_151_22.11.2024.docx
|
|||
22 листопада 2024 18:49 |
Додаток_2.docx
|
|||
15 листопада 2024 15:12 |
Форма 1_авто.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення щодо уточнення гарантійного тенрміну на товар
Дата подання: 18 листопада 2024 13:57
Дата відповіді: 19 листопада 2024 11:28
Доброго дня, шановний Замовник.
Прошу уточнити інформацію щодо гарантії на запропонований товар:
В другому абзаці п.1.6. Додатку 5 до тендерної документації - вказано, що "На складові частини автомобіля, які мають зменшений експлуатаційний ресурс порівняно з автомобілем, допускається установлення окремого гарантійного строку згідно з гарантійними умовами виробника визначеними в Сервісній книжці та/або Інструкції з експлуатації, але в будь-якому випадку не менше 12 місяців або 20 000 км пробігу (залежно від того, що настане раніше)",
а в Формі 1, таке уточнення щодо гарантійного терміну на товар відсутнє.
Тому, для уникнення розбіжностей між інформацію в різних документах тендерної пропозиції Учасника, прошу внести зміни в Форму 1 тендерної документації, вказавши, гарантійний термін на товар: "не менше 36 місяців та/або не менше 100 000,00 км. пробігу (залежно від того, що настане раніше) починаючи з дати постачання та приймання транспортного засобу на склад покупця. На складові частини автомобіля, які мають зменшений експлуатаційний ресурс порівняно з автомобілем, допускається установлення окремого гарантійного строку згідно з гарантійними умовами виробника визначеними в Сервісній книжці та/або Інструкції з експлуатації, але в будь-якому випадку не менше 12 місяців або 20 000 км пробігу (залежно від того, що настане раніше)."
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення, щодо внесення змін та доповнення Форми 1 повідомляємо наступне.
Гарантія на автомобіль надається строком згідно з нормативно-технічною документацією виробника, при цьому комплексний гарантійний строк на автомобіль має становити не менше 36 місяців та/або не менше 100 000,00 км. пробігу (залежно від того, що настане раніше) починаючи з дати постачання та приймання транспортного засобу на склад покупця.
При цьому наступним абзацом, Замовником визначено, що допускається встановлення окремого гарантійного строку на складові частини автомобіля, які мають зменшений експлуатаційний ресурс порівняно з автомобілем, тобто при виході з ладу яких під час гарантійного строку на автомобіль проводиться заміна відповідних деталей в межах окремого гарантійного строку.
Відтак, основоположною вимогою Замовника в цій частині є саме гарантійний строк на автомобіль, що комплексно має становити не менше 36 місяців та/або не менше 100 000,00 км пробігу (залежно від того, що настане раніше) починаючи з дати постачання та приймання транспортного засобу на склад покупця та який не повинен втрачатись навіть у разі виходу з ладу окремих складових частин автомобіля згідно з окремим для них гарантійним строком.
Виходячи з даної логіки, Замовник вимагає при заповненні Форми 1 вказати інформацію щодо гарантійного строку на автомобіль в комплексі, яка має становити не менше 36 місяців та/або не менше 100 000,00 км пробігу (залежно від того, що настане раніше).
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!».
У відповідь на Ваше звернення, щодо внесення змін та доповнення Форми 1 повідомляємо наступне.
Гарантія на автомобіль надається строком згідно з нормативно-технічною документацією виробника, при цьому комплексний гарантійний строк на автомобіль має становити не менше 36 місяців та/або не менше 100 000,00 км. пробігу (залежно від того, що настане раніше) починаючи з дати постачання та приймання транспортного засобу на склад покупця.
При цьому наступним абзацом, Замовником визначено, що допускається встановлення окремого гарантійного строку на складові частини автомобіля, які мають зменшений експлуатаційний ресурс порівняно з автомобілем, тобто при виході з ладу яких під час гарантійного строку на автомобіль проводиться заміна відповідних деталей в межах окремого гарантійного строку.
Відтак, основоположною вимогою Замовника в цій частині є саме гарантійний строк на автомобіль, що комплексно має становити не менше 36 місяців та/або не менше 100 000,00 км пробігу (залежно від того, що настане раніше) починаючи з дати постачання та приймання транспортного засобу на склад покупця та який не повинен втрачатись навіть у разі виходу з ладу окремих складових частин автомобіля згідно з окремим для них гарантійним строком.
Виходячи з даної логіки, Замовник вимагає при заповненні Форми 1 вказати інформацію щодо гарантійного строку на автомобіль в комплексі, яка має становити не менше 36 місяців та/або не менше 100 000,00 км пробігу (залежно від того, що настане раніше).
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!».
запит на внесення правок в договір
Дата подання: 19 листопада 2024 11:45
Дата відповіді: 22 листопада 2024 18:48
Шановний Замовник, просимо внести зміни в проект договору, а саме:
П.7.10.3.- видалити в зв`язку з відсутністю чіткого обгрунтування виразу "непропорційні затрати часу/великі витрати праці й часу". Це поняття не є законодавчо обгрунтованим та не має чіткого тлумачення.
7.10.6. - видалити в зв`язку з тим, що законом не встановлені умови, за яких використання автомобіля може бути заборонено і ідентифікувати цю подію не можливо.
7.10.7 – видалити з причини того, що автомобіль може нести загрозу життю лише під час керування людиною і всю відповідальність несе водій, а не безпосередньо автомобіль.
7.11. – видалити по причині того, що вартість розхідних матеріалів і вартість нормо-години сервісу постійно змінюється і спрогнозувати цю вартість на майбутні 3 роки (на період гарантії) не можливо.
Щодо банківської гарантії - прохання зазначити конкретну подію, після якої повертається банківська гарантія, наприклад після підписання сторонами видаткової накладної.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до підпунктів 7.10.3, 7.10.6 та 7.10.7 проєкту Договору повідомляємо наступне:
Відповідні умови проєкту договору сформовані згідно з чинними нормами законодавства України, зокрема загально на положеннях Закону України «Про захист прав споживачів», статті 678 Цивільного кодексу України «Правові наслідки передання товару неналежної якості» та інших нормативно-правових актах, що регулюють правовідносини, пов’язані з якістю товару, зобов’язаннями сторін у разі виявлення недоліків, а також правами та обов’язками Покупця та Продавця.
Додатково зауважуємо, що відповідні положення в договорах про закупівлю транспортних засобів є сталою та загальноприйнятою практикою.
Нагадуємо, що публічні закупівлі здійснюються у відповідності до принципів наведених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких максимальна економія, ефективність та пропорційність, а отже Замовник має право та зацікавлений в отриманні якнайвигідніших умов, у зв’язку з чим, може встановлювати необхідні для цього вимоги в тендерній документації та визначати відповідні умови договору, якщо такі не суперечать чинному законодавству.
Слід зауважити, що обставини наведені у відповідних пунктах проєкту договору є виключними випадками, які взагалі можуть не настати у випадку належного виконання Продавцем взятих на себе зобов’язань.
Враховуючи зазначене, а також з метою належного захисту власних інтересів, Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації в цій частині.
Що стосується пункту 7.11 проєкту Договору, повідомляємо про перегляд вказаних умов та приведення їх у відповідність.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!»
У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до підпунктів 7.10.3, 7.10.6 та 7.10.7 проєкту Договору повідомляємо наступне:
Відповідні умови проєкту договору сформовані згідно з чинними нормами законодавства України, зокрема загально на положеннях Закону України «Про захист прав споживачів», статті 678 Цивільного кодексу України «Правові наслідки передання товару неналежної якості» та інших нормативно-правових актах, що регулюють правовідносини, пов’язані з якістю товару, зобов’язаннями сторін у разі виявлення недоліків, а також правами та обов’язками Покупця та Продавця.
Додатково зауважуємо, що відповідні положення в договорах про закупівлю транспортних засобів є сталою та загальноприйнятою практикою.
Нагадуємо, що публічні закупівлі здійснюються у відповідності до принципів наведених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких максимальна економія, ефективність та пропорційність, а отже Замовник має право та зацікавлений в отриманні якнайвигідніших умов, у зв’язку з чим, може встановлювати необхідні для цього вимоги в тендерній документації та визначати відповідні умови договору, якщо такі не суперечать чинному законодавству.
Слід зауважити, що обставини наведені у відповідних пунктах проєкту договору є виключними випадками, які взагалі можуть не настати у випадку належного виконання Продавцем взятих на себе зобов’язань.
Враховуючи зазначене, а також з метою належного захисту власних інтересів, Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації в цій частині.
Що стосується пункту 7.11 проєкту Договору, повідомляємо про перегляд вказаних умов та приведення їх у відповідність.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!»
звернення щодо внесення правки в договір
Дата подання: 19 листопада 2024 17:04
Дата відповіді: 22 листопада 2024 18:48
Шановний Замовник.
Чинним законодавством України чітко регламентовано правила та строки реєстрації податкових накладних, про що вичерпно вказано в проекті договору, а саме в підпункті 1 пункту 6.3.5. і ми, як потенційний Постачальник готовий виконати свої зобов`язання за цими умовами.
Прохання видалити з пункту 6.3.5 підпункти 2,3,4,5,6, в яких ці умови відрізняються від тих, які вимагаються законом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику!
Обов’язок реєстрації податкових накладних визначено відповідними нормативними актами, при цьому саме в договорі прописуються умови, що не передбачені законодавством, але мають бути погодженні Сторонами.
Враховуючи частоту порушень, які тягнуть за собою фінансові наслідки, зокрема прагнення їх запобігти, з ініціативи Департаменту фінансів ДП «Ліси України» було внесено положення «оформлення та реєстрації податкових накладних» до переліку примірних договорів затверджених наказом ДП «Ліси України» від 28.06.2024 № 1153».
Тобто, внесення положень «оформлення та реєстрації податкових накладних» в рамках укладених договорів надаватиме можливість на законних підставах призупинити виплату контрагенту на суму коштів ПДВ, на яку заблоковано податкові накладні та, у разі невизнання податкового кредиту контролюючими органами, відшкодувати всі понесені фінансові втрати.
В свою чергу це стимулює контрагента виконувати свій податковий обов’язок щодо проведення роботи по розблокуванню податкових накладних, а ДП «Ліси України» зберегти обігові кошти та використовувати їх за потребою.
Таким чином, якщо сума проєкту договору з ПДВ, то зазначені положення проєкту договору є доцільними та необхідними для захисту інтересів підприємства та його фінансової стабільності.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!»
Обов’язок реєстрації податкових накладних визначено відповідними нормативними актами, при цьому саме в договорі прописуються умови, що не передбачені законодавством, але мають бути погодженні Сторонами.
Враховуючи частоту порушень, які тягнуть за собою фінансові наслідки, зокрема прагнення їх запобігти, з ініціативи Департаменту фінансів ДП «Ліси України» було внесено положення «оформлення та реєстрації податкових накладних» до переліку примірних договорів затверджених наказом ДП «Ліси України» від 28.06.2024 № 1153».
Тобто, внесення положень «оформлення та реєстрації податкових накладних» в рамках укладених договорів надаватиме можливість на законних підставах призупинити виплату контрагенту на суму коштів ПДВ, на яку заблоковано податкові накладні та, у разі невизнання податкового кредиту контролюючими органами, відшкодувати всі понесені фінансові втрати.
В свою чергу це стимулює контрагента виконувати свій податковий обов’язок щодо проведення роботи по розблокуванню податкових накладних, а ДП «Ліси України» зберегти обігові кошти та використовувати їх за потребою.
Таким чином, якщо сума проєкту договору з ПДВ, то зазначені положення проєкту договору є доцільними та необхідними для захисту інтересів підприємства та його фінансової стабільності.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОСАМІТ УКРАВТО" |
42 314 400,00
UAH з ПДВ
|
42 314 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОСАМІТ УКРАВТО" #14369855 |
Переможець |
42 314 400,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2024 14:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2025 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 08:56
|
18-2.12.2024-з_18.12.2024.pdf | укладений |
19 грудня 2024 08:55
|