Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на 200 осіб за адресою: провул. Урядовий, 72-А, с. Усатове, Одеський район Одеської області»
Очікувана вартість
22 369 359,60 UAH
UA-2024-11-12-015749-a ● b1d741c6789f4265afb593151406047f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УСАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04377888 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., с. Усатове, пров. Урядовий, будинок 63 |
Контактна особа: |
Юлія Ігорівна Стельмах +380968356035 sofiandyul.com@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 369 359,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 693,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання цього договору. Валюта забезпечення виконання договору - є гривня. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі банківської гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є: Учасник-Переможець передає Замовнику до дати підписання договору про закупівлю банківську гарантію. Розмір 1 відсоток від вартості договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує встановлений Особливостями строк для укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на 200 осіб за адресою: провул. Урядовий, 72-А, с. Усатове, Одеський район Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67663, Україна, Одеська область, с. Усатове, Одеський район, провул. Урядовий, 72-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами у міру виконання робіт згідно з рахунками на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі № КБ 2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2024 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2024 17:07 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
12 листопада 2024 17:07 |
Додаток 1.1 до тендерної документації.pdf | |
12 листопада 2024 17:07 |
Тендерна документація.pdf | |
12 листопада 2024 17:07 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
12 листопада 2024 17:07 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
12 листопада 2024 17:07 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
12 листопада 2024 17:07 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія на провадження господарської діяльності у будівництві
Дата подання: 12 листопада 2024 19:16
Дата відповіді: 15 листопада 2024 17:03
Згідно п. 2.2. Додатку 1 ТД Замовником вимагається надання Ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві. Ця Ліцензія раніше надавалася Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на виконання відповідних робіт..
Наше підприємство , як потенційний Учасник не може надати ліцензію ДАБІ, так як у зв’язку з постановою КМУ №219 від 13.03.2021 року було відмінено ряд нормативно-технічних документів, які регулювали відносини в сфері ліцензування. Таким чином з 13.03.2021 року стало неможливим отримання ліцензії на вказані роботи. Тому дана вимога ц є дискримінаційною вимогою до учасників.
Також повідомляємо Вам , що 11.05.2022 набрала чинності постанова Кабміну "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314" від 03.05.2022 р. № 535. Зміни передбачають, що у період воєнного стану та протягом трьох місяців з дня його припинення чи скасування право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій).
Отже, з набранням чинності Постанови КМУ "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" від 18.03.2022 № 314 замість ліцензій, на період дії воєнного стану, запроваджені декларації про провадження господарської діяльності.
Таким чином, необхідність отримувати ліцензію, як дозвільний документ, наразі замінили на необхідність подавати декларацію відповідним суб'єктом господарювання.
Отже, суб’єкти господарювання, які не мають ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів мають право отримати відповідну Декларацію про провадження господарської діяльності..
Зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу щодо надання Ліцензії, що видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на виконання відповідних робіт.
Дискримінація таких вимог в тендерної документації підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України: № 277-р/пк-пз від 09.01.2023.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Положення пункту 2.2. додатку №1 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві об’єктів на право виконувати роботи. Замовник зазначає, що відповідно до п. 5 ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 № 3038-VI усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності). Варто звернути увагу на те, що об’єкт будівництва за предметом закупівлі належить до класу наслідків (відповідальності) - СС2. Шановний Учасник, просимо Вас зазначити який пункт затвердженої документації передбачає, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Ліцензію, що видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на виконання відповідних робіт. Слід звернути додатково увагу на те, що учасник має право залучити до виконання робіт субпідрядну організацію та надати документи співвиконавця. Крім того, під час вивчення зазначеного Вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 277-р/пк-пз від 09.01.2023 під час проведення відкритих торгів № UA-2022-12-27-017208-a слід звернути увагу на те, що предмет оскарження не стосується положень тендерної документації даної процедури закупівлі. Проте просимо Вас ознайомитися з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 8629-р/пк-пз від 15.05.2024 під час розгляду аналогічного питання. Враховуючи наведене, зокрема, наявні у Замовника документи (експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на 200 осіб за адресою: провул. Урядовий, 72-А, с. Усатове, Одеський район Одеської області»), учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
щодо фінансової спроможності
Дата подання: 14 листопада 2024 18:13
Дата відповіді: 15 листопада 2024 17:03
У Додатку 1 замовником вказується вимога щодо підтвердження фінансової спроможності шляхом надання фінансової звітності в розмірі не менше 70% очікуваної вартості предмету закупівлі. Замовником у тендерній документації ніяким чином не обґрунтовано необхідність наявність фінансової звітності саме в розмірі очікуваної вартості предмету закупівлі, тобто у розмірі 15 658 551,30 грн. та не підтверджено яким чином фінансова звітність у розмірі очікуваної вартості закупівлі про гарантує Замовнику виконання робіт по закупівлі.
Таким чином Замовник встановив дискримінаційну умову, значно звузивши кількість потенційних учасників, які мають фінансову звітність трішки менше ніж очікувана вартість.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та усунути дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, шляхом завантаження наступних документів: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Положення додатку №1 до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції учасник з метою підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фінансову звітність за останній звітний квартал (якщо учасник подає фінансову звітність щоквартально) або за останній рік (якщо учасник подає фінансову звітність раз на рік), відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для учасників-юридичних осіб), або податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (для учасників фізичних осіб – підприємців) з квитанцією №2 про прийом звітності контролюючим органом (державною податковою службою). Подані Учасником документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності повинні свідчити: для юридичних осіб – Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 70% очікуваної вартості предмету закупівлі; якщо учасник процедури закупівель є фізична особа-підприємець фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 70% очікуваної вартості предмету закупівлі. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
договірна ціна тверда чи динамічна
Дата подання: 14 листопада 2024 19:07
Дата відповіді: 15 листопада 2024 17:03
підкажіть будь ласка , договірна ціна тверда чи динамічна?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Вимоги до учасника процедури закупівлі, умови закупівлі та інша інформація викладена Замовником в тендерній документації. Учасник самостійно вивчає положення тендерної документації та готує документи, Замовник не має права втручатися до підготовки документів учасника.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій