Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 31720000-9 Електромеханічне обладнання (Придбання системи регулювання швидкості гідротурбін №1-6 для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
1 130 245 845,00 UAH
UA-2024-11-13-010119-a ● 43ed3402b8eb4e3fbb9c22a23fe87560
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Сергій КУЧЕРЕНКО 380459658511 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2024 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 130 245 845,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 651 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 33 907 300,00 грн. (Тридцять три мільйони дев'ятсот сім тисяч триста гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33907300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31720000-9: Електромеханічне обладнання
Придбання системи регулювання швидкості гідротурбін №1-6 для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Регулятор швидкості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60236, Україна, Чернівецька область, м.Новодністровськ, філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання
1 комплект
Регулятор швидкості резервний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60236, Україна, Чернівецька область, м.Новодністровськ, філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання
1 комплект
Комплект датчиків рівнів води верхнього та нижнього б’єфів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60236, Україна, Чернівецька область, м.Новодністровськ, філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 31720000-9 — Електромеханічне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець може перерахувати Постачальнику авансові платежі пропорційно від вартості кожної одиниці обладнання у розмірі, що не перевищують 80 %. Авансові платежі можуть бути перераховані Покупцем на визначену Постачальником суму та перелік обладнання, вказаний у рахунках-фактурах, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника таких рахунків-фактур та діючих гарантій на авансові платежі, виданих банками або страховими організаціями. Зарахування авансових платежів на обладнання здійснюється по мірі його постачання, зі збереженням відсоткового співвідношення, з яким вони були сплачені Постачальнику. | Аванс | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Остаточний розрахунок за поставлене Обладнання Покупець здійснює протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі обладнання (устаткування), *за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. * застосовується якщо Постачальник є резидентом України, платником ПДВ. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2024 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2024 14:27 |
Додаток №1.RTF | |
13 листопада 2024 14:27 |
Додаток №4.doc | |
13 листопада 2024 14:27 |
Додаток №3.RTF | |
13 листопада 2024 14:27 |
Тендерна документація.RTF | |
13 листопада 2024 14:27 |
Додаток №7.RTF | |
13 листопада 2024 14:27 |
Додаток №5.docx | |
13 листопада 2024 14:27 |
Додаток №2.RTF | |
13 листопада 2024 14:27 |
Додаток №6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
BG
Дата подання: 13 листопада 2024 14:54
Дата відповіді: 15 листопада 2024 17:52
Dear Mr. Kucherenko,
Your terms are okay, but form of bank guarantee (Appendix 7) is applicable for resident banks only. For non-resident banks is used a guarantee is subject to Uniform Rules for Demand Guarantees (URDG), 2010 revision, ICC Publication No. 758.
Please add this option.
==========
Шановний пане Кучеренко!
Ваші умови прийнятні, але форма банківської гарантії (Додаток 7) застосовна лише для банків-резидентів. Для банків-нерезидентів використовується гарантія, яка підлягає Уніфікованим правилам гарантій до вимоги (URDG), редакція 2010 року, публікація ICC № 758.
Будь ласка, додайте цю опцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Слід зазначити, що вимогами пункту 2 розділу V тендерної документації передбачено, що учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком № 1 тендерної документації, подають у складі своєї тендерної пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. Крім того, примітками Додатка № 1 тендерної документації визначено, що нерезиденти, у разі неможливості надання зазначених документів, надають аналогічні документи у відповідності до особливостей законодавства своєї країни.
Таким чином хочемо наголосити, що в учасника нерезидента є вибір подати гарантію, яка видана банками, або гарантію яка видана страховою організацією з урахуванням можливостей та переваг для учасника.
Слід зазначити, що вимогами пункту 2 розділу V тендерної документації передбачено, що учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком № 1 тендерної документації, подають у складі своєї тендерної пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. Крім того, примітками Додатка № 1 тендерної документації визначено, що нерезиденти, у разі неможливості надання зазначених документів, надають аналогічні документи у відповідності до особливостей законодавства своєї країни.
Таким чином хочемо наголосити, що в учасника нерезидента є вибір подати гарантію, яка видана банками, або гарантію яка видана страховою організацією з урахуванням можливостей та переваг для учасника.
your answer
Дата подання: 15 листопада 2024 18:41
Дата відповіді: 18 листопада 2024 18:12
Thank you for clarification. But it was unclear from your documents.
However, that's minor issue. The main issue is your closing time. We have contacted ALL manufacturers of the world, who manufacturing hydro turbine governing systems. Only two of them show interest of your tender. But the closing date is absolutely unrealistic. Forget about Sec. 34 of CMU 1178. Firstly it is a sabotage, which is under investigation. Secondly, even formally it touches upon SIMPLIFIED PROCUREMENT. Is this procurement simplified? Do you know how simplified procurement looks like? Single and simple product and 10-12 pages of documentation. Is your procurement simplified? And a product is simple? Unless you provide AT LEAST three weeks more for manufacturers to consider your project seriously, I see no chance to help you.
Of course, some buyers are setting so short time to cut the "not friends" bidders off. If it is the case, you may ignore this requirement. But if it is not so, extend the closing time reasonably, even without extension of delivery time.
======
Дякуємо за роз'яснення. Але це було незрозуміло з ваших документів.
Однак це незначна проблема. Головне питання – час закриття. Ми звернулися до ВСІХ виробників світу, які виробляють системи керування гідротурбінами. Лише два з них виявляють інтерес до вашого тендеру. Але дата закриття абсолютно нереальна. Забудьте про розд. 34 КМУ 1178. По-перше, це диверсія, яка розслідується. По-друге, навіть формально це стосується СПРОЩЕНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. Чи є ця закупівля спрощеною? Знаєте, як виглядають спрощені закупівлі? Один і простий продукт і 10-12 сторінок документації. Ваші закупівлі спрощені? А продукт простий? Я не бачу жодних шансів допомогти вам, якщо ви не надасте виробникам ще ПРИМЕНШЕ три тижні для серйозного розгляду вашого проекту.
Звичайно, деякі покупці встановлюють такий короткий час, щоб відсікти «не друзів» учасників торгів. Якщо це так, ви можете проігнорувати цю вимогу. Але якщо це не так, розумно подовжте час закриття, навіть без продовження часу доставки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до затверджених планів інвестиційної програми філії «Дністровська ГЕС», Замовником передбачено укладання договору та здійснення авансових платежів до кінця 2024 року.
Слід зазначити, що строк подання тендерних пропозицій є достатнім для того, щоб Учасник якісно підготував свою тендерну пропозицію та є таким, що не порушує строки відведенні Замовнику для проведення процедури закупівлі відкритих торгів з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Додатково інформуємо, що ПрАТ «Укргідроенерго» є критичним об’єктом інфраструктури, який підлягає постійним ракетним обстрілам з боку країни агресора – російської федерації, а тому закупівля товарів та обладнання здійснюється Замовником у стислі строки з метою забезпечення стабільної та безперебійної роботи гідроагрегатів, які встановлені на об’єктах Товариства.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає можливості подовжити строк подання тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що строк подання тендерних пропозицій є достатнім для того, щоб Учасник якісно підготував свою тендерну пропозицію та є таким, що не порушує строки відведенні Замовнику для проведення процедури закупівлі відкритих торгів з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Додатково інформуємо, що ПрАТ «Укргідроенерго» є критичним об’єктом інфраструктури, який підлягає постійним ракетним обстрілам з боку країни агресора – російської федерації, а тому закупівля товарів та обладнання здійснюється Замовником у стислі строки з метою забезпечення стабільної та безперебійної роботи гідроагрегатів, які встановлені на об’єктах Товариства.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає можливості подовжити строк подання тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Iskra Energo s.r.o. |
1 126 592 479,00
UAH
|
1 126 592 479,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Iskra Energo s.r.o. #02676354 |
Переможець |
1 126 592 479,00
UAH
|
29 листопада 2024 18:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2024 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2024 15:59
|
Iskra Energo s.r.o. №1080-І.2024 від 10.12.2024.pdf | укладений |
11 грудня 2024 15:57
|