Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03348577 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Іванишин Христина 380975984423 bonya0305@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2024 15:17 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2024 15:17 |
Очікувана вартість: | 5 010 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2024 12:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 5 перелік вимог Учасником.docx | |
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 1.docx | |
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
13 листопада 2024 16:17 |
Тендерна документація.docx | |
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
13 листопада 2024 16:17 |
Технічна специфікація БпАК.doc |
14 листопада 2024 12:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 5 перелік вимог Учасником.docx
|
|||
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 1.docx
|
|||
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
|||
13 листопада 2024 16:17 |
Тендерна документація.docx
|
|||
13 листопада 2024 16:17 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
13 листопада 2024 16:17 |
Технічна специфікація БпАК.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-02-000017 ● e51463055fe442629315cc704bad8482
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2025 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2025 №1
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.01.2025 №1.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-11-13-014591-a, 13.11.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-06 12:19:38
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-13-014591-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівсвітло» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-07 11:08:57
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ
на запит у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-02-000017
На виконання вимог, викладених у запиті ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.01.2025 №1 Львів від 02.01.2025 року.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб Замовника.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» 13 листопада 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: БпАК «RAS 10-ME» або еквівалент (код ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, 34711200-6 Безпілотні літальні апарати).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами встановлено наступне:
Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами:
Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Також, хочемо зазначити про те, що нами було проаналізовано щонайменше три комерційні пропозиції, а саме від: ТОВ «МІНВІК», ТОВ «Рарог Аероспейс», ТОВ «АСИМЕТРИКА». Отже, на підставі пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та даних, які містяться в зазначених комерційних пропозиціям було здійснено визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 5 010 000,00 грн.
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів.
Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Так, предмет закупівлі, виріб 1) БпЛА (FPV-квадрокоптер) «RAS 10-ME», од. 112шт та БпЛА (FPV-квадрокоптер) «RAS 10-ME-Thermal», од. 50 шт призначений для виконання бойових завдань в функціоналі комплексу, щодо доставки бойового (корисного) навантаження та враження рухомих і нерухомих об’єктів вдень та вночі із використанням тепловізійної камери в простих метереологічних умовах. Підстава Лист від МВС України військової частини 3053 Національної гвардії України №1460 від 27.8.2024 року та згідно рішення виконкому Львівської міської ради №1224 від 17.09.2024 р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-01-23 13:13:43
Поставка товару
Додаткове пояснення на запит у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-02-000017 На виконання вимог, викладених у запиті ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.01.2025 №1 Львів від 02.01.2025 року. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. Відповідно до умов додаткової угоди №1 від 19.12.24 до договору №241 від 09.12.2024 строк поставки товару до 10.01.2025 року , повідомляємо що Учасник ТОВ Рарог Аероспейс поставив товар на склад ЛКП «Львівсвітло 10.01.2025 року, а 13.01.2025 року військова частина прийняла товар
Додатки: накладна №1 від 10.01.2025 та акт прийому-передачі №1 від 13.01.2025
Уповноважена особа Христина ІВАНИШИН
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-02-04 10:46:54
Заперечення висновку
Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовник хоче скористатися своїм правом на надання аргументованого заперечення до висновку.
Відповідно до п. 3 Висновку зазначено, зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) - З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за укладеним договором з дотриманням норм Господарського та Цивільного кодексів України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до ч. 1 ст. 598 ЦКУ зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом
Відповідно до ч.2 ст. 598 ЦКУ Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом.
Відповідно до ст. 599 ЦКУ Зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
23 січня 2025 року Замовником було розміщено під оголошенням пояснення з власної ініціативи, де зазначено про здійснення 10.01.2025 року постачання ТОВ «РАРОГ АЕРОСПЕЙС» товару за договором у повному обсязі, на підтвердження чого надано копію видаткової накладної №1 від 10.01.2025 року та Акту №1 від 13.01.2025 року.
Таким чином станом на 13.01.2025 року, відповідно до ст. 599 ЦКУ зобов’язання сторін за укладеним договором припинилося шляхом його виконання.
Крім того, визначаючи спосіб усунення порушень, з метою попередження вчинення замовником нового порушення вимог законодавства, контролюючий орган повинен чітко зазначити конкретний захід (варіант поведінки), який слід вжити замовнику для їх усунення. Подібна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 21.12.2023 у справі № 160/18147/22.
Таким чином висновок не містить конкретизації яких саме заходів має вжити Замовник та не має визначення способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, свідчить про його нечіткість та невизначеність, що є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2025-02-05 11:24:50
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
У відповідь на оприлюднене Львівським комунальним підприємством «Львівсвітло» (далі – Замовник) звернення за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-13-014591-a (далі – Висновок) повідомляємо наступне.
Проведеним аналізом наведеної у зверненні Замовника інформації встановлено, що зобов’язання сторін за укладеним договором припинилося шляхом його виконання, а також що висновок не містить конкретизації яких саме заходів має вжити Замовник та не має визначення способу усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Зазначення у висновку зобов’язання щодо кожного порушення, у разі його виявлення, є обов’язком органу державного фінансового контролю. В той же час, чинним законодавством, яке регулює діяльність органу державного фінансового контролю, не визначено яке саме зобов’язання має міститись у висновках про результати проведення моніторингу процедур закупівель. Проте, з огляду на практику Верховного Суду, зобов’язання повинно бути конкретизованим.
Водночас необхідно звернути увагу, що результатом проведення процедури закупівлі є укладення господарського договору між замовником і переможцем торгів, який передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
У випадку дотримання вимог норм чинного законодавства, неправомірного відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОВ «МІНВІК»» та, як наслідок, розгляду наступної пропозиції ТОВ «РАРОГ АЕРОСПЕЙС» з визначенням його переможцем тендеру та укладенням з ним договору про закупівлю не відбулося б. Тобто, у випадку дотримання норм чинного законодавства договір про закупівлю з ТОВ «РАРОГ АЕРОСПЕЙС» не було б укладено. Отже, договір було укладено з порушенням вимог чинного законодавства.
Верховний Суд у постанові від 29.10.2021 у справі № 520/258/20 (адміністративне провадження № К/9901/29677/21 К/9901/30440/21) зазначає, що «…єдино можливим способом припинення дії договору, укладеного з порушенням Закону № 922-VIII, є його розірвання. Спосіб розірвання мають обрати сторони…».
Також Верховним Судом у пунктах 65-78 постанови від 01.02.2024 у справі № 640/18786/22 (адміністративне провадження № К/990/22883/23) зазначено, зокрема, що на орган державного фінансового контролю покладений обов`язок зазначити варіанти та право вибору щодо вжиття заходів за результатами моніторингу: вжити заходів щодо розірвання договору, надати аргументовані заперечення або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
З огляду на вищенаведене, органом державного фінансового контролю було конкретизовано у висновку спосіб, в який можливо усунути виявлені порушення.
Позицію щодо правомірності, пропорційності і належної конкретизованості аналогічного зобов’язання, підтверджують правові позиції, викладені у постановах Верховного Суду, зокрема: п. 33-38 постанови від 29.10.2021 у справі № 160/9990/20, п. 66-73 постанови від 29.10.2021 у справі № 520/258/20, п. 66-74 постанови від 29.10.2021 у справі № 520/258/20, п. 61-63 постанови від 02.06.2022 у справі № 160/2951/20, п. 52-55 постанови від 02.11.2022 у справі №120/14951/21-а, п. 34-36 постанови від 04.11.2022 у справі № 620/6134/20, п. 44-60 постанови від 10.11.2022 у справі № 200/10092/20-a, п. 48-54 постанови від 17.11.2022 у справі № 620/6135/20, п. 44-60 постанови від 31.01.2023 у справі №260/2993/21, п. 52-70 постанови від 09.02.2023 у справі № 520/6848/21, п. 76-96 постанови від 04.05.2023 у справі №640/17543/20, п. 66-79 постанови від 19.10.2023 у справі № 420/25126/21, п. 65-78 постанови від 01.02.2024 у справі № 640/18786/22.
Повідомляємо також, що на момент завершення моніторингу закупівлі, оприлюднення висновку про його результати, а також станом на даний момент у електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання договору про закупівлю або про його розірвання.
Відповідно, орган державного фінансового контролю зобов’язання зазначав з огляду на наявність механізму усунення порушення станом на відповідний момент.
Водночас частина восьма статті 8 Закону про закупівлі для замовника визначає альтернативність дій за результатами розгляду висновку. Закон наділяє Замовника правом самостійно визначити дії та спосіб реагування на викладені у Висновку зобов’язання.
Вибір конкретного способу виконання зобов’язання, як і його нормативно-правове обґрунтування, чинним законодавством покладено на посадових осіб об`єкта контролю, а не на орган державного фінансового контролю.
Згідно ч. 5 ст. 65 Господарського кодексу України лише керівник підприємства вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами цього підприємства.
У постанові Верховного Суду від 10.11.2022 (справа № 200/10092/20-а) зазначено, зокрема, що замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом варіантів
Тобто, чинним законодавством, як і самим висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, передбачено спосіб реагування і у випадку виконання договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | ЛКП "Львівсвітло" 11.02.2025 року подало позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. |
Дата публікації: | 11 лютого 2025 |
Номер відкриття провадження: | №380/2692/25 |
Дата відкриття провадження: | 17 лютого 2025 |
Документи:
19 лютого 2025 09:25
|
Електронний підпис |
19 лютого 2025 09:25
|
Електронний підпис |
11 лютого 2025 16:29
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2024 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАЙ СІСТЕМС" |
4 100 000,00
UAH
|
4 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
4 500 000,00
UAH
|
4 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАРОГ АЕРОСПЕЙС" |
4 850 000,00
UAH
|
4 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАЙ СІСТЕМС" #45268476 |
Відхилено |
4 100 000,00
UAH
|
27 листопада 2024 16:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" #45390409 |
Відхилено |
4 500 000,00
UAH
|
29 листопада 2024 19:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2024 15:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАРОГ АЕРОСПЕЙС" #45291222 |
Переможець |
4 800 000,00
UAH
|
03 грудня 2024 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2025 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 22:24
|
doc00060920241223154126.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 22:23
|
Лист прохання 2 Терміни дог №241.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 22:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:19
|
Лист прохання Терміни дог №241.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:18
|
ДОДАТКОВА УГОДА Nº 1_до 241.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2024 15:51
|
241 від 09.12.pdf | укладений |
11 грудня 2024 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до дати поставки товару, внесення змін до дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору на підставі листа-обгрунтування від Учасника |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
БпЛА (FPV-квадрокоптер) «RAS 10-ME» (112 шт дронів) | 1 | комплект |
2 675 000,00
UAH
|
БпЛА (FPV-квадрокоптер) «RAS 10-ME» (50) шт дронів | 1 | комплект |
2 125 000,00
UAH
|