Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, розгрібання завалів) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Чепіги, 4
Очікувана вартість
3 721 349,59 UAH
UA-2024-11-13-007333-a e3ab43e4b58043359d1d486e7d4162f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кристина Соловйова

+380487407804 kristinapat1989@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44394816
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто ОДЕСА, вулиця Коблевська, буд. 13, прим. 101
Контактна особа: Кристина Соловйова
+380487407804
kristinapat1989@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Ліквідація (капітальний ремонт) наслідків руйнувань (демонтаж, розгрібання завалів) житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Отамана Чепіги, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Коблевська, 13, приміщення 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

13 листопада 2024 12:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-18-000030 ● 1a3e845eee514003b1e9e972951badcd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2024 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2024 Одеса № 231

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2024.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2024 № 231
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2024-11-13-007333-a 13.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-20 10:14:18

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА», з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім виконавця робіт з яким укладено Договір, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-21 11:52:05

щодо надання інформації та документів з результатами моніторингу

Інформація за результатами моніторингу надана у прикріпленому файлі та додатках


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА"
#41772619
Переможець 3 721 349,59
UAH з ПДВ
13 листопада 2024 12:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2024 11:18
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 11:56
чепіги, 4 демонт протокол.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 11:54
Adobe Scan 19 дек. 2024 г. (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2024 11:54
демон. чепіги 4.pdf укладений
13 листопада 2024 12:57
обгр. Чеп.4 Демонтаж.pdf укладений
13 листопада 2024 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 06-11/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 579 601,60
UAH (в тому числі ПДВ 596 600,27 UAH)