Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Шосткинський центр професійно-технічної освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 36080007 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Гагаріна - 21 |
Контактна особа: |
Борисенко Наталія Василівна +380663162710 buhshzentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2024 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 66 444 337,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332 221,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3), через Державну казначейську службу України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 12:48 |
Додаток _ 1.doc | |
14 листопада 2024 12:48 |
Додаток _ 2.doc | |
14 листопада 2024 12:48 |
Додаток _ 5.doc | |
14 листопада 2024 12:48 |
Додаток _ 7.doc | |
14 листопада 2024 12:48 |
Додаток___3.doc | |
14 листопада 2024 12:48 |
Документація _ 34.doc | |
14 листопада 2024 12:48 |
Додаток _ 6 Проект договору.doc | |
14 листопада 2024 12:48 |
Додаток _ 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.5 Визначення ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт
пп5.4. Ціна пропозиції переможця процедури закупівлі, є договірною ціною 5.4.1. Договірна ціна може встановлюватися:
1) твердою — визначена на основі твердого кошторису;
2) приблизною (динамічною) ― визначена на основі приблизного кошторису.
Шановний учасник локальний кошторис на будівельні роботи повністю співпадає з проектно-кошторисною документацією. Проектно-кошторисна документація зареєстрована в Єдиній державній електронній системи у сфері будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-23-000002 ● 849e91aacff547f39f30ca0d98ba7e30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.12.2024 №48-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.12.2024 №48-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-11-14-007869-a 14.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 16:42:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття в державному навчальному закладі «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»: Сумська область, м. Шостка, вул. Леоніда Каденюка (Гагаріна), 21 (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-14-007869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Чому вами не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
4. Чому укладений договір від 13.12.2024 №66/24-УКБ містить додаток 1 «Договірна ціна», який за формою та змістом не відповідає договірній ціні, наданій учасником у складі тендерної пропозиції (файл «Кошторис_.pdf») та додатку 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-26 16:46:58
пояснення
Про надання пояснення в рамках моніторингу UA-M-2024-12-23-000002
На Ваш запиит на пояснення в рамках моніторингу UA-M-2024-12-23-000002 процедури закупівлі за предметом: Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття в державному навчальному закладі «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»: Сумська область, м. Шостка, вул. Леоніда Каденюка (Гагаріна), 21 (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Державний навчальний заклад "Шосткинський центр професійно-технічної освіти" надає наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку проєктної документації «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття в державному навчальному закладі «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»: Сумська область, м. Шостка, вул. Леоніда Каденюка (Гагаріна), 21» та із урахуванням експертизи проєкту, а саме як: сума робіт з нового будівництва, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість щодо окремих напрямків витрат.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковано впродовж 5 днів після оголошення закупівлі за наступним посиланням: https://rada.info/upload/users_files/36080007/e2a21efbafafbae46f4b69ee6dc2d1d4.pdf
3. Документи не оприлюднені у машинозчитувальному форматі через технічну помилку та будуть додані до договору разом із внесеними змінами. Договір про закупівлю оприлюднений у повному обсязі, але через технічну помилку було підписано невірний файл додатку №1 та №2, про що внесено зміни до договору, які будуть оприлюднені впродовж 3 днів із дати внесення.
4. Через технічну помилку було підписано невірний файл додатку №1 та №2, про що внесено зміни до договору, які будуть оприлюднені впродовж 3 днів із дати внесення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 10:36:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття в державному навчальному закладі «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»: Сумська область, м. Шостка, вул. Леоніда Каденюка (Гагаріна), 21 (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-14-007869-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати Зведений кошторисний розрахунок до затвердженої проєктної документації, на підставі якого визначено очікувану вартість закупівлі та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації.
2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКБ «Н.О.В.А» (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) у складі тендерної пропозиції відсутній договір від 18.10.2024 №18/10/24, укладений між ТОВ «УКБ «Н.О.В.А» та ФОП Кочкало І.М. на 16 одиниць обладнання, інформація про які зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 27.11.2024 №881/24, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 до тендерної документації;
2) у складі тендерної пропозиції відсутня копія трудової книжки (перша та остання сторінка) директора/інженера з охорони праці Бумаженко Г.О., що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 2 до тендерної документації;
3. Просимо надати пояснення щодо невідповідності обсягів робіт, зазначених у технічних вимогах за предметом закупівлі (додаток 4 до тендерної документації) обсягам робіт, зазначених у Локальному кошторису на будівельні роботи №02-01-04 (файл «Кошторис_.pdf») наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Так, технічними вимогами за предметом закупівлі перебачено:
- Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 1600 мм – 5 клапанів;
- Противибуховий пристрій EPD-1 – 5 шт;
- Коробка для встановлення противибухового пристрою VSP – 5 шт.
При цьому, учасником до Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-04 включено:
п. 27 Установлення клапанів вогнезатримуючих периметром до 1600 мм – 2 клапани;
п. 28 Противибуховий пристрій EPD-1 – 2 шт;
п.29 Коробка для встановлення противибухового пристрою VSP – 2 шт.
6. Просимо надати пояснення щодо невідповідності обсягів робіт, зазначених у технічних вимогах за предметом закупівлі (додаток 4 до тендерної документації) обсягам робіт, включених до Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-07.
Так, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07 не містить роботи, які передбачені технічними вимогами за предметом закупівлі, а саме:
- КМ11-91-1 Установлення апаратури настільної, маса до 0,015 т – 1 шт;
- КМ11-107-1 Вмикання штепсельних роз’ємів в апаратуру, кількість контактів у роз’ємі до 14 – 6 шт;
- КМ11-91-1 Установлення апаратури настільної, маса до 0,015 т – 1 шт;
- КМ11-107-1 Вмикання штепсельних роз’ємів в апаратуру, кількість контактів у роз’ємі до 14 – 10 шт.
При цьому, учасником до Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-07 включені роботи, які не передбачені технічними вимогами за предметом закупівлі, а саме:
- КМ10-667-1 застос. Монтаж відеореєстратора – 1 шт;
- КМ10-197-10 Монтаж комутатора – 1 шт.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 11:32:14
Відповідь замовника на пояснення
Про надання пояснення в рамках моніторингу UA-M-2024-12-23-000002
На Ваш запит на пояснення від 27.12.2024р. в рамках моніторингу UA-M-2024-12-23-000002 процедури закупівлі за предметом: Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття в державному навчальному закладі «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»: Сумська область, м. Шостка, вул. Леоніда Каденюка (Гагаріна), 21 (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) Державний навчальний заклад "Шосткинський центр професійно-технічної освіти" надає наступні пояснення:
1. Надаємо зведений кошторисний розрахунок та експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації.
2. Надаємо пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКБ «Н.О.В.А» (далі – учасник):
1) у складі тендерної пропозиції присутній договір від 18.10.2024 №18/10/24, укладений між ТОВ «УКБ «Н.О.В.А» та ФОП Кочкало І.М. на 16 одиниць обладнання (назва файлу .pdf формат «Договор Кочкало»);
2) відповідно до п. 2 Додатку №2 тендерної документації, у разі наявності найманих працівників учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками (достатньо одного документу з переліку на кожну особу):
– накази про призначення на посаду(виписка з наказу);
– трудові книжки перша та остання сторінка;
– трудові договори за наявністю;
За відсутністю в штаті відповідних працівників Учасник надає цивільно-правові договори або інші документи передбачені чинним законодавством України.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції присутні документи які відповідають вимогам пункту 2 додатку 2 до тендерної документації на Бумаженко Г.О., а саме: назва файлів .pdf формат («Бумаженко О.Труда, Шепель», «Бумаженко О.Труда», «Наказ інженер ОП», «Наказ на директора»), оскільки достатньо одного документу з переліку на кожну особу і трудова книжка не є обов’язковою за наявності одного з інших документів із переліку.
3. Щодо невідповідності обсягам робіт, передбаченим Додатком №4 до тендерної документації локальним кошторисам учасника, то учасником у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію (документ 01 Технічні вимоги. pdf), яка повністю співпадає із вимогами, передбаченими Додатком №4 до тендерної документації. Замовником направлено запит до переможця щодо невідповідності зазначених Вами позицій у локальних кошторисах та отримано пропозицію щодо внесення змін до локальних кошторисів та укладення додаткової угоди для приведення вигляду документів відповідно до наданої технічної специфікації. Таким чином, було допущено формальну помилку у локальних кошторисах, адже інформація у технічній специфікація повністю відповідає вимогами, передбаченими Додатком №4 до тендерної документації. Додаткова угода буде оприлюднена додатково.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про виконання приписів, встановлених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-14-007869-a З метою виконання приписів Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-14-007869-a за предметом закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття в державному навчальному закладі «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»: Сумська область, м. Шостка, вул. Леоніда Каденюка (Гагаріна), 21» (код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), Державний навчальний заклад "Шосткинський центр професійно-технічної освіти" надає повідомляє наступне: із ТОВ «УКБ «Н.О.В.А» укладено Додаткову угоду №4 від 14.01.2025р. до Договору № 66/24-УБК від 13 грудня 2024року, якою повністю приведено у відповідність дані підсумкової відомості ресурсів із обсягами робіт, що були вказані у технічній специфікації тендерної документації. Додатково додаємо оприлюднюємо відкориговані локальні кошториси.
2025-01-16 15:47:16
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-01 локал 14.01.25р.pdf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
- лист про виконання припису
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-03 локал 14.01.25р..pdf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-02 локал 14.01.25р.pdf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-06 локал 14.01.25р..pdf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-04 локал 14.01.25р..pdf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-05 локал 14.01.25р.pdf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-07 локал 14.01.25р..pdf
- 219_ДЦ_ЛК1_02-01-07.rtf
- 219_ДЦ_ЛК2_02-01-08 локал 14.01.25р..pdf
- 219_ДЦ_ЛК2_02-01-08.rtf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (_) • усунуто
.
2025-01-20 10:49:25
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" |
66 444 235,41
UAH з ПДВ
|
66 444 235,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" #43050547 |
Переможець |
66 444 235,41
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2024 18:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2024 17:05
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 грудня 2024 18:42
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "Н.О.В.А."" #43050547 |
66 444 235,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 17:47
|
Договірна ціна_ДЦ_3 до дод уг 4 від 14.01.2025р.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 17:42
|
Договірна ціна_ДЦ_3 до дод уг 4 від 14.01.2025р.rtf | зміни до договору |
16 січня 2025 17:42
|
Підсумкова відомість_ПВР до дод уг 4 від 14.01.2025р.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 17:42
|
Підсумкова відомість_ПВР до дод уг 4 від 14.01.2025р.rtf | зміни до договору |
16 січня 2025 17:42
|
Додаткова Угода _4 від 14.01.25р ..pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 17:42
|
Додаткова Угода _4 від 14.01.25р..docx | зміни до договору |
16 січня 2025 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 16:46
|
Додаткова Угода _3 від 31.12.24р..docx | зміни до договору |
03 січня 2025 16:43
|
Додаткова угода 3 від 31.12.24р..pdf | зміни до договору |
03 січня 2025 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 16:19
|
Підсумкова відомість 219_ДЦ_ПВР до ду 2.rtf | зміни до договору |
03 січня 2025 16:17
|
Підсумкова відомість 219-ДЦ-ПВР до ду 2.pdf | зміни до договору |
03 січня 2025 16:17
|
Додаткова угода 2 від 31.12.24р..pdf | зміни до договору |
03 січня 2025 16:17
|
Додаткова Угода _2 від 31.12.2024р..docx | зміни до договору |
03 січня 2025 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 18:19
|
протокол УО 26.12.24р.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 18:17
|
додаткова угода 1 від 26.12.24р..docx | зміни до договору |
30 грудня 2024 18:17
|
Додаткова угода 1 від 26.12.24р..pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 18:17
|
Додаток _3.doc | зміни до договору |
30 грудня 2024 18:17
|
Додаток _4.rtf | зміни до договору |
30 грудня 2024 18:17
|
Договiр_66-24-УБК_вiд_13.12.24р.doc | зміни до договору |
30 грудня 2024 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 11:17
|
Договір 66-24-УКБ від 13.12.24р..pdf | укладений |
13 грудня 2024 11:15
|
Підсумкова відомість Додаток 4 до Договору 66-24-УКБ від 13.12.24р..pdf | укладений |
13 грудня 2024 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із допущенням технічної помилки при оприлюднення договору про закупівлю у закупівлі №UA-2024-11-14-007869-a та укладенням уточнюючої додаткової угоди до договору щодо зміни неістотних умов, ВИРІШИЛА: 1. З метою виправлення технічних помилок, оприлюднити додаткову угоду до договору про закупівлю, укладеного у закупівлі №UA-2024-11-14-007869-a, а також дані у машинозчитувальному форматі, які мають бути оприлюднені відповідно до законодавства. |
Номер договору про закупівлю: | 66/24-УБК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із допущенням технічної помилки при оприлюдненні договору про закупівлю у закупівлі №UA-2024-11-14-007869-a та укладенням додаткової угоди до договору, ВИРІШИЛА: 1. З метою виправлення технічних помилок оприлюднити додаткову угоду до договору про закупівлю, укладеного у закупівлі №UA-2024-11-14-007869-a, а також дані у машинозчитувальному форматі, які мають бути оприлюднені відповідно до законодавства. |
Номер договору про закупівлю: | 66/24-УБК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із виправленням технічних помилок та перерозподілом фінансування договору про закупівлю у закупівлі №UA-2024-11-14-007869-a та укладенням додаткової угоди до договору, ВИРІШИЛА: 1. З метою виправлення технічних помилок та перерозподілу фінансування на 2025рік оприлюднити додаткову угоду до договору про закупівлю, укладеного у закупівлі №UA-2024-11-14-007869-a, а також дані у машинозчитувальному форматі, які мають бути оприлюднені відповідно до законодавства. |
Номер договору про закупівлю: | 66/24-УБК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв′язку із внесеними змінами згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі оприлюднити додаткову угоду до договору про закупівлю, укладеного у закупівлі №UA-2024-11-14-007869-a, а також дані у машинозчитувальному форматі, які мають бути оприлюднені відповідно до законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 66/24-УБК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |