Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)
Очікувана вартість
10 042 704 000,00 UAH
UA-2024-11-14-017487-a ● 4f99c4ec3c5d42d48df6fae13ca029bb
Спрощена закупівля
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Владислав Павленко +380934784970 v.pavlenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2024 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 042 704 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність складських приміщень
Дата подання: 18 листопада 2024 13:52
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:36
Доброго дня, шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.2. Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, учасники повинні надати:
1.2. Для підтвердження інформації щодо складських приміщень, зазначених у довідці, учаснику необхідно надати у складі пропозиції:
- документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу:
• завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди. Договори повинні бути дійсними впродовж 2025 року.
Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення.
Чи достатньо на підтвердження інформації щодо наявності складських приміщень буде надати Договір про надання складських послуг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
Державна реєстрація потужностей
Дата подання: 18 листопада 2024 13:52
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:37
Доброго дня, шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.2.1. Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, учасники повинні надати:
«1.2.1 У разі, якщо зазначена учасником матеріально-технічна база належать постачальнику/виробнику/тощо, який буде залучений учасником до виконання умов договору у складі пропозиції надаються:
- документи, визначені в пункті 1.2 даного додатку, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази у відповідного суб’єкта господарювання;
- гарантійний лист від суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником до виконання умов договору, яким підтверджується його згода на використання зазначених складських приміщень, у разі визначення учасника переможцем закупівлі.
Крім того, учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження) на склад(-и), зазначені у довідці.»
Чи можна надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів) та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження), видані на ім`я надавача складських послуг/орендодавця відповідно до З.У. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з якими у Учасника укладені відповідні договори, та які надаються у складі пропозиції на підтвердження наявності складських приміщень?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів) та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження) на склад(-и), зазначені у довідці, мають бути видані на оператора ринку, який буде здійснювати діяльність із зберігання харчових продуктів.
Враховуючи, що це підтвердження наявності матеріально-технічної бази в Учасника (потенційно майбутнього Постачальника) - передбачається, що саме Постачальник буде здійснювати цю діяльність. Тому відповідна вимога стосується Учасника.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів) та/або експлуатаційний дозвіл(-и) (для складів, на яких буде зберігатись продукція тваринного походження) на склад(-и), зазначені у довідці, мають бути видані на оператора ринку, який буде здійснювати діяльність із зберігання харчових продуктів.
Враховуючи, що це підтвердження наявності матеріально-технічної бази в Учасника (потенційно майбутнього Постачальника) - передбачається, що саме Постачальник буде здійснювати цю діяльність. Тому відповідна вимога стосується Учасника.
Надати інформацію
Дата подання: 19 листопада 2024 10:42
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:38
Шановний Замовник!
Учасникам необхідно надати в складі пропозиції
Довідка за наведеною нижче формою про наявність транспортних засобів, необхідних для здійснення поставки продуктів харчування, а саме:
• для товарів, які не потребують особливого температурного режиму транспортування: не менше ніж 17 окремих транспортних засобів загальною вантажопідйомністю не менше 340 т;
• для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6оС): не менше ніж 22 окремих транспортних засобів, обладнаних рефрижераторами* загальною вантажопідйомністю не менше 440 т;
• для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС): не менше ніж 6 окремих транспортних засобів обладнаних рефрижератором*, загальною вантажопідйомністю не менше 120 т.
Таким чином, виникає питання, згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яким чином рахувати вантажопідйомність авто: брати за основу повну масу авто?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вантажопідйомність згідно зі свідотством про реєстрацію транспортного засобу рахується, як різниця між повною масою транспортного засобу та масою без наватаження
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вантажопідйомність згідно зі свідотством про реєстрацію транспортного засобу рахується, як різниця між повною масою транспортного засобу та масою без наватаження
Щодо проєкту державного контракту
Дата подання: 19 листопада 2024 15:32
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:39
Добрий день! Додаток №5.1. до договору має назву - «про надання послуг», просимо уточнити предмет договору товар чи послуга
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
Щодо Додатку 14
Дата подання: 19 листопада 2024 15:39
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:39
Про невідповідність ринковим цінам: В додатку граничні ціни визначено, що товстолоб і сайда заморожені коштують 100 грн за кг, що не відповідає дійсним цінам на ринку, у зв`язку з чим необхідно установити в зазначеному додатку реальну ціну на рибу.
Відповідь: Шановний учаснику,
Граничні ціни сформовані відповідно до актуальних ринкових цін
Граничні ціни сформовані відповідно до актуальних ринкових цін
Щодо тендерної документації
Дата подання: 19 листопада 2024 16:14
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:40
Звертаємось з проханням пояснити, що на виконання вимог учасник має надати рішення про реєстрацію або експлуатаційний дозвіл, чи можна ретушувати також номер зазначений в цих документах.
Відповідь: Шановний Учаснику,
Інформуємо, що Замовником передбачено можливість заретушовавати інформацію щодо назв вулиць та номерів будинків/приміщень.
Інформуємо, що Замовником передбачено можливість заретушовавати інформацію щодо назв вулиць та номерів будинків/приміщень.
тендерна документація
Дата подання: 19 листопада 2024 16:30
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:43
Необхідно уточнити, чому в додатку каталог граничні зазначено постачання продуктів харчування на 2024 рік, а саме зазначено Лот 7: ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дане заповнення є прикладом заповнення даного поля. Лот та предмет закупівлі мають бути вказані відповідно до фактичного лоту та назви предмету закупівлі, по якому Переможець надаватиме розцінений каталог
Питання щодо гарантійного листа.
Дата подання: 19 листопада 2024 17:33
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:43
Гарантійний лист пункт 10 просимо написати посилання на перелік, про який згадується в цьому пункті
Відповідь: https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-pro-vidpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi
щодо проєкту державного контракту (договору)
Дата подання: 19 листопада 2024 17:35
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:44
Просимо розтлумачити права та обов`язки Отримувача (договір), і хто несе відповідальність за його дії або бездіяльність, яка зі сторін договору несе відповідальність
Відповідь: Порядок замовлення і документального оформлення приймання комплектів продуктів для особового складу Збройних Сил і штатних тварин визначається Міноборони з урахуванням особливостей, встановлених умовами договорів про їх закупівлю, визначених Наказом МОУ № 440 від 17.08.2017
Щодо додатків
Дата подання: 19 листопада 2024 18:16
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:45
В додатку 1 пункт 4 вимагається надання листа-гарантії відповідно до додатку 5, а також така вимога є у додатку 7 пункт 1, але вже сканкопія цього листа-гарантії, уточніть чи треба надавати у складі пропозиції два ризи один і той же лист-гарантію.
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Достатньо одного разу
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Достатньо одного разу
Щодо додатків
Дата подання: 19 листопада 2024 18:18
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:46
В додатку 7 пункт 2 визначено, що анкета згідно додатку № 7, але анкета наведена в додатку № 6, просимо уточнити що мається на увазі
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вашого звернення внесено зміни.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 19 листопада 2024 18:33
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:48
В проєкті договору вказано, що замовлення, яка буде надаватися Постачальнику може містити окрім даних щодо асортименту, кількості, місця і терміну постачання, ще невідомі дані. Для можливості формування пропозиції зазначте, що це за дані можуть бути, так як фраза «зокрема але не виключно» є складовою ризиків для Постачальника, а також вжита в суперечність Наказу №285 від 03.05.2024, так як в заявці визначено чітко тільки відомі дані.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Такими даними можуть бути, зокрема, контактні особи у ВЧ, номер контактної особи у ВЧ, максимальні габарити транспорту.
Такими даними можуть бути, зокрема, контактні особи у ВЧ, номер контактної особи у ВЧ, максимальні габарити транспорту.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 19 листопада 2024 18:43
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:23
Пунктом 5.11. передбачено що Отримувач складає акт про порушення в ІКС Замовника, роз`ясніть будь ласка як фактично це має відбуватися: а) після прийняття продуктів Отримувачем?; б) без прийняття продуктів? в) в присутності представника постачальника на робочій станції Отримувача? А також просимо уточнити, чи Акт про порушення буде складатися відповідно до наказу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Є 3 види порушень - по кількості, вчасності, якості.
Акт порушення по якості складається по факту виявлення неякісного товару під час приймання або його обігу, незалежно від присутності представника Постачальника;
Акт порушення по кількості/вчасності складається за підсумками виконання замовлення незалежно від присутності представника Постачальника.
Є 3 види порушень - по кількості, вчасності, якості.
Акт порушення по якості складається по факту виявлення неякісного товару під час приймання або його обігу, незалежно від присутності представника Постачальника;
Акт порушення по кількості/вчасності складається за підсумками виконання замовлення незалежно від присутності представника Постачальника.
щодо умов виконання договору
Дата подання: 19 листопада 2024 18:46
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:28
Просимо надати інформацію, необхідну для виконання умов договору.
Пунктом 10.13. проєкту договору передбачено виконання постачальником Кодексу доброчесної взаємодії постачальника та ДП ДОТ, напишіть посилання де можна ознайомитися з таким Кодексом
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що наказом Міністерства оборони України від 30.10.2024 № 725/нм обрано членів наглядової ради державного підприємства Міністерства оборони України "Державний оператор тилу". Згідно з пунктом 3.2 Положення про наглядову раду ДП "ДОТ", затвердженого наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87, до виключної компетенції наглядової ради належить, зокрема, затвердження правил ділової етики. Таким чином, Кодекс доброчесної взаємодії постачальника та ДП "ДОТ" стане обов'язковим до виконання сторонами державного контракту (договору) після його затвердження наглядовою радою ДП "ДОТ" та буде доведений до відома постачальників шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті ДП "ДОТ".
Щодо проєкту договору
Дата подання: 19 листопада 2024 18:55
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:29
Відповідно до додатку 1 пункт 4 визначено, що оплата здійснюється протягом 10 банківських днів від підписання Акту приймання Сторонами та Отримувачем з посиланням на пункт 5.10. Але в пункті 5.10 відсутні зобов`язання Сторони-Замовника підписувати Акт приймання Товару в ІКС Замовника. Крім того незрозумілим є скільки часу відводиться Замовнику на підписання Акту приймання товару. Просимо надати відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Підписання Актів приймання в ІКС Замовника здійснюється до 1 тижня.
щодо умов договору
Дата подання: 19 листопада 2024 19:04
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:35
Просимо пояснити чи вірно ми розуміємо пункт 7 додатку 1, а саме що зобов`язання постачальника виникають з 01.01.2025 року щодо здійснення поставок продуктів харчування, а зобов`язання Замовника, в тому числі з оплати, не мають на даний час точної інформації коли виникають, і чи будуть повідомлені постачальники про затвердження асигнувань у плані використання. А також у разу не затвердження таких асигнувань можете надати інформацію щодо подальших дій
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо - відповідно до пункту 7 Додатку 1 Договір набирає чинності з 01.01.2025, а в частині виникнення зобов'язань з придбання (замовлення) Товару, його оплати, а також виникнення бюджетних зобов'язань - з дати встановлення ЗАМОВНИКУ, в установленому порядку, відповідних бюджетних асигнувань у плані використання бюджетних коштів з урахуванням статей 23 і 48 Бюджетного кодексу України, та діє до 31 грудня 2025 року, а в частині виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у тому числі в частині нарахування та сплати штрафних санкцій та поставки Товару – до повного виконання. З урахуванням зазначеного пункту, зобов'язання між Сторонами - ЗАМОВНИКОМ та ПОСТАЧАЛЬНИКОМ виникають з 01.01.2025.
умови договору
Дата подання: 19 листопада 2024 19:18
Дата відповіді: 19 листопада 2024 21:57
Додаток 2.1. містить у видатковій накладній графу «торгова назва», просимо привести приклад
Відповідь: Торгова назва товару — це найменування, яке використовується для позначення товару або групи товарів у процесі їх просування на ринок. Це ім’я або марка, яка допомагає відрізнити продукт від інших товарів, що можуть бути схожі за своїми характеристиками. Торгова назва може бути зареєстрована як товарний знак або бренд, що надає товару певну ідентичність і популярність серед споживачів.
Зазвичай торгова назва є частиною маркетингової стратегії компанії, і вона може бути як описовою, так і вигаданою. Наприклад, "Coca-Cola" є торговою назвою для напою, або "Nike" — для спортивного одягу та взуття.
Важливо, що торгова назва не обов’язково повинна відповідати складу або технічним характеристикам товару, вона має на меті швидше сприяти впізнаваності та формуванню довіри до бренду.
Зазвичай торгова назва є частиною маркетингової стратегії компанії, і вона може бути як описовою, так і вигаданою. Наприклад, "Coca-Cola" є торговою назвою для напою, або "Nike" — для спортивного одягу та взуття.
Важливо, що торгова назва не обов’язково повинна відповідати складу або технічним характеристикам товару, вона має на меті швидше сприяти впізнаваності та формуванню довіри до бренду.
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2024 20:18
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:56
Пунктом 7.2. проекту Договору фактично передбачений: штраф 101,4% за непоставлений Товар. Якщо раніше штраф за непоставку Товару взагалі складав 8% (0,1% * 10 днів + 7 % за прострочення 10 днів), в 2025 році штраф складе 101,4 % (0,1% * 14 днів + 100% за прострочення 14 днів).
Таким чином, вказаний пункт проекту договору порушує ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України (за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.)
Крім вищезазначеного штрафу, Замовник у п. 7.3. проекту Договору встановив додатковий штраф в 30 % за непоставлення продуктів, які були раніше непоставлені, за що Постачальник мав сплатити штраф 101,4 % і які знов замовлені Отримувачами.
Тобто, якщо Отримувачем буде сформовано нове замовлення на поставку недопоставлених Товарів, Постачальник у разі їх непоставки повинен буде сплатити ще додатково 30 % штрафу. Таким чином штраф за непоставку продуктів складе 131,4 % вартості продуктів.
Просимо Замовника привести розмір штрафу за несвоєчасну поставку Товару до законодавчо встановленого, а саме: «за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо. Щодо застосування наведених положень статті 231 ГК України звертаємось до правової позиції, викладеної у пункті 6.13 постанови Великої Палати Верховного Суду від 10.12.2019 у справі № 904/4156/18 та у постанові Верховного Суду від 02.11.2022 у справі № 910/14591/21: господарсько-правова відповідальність за порушення договірних зобов`язань поділяється на встановлену законом і договірну. Необхідною умовою застосування такої відповідальності є визначення у законі чи у договорі управненої та зобов'язаної сторони, виду правопорушення, за вчинення якого застосовується відповідальність, штрафні санкції і конкретний їх розмір. У зв`язку із викладеним, розмір неустойки у зобов'язальних правовідносинах, право вимоги щодо якої набуде кредитор, обумовлений умовами для її застосування: - характером неустойки (договірний або встановлений законом); - підставами для її застосування (зазначення в договорі або в законі обставин, за яких її буде застосовано); - складом неустойки (пеня, штраф), відповідно, розміром кожної із цих складових; - умовами сплати неустойки внаслідок порушення зобов`язання, зокрема, у разі заподіяння збитків. Отже, у правовідносинах, хоча і подібних між собою (тотожних) або навіть за участі одних і тих самих сторін, за відмінності, зокрема, в умовах договору, хоча б одного із наведених чинників, якими обумовлюється застосування неустойки за порушення зобов'язання, різниця у розмірі неустойки в кожних конкретних правовідносинах закладається вже на етапі формулювання умов виконання зобов'язання та виникнення зобов'язання. Згідно з частиною першою статті 233 ГК України у разі, якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно зі збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. З огляду на те, що постачання продуктів харчування у межах даної закупівлі здійснюється для забезпечення потреб Збройних Сил України, розмір неустойки вважаємо обґрунтованим та доцільним.
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2024 20:28
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:39
Підпунктом 7.3.2. проекту Договору встановлено штраф за недопуск до Аудиту, який збільшено Замовником в 5 разів (0,5 % від суми Договору, замість 0,1 %). Зважаючи на ціну оголошених Лотів розмір штрафу може коливатись від 2 014 740,00 грн до 7 749 000,00 грн.
Разом з тим, незважаючи на значний штраф за недопуск до Аудиту, п.п 6.4.1. передбачено, що про намір провести перевірку об’єкту ЗАМОВНИК інформує ПОСТАЧАЛЬНИКА не менше ніж за 24 (двадцять чотири) години!!!! до запланованої дати, засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором.
Вважаємо, що Замовником необґрунтовано покладена на Постачальника відповідальність зі сплати значного штрафу за відмову у наданні доступу, або будь-якому іншому перешкоджанню в проведенні аудиту складських або виробничих потужностей суб’єктів господарювання, які виготовляють та/або постачають Товар за цим Договором на замовлення Постачальника. Адже, договір є двостороннім, у сторін виникають права і обов’язки з огляду на спільні взаємовідносини і незрозуміло покладення відповідальності (у достатньо великому розмірі) на Постачальника за дії третіх осіб. Крім цього термін попередження 24 години в умовах воєнних дій, періодичного відключення електроенергії не дає Постачальнику можливості своєчасно підготуватись до проведення аудиту.
Враховуючі викладене, просимо привести положення п.п. 7.3.2. проекту Договору, а саме розмір штрафу до розумного та обґрунтованого рівня, а також виключити відповідальність Постачальника за дії суб’єктів господарювання (третіх осіб), які виготовляють та/або постачають Товар за цим Договором на замовлення Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Для проведення Аудиту Замовником застосовуються базові вимоги чинного законодавства України до операторів, які поводяться з харчовими продуктами. Дані вимоги мають дотримуватись операторами постійно, відповідно ніякої додаткової підготовки, у разі дотримання оператором чинного законодавства, не потрібно.
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2024 20:30
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:40
Пунктом 7.4. проекту Договору встановлений штраф за кожен встановлений та зафіксований випадок виявлення Товару, який є невідповідним (неякісним/небезпечним), у розмірі 100 (ста) відсотків вартості такого Товару. У разі виявлення Товару, який є фальсифікованим штраф за кожен виявлений та зафіксований випадок у розмірі 40 (сорока) мінімальних заробітних плат (320 000,00 грн на теперішній час). У разі порушення умов транспортування Товару, - штраф за кожен встановлений та зафіксований випадок у розмірі 100 (ста) відсотків вартості Товару
Разом з тим, зазначені положення прямо порушують ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України (за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Враховуючі викладене, просимо привести розмір штрафу за несвоєчасну поставку Товару до законодавчо встановленого, а саме: «за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Основною метою укладеного Договору є безперебійне задоволення нагальних потреб функціонування держави, забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів країни. Сторони є вільними в укладенні договору та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦКУ, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ст. 627 ЦКУ). ГКУ та ЦКУ встановлений принцип обов’язковості виконання зобов’язань (договорів). Він полягає у тому, що суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов’язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу (ст. 193 ГКУ).
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2024 20:32
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:56
Пунктом 7.4.2. проекту Договору встановлено, що у разі виявлення підробки документів та/або копій, які видаються Установою безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, що підпорядковані Управлінню безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Міністерства оборони України та/або акредитованих лабораторій, які містять недостовірну/неправдиву інформацію, з ПОСТАЧАЛЬНИКА стягується штраф у розмірі 40 (сорок) мінімальних заробітних плат (320 000,00 грн).
Разом з тим, за підробку документів передбачена кримінальна відповідальність (ст. 358 ККУ) для конкретної фізичної особи, в діях якої правоохоронними органами може бути встановлений склад злочину. Встановлення відповідальності юридичної особи за підробку документів є необгрунтованим, при чому порядок встановлення факту підробки документів Постачальником проектом Договору не встановлений.
Враховуючі викладене, для недопущення зловживань Замовником, просимо видалити зазначений пункт з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо. Передбачена Кримінальним кодексом України відповідальність не виключає можливості застосування до постачальника договірної відповідальності у разі виявлення підробки документів. Підтвердженням факту підробки документів постачальником може бути повідомлення З огляду на те, що постачання продуктів харчування у межах даної закупівлі здійснюєьться для забезпечення потреб Збройних Сил України, розмір неустойки вважаємо обгрунтованим та доцільним.
Проект договору
Дата подання: 19 листопада 2024 20:38
Дата відповіді: 20 листопада 2024 10:58
Пунктами 7.8.-.7.10 проекту Договору встановлено, що ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИКУ не сплачуються штрафні санкції (штраф, пеня), не відшкодовуються збитки, а також витрати на професійну правничу допомогу (у випадку вирішення спорів у судовому порядку); Сторони встановили розмір процентів річних за порушення грошового зобов’язання ЗАМОВНИКОМ у розмірі 0 (нуль) відсотків річних відповідно до статті 625 Цивільного кодексу України; Сторони прийшли до взаємної згоди, що ПОСТАЧАЛЬНИК не вимагатиме сплати суми боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції.
У порівнянні зі значними штрафами, що покладаються Замовником на Постачальника, у проекті Договору взагалі відсутня будь-яка відповідальності з боку Замовника, що є проявом дискримінаційності та порушенням принципу рівності сторін Договору, засад справедливості, добросовісності та розумності, регламетованих пунктом 6 частини першої статті 3 ЦК України.
Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести відповідні зміни у проект Договрую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо. Основною метою укладеного Договору є безперебійне задоволення нагальних потреб функціонування держави, забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів країни. Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Сторони є вільними в укладенні договору та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦКУ, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ст. 627 ЦКУ). ГКУ та ЦКУ встановлений принцип обов’язковості виконання зобов’язань (договорів). Він полягає у тому, що суб’єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов’язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов’язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу (ст. 193 ГКУ).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік) |
Опис предмету закупівлі: |
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-10-01-001-0001
|
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 3 254 580 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 16 272 900,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 32 545 800 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32545800 UAH |
Аукціон
Початок: 27 листопада 2024 12:03
Позиції
20995870 комп
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
29 червня 2025
4130 комп
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
29 червня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро