Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обробки дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином
Очікувана вартість
698 000,00 UAH
UA-2024-11-12-009041-a ● a4fb7006e5a147a5873c88c2ba2c79e8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОВІРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРАСНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42707493 |
Вебсайт: | https://osv.starovirivska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 63251, Україна , Харківська обл., с. Старовірівка, вул. Гагаріна, буд. 35 |
Контактна особа: |
Валерія Писаренко +380506814807 lera.pisarenko.2015@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2024 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 698 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки дерев’яних конструкцій приміщень вогнезахисним розчином
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога щодо обстеження об'єктів
Дата подання: 14 листопада 2024 14:34
Дата відповіді: 14 листопада 2024 15:51
Шановний замовник. Вимога "Учасник в період уточнення повинен здійснити виїзди на об'єкти для обстеження деревини горищних приміщень, про що у складі пропозиції надає відповідний акт, підписаний Замовником та Учасником" була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було внесено зміни до Додатків 1,2,3 до тендерної документації, виключивши з зазначених Додатків положення «Учасник в період уточнення повинен здійснити виїзди на об’єкти для обстеження деревини горищних приміщень, про що у складі пропозиції надає відповідний акт, відписаний Замовником та Учасником» на підставі Протоколу уповноваженої особи № 5В від 14.11.2024 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-11-12-009041-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЛИТВИНЮК", Код ЄДРПОУ:43894243
Дата подання: 16 листопада 2024 23:11
Дата подання: 16 листопада 2024 23:11
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2024 15:42
рішення від 19.11.2024 №18532.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2024 15:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2024 № 18898.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2024 09:26
рішення від 26.11.2024 № 18898.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2024 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до Тендерної документації та Додатків 1,2,3 Тендерної документації та викладено їх в новій редакції на підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18898-р/пк- пз від 26.11.2024 року. Змінено строк надання послуг - до 25 грудня (включно).
Дата виконання рішення замовником: 03 грудня 2024 14:20
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2024 10:33 |
Кінець періоду оскарження: | 15 грудня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 15 грудня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений для укладання договору, а разом з цим і строк надання послуг, який передбачений умовами Тендерної документації. У зв’язку з чим, відкриті торги (з особливостями) щодо Закупівлі підлягають відміні на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг в цьому році. |
Документи:
04 грудня 2024 10:33
|
Електронний підпис |
04 грудня 2024 10:32
|
Протокол УО про відміну відкритих торгів.pdf |