Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2024-11-14-013334-a ● d104598251e340a5bab95bba303f572e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут сільського господарства Степу Національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 00729907 |
Місцезнаходження: | 27602, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, село Созонівка, Вулиця Центральна,2 |
Контактна особа: |
Бурковський Ігор 380956655084 igrikigrikus@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2024 13:42 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2024 13:42 |
Очікувана вартість: | 264 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27602, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький р-н, село Созонівка, Вулиця Центральна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 15:34 |
Додатки до договору.docx | |
14 листопада 2024 15:34 |
Тендерна документація.docx | |
14 листопада 2024 15:34 |
Договір.docx | |
14 листопада 2024 15:34 |
Характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність очікуваної вартості
Дата подання: 14 листопада 2024 16:59
Дата відповіді: 15 листопада 2024 11:20
Шановний Замовнику! Відповідно до ст.3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата- це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою праці. Статею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» встановлена мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 квітня 2024 р.– 8000,00 грн; у погодинному розмірі : з 1 квітня 2024 р.– 48,00 грн. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Тому розрахунок податків та зборів також робиться з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати. Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі
264 000,00 UAH з ПДВ за один цілодобовий пост охорони (30,14 грн. за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі (48,00 грн. за годину), не говорячи вже про сплату податків та інших витрат учасника пов’язаних з наданням послуг. Відтак, визначена вами очікувана вартість порушує норми трудового законодавства.
В той же час наголошуємо , що при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі потрібно не тільки користуватися Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, яка носить виключно рекомендаційний характер, ай іншими нормативними документами в т. ч. Законом України Про державний бюджет на відповідний рік.
Враховуючи викладене вимагаємо привести закупівлю у відповідність до законодавства України, а саме збільшити розмір очікуваної вартості предмету закупівлі або зменшити термін надання послуг.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, пояснюю наступне.
Очікувану вартість закупівля розраховує економіст нашої установи виходячи з фінансових можливостей на 2025 рік, визначених кошторисом, з врахуванням витрат 2024 року.
Мінімальна заробітна плата у 2025 році змінюватися не буди та залишається на рівні 2024 року. При цьому, витрати на охорону на 2025 рік нашою установою збільшені.
Разом з цим, в разі, якщо закупівельна ціна вартості послуг, дійсно, нижче очікуваної, ви не зобов’язані приймати участь у торгах. Об’єктивний висновок щодо вартості закупівлі послуги УО зробить по результатам торгів. В разі відсутності жодної пропозиції, наша установа розгляне можливість щодо залучення додаткових коштів, що малоймовірно, враховуючи наш статус неприбуткової установи або відмовиться від закупівлі охоронних послуг.
Таким чином, на цей час УО не має об’єктивної можливості змінити вартість закупівлі.
Дякую за ваше звернення.
Очікувану вартість закупівля розраховує економіст нашої установи виходячи з фінансових можливостей на 2025 рік, визначених кошторисом, з врахуванням витрат 2024 року.
Мінімальна заробітна плата у 2025 році змінюватися не буди та залишається на рівні 2024 року. При цьому, витрати на охорону на 2025 рік нашою установою збільшені.
Разом з цим, в разі, якщо закупівельна ціна вартості послуг, дійсно, нижче очікуваної, ви не зобов’язані приймати участь у торгах. Об’єктивний висновок щодо вартості закупівлі послуги УО зробить по результатам торгів. В разі відсутності жодної пропозиції, наша установа розгляне можливість щодо залучення додаткових коштів, що малоймовірно, враховуючи наш статус неприбуткової установи або відмовиться від закупівлі охоронних послуг.
Таким чином, на цей час УО не має об’єктивної можливості змінити вартість закупівлі.
Дякую за ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2024 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТИТАН БЕЗПЕКА" |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
247 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТИТАН БЕЗПЕКА" #43668927 |
Переможець |
247 999,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2024 09:40
|
01-2024-ГД-159.pdf | укладений |
02 грудня 2024 09:39
|