Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44394816 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., місто ОДЕСА, вулиця Коблевська, буд. 13, прим. 101 |
Контактна особа: |
Кристина Соловйова +380487407804 kristinapat1989@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
13 листопада 2024 12:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-18-000030 ● 1a3e845eee514003b1e9e972951badcd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2024 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2024 Одеса № 231
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2024 № 231
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2024-11-13-007333-a 13.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-20 10:14:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА», з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім виконавця робіт з яким укладено Договір, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-21 11:52:05
щодо надання інформації та документів з результатами моніторингу
Інформація за результатами моніторингу надана у прикріпленому файлі та додатках
- ВІДПОВІДЬ ПО МОНІТОРИНГУ.docx
- запит на ком.п. Флагман.pdf
- запит на комерц.проп. Спец буд тех.pdf
- лист відповідь.pdf
- спец буд техніка чеп..pdf
- ТЗ житловий літ А з додатками опт.pdf
- ТЗ житловий літ Б з додатками опт.pdf
- ТЗ житловий літ В з додатками опт.pdf
- ТЗ житловий літ Е з додатками опт.pdf
- флагман по Чеп..pdf
- хай тек еліт строй запит на комерц.пр.pdf
- хай-тек еліт-строй.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА" #41772619 |
Переможець |
3 721 349,59
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:56
|
чепіги, 4 демонт протокол.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:54
|
Adobe Scan 19 дек. 2024 г. (1).pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 11:54
|
демон. чепіги 4.pdf | укладений |
13 листопада 2024 12:57
|
обгр. Чеп.4 Демонтаж.pdf | укладений |
13 листопада 2024 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 06-11/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |