Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
116 826 415,50 UAH
UA-2024-11-14-017247-a 987c722e27cd43199b5a6f5bfd58a855
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Здітовецький Олександр Георгійович

380443631614 mtz_cmp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 24521399
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28
Контактна особа: Здітовецький Олександр Георгійович
380443631614
mtz_cmp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2024 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 116 826 415,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 504 792,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" Код ЄДРПОУ 24521399. Адреса місцезнаходження: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вулиця Волинська, буд. 26 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 120 робочих днів з кінцевого строку на подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 584 132,08 (п’ятсот вісімдесят чотири тисячі сто тридцять дві гривні 08 копійок). У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 584132.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Сума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. Аванс 1 Робочі 30
Виконання робіт На _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 47, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 47, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 листопада 2024 18:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" Код ЄДРПОУ 24521399. Адреса місцезнаходження: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вулиця Волинська, буд. 26 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 120 робочих днів з кінцевого строку на подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 584 132,08 (п’ятсот вісімдесят чотири тисячі сто тридцять дві гривні 08 копійок). У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 584132.08 UAH
28 листопада 2024 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2024 08:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2024 07:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2024 11:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2024 09:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2024 18:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2024 11:17
Протокол УО О-72 2024.pdf
28 листопада 2024 11:17
Перелік змін від 28.11.2024.docx
28 листопада 2024 11:17
ТД Реконструкція Одеса Нова редакція від 28.11.2024.docx
27 листопада 2024 07:51
ТД Реконструкція Одеса Нова редакція від 27.11.2024.docx
25 листопада 2024 11:24
ТД Реконструкція Одеса Нова редакція від 25.11.2024.docx
14 листопада 2024 18:44
ТД Реконструкція Одеса.docx
28 листопада 2024 11:17
Додаток 1 Перелік документів для Учасника Нова редакція від 28.11.2024.docx
14 листопада 2024 18:44
Додаток 1 Перелік документів для Учасника.docx
27 листопада 2024 07:51
Протокол УО О-67 2024.pdf
27 листопада 2024 07:51
Перелік змін від 27.11.2024.docx
27 листопада 2024 07:51
Додаток 2 Технічна частина Нова редакція від 27.11.2024.docx
14 листопада 2024 18:44
Додаток 2 Технічна частина.docx
25 листопада 2024 11:24
Протокол УО О-62 2024.pdf
25 листопада 2024 11:24
Перелік змін від 25.11.2024.docx
19 листопада 2024 09:54
Протокол УО О-41 2024.pdf
19 листопада 2024 09:54
Перелік змін від 19.11.2024.docx
19 листопада 2024 09:54
Додаток 3 Проєкт договору Нова редакція від 19.11.2024.docx
14 листопада 2024 18:44
Додаток 3 Проєкт договору.docx
14 листопада 2024 18:44
Додаток 4 Перелік документів для Переможця.docx
14 листопада 2024 18:44
Протокол УО О-36 2024.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

трудові книжки
Дата подання: 15 листопада 2024 09:32
Дата відповіді: 15 листопада 2024 10:16
Доброго дня підскажіть чи можна надати замість трудових книжок, надати довідки ок-5 в зв'язку з тим що з з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. Перелік документів вказаний в тендерній документації та додатках до неї. Просимо звернути увагу на пункт 5.9 Додатку 1 до тендерної документації: У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Обов'язкове зазначення в листах-розяснення посилань на чинне законодавство яким Учасник керується.
Строк виконання робіт
Дата подання: 26 листопада 2024 23:46
Дата відповіді: 27 листопада 2024 07:47
Відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник повинен виконати роботи, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строк до 31.04.2025. Відповідно до пункту 4.2 проєкту договору підрядник повинен виконати зобов’язання за Договором у строк до 30.05.2025. Також в оголошенні про проведення закупівлі вказано, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025. Просимо привести інформацію щодо строку виконання робіт до спільного значення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за уважність. У зв'язку із механічною помилкою дане зауваження буде усунуто шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та додатків до неї.
Працівники відповідної кваліфікації
Дата подання: 27 листопада 2024 23:49
Дата відповіді: 28 листопада 2024 06:58
Відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації: щодо кожного працівника/виконавця: - копію трудової книжки (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника) та копію наказу про призначення/переведення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж до кінця ТРАВНЯ 2024 року або наказ про сумісництво чи суміщення. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині строку дії цивільно-правових угод.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання та уважність. Відповідні зміни будуть внесені до додатків до тендерної документації у строки передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Строк дії банківської гарантії і строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними
Дата подання: 29 листопада 2024 23:44
Дата відповіді: 30 листопада 2024 14:04
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації строк дії банківської гарантії має бути не менше 120 РОБОЧИХ днів з кінцевого строку на подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу першого пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 КАЛЕНДАРНИХ днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який у разі необхідності може бути продовжений. Відповідно до пункту 3 форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації) «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій…». Просимо привести інформацію щодо строку дії банківської гарантії і строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, до спільного значення відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Повідомляємо, що відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): У тендерній документації зазначаються такі відомості -- строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Потенційний Учасник посилається на дану норму Закона, яка не відноситься до викладеного у зверненні потенційного Учасника. Замовник зазначає, що тендерна документація та додатки до неї даної процедури закупівлі розроблені у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель зокрема і у відповідності до статті 22 Закону. Так згідно із пунктом 15 та 16 частини 2 статті 22 Закону: У тендерній документації зазначаються такі відомості:розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати) та прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, що відображено у пункті 2 та 3 розділу ІІІ Тендерної документації, чим Замовник повністю виконав вимогу Закону. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону: У тендерній документації зазначаються такі відомості -- строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником визначено строк 120 календарних днів, що відображено у пункті 4 розділу ІІ Тендерної документації чим виконав вимоги статті 22 Закону. В пункті 3 "Форма "ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" Додатку 1 до тендерної документації зазначено: Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, строк якої у разі необхідності може бути продовжений. 120 днів відповідно до Цивільного кодексу України рахуються як 120 календарних днів, що продубльовано у Тендерній документації. Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі та забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» в якій зазначаються вимоги тендерної документації та вимоги Особливостей та Закону. Строк забезпечення тендерної пропозиції не повинно бути меншим ніж строк дії тендерної пропозиції Учасника. Замовник повідомляє, що СТРОК 120 робочих днів більший ніж строк 120 календарних днів (входять вихідні,.святкові і т.д. дні). Зазначаємо, що Закон чи Особливості не містять норми щодо рівності строку дії тендерної пропозиції та строку дії банківської гарантії, окрім що строк банківської гарантії не повинен бути менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Строк визначений у пункті 2 розділу ІІІ Тендерної документації повністю покриває строк дії тендерної пропозиції. Таким чином Замовник вважає звернення потенційного Учасника необґрунтованим та із відсутніми причинами для внесення змін до Тендерної документації та додатків до неї.
Розмір мінімального кроку пониження ціни (кроку аукціону)
Дата подання: 29 листопада 2024 23:45
Дата відповіді: 30 листопада 2024 13:24
Відповідно до пункту 4.6 розділу І тендерної документації розмір мінімального кроку пониження ціни (кроку аукціону) встановлено 3%. Просимо зменшити розмір мінімального кроку пониження ціни (кроку аукціону).
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Повідомляємо, що відповідно до порядку проведення відкритих торгів в Особливостях, а саме пункту 26 Особливостей: Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 11 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" : розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Замовником встановлено крок пониження ціни під час аукціону на рівні 3%, що відображено в електронній системі закупівель Prozorro та Тендерній документації. Даний відсоток знаходиться в межах встановлених чинним законодавством у сфері пуублічних закупівель та встановлений для найбільшої економії бюджетних коштів в складний для країни період під час проходження аукціону у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000060 ● a4b4d4d5c352458ab22259fad458923f
  • Статус: завершено ● Дата: 13 січня 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2024 № 336

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2024-11-14-017247-a 14.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-24 15:33:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-14-017247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-25 11:25:08

Пояснення на запит Держаудитслужби України від 24.12.2024

Пояснення:
Запитувана інформація не несе загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Відповідь на запит надається без обмеження та приховування інформації. Документи щодо можливості приховування (закриття) будь-якої інформації щодо даної процедури закупівлі – відсутні.

Пункт 1.
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Відповідь:
Під час реалізації об’єкта «Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6» Замовником було оприлюднено процедуру закупівлі на виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція нежитлових будівель та споруд під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Донорська (Слєпньова), 6» (в тому числі комплексна експертиза проекту) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», ідентифікатор закупівлі № UA-2024-09-11-002822-а, за результатом якої укладено договір № 297/2024 від 14.10.2024 року та додаткові угоди 1-5 (додається), з ТОВ «ІДЕАЛ ПРОДЖЕКТ». Відповідно до проєктно-кошторисної документації (додається 2 (двома) окремим файлами) було оголошено 3 (три) процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) згідно із Річним планом закупівель на 2024 рік та змін до нього, а саме:
-Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, UA-2024-11-14-017247-a;
- Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (2 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, UA-2024-11-14-017589;
- Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (3 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, UA-2024-11-14-017669;
за розробленою та затвердженою в установленому порядку проектно-кошторисною документацією (проектувальник – ТОВ «ІДЕАЛ-ПРОДЖЕКТ». Поділ на пускові комплекси (1-3) був передбачений пунктом 4.9 ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» а саме: що проектування може виконуватись за чергами будівництва, а також із виділенням пускових комплексів, якщо це передбачено завданням на проектування (відображено в проєктно-кошторисній документації) У цьому разі стадія, яка затверджується або схвалюється, розробляється у цілому на об'єкт будівництва. Завданням на проектування передбачено тристадійне проектування: стадія ескізний проект, проект та робоча документація. На стадії ескізний проект здійснено поділ об'єкта на пускові комплекси, за якими окремо проводились процедури закупівлі.
У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі робіт, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі та очікувана вартість) № вн-3231 від 12.11.2024 року (додається з додатками) та доповненням до неї № вн-3266 від 14.11.2024 року та відповідно до Проєкту за наступним предметом: Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс), обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та внесено зміни до Річного плану закупівель на 2024 рік: UA-P-2024-11-14-021156-a (додано в протоколі уповноваженої особи від 14.11.2024 року № О-36) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, визначеному відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.202 року № 708. Відповідно до потреби були наявні підстави для проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 10.10.2024 № 395 «Про затвердження уповноважених осіб і затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення процедур публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (додається) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів (додається) затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 02.10.2023 № 374 (далі – Порядок) з метою організації закупівлі за предметом: Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи, було призначено провести закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та розроблено тендерну документацію та додатки до неї. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги, вимоги до потенційних учасників) надано разом із службовою запискою (потребою) (додаються) відділом ініціатором закупівлі, у зв’язку із відсутністю у відділі державних закупівель технічних фахівців для визначення об’єму та характеристик предмета закупівлі, робіт з реконструкції. Також разом із відділом Ініціатором закупівлі розроблено вимоги до закупівлі, предмету закупівлі та вимоги до потенційних учасників, що вказані в Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації (зазначено в системі Prozorro). Очікувану вартість предмета закупівлі, яка склала 116 826 415,50 гривень, визначено відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281. Очікувану вартість, розрахунок, предмета закупівлі надано відділом Ініціатором закупівлі відповідно до Порядку та розрахунок додається окремим файлом. Просимо зауважити, що відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 очікувана вартість є орієнтовною та потребує проведення експертизи та надання експертного звіту (додається Експертний звіт №294-К/24-РБК/ЕЗ від 22.12.2024 року, позитивний). При проведенні процедури закупівлі на звернення потенційних Учасників та за потребою Замовника декілька разів вносилися зміни до тендерної документації та додатків до неї, що відображено в преліках змін, протоколах уповноваженої особи, що розміщені в електронній системі закупівель Prozorro та знаходяться у вільному доступі. Участь у процедурі закупівлі прийняв один учасник – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та тендерної документації, Замовником не виявлено недоліки/невідповідності у документах тендерної пропозиції Учасника, що завантажені Учасником в електронну систему закупівель. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону була необхідність у затвердженні вимоги до Учасника, відповідно до пункту 43 Особливостей, щодо надання/виправлення невідповідностей зі строком згідно Особливостей. Тендерна пропозиція Учасника відповідала всім вимогам Замовника та чинному законодавству у сфері публічних закупівель та протоколом уповноваженої особи від 24.12.2024 року № О-91, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» визначено переможцем процедури закупівлі та визначено тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та вимогам тендерної документації та додатків до неї. Технічні документи Учасника перевірялися відповідними структурними підрозділами установи та отримано позитивну відповідь щодо відповідності технічних документів Учасника вимогам Замовника (Службова записка, запит, № вн-3613 від 03.12.2024 та Службова записка, відповідь, № вн-3637 від 04.12.2024, додаються). За результатом проведеної процедури закупівлі, у строки визначені законодавством, укладено договір від 16.12.2024 №394/2024. Додаткові угоди до договору, станом на 25.12.2024 року не укладалися та не відображені в електронній системі закупівель Prozorro.
Також просимо Вас звернути увагу, що в закупівлі приймав участь лише один Учасник, скарги відсутні, питання/звернення в кількості 5 (п’яти одиниць) наявні та на них дана чітка відповідь, з посиланням на чинне законодавство та внесені зміни до тендерної документації та додатків до неї, для розширення кола потенційних Учасників, дії Замовника не оскаржувалися у встановленому чинним законодавством порядку.
Всі документи, на які посилається Замовник у даній відповіді знаходяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro. Документи, що не відносяться до процедурних документів додані окремими файлами разом із відповіддю.



Пункт 2
Надати інформацію чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.

Відповідь:
Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» має власний офіційний сайт де розміщена інформація відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме у вкладці «Державні закупівлі», пункт «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (посилання додається з прикріпленим файлом).
https://ducit.gov.ua/zakupivli/resoning/informatsiya-zgidno-z-vymogamy-postanovy-kmu-vid-11102016-710-ua-2024-11-14-017247-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 11 січня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" 116 826 118,86
UAH з ПДВ
116 826 118,86
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 грудня 2024 12:00
Електронний підпис
06 грудня 2024 11:59
Статут.pdf
06 грудня 2024 11:59
Статут.pdf.p7s
06 грудня 2024 11:59
Опис.pdf
06 грудня 2024 11:59
Опис.pdf.p7s
06 грудня 2024 11:59
Наказ від 23.04.2020 № 1-к.pdf
06 грудня 2024 11:59
Наказ від 23.04.2020 № 1-к.pdf.p7s
06 грудня 2024 11:59
Ліцензія.pdf
06 грудня 2024 11:59
Ліцензія.pdf.p7s
06 грудня 2024 11:59
ДСНС (наказ).pdf.p7s
06 грудня 2024 11:59
ДСНС (наказ).pdf
02 грудня 2024 19:17
Електронний підпис
02 грудня 2024 19:16
8.7. Кошторис.rar.p7s
02 грудня 2024 19:16
2_(П).imd.p7s
02 грудня 2024 19:16
2_(П).imd
02 грудня 2024 19:16
8.7. Кошторис.rar
02 грудня 2024 19:16
1. Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2024 19:15
4247 лист продовження.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
Лист-Згода_09.02.2023.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
Банківська_ліцензія.zip.p7s
02 грудня 2024 19:15
4.3. Лист-відгук.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
3.11. Свідоцтво про шлюб.pdf
02 грудня 2024 19:15
4.4. Інформація ЄДЕССБ.pdf
02 грудня 2024 19:15
4.3. Лист-відгук.pdf
02 грудня 2024 19:15
3.9. Дипломи.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
3.9. Дипломи.pdf
02 грудня 2024 19:15
3.10. Роз'яснення. Диплом.pdf
02 грудня 2024 19:15
8.10. Партнерські угоди.pdf
02 грудня 2024 19:15
20.5. ДСНС (наказ).pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
8.6. Ліцензія АВК-5.pdf
02 грудня 2024 19:15
8.6. Ліцензія АВК-5.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
20.5. ДСНС (наказ).pdf
02 грудня 2024 19:15
20.1. Ліцензія.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
20.1. Ліцензія.pdf
02 грудня 2024 19:15
4247 лист продовження.pdf
02 грудня 2024 19:15
15. Витяг з ЄДР (14.10.2024).pdf
02 грудня 2024 19:15
18.1. Проєкт договору.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
15. Витяг з ЄДР (14.10.2024).pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
24.2. Паспорт КБВ.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
02 грудня 2024 19:15
17.2. Опис.pdf
02 грудня 2024 19:15
Банківська_ліцензія.zip
02 грудня 2024 19:15
25. Листи-згоди.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
17.2. Опис.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
24.2. Паспорт КБВ.pdf
02 грудня 2024 19:15
18.1. Проєкт договору.pdf
02 грудня 2024 19:15
4247_БІК_Гарантія_02_12_2024.zip
02 грудня 2024 19:15
26. Етична поведінка.pdf
02 грудня 2024 19:15
25. Листи-згоди.pdf
02 грудня 2024 19:15
26. Етична поведінка.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
17.1. Статут.pdf.p7s
02 грудня 2024 19:15
17.1. Статут.pdf
02 грудня 2024 19:15
4247 лист-підтвердження.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД"
#43534236
Переможець 116 826 118,86
UAH з ПДВ
04 грудня 2024 19:30

Документи

04 грудня 2024 19:30
Довідка НАЗК
04 грудня 2024 19:30
Електронний підпис
04 грудня 2024 19:30
Протокол УО О-91 2024.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2024 19:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД"
#43534236
116 826 118,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2024 19:30
Довідка НАЗК
04 грудня 2024 19:30
Електронний підпис
04 грудня 2024 19:30
Протокол УО О-91 2024.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 21:42
ду 2 від 26.12.2024 до Д 394.2024 ВІД 16.12.2024.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 21:41
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 13:55
(вн-3927) Додаткова угода № 1 від 24.12.2024 до договору підряду № 394 від 16.12.2024 (1 частина)_.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 13:55
(вн-3927) Додаткова угода № 1 від 24.12.2024 до договору підряду № 394 від 16.12.2024 (2 частина)_.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 13:55
Електронний підпис укладений
17 грудня 2024 14:43
Договір № 394 від 16.12.2024 (14).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (13).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (12).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (11).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (10).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (9).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (8).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (7).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (6).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (5).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (4).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (3).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
Договір № 394 від 16.12.2024 (2).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42
(вн-3231) Договір № 394 від 16.12.2024 (відкриті торги).pdf укладений
17 грудня 2024 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до Експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 394/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 394/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML