Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Підігрівачі інфузійних розчинів)
Очікувана вартість
142 056 074,00 UAH
UA-2024-11-14-017112-a ● 7533a7275f9748259e8a9cc54a3ad47f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Сергій Омелянчук +380671344281 s.omelianchuk@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2024 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 13:57 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 13:57 |
Очікувана вартість: | 142 056 074,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 710 280,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Закупівля здійснюється в рамках виконання бюджетної програми 2301420 “Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я” (UNITED24)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 одиниця
Підігрівачі інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 47616 — Апарат для кондуктивного підігрівання крові/інфузійних розчинів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 18:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 18:18 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
14 листопада 2024 18:18 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
14 листопада 2024 18:18 |
Додаток 1 МТВ.docx | |
14 листопада 2024 18:18 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору Обладнання).docx | |
14 листопада 2024 18:18 |
ТД (Інструкція) U24.docx | |
14 листопада 2024 18:18 |
Додаток 3 Перелік документів та_або інформації, що надаються переможцем.docx | |
14 листопада 2024 18:18 |
Додаток 2 Перелік документів (інформації) ОБЛАДНАННЯ.docx | |
14 листопада 2024 18:18 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
App 2, Sec 6.2
Дата подання: 14 листопада 2024 18:41
Дата відповіді: 15 листопада 2024 16:15
"6.2. Копію чинного сертифіката, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі якщо законодавством України передбачено обов’язкову наявність сертифіката для такого медичного виробу). Декларація та сертифікат, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, подаються Учасником у виданні (редакції), чинному на момент подання тендерної пропозиції, з урахуванням усіх змін, доповнень, оновлень, перевипуску тощо, які були внесені до такого документа."
=================
You refer to unknown document. It is possible to check compliance with Technical Reglament. But it seems that even you don't know if it is required in this concrete case or not.
Please clarify.
If it is required, please either publish a copy of this document or a link to its official publication.
==================
Ви посилаєтеся на невідомий документ. Є можливість перевірити відповідність Технічному регламенту. Але, здається, навіть ви не знаєте, чи потрібно це в даному конкретному випадку чи ні.
Будь ласка, уточніть.
Якщо потрібно, опублікуйте копію цього документа або посилання на його офіційну публікацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Замовник зазначив вичерпий перелік техічних регламентів у пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації а саме: Документ, що підтверджує проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують.
Хочемо наголосити що Додаток 1, Розділ: Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі, з якими погоджується та зобов’язується дотримуватись учасник закупівлі містить перелік відповідних технічних регламентів:
Для цілей забезпечення тендерної пропозиції терміни у тендерній документації щодо медичних виробів вживаються у значенні Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».
Додатково надаємо посилання на офіційні джерела для ознайомлення зі змістом заначених вище документів:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/754-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-2013-%D0%BF#Text"
Замовник зазначив вичерпий перелік техічних регламентів у пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації а саме: Документ, що підтверджує проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують.
Хочемо наголосити що Додаток 1, Розділ: Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі, з якими погоджується та зобов’язується дотримуватись учасник закупівлі містить перелік відповідних технічних регламентів:
Для цілей забезпечення тендерної пропозиції терміни у тендерній документації щодо медичних виробів вживаються у значенні Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».
Додатково надаємо посилання на офіційні джерела для ознайомлення зі змістом заначених вище документів:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/754-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-2013-%D0%BF#Text"
your answer
Дата подання: 15 листопада 2024 16:59
Дата відповіді: 18 листопада 2024 18:13
Thank you for quick reply. But web links you have provided are leading to the page "FORBIDDEN". Please publish corresponding technical regulations, which touching upon this concrete tender, as one of tender documents. All other buyers, who have special requirements (like for example MO) are doing that.
Дякую за швидку відповідь. Але надані вами веб-посилання ведуть на сторінку "ЗАБОРОНЕНО". Просимо опублікувати відповідний технічний регламент, який стосується цього конкретного тендеру, як одну з тендерних документів. Всі інші покупці, які мають особливі вимоги (як, наприклад, MO), так роблять.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Замовник на власний розсуд та у відповідності до Законом України ""Про Публічні закупівлі» має право не включати до складу тендерної документації документи, які є загальнодоступними та відкритими, за умови, що у тендерній документації чітко зазначені посилання на такі документи.
Замовником, для зручності ознайомлення учасників, у складі тендерної документації, заначені посилання на нормативні документи Закони України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують» Такий підхід спрямований на оптимізацію процесу підготовки тендерної документації, а також забезпечення доступу учасників до актуальної інформації. Вищезазначені нормативно-правові акти є офіційно затвердженими і загальнодоступними. З ними можна ознайомитися на офіційному вебпорталі Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua) або у інших загальнодоступних джерелах нормативно-правової інформації."
Замовник на власний розсуд та у відповідності до Законом України ""Про Публічні закупівлі» має право не включати до складу тендерної документації документи, які є загальнодоступними та відкритими, за умови, що у тендерній документації чітко зазначені посилання на такі документи.
Замовником, для зручності ознайомлення учасників, у складі тендерної документації, заначені посилання на нормативні документи Закони України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують» Такий підхід спрямований на оптимізацію процесу підготовки тендерної документації, а також забезпечення доступу учасників до актуальної інформації. Вищезазначені нормативно-правові акти є офіційно затвердженими і загальнодоступними. З ними можна ознайомитися на офіційному вебпорталі Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua) або у інших загальнодоступних джерелах нормативно-правової інформації."
Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 18 листопада 2024 18:25
Дата відповіді: 20 листопада 2024 17:42
Добрий день.
Просимо, будь ласка, надати інформацію щодо наступного:
1. Більше інформації щодо поставки товару: кількість адрес доставки кожної партії товару та кількість адрес доставки всього всіх партій
2. Щодо вимог пп. 8.3.7. проєкту договору: яким чином мають бути проведені встановлені вимоги, онлайн або з виїздом фахівця/ів або ін. способом, виконання даної вимоги можливе всіма способами, онлайн, тощо?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
1) З огляду на те, що перелік кінцевих набувачів визначатиметься Міністерством охорони здоров'я України, на даний момент Замовник не має інформації щодо конкретних найменувань і адрес закладів охорони здоров'я.
2) Відповідно до пункту договору, на який ви посилаєтесь, передбачено здійснення встановлення (монтажу), налагодження (пусконалагоджувальних робіт), тестування обладнання (за умови готовності кінцевого набувача до його використання), а також навчання медичного персоналу методам роботи з наданням письмового підтвердження ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) робочих днів після виконання зазначених заходів. При цьому форма надання послуг не конкретизована, що дозволяє потенційному постачальнику узгодити обсяг і формат робіт із кінцевим набувачем залежно від технічної складності обладнання та їхніх потреб у навчанні, монтажі та налагодженні. Водночас усі вимоги договору мають бути виконані в повному обсязі."
1) З огляду на те, що перелік кінцевих набувачів визначатиметься Міністерством охорони здоров'я України, на даний момент Замовник не має інформації щодо конкретних найменувань і адрес закладів охорони здоров'я.
2) Відповідно до пункту договору, на який ви посилаєтесь, передбачено здійснення встановлення (монтажу), налагодження (пусконалагоджувальних робіт), тестування обладнання (за умови готовності кінцевого набувача до його використання), а також навчання медичного персоналу методам роботи з наданням письмового підтвердження ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) робочих днів після виконання зазначених заходів. При цьому форма надання послуг не конкретизована, що дозволяє потенційному постачальнику узгодити обсяг і формат робіт із кінцевим набувачем залежно від технічної складності обладнання та їхніх потреб у навчанні, монтажі та налагодженні. Водночас усі вимоги договору мають бути виконані в повному обсязі."
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-14-017112-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД", Код ЄДРПОУ:43871582
Дата подання: 04 грудня 2024 15:08
Дата подання: 04 грудня 2024 15:08
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
ТОВ "ХАРВІНД" не погоджується з рішенням ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" про визначення ТОВ "ГРІНЕР" переможцем і рішенням про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ГРІНЕР", яке оформлене Протоколом №2216 від 29 листопада 2024 року. Тендерна пропозиція ТОВ "ГРІНЕР" містить недостовірну інформацію, на підтвердження надається роздруківка Інструкції виробника із сайту виробника. Замовник не скористався своїм правом та не перевірив інформацію надану ТОВ "ГРІНЕР", відповідно до пункту 42 Особливостей, та не відхилив пропозицію ТОВ "ГРІНЕР" за надання недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, чим порушив принцип здійснення публічних закупівель щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, згідно ст.5 Закону, та наші права і інтереси як учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2024 13:25
Рішення від 06.12.2024 № 19392.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2024 13:25
інформація про перенесення розгляду скарги та запит від 16.12.2024 № 2016.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 17:34
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.12.2024 № 2058.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2024 13:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2024 № 20321.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2024 19:23
Рішення від 20.12.2024 № 20321.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2024 15:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2024 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІНЕР" |
81 000 000,00
UAH
|
81 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАМЕД" |
129 800 000,00
UAH
|
99 999 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД" |
139 800 000,00
UAH
|
100 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРІНЕР" #36746304 |
Переможець |
81 000 000,00
UAH
|
29 листопада 2024 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2025 10:34
|
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru 09-648-12-2024 vid 24.12.2024 r..zip | зміни до договору |
31 січня 2025 10:32
|
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru 09-648-12-2024 vid 24.12.2024 r..pdf | зміни до договору |
31 січня 2025 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 20:52
|
DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 09-648-12-2024 vid 24 hrudnia 2024 roku.zip | укладений |
24 грудня 2024 16:22
|
DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 09-648-12-2024 vid 24 hrudnia 2024 roku.pdf | укладений |
24 грудня 2024 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, |
Номер договору про закупівлю: | 09/648-12/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |