Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24521399 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
Контактна особа: |
Здітовецький Олександр Георгійович 380443631614 mtz_cmp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2024 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 116 826 415,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 504 792,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. КЕП та інформація, що зберігається на ньому, включаючи інформацію, що відображається під час його перевірки є частиною тендерної пропозиції. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" Код ЄДРПОУ 24521399. Адреса місцезнаходження: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вулиця Волинська, буд. 26 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 120 робочих днів з кінцевого строку на подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 584 132,08 (п’ятсот вісімдесят чотири тисячі сто тридцять дві гривні 08 копійок). У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 584132.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Сума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу. | Аванс | 1 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | На _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2024 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2024 11:17 |
Протокол УО О-72 2024.pdf | |
28 листопада 2024 11:17 |
Перелік змін від 28.11.2024.docx | |
28 листопада 2024 11:17 |
ТД Реконструкція Одеса Нова редакція від 28.11.2024.docx | |
28 листопада 2024 11:17 |
Додаток 1 Перелік документів для Учасника Нова редакція від 28.11.2024.docx | |
27 листопада 2024 07:51 |
Протокол УО О-67 2024.pdf | |
27 листопада 2024 07:51 |
Перелік змін від 27.11.2024.docx | |
27 листопада 2024 07:51 |
Додаток 2 Технічна частина Нова редакція від 27.11.2024.docx | |
25 листопада 2024 11:24 |
Протокол УО О-62 2024.pdf | |
25 листопада 2024 11:24 |
Перелік змін від 25.11.2024.docx | |
19 листопада 2024 09:54 |
Протокол УО О-41 2024.pdf | |
19 листопада 2024 09:54 |
Перелік змін від 19.11.2024.docx | |
19 листопада 2024 09:54 |
Додаток 3 Проєкт договору Нова редакція від 19.11.2024.docx | |
14 листопада 2024 18:44 |
Додаток 4 Перелік документів для Переможця.docx | |
14 листопада 2024 18:44 |
Протокол УО О-36 2024.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000060 ● a4b4d4d5c352458ab22259fad458923f
- Статус: завершено ● Дата: 13 січня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2024-11-14-017247-a 14.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 15:33:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-14-017247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 11:25:08
Пояснення на запит Держаудитслужби України від 24.12.2024
Пояснення:
Запитувана інформація не несе загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Відповідь на запит надається без обмеження та приховування інформації. Документи щодо можливості приховування (закриття) будь-якої інформації щодо даної процедури закупівлі – відсутні.
Пункт 1.
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Під час реалізації об’єкта «Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6» Замовником було оприлюднено процедуру закупівлі на виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція нежитлових будівель та споруд під адміністративно-інформаційний центр ДУ ЦІТ МВС України за адресою: м. Одеса, вул. Донорська (Слєпньова), 6» (в тому числі комплексна експертиза проекту) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», ідентифікатор закупівлі № UA-2024-09-11-002822-а, за результатом якої укладено договір № 297/2024 від 14.10.2024 року та додаткові угоди 1-5 (додається), з ТОВ «ІДЕАЛ ПРОДЖЕКТ». Відповідно до проєктно-кошторисної документації (додається 2 (двома) окремим файлами) було оголошено 3 (три) процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) згідно із Річним планом закупівель на 2024 рік та змін до нього, а саме:
-Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, UA-2024-11-14-017247-a;
- Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (2 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, UA-2024-11-14-017589;
- Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (3 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, UA-2024-11-14-017669;
за розробленою та затвердженою в установленому порядку проектно-кошторисною документацією (проектувальник – ТОВ «ІДЕАЛ-ПРОДЖЕКТ». Поділ на пускові комплекси (1-3) був передбачений пунктом 4.9 ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» а саме: що проектування може виконуватись за чергами будівництва, а також із виділенням пускових комплексів, якщо це передбачено завданням на проектування (відображено в проєктно-кошторисній документації) У цьому разі стадія, яка затверджується або схвалюється, розробляється у цілому на об'єкт будівництва. Завданням на проектування передбачено тристадійне проектування: стадія ескізний проект, проект та робоча документація. На стадії ескізний проект здійснено поділ об'єкта на пускові комплекси, за якими окремо проводились процедури закупівлі.
У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі робіт, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі та очікувана вартість) № вн-3231 від 12.11.2024 року (додається з додатками) та доповненням до неї № вн-3266 від 14.11.2024 року та відповідно до Проєкту за наступним предметом: Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс), обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та внесено зміни до Річного плану закупівель на 2024 рік: UA-P-2024-11-14-021156-a (додано в протоколі уповноваженої особи від 14.11.2024 року № О-36) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45400000-1 – Завершальні будівельні роботи, визначеному відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.202 року № 708. Відповідно до потреби були наявні підстави для проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 10.10.2024 № 395 «Про затвердження уповноважених осіб і затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення процедур публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (додається) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів (додається) затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 02.10.2023 № 374 (далі – Порядок) з метою організації закупівлі за предметом: Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (1 пусковий комплекс) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи, було призначено провести закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та розроблено тендерну документацію та додатки до неї. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги, вимоги до потенційних учасників) надано разом із службовою запискою (потребою) (додаються) відділом ініціатором закупівлі, у зв’язку із відсутністю у відділі державних закупівель технічних фахівців для визначення об’єму та характеристик предмета закупівлі, робіт з реконструкції. Також разом із відділом Ініціатором закупівлі розроблено вимоги до закупівлі, предмету закупівлі та вимоги до потенційних учасників, що вказані в Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації (зазначено в системі Prozorro). Очікувану вартість предмета закупівлі, яка склала 116 826 415,50 гривень, визначено відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281. Очікувану вартість, розрахунок, предмета закупівлі надано відділом Ініціатором закупівлі відповідно до Порядку та розрахунок додається окремим файлом. Просимо зауважити, що відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 очікувана вартість є орієнтовною та потребує проведення експертизи та надання експертного звіту (додається Експертний звіт №294-К/24-РБК/ЕЗ від 22.12.2024 року, позитивний). При проведенні процедури закупівлі на звернення потенційних Учасників та за потребою Замовника декілька разів вносилися зміни до тендерної документації та додатків до неї, що відображено в преліках змін, протоколах уповноваженої особи, що розміщені в електронній системі закупівель Prozorro та знаходяться у вільному доступі. Участь у процедурі закупівлі прийняв один учасник – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та тендерної документації, Замовником не виявлено недоліки/невідповідності у документах тендерної пропозиції Учасника, що завантажені Учасником в електронну систему закупівель. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону була необхідність у затвердженні вимоги до Учасника, відповідно до пункту 43 Особливостей, щодо надання/виправлення невідповідностей зі строком згідно Особливостей. Тендерна пропозиція Учасника відповідала всім вимогам Замовника та чинному законодавству у сфері публічних закупівель та протоколом уповноваженої особи від 24.12.2024 року № О-91, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД» визначено переможцем процедури закупівлі та визначено тендерну пропозицію Учасника такою, що відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та вимогам тендерної документації та додатків до неї. Технічні документи Учасника перевірялися відповідними структурними підрозділами установи та отримано позитивну відповідь щодо відповідності технічних документів Учасника вимогам Замовника (Службова записка, запит, № вн-3613 від 03.12.2024 та Службова записка, відповідь, № вн-3637 від 04.12.2024, додаються). За результатом проведеної процедури закупівлі, у строки визначені законодавством, укладено договір від 16.12.2024 №394/2024. Додаткові угоди до договору, станом на 25.12.2024 року не укладалися та не відображені в електронній системі закупівель Prozorro.
Також просимо Вас звернути увагу, що в закупівлі приймав участь лише один Учасник, скарги відсутні, питання/звернення в кількості 5 (п’яти одиниць) наявні та на них дана чітка відповідь, з посиланням на чинне законодавство та внесені зміни до тендерної документації та додатків до неї, для розширення кола потенційних Учасників, дії Замовника не оскаржувалися у встановленому чинним законодавством порядку.
Всі документи, на які посилається Замовник у даній відповіді знаходяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro. Документи, що не відносяться до процедурних документів додані окремими файлами разом із відповіддю.
Пункт 2
Надати інформацію чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
Повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» має власний офіційний сайт де розміщена інформація відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме у вкладці «Державні закупівлі», пункт «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (посилання додається з прикріпленим файлом).
https://ducit.gov.ua/zakupivli/resoning/informatsiya-zgidno-z-vymogamy-postanovy-kmu-vid-11102016-710-ua-2024-11-14-017247-a
- (вн-3231) Договір № 394 від 16.12.2024 (відкриті торги) (1).pdf
- (вн-3711) Додаткова угода № 5 до договору № 297 від 14.10.2024 (1).pdf
- ВН-3266.pdf
- ВН-3613.pdf
- ВН-3637.pdf
- Договір № 297 про закупівлю робіт від 14.10.2024 (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (2) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (3) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (4) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (5) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (6) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (7) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (8) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (9) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (10) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (11) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (12) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (13) (1).pdf
- Договір № 394 від 16.12.2024 (14) (1).pdf
- Додаткова угода № 1 до договору № 297 про закупівлю робіт від 14.10.2024.pdf
- Додаткова угода № 2 до договору про закупівлю робіт № 297 від 14.10.2024.pdf
- Додаткова угода № 3 від 07.11.2024 до договору № 297 від 14.10.2024.pdf
- Додаткова угода № 4 до договору про закупівлю робіт № 297 від 14.10.2024.pdf
- Експертний звіт (4).pdf
- Кошторисна частина проекту.pdf
- Наказ 374 від 02.10.2024. Додаток.pdf
- Наказ 374 від 02.10.2024.pdf
- Наказ 395 від 10.10.2024 Додаток.pdf
- Наказ 395 від 10.10.2024.pdf
- Пояснення_на_вимогу_ДАСУ.docx
- Пояснення_на_вимогу_ДАСУ.pdf
- Протокол УО О-36 2024.pdf
- Протокол УО О-91 2024 (1).pdf
- СЗ ВН-3231 додаток Кваліфікаційні критерії.pdf
- СЗ ВН-3231 додаток Очікувана вартість 1ПК.pdf
- СЗ ВН-3231 додаток Технічні якісні характеристики 1ПК.pdf
- СЗ ВН-3231.pdf
- Проєкт ч.2.rar
- Проєкт ч.3.rar
- Проєкт ч.4.rar
- Проєкт ч.1.rar
- Електронний підпис
- Пояснення_на_вимогу_ДАСУ_додаткові.docx
- Пояснення_на_вимогу_ДАСУ_додаткові.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" |
116 826 118,86
UAH з ПДВ
|
116 826 118,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" #43534236 |
Переможець |
116 826 118,86
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2024 19:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 21:42
|
ду 2 від 26.12.2024 до Д 394.2024 ВІД 16.12.2024.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 21:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:55
|
(вн-3927) Додаткова угода № 1 від 24.12.2024 до договору підряду № 394 від 16.12.2024 (1 частина)_.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:55
|
(вн-3927) Додаткова угода № 1 від 24.12.2024 до договору підряду № 394 від 16.12.2024 (2 частина)_.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 14:43
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (14).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (13).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (12).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (11).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (10).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (9).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (8).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (7).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (6).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (5).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (4).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (3).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Договір № 394 від 16.12.2024 (2).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
(вн-3231) Договір № 394 від 16.12.2024 (відкриті торги).pdf | укладений |
17 грудня 2024 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін відповідно до Експертного звіту |
Номер договору про закупівлю: | 394/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 394/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |