Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
328 683,33 UAH
UA-2024-11-15-009560-a ● 7ae41b2c1f9c4deab146b501769884b4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 04350694 |
Місцезнаходження: | 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богатирська, буд 30 |
Контактна особа: |
Гондарук Леся Сергіївна 380442013256 fin_kmdkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2024 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2024 14:29 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2024 14:29 |
Очікувана вартість: | 328 683,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 643,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 кілограм
Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04209, Україна, м. Київ, вул. Богатирська, буд 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2024 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2024 15:18 |
протокол 93.pdf | |
22 листопада 2024 15:18 |
Внесені зміни.docx | |
22 листопада 2024 15:18 |
ТД_ —послуги.doc | |
22 листопада 2024 15:17 |
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги) зі зміними.doc | |
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток 7 до тендерної документації переможець_1.docx | |
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток 6 до тендерної документації учасник_1.docx | |
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc | |
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_4 (Проект договору).docx | |
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc | |
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_1_(Квалiфiкацiя) послуги.doc |
22 листопада 2024 15:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2024 15:18 |
протокол 93.pdf
|
|||
22 листопада 2024 15:18 |
Внесені зміни.docx
|
|||
22 листопада 2024 15:18 |
ТД_ —послуги.doc
|
|||
22 листопада 2024 15:17 |
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги) зі зміними.doc
|
|||
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток 7 до тендерної документації переможець_1.docx
|
|||
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток 6 до тендерної документації учасник_1.docx
|
|||
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc
|
|||
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_4 (Проект договору).docx
|
|||
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc
|
|||
15 листопада 2024 13:51 |
Додаток_1_(Квалiфiкацiя) послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 21 листопада 2024 07:45
Дата відповіді: 22 листопада 2024 15:09
Доброго дня! Шановний замовник, ви у додатку 2 вимагаєте: Сертифіката щодо проходження навчання “Управління відходами: професійна підготовка, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами”. Це різні рівні навчання – підготовки фахівців, в залежності від їх рівня підготовки, також .відповідно за результати можуть видаватися різні документи – сертифікати/свідоцтво тощо. Враховуючи, що поняття управління відходами та сфера нова, фахівці у більшості пройшли навчання саме з професійної підготовки. Просимо зазначити перелік навчання через «або» або зазначити сама професійна або підвищення кваліфікації підготовка фахівців у сфері управління відходами.
Просимо врахувати, що відповідно до кадрових вимог зазначених у Постанові КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зазначено (спеціальна норма):
12. Для провадження господарської діяльності здобувач ліцензії (ліцензіат) повинен:
мати штатну чисельність спеціалістів, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності (виконавців робіт залежно від видів робіт і рівня забезпечення матеріально-технічної бази), які пройшли навчання з охорони праці, підвищення кваліфікації та мають документальне підтвердження;
Наступна вимога:
- Надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці.
Не всі учасники використовують мтб з підвищеною небезпекою, але мають відповідні документи - повідомлення від державних органів з питань охорони праці про це. Потенційний учасник офіційно отримав листи державних органів з питань охорони праці про відсутності необхідності подавати декларацію, її реєстрацію, адже не використовує мтб з підвищеною небезпекою.
Така редакція вимоги є дискримінаційною – адже можуть прийняти участь лише учасники, які використовують мтб з підвищеною безпекою, так яким необхідно подати декларацію.
Просимо внести відповідні зміни, та передбачити зазначене.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за звернення, буде розглянуто та проаналізовано, при необхідності будуть внесені відповідні зміни
Дякуємо за звернення, буде розглянуто та проаналізовано, при необхідності будуть внесені відповідні зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-15-009560-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 10 грудня 2024 21:09
Дата подання: 10 грудня 2024 21:09
Скарга на рішення Замовника
Від 10 грудня 2024 року
Постійно діючій адміністративній комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник, рішення якого оскаржуються: КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1"
Код в ЄДРПОУ 04350694
Юридична адреса 04209, Україна, Київська область, Київ, вул. Богатирська, буд 30
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190
Інформація про закупівлю: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-009560-a
Очікувана вартість закупівлі 328`683.33 грн. без ПДВ
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 15.11.2024 року Замовником КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-009560-a.
Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з ціною 315`250.00 грн. без ПДВ, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 328`380.00 грн. без ПДВ.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 101 від 05 грудня 2024 року Замовником було визначено тендерну пропозицію ТОВ ««НВК «УКРЕКОПРОМ» переможцем та прийнято рішення про намір укладення договору про закупівлю.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Протоколом уповноважено особи Замовника № 101 від 05 грудня 2024 року тендерну пропозицію ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було визначено переможцем даної закупівлі.
Учасник-скаржник категорично не погоджується із таким рішенням Замовника та вимагає скасувати його з підстав незаконності, необґрунтованості та порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні обставини.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», в частині «Загальні вимоги», було вказано, що:
Збирання медичних відходів повинно здійснюватись в одноразові стійкі до проколу контейнери/мішки/пакети що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування: «Особливо небезпечно»/кольорове маркування, «Органні відходи»/кольорове маркування, «Гострі предмети».
Збір та вивезення відходів має здійснюватися автотранспортними засобами, на яких працюють кваліфіковані працівники, які мають необхідні знання та досвід. Учасник має право використовувати власний або орендований за договором транспортний засіб для перевезення небезпечних відходів. У разі наявності транспортного засобу у Учасника на правах оренди або за договором, то такий Учасник надає копію договору оренди або копію договору надання автотранспортних послуг з перевезення небезпечних вантажів та копію ліцензії або витягу з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Вимоги до контейнера:
• Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг. Учасник повинен надати фото контейнера та копії накладних на контейнери.
• На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом)
• На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.
• Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
• Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» з відповідним маркуванням на пакетах з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату відповідності. Товщина пакету має бути не менше 130 мікронів. Учасник повинен надати фото пакетів та копії накладних про закупівлю пакетів. • Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно.
Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції не надано копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату відповідності на пластикові пакети для контейнера, не надано підтвердження того, що місткість контейнера до 30 л об’ємом і витримує навантаження до 15 кг, що на контейнері є пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню, що товщина пакету є не менше 130 мікронів, не підтверджено, що пластикові пакети для контейнера мають (або окремо додаються до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету, а також на наданих фото пакетів відсутня інформація про маркування: «Особливо небезпечно»/кольорове маркування, «Органні відходи»/кольорове маркування, «Гострі предмети», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Умовами тендерної документації також передбачалось, що Учасник має надати копії:
- Свідоцтва про підготовку водія небезпечних вантажів;
- Свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів;
- Сертифіката на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015;
- Сертифіката відповідності ISO 14001:2015 (сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ, та має право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»);
- Сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019( ISO 45001:2018, IDT);
- Надати документальне підтвердження щодо підвищення кваліфікації працівниками учасника необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності;
- Надати копію документів щодо відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
- Надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності ISO 14001:2015, виданий ТОВ "ВЕС "УКРЕКСПЕРТИЗА", проте всупереч вимогам тендерної документації не підтверджено, що такий сертифікат виданий органом з сертифікації, який має право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів», що також не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, вказана тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 05.12.2024 року, Замовником грубо порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на доктрину заборони суперечливої поведінки (лат. venire contra factum proprium). Певне відображення цієї доктрини у нашому законодавстві знаходиться у п. 6 ст. 3 Цивільного кодексу України, де зазначено, що однією із засад цивільного законодавства є добросовісність.
Доктрина venire contra factum proprium (заборони суперечливої поведінки), базується ще на римській максимі – «non concedit venire contra factum proprium» (ніхто не може діяти всупереч своїй попередній поведінці). В основі доктрини venire contra factum proprium знаходиться принцип добросовісності. Поведінкою, яка суперечить добросовісності та чесній діловій практиці, є, зокрема, поведінка, що не відповідає попереднім заявам або поведінці сторони, за умови, що інша сторона, яка діє собі на шкоду, розумно покладається на них (постанова Об’єднаної палати Касаційного цивільного суду Верховного Суду від 10.04.2019 у справі №390/34/17).
Суб`єкт владних повноважень не може обґрунтовувати правомірність рішення, що оскаржується, іншими обставинами, ніж ті, що зазначені безпосередньо в документів, що оскаржується. За іншого підходу суб`єкт владних повноважень міг би самостійно та довільно змінювати (доповнювати) обґрунтування своїх дій (рішень) після їх вчинення (ухвалення), що не сумісне з принципами правової визначеності та належного урядування, які є фундаментальними для правової держави (Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 травня 2020 року у справі № 826/17201/17).
Виходячи з принципу «належного урядування», державні органи зобов`язати діяти вчасно та в належний спосіб, а держава не повинна отримувати вигоду у вигляді поновлення судами строку на оскарження судових рішень та виправляти допущені органами державної влади помилки коштом приватної особи, яка діяла добросовісно (у такій ситуації - коштом платника податку у зв`язку з порушенням принципу остаточності судового рішення, прийнятого на користь такого платника податку) Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 лютого 2020 року у справі № П/811/1015/16.
Труднощі в організації своєчасного виконання обов`язків представників суб`єкта владних повноважень не є об`єктивними та непереборними обставинами, які перешкоджають оскаржити судові рішення в межах встановленого законодавством строку оскарження.
Враховуючи вищенаведене, слід зазначити, що принцип «належного урядування» має надзвичайно важливе значення для забезпечення правовладдя в Україні. Неухильне дотримання основних складових принципу «належного урядування» забезпечує прийняття суб’єктами владних повноважень легітимних, справедливих та досконалих рішень. Крім того, принцип «належного урядування» підкреслює те, що між людиною та державою повинні бути вибудовані саме публічно-сервісні відносини, у яких інституції та процеси служать всім членам суспільства.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 05.12.2024 року порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника, КНП "Київська міська дитяча клінічна лікарня №1", скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 05.12.2024 року про визначення тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» переможцем процедури закупівлі з особливостями «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-009560-a.
Додатки:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №101 від 05.12.2024 року.
2. Тендерна документація на закупівлю «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-009560-a.
Директор
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2024 18:05
рішення від 12.12.2024 № 19784.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2024 18:02
Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.12.2024 № 2073.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2024 16:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2024 № 20701.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2024 09:23
рішення від 26.12.2024 № 20701.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2024 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення від 05.12.2024 № 101.
Дата виконання рішення замовником: 03 січня 2025 13:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2024 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
315 250,00
UAH
|
315 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
328 380,00
UAH
|
328 380,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Рішення скасоване |
315 250,00
UAH
|
03 січня 2025 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2024 11:28
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Відхилено |
315 250,00
UAH
|
03 січня 2025 16:39
|
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
328 380,00
UAH
|
07 січня 2025 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2025 08:08
|
Договір №10-П від 15.01.2025.pdf | укладений |
15 січня 2025 08:07
|