Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський,74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)
Очікувана вартість
37 710 317,80 UAH
UA-2024-11-12-009707-a ● 989f92b58d1d47e487619787075ef918
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26240718 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Контактна особа: |
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2024 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 37 710 317,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188 551,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт 3-го блоку гуртожитку по вул. Приморський,74 у м. Світловодськ, Кіровоградської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Приморська,74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | авансовий платіж у розмірі _30_% (уточнюється після торгів, але не більше 30% від вартості робіт на 2024 рік) від вартості робіт на 2024 рік . здійснюється Замовником на рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надходження першого траншу грантових коштів на рахунок Замовника та отримання від Підрядника рахунку-фактури за умови виконання пункту 3.8 даного Договору. По закінченні двомісячного терміну, але не пізніше 15 грудня 2024 року, не використані та не підтверджені актами виконаних підрядних робіт суми авансового платежу повертаються Підрядником на рахунок Замовника в термін, зазначений у пункті 3.6 даного Договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки з Підрядником за виконані будівельні роботи здійснюються шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в), довідок вартості виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (далі-Акти), що підписані інженером з технічного нагляду, з яким Замовником укладено відповідний договір, за наявності повного комплекту виконавчої документації Підрядника відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання Замовником зазначених актів.3.4. Остаточний розрахунок за виконані будівельні роботи з Підрядником здійснюються Замовником протягом 20-ти (двадцять) робочих днів з дати отримання остаточного фінансування по Грантовому договору від 13.06.2024 за умови введення Об’єкта в експлуатацію. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 10:01 |
Перелік змін.docx | |
20 листопада 2024 10:01 |
Прот. УО внесення змін в оголошення.PDF | |
20 листопада 2024 10:01 |
ТД після змін(782).doc | |
12 листопада 2024 14:21 |
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF | |
12 листопада 2024 14:21 |
ТД (782).doc | |
12 листопада 2024 14:21 |
ПР Догов. кап.рем. 3 блоку Приморська 74 с банковской гарантией .doc |
20 листопада 2024 10:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2024 10:01 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 листопада 2024 10:01 |
Прот. УО внесення змін в оголошення.PDF
|
|||
20 листопада 2024 10:01 |
ТД після змін(782).doc
|
|||
12 листопада 2024 14:21 |
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF
|
|||
12 листопада 2024 14:21 |
ТД (782).doc
|
|||
12 листопада 2024 14:21 |
ПР Догов. кап.рем. 3 блоку Приморська 74 с банковской гарантией .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
неправомірна вимога щодо надання копії Реєстра ризиків за результатами оцінювання (зовнішнього/внутрішнього) корупційних ризиків
Дата подання: 19 листопада 2024 19:38
Дата відповіді: 20 листопада 2024 08:50
Шановний Замовник! повідомляємо, що умова надати завірену копію Реєстра ризиків за результатами оцінювання (зовнішнього/внутрішнього) корупційних ризиків є неправомірною, оскільки Замовник не має право вимагати документи, у разі якщо вони містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (згідно частини 5 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель). Просимо вилучити неправомірну умову з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч.12 розділу IV. "Управління корупційними ризиками Типової антикорупційної програми юридичної особи", затвердженої Наказом НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ від 10.12.2021 року № 794/21 Реєстр ризиків надається для виконання відповідальним підрозділам/виконавцям, а також може бути розміщений на вебсайті Компанії (у разі його наявності) для ознайомлення усіма зацікавленими особами.
Якщо у Вас нема бажання надати його у складі пропозиції, то надайте довідку про вебсайт компаніі учасника, де така інформація розміщена.
Якщо у Вас нема бажання надати його у складі пропозиції, то надайте довідку про вебсайт компаніі учасника, де така інформація розміщена.
неправомірна умова щодо надання документів після кінцевого строку подання пропозиції
Дата подання: 19 листопада 2024 19:46
Дата відповіді: 20 листопада 2024 09:24
шановний Замовник! Документація містить неправомірну умову : "Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен подати замовникові, через електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує 3 (три) дні з дати проведення оцінки тендерної пропозиції електронною системою закупівель, розрахунок договірної ціни, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді розробленому на програмному комплексі АВК-5 (поточна версія) у форматі PDF та .imd відповідно, згідно вимог Додатку №4 до тендерної документації. Визначальною є сканована паперова версія.". Повідомляємо, що відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі " та Постанова № 1178 визначено, що тендерні пропозиції подаються учасниками ДО встановленого строку подання пропозицій, який вказано замовником в оголошенні на закупівлю. Таким чином, подання будь яких документів від учасників ПІСЛЯ кінцевого строку подання пропозицій є неправомірним. Враховуючи викладене вище, просимо вилучити з Документації неправомірну умову щодо надання учасником документів, у тому числі кошторисних розрахунків, ПІСЛЯ кінцевого строку подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ця вимога може трактуватись двояко, тому буде вилучена з ТД. Цією вимогою Замовник, перед визначенням переможця за результатами оцінки, хоче переглянути складові договірної ціни на відповідність вимогам ТД.
щодо незаконної умови щодо відхилення пропозиції
Дата подання: 19 листопада 2024 19:53
Дата відповіді: 20 листопада 2024 09:36
Шановний Замовник! Повідомляємо, що Документація містить незаконну умову : "У разі не подання Учасником через електронну систему закупівель, у вищезазначений строк, розрахунку договірної ціни, приведеного у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, або якщо розрахунок договірної ціни Учасника, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, не відповідає вимогам Додатку №4 до тендерної документації Замовника, така тендерна пропозиція Учасника буде відхилена Замовником.". Відповідно до п. 44 Особливостей, затвердженних Постановою КМУ №1178 чітко визначено перелік підстав, відповідно до яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Зазначена вище умова відхилення, що міститься у Документації, не входить у зазначений вище Перелік підстав для відхилення, що визначено п.44 Особливостей. Будь які інші підстави для відхилення, які не вказані у цьому Переліку, є НЕЗАКОННИМИ підставами для відхилення пропозиції Учасника. Просимо вилучити з Документації незаконні підстави для відхилення пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Цей пункт ТД буде вилучений
щодо невідповідностей у Тендерній документації щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 19 листопада 2024 22:23
Дата відповіді: 20 листопада 2024 09:19
шановний Замовник! Документація містить невідповідності щодо вимоги надання забезпечення тендерної пропозиції. Докладно, відповідно до п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції "Забезпечення тендерної пропозиції вимагається". Згідно до п. 3 Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиці. Строк дії пропозиції – 91 день. (стор.10-11). Разом з тим, відповідно до п. 5.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції учасника у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639)/страхової гарантії/гарантії фінансових установ (разом далі – Гаранти), із зобов’язанням Гарантів у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 5.10 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції учасника, визначеній пунктом 5.3 цього підрозділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р 478201720355139001002049088, Замовник – Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради, код ЄДРПОУ 26240718, “Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, МФО 820172. Також, відповідно до п.5.3. Розмір забезпечення пропозиції учасника: не перевищує 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 188551,00 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят одна гривня, 00 копійок). П.5.4. Строк дії забезпечення пропозиції учасника: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції учасника.(стор 22-24) . Таким чином, учаснику не зрозуміло, вимагає Замовник надання забезпечення тендерної пропозиції чи ні. Просимо внести зміни у ТД та чітко зазначити умови щодо надання чи ненадання забезпечення тендерної пропозиції Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк дії пропозиції 120 днів. Будуть внесені зміни у ТД.
незаконна умова Документації
Дата подання: 19 листопада 2024 22:43
Дата відповіді: 20 листопада 2024 09:09
шановний Замовник ! повідомляємо, що п. 3 додатку №7 до ТД містить назаконну умову щодо надання документів ПІСЛЯ встановленого кінцевого строку подання пропозицій, а саме вказано: " Переможець повинен подати замовникові через електронну систему закупівель, у строк, що не перевищує 2 (два) дні з дати визначення учасника переможцем процедури закупівлі, розрахунок договірної ціни, приведений у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді розробленому на програмному комплексі АВК-5 (поточна версія) у форматі PDF та .imd відповідно, згідно вимог Додатку №4 до тендерної документації. Визначальною є сканована паперова версія.". Просимо внести зміни у ТД та вилучити незаконну умову щодо надання документів ПІСЛЯ встановленого кінцевого строку подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це вимога для переможця, а не для учасника. Замовник хоче бачити перед підписанням договору, що переможець перерахував ціну своєї пропозиції за результатами торгів згідно вимог тендерної документації. Згідно пп.3 п.44 Особливостей,Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: -переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
щодо класу наслідків предмету закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2024 22:53
Дата відповіді: 20 листопада 2024 09:17
шановний Замовник! Тендерна документація містить умову: "Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є нове будівництво, капітальний ремонт або реконструкція, який містить виконання видів робіт, що подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі, з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.". Разом з тим, Замовник не вказав клас наслідків (відповідальності) предмету закупівлі. Просимо внести зміни у документацію та вказати клас наслідків (відповідальності) предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Клас наслідків СС2, будуть внесені зміни у ТД
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій