Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гадяцький геріатричний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189201 |
Вебсайт: | https://gadyachskiy-internat.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Тельмана, 8 |
Контактна особа: |
Юлія Бережна +380535422642 hadiach_int@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2024 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2024 15:09 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2024 15:09 |
Очікувана вартість: | 1 955 844,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 779,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-03-000065 ● 7ba97398602e4d428a183d76ac7e46d4
- Статус: завершено ● Дата: 10 березня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 17:47 |
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.02.2025 № 10-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.02.2025 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-11-13-003432-a, 13.11.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків; (sas24-3-2,
sas24-3-5).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-03 17:49:07
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1955844,48 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-13-003432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-06 09:58:31
Відповідь на звернення
Гадяцьким геріатричним будинком-інтернатом отримано запит Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 03 лютого 2025 року, НАКАЗ 03.02.2025 № 10-З Полтава, Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 03.02.2025 № 10-З щодо закупівлі Електрична енергія (код за ДК 021:2015: 09310000-5) — Електрична енергія, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-13-003432-a.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-13-003432-a пояснюємо:
1) Закупівлю проведено відповідно до річного плану на потребу 2025 року за кошти місцевого бюджету. Взяття бюджетних зобов’язань за договором здійснюється в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2025 рік по установі. Код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів: 0813102 «Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби»;
2) Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 « Про ефективне використання бюджетних коштів», замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, яке доступне для перегляду за посиланням: https://gadyachskiy-internat.pl.ua/publichni-zakupivli/
3) Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано у згідно з наступними нормативно-правовими актами:
- Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами);
- Особливостям затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Закону України «Про ринок електричної енергії» (із змінами);
- Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії протягом календарного року (бюджетний період) - 2024 рік. Замовником здійснено розрахунки очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін виконано таким способом:
визначити з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку “на добу наперед”, тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка / знижка електропостачальника) за такою формулою:
ОВ = (Цфпрогн.рдн + Тпер + V) × Wплан × Р,
8,10773 = 5,66416 (Цфпрогн.рдн за повний вересень місяць) + 10% (Х) + 0,52587 (Тпер) * 1,2 (Р), де
ОВ – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн);
Wплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта замовника (кВт·год);
Цфпрогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт·год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн);
Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт·год без ПДВ (грн/кВт·год);
Р – математичне вираження можливої ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2);
V – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою:
V = Цфпрогн.рдн × Х (грн);
Х – відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання).
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1) Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік №1 від 02 січня 2025 року, що додається (Додаток 1);
2) Кошторис на 2025 рік від 13 січня 2025 року, що додається (Додаток 2) ;
3) Скріншот з сайту оператора ринку електроенергії, що додається (Додаток 3)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2024 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
1 782 247,07
UAH з ПДВ
|
1 762 688,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТВІЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК» |
1 877 938,82
UAH з ПДВ
|
1 772 467,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛ-ЕНЕРГО" |
1 922 917,00
UAH з ПДВ
|
1 806 456,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОГРАМ" |
1 816 236,00
UAH з ПДВ
|
1 816 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" |
1 890 488,94
UAH з ПДВ
|
1 890 488,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ" |
1 938 651,75
UAH з ПДВ
|
1 922 916,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
1 934 327,52
UAH з ПДВ
|
1 934 327,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ЕНЕРДЖИ ТРЕЙД" |
1 950 246,72
UAH з ПДВ
|
1 938 651,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ" |
1 938 651,75
UAH з ПДВ
|
1 938 651,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
1 938 651,75
UAH з ПДВ
|
1 938 651,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ" |
1 938 651,76
UAH з ПДВ
|
1 938 651,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Рішення скасоване |
1 762 688,62
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2024 11:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2024 14:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Відхилено |
1 762 688,62
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2024 11:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТВІЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК» #44662748 |
Рішення скасоване |
1 772 467,78
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2024 16:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТВІЙ ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК» #44662748 |
Відхилено |
1 772 467,78
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2024 16:33
|
|
ТОВ "ЕЛ-ЕНЕРГО" #44899719 |
Рішення скасоване |
1 806 456,79
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 17:16
|
|
ТОВ "ЕЛ-ЕНЕРГО" #44899719 |
Відхилено |
1 806 456,79
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 17:19
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОГРАМ" #44726633 |
Рішення скасоване |
1 816 236,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2024 16:24
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОГРАМ" #44726633 |
Відхилено |
1 816 236,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2024 16:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" #45179093 |
Рішення скасоване |
1 890 488,94
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 12:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" #45179093 |
Відхилено |
1 890 488,94
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 12:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ" #44809688 |
Рішення скасоване |
1 922 916,99
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 15:02
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ" #44809688 |
Відхилено |
1 922 916,99
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 15:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
1 934 327,52
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2025 12:07
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2025 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2025 16:06
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
13 березня 2025 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2025 11:22
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2025 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2025 12:30
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 січня 2025 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 16:55
|
Договір №20310013.pdf | укладений |
28 січня 2025 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились зменшити суму закупівлі за Договором на 49 213,68 грн та у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції. «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію, ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія) в кількості 241 200 кВт*год Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує. 2.1 Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії, в т.ч. вартість послуг оператора системи передачі електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору. Сума договору становить 1 885 113,84 грн., в т.ч. ПДВ 314 185,64 грн.» 2. Сторони домовились Додаток №2 до договору про постачання електричної енергії споживачу викласти в новій редакції, замінити «Договірні обсяги постачання електричної енергії у розрахункових періодах 2024 року на відповідних класах напруги для потреб Споживача» на «Договірні обсяги постачання електричної енергії у розрахункових періодах 2025 року на відповідних класах напруги для потреб Споживача», у зв’язку із чим Додаток №2 до Договору в редакції від 24 січня 2025 р. втрачає чинність |
Номер договору про закупівлю: | 20310013 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Постановою НКРЕКП від 19.12.2024 року №2200 "Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК "УКРЕНЕРГО", Сторони домовилися встановити тарифи на рівні : - на послуги з передачі електричної енергії 686,23 грн/МВт*год без урахування ПДВ; - на постачання електричної енергії 6,84067 грн/кВт*год без урахування ПДВ; - зменшити обсяг закупівлі на 5 559,4 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 20310013 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи збільшення середньозваженої ціни на елетроенергію на ринку «на добу наперед», Сторони домовились на підставі роздруківки з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» змінити ціну в Договорі, та викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію, ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія) в кількості 233 988,732 кВт*год Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує. 2.1 Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії, в т.ч. вартість послуг оператора системи передачі електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору. Сума договору становить 1 885 113,84 грн., в т.ч. ПДВ 314 185,64 грн.» «За результатами закупівлі граничний розмір тарифу за фактично спожиту електричну енергію становить 6,71369 грн. без урахування ПДВ та 8,05643 грн. з ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 20310013 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи збільшення середньозваженої ціни на елетроенергію на ринку «на добу наперед», Сторони домовились на підставі роздруківки з веб-сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» змінити ціну в Договорі, та викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію, ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія) в кількості 233 988,732 кВт*год Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує. 2.1 Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії, в т.ч. вартість послуг оператора системи передачі електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього Договору. Сума договору становить 1 885 113,84 грн., в т.ч. ПДВ 314 185,64 грн.» «За результатами закупівлі граничний розмір тарифу за фактично спожиту електричну енергію становить 6,146813 грн. без урахування ПДВ та 7,376176 грн. з ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 20310013 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |