Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво (створення) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення на території Ізмаїльської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»
Очікувана вартість
8 411 044,00 UAH
UA-2024-11-12-005773-a d5eed38a931b439d8227813bad77cd1e
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Тарасенко Вікторія Вікторівна

+380484172285 goruksizmail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 25424787
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, пр. Незалежності,62
Контактна особа: Тарасенко Вікторія Вікторівна
+380484172285
goruksizmail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2024 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2024 12:00
Початок аукціону: 28 листопада 2024 13:38
Очікувана вартість: 8 411 044,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 110,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво (створення) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення на території Ізмаїльської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, територія Ізмаїльської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник процедури закупівлі не визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник процедури закупівлі не визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 листопада 2024 15:27
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 листопада 2024 11:50
Дата архівування: 19 листопада 2024 15:27
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 листопада 2024 10:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2024 11:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2024 15:27
Перелік внесених змін до ТД та оголошення 19.11.2024.docx
19 листопада 2024 15:27
Тендерна документація зі змінами 19.11.2024.doc
19 листопада 2024 15:27
Додаток 3 до ТД зі змінами 19.11.2024.doc
12 листопада 2024 11:50
Додаток 4 до тендерної документації.docx
12 листопада 2024 11:50
Експертний звіт.pdf
12 листопада 2024 11:50
ЗКР - МАСЦО.pdf
12 листопада 2024 11:50
Рішення.pdf
12 листопада 2024 11:50
Тендерна документація.doc
12 листопада 2024 11:50
Додаток 3 до ТД.doc
12 листопада 2024 11:50
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx
12 листопада 2024 11:50
Додаток 2 до ТД Відомість обсягів робіт.xls
12 листопада 2024 11:50
Додаток 2 до ТД Підсумкова відомість ресурсів.xls
12 листопада 2024 11:50
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Погодження та повторна експертиза при наяності еквівалентного обладнання
Дата подання: 14 листопада 2024 14:58
Дата відповіді: 15 листопада 2024 15:09
Шановний Замовнику та чиновники, які його представляють! Майже три роки повномасштабної війни, змінюються люди, обставини, але дещо залишається незмінним – спроби деяких замовників вимагати від учасників завідома неможливих до виконання умов, які призводять до неможливості економії коштів під час проведення закупівлі. З якою метою це робиться у час війни, коли кожна гривня має заощаджуватися і передаватися на потреби ЗСУ – це питання залишається відкритим. Але звісно всі здогадуються, яка відповідь приховується під ним. Зрозумійте вже, будь ласка, що часи змінилися і будь-які маніпуляції та спроби проведення тендерів для «своїх» не пройдуть. Будь-які такі дії є очевидними для всіх, залишаються назавжди в Інтернеті та на Прозоро і безумовно стають об’єктом розслідувань та підставою для порушення кримінальних справ щодо розтрати бюджетних коштів. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо Учасник пропонує «еквівалент» обладнання, то він повинен обов’язково погодити його з Замовником та з розробником існуючого проєкту, пройти за власний рахунок повторну експертизу нової проєктно-кошторисної документації. При цьому пропозиція учасника, який пропонує еквівалентне устаткування, повинна містити скан-копію експертного звіту (висновку) нової проектно-кошторисної документації та/або посилання на відкриті державні реєстри, де такий звіт (висновок) розміщений. Ця вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і значно звужує коло потенційних учасників. Право на пропозицію еквіваленту безпосередньо та безумовно передбачено чинним законодавством України. При цьому можливості щодо встановлення додаткових умов, окрім підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам запроєктованого обладнання або наявності кращих характеристик, законодавством жодним чином не передбачено. Тому Ваші дії є протизаконними та такими що порушують Закон України «Про публічні закупівлі», антимонопольне законодавство, законодавством щодо захисту конкуренції. По-перше, Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Заміна обладнання на еквівалентне не впливає на конструктивні, технічні та технологічні рішення проєкту і не є коригуванням проєкту. Подання в тендерній пропозиції «еквівалента» говорить про те, що учасник пропонує щось рівноцінне, заміну іншим товаром, аналогічним за технічними, функціональними та якісними характеристиками, що спроможне виконати проєктні рішення, і коригувати проєктну документацію в результаті такої заміни не потрібно, це свідчить про відповідність тендерної пропозиції проєктним рішенням та тендерній документації. По-друге, вимога замовників про необхідність коригування проєкту та повторну експертизу відкоригованої проєктно-кошторисної документації вже неодноразово розглядалась Комісією АМКУ і за результатами розгляду така вимога визнавалась дискримінаційною. Зокрема в рішенні Комісії № 9309-р/пк-пз від 28.05.2024 по закупівлі № UA-2024-05-06-007067-a Комісія дійшла висновку, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації зазначеної вимоги. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які у разу запропонування еквівалентного обладнання погодять його з розробником проєкта та пройдуть за свій рахунок повторну експертизу до момента укладання договору про закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. По-третє, вимога містить умову щодо погодження відкоригованої документації з розробником існуючого проєкту. Така вимога щодо погодження з будь-якою третьою стороною, а саме комерційною організацією, з якою учасник, що пропонує еквівалент, не має жодних стосунків і яка жодним чином не зобов’язана вступати з учасником у стосунки, реагувати на їх запити та щось їм погоджувати, є дискримінаційною та її виконання не залежить від спроможностей або волі учасників. Вказана вимога залежить лише від волі сторонньої комерційної структури – реагувати чи не реагувати на запити учасників, яким чином і в які строки тощо, що жодним чином не передбачено чинним законодавством України. Згідно з п. 6.1 Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 строки проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять: - для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками становить не більше ніж 30 календарних днів. Тобто навіть якби ця вимога не була дискримінаційної та необґрунтованою, яким чином, на Вашу думку, учасник за 14 днів, які у нього є на підготовку та подання пропозиції, може розробити нову проєктно-кошторисну документацію, погодити її із Замовником і розробником існуючого проєкту, та провести експертизу, яка займає 30 днів??? У зв’язку з викладеним, наполегливо просимо видалити вказану вимогу з тендерної документації, про що внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що роботи здійснюються у відповідності до існуючого проекту. Проект складений на основі застосування певного виду обладнання та устаткування, яке має визначені технічні характеристики. Для досягнення нормативних вимог до встановленої системи складеним проектом передбачена конкретна кількість залученого обладнання, яка якраз і обумовлена технічними характеристиками обладнання та устаткування. Замовник не є спеціалістом в частині ідентифікації еквівалентності обладнання та його відповідності проекту і чинним нормам. Саме тому вимогами тендерної документації передбачено необхідність надання документів чи інформації, які підтверджують зазначену учасником еквівалентність. Окрім того за наявності окремих еквівалентів, які, як зазначаєте Ви у своєму зверненні, не впливає на технологічні рішення, строк отримання висновку експертизи не буде настільки значним. З урахуванням вищевикладеного відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо протоколів випробувань
Дата подання: 14 листопада 2024 19:37
Дата відповіді: 15 листопада 2024 15:11
Шановний Замовнику! Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання копій сертифікатів щодо підтвердження відповідності та протоколів сертифікаційних випробувань, які зазначені в сертифікатах щодо підтвердження відповідності. Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином законодавством не передбачено можливості для замовника зазначити в якості вимоги надання одночасно і протоколів випробувань, і декларацій і сертифікатів. Навпаки законом чітко передбачений обов’язок замовника зазначити які протоколи випробувань, які декларації або які сертифікати можуть бути надані учасниками для підтвердження відповідності. Надання такого вибору учаснику прямо передбачено Законом «Про публічні закупівлі» і це цілком зрозуміло, адже протоколи випробувань, які видаються акредитованим органом або випробувальною лабораторією, є підставою для видачі сертифікату відповідності (сертифікату експертизи/перевірки типу та/або декларації відповідності). Тобто наявність сертифікату підтверджує наявність інших документів, що йому передують. В той же час протоколи випробувань, як правило, залишаються на зберіганні у випробувальної лабораторії та містять багато конфіденційної інформації, яка не підлягає оприлюдненню або може бути оприлюднена лише частково з дозволу випробувальної організації та/або можуть містити конфіденційну інформацію, наприклад що становить комерційну таємницю або захищені від розповсюдження та оприлюднення відомості, які є інтелектуальною власністю авторів розробок, патентотримачів тощо. Крім цього згідно зі ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Таким чином законодавством України чітко визначено, що на підтвердження факту відповідності продукції надається будь-який з документів: або протоколи випробувань або декларації або сертифікати. Таким чином Замовником встановлено вимогу, яка грубо суперечить чинному законодавству України, порушує права потенційних учасників та не може бути виконана усіма бажаючими прийняти участь у закупівлі, що необґрунтовано значно обмежує коло учасників та конкуренцію і може призвести до розтрати бюджетних коштів. Зважаючи на вказане вище, просимо внести зміни до тендерної документації, зокрема в Додаток 2 та видалити вимогу про надання копій протоколів сертифікаційних випробувань, які зазначені в сертифікатах щодо підтвердження відповідності. З метою участі у закупівлі та підготовки пропозиції, яка буде нижчою ніж очікувана вартість та дозволить Вам зекономити бюджетні кошти просимо внести вищезазначені зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Складена в тендерній документації вимога щодо надання сертифікатів, протоколів випробувань повністю відповідає вимогам Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» та не суперечить положенням ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема тендерна документація чітко зазначає які саме протоколи випробувань, сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі визначеним характеристикам. З урахуванням вищевикладеного відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.