Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво (створення) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення на території Ізмаїльської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»
Очікувана вартість
8 411 044,00 UAH
UA-2024-11-12-005773-a ● d5eed38a931b439d8227813bad77cd1e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 25424787 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, пр. Незалежності,62 |
Контактна особа: |
Тарасенко Вікторія Вікторівна +380484172285 goruksizmail@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2024 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2024 13:38 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2024 13:38 |
Очікувана вартість: | 8 411 044,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 110,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво (створення) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення на території Ізмаїльської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, територія Ізмаїльської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється в термін протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та у відповідності до ст.23 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2024 15:27 |
Перелік внесених змін до ТД та оголошення 19.11.2024.docx | |
19 листопада 2024 15:27 |
Тендерна документація зі змінами 19.11.2024.doc | |
19 листопада 2024 15:27 |
Додаток 3 до ТД зі змінами 19.11.2024.doc | |
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
12 листопада 2024 11:50 |
Експертний звіт.pdf | |
12 листопада 2024 11:50 |
ЗКР - МАСЦО.pdf | |
12 листопада 2024 11:50 |
Рішення.pdf | |
12 листопада 2024 11:50 |
Тендерна документація.doc | |
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 2 до ТД Відомість обсягів робіт.xls | |
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 2 до ТД Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 2.docx |
20 листопада 2024 10:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2024 15:27 |
Перелік внесених змін до ТД та оголошення 19.11.2024.docx
|
|||
19 листопада 2024 15:27 |
Тендерна документація зі змінами 19.11.2024.doc
|
|||
19 листопада 2024 15:27 |
Додаток 3 до ТД зі змінами 19.11.2024.doc
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Експертний звіт.pdf
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
ЗКР - МАСЦО.pdf
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Рішення.pdf
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Тендерна документація.doc
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 2 до ТД Відомість обсягів робіт.xls
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 2 до ТД Підсумкова відомість ресурсів.xls
|
|||
12 листопада 2024 11:50 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Погодження та повторна експертиза при наяності еквівалентного обладнання
Дата подання: 14 листопада 2024 14:58
Дата відповіді: 15 листопада 2024 15:09
Шановний Замовнику та чиновники, які його представляють!
Майже три роки повномасштабної війни, змінюються люди, обставини, але дещо залишається незмінним – спроби деяких замовників вимагати від учасників завідома неможливих до виконання умов, які призводять до неможливості економії коштів під час проведення закупівлі. З якою метою це робиться у час війни, коли кожна гривня має заощаджуватися і передаватися на потреби ЗСУ – це питання залишається відкритим. Але звісно всі здогадуються, яка відповідь приховується під ним. Зрозумійте вже, будь ласка, що часи змінилися і будь-які маніпуляції та спроби проведення тендерів для «своїх» не пройдуть. Будь-які такі дії є очевидними для всіх, залишаються назавжди в Інтернеті та на Прозоро і безумовно стають об’єктом розслідувань та підставою для порушення кримінальних справ щодо розтрати бюджетних коштів.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо Учасник пропонує «еквівалент» обладнання, то він повинен обов’язково погодити його з Замовником та з розробником існуючого проєкту, пройти за власний рахунок повторну експертизу нової проєктно-кошторисної документації.
При цьому пропозиція учасника, який пропонує еквівалентне устаткування, повинна містити скан-копію експертного звіту (висновку) нової проектно-кошторисної документації та/або посилання на відкриті державні реєстри, де такий звіт (висновок) розміщений.
Ця вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і значно звужує коло потенційних учасників.
Право на пропозицію еквіваленту безпосередньо та безумовно передбачено чинним законодавством України. При цьому можливості щодо встановлення додаткових умов, окрім підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам запроєктованого обладнання або наявності кращих характеристик, законодавством жодним чином не передбачено. Тому Ваші дії є протизаконними та такими що порушують Закон України «Про публічні закупівлі», антимонопольне законодавство, законодавством щодо захисту конкуренції.
По-перше, Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Заміна обладнання на еквівалентне не впливає на конструктивні, технічні та технологічні рішення проєкту і не є коригуванням проєкту. Подання в тендерній пропозиції «еквівалента» говорить про те, що учасник пропонує щось рівноцінне, заміну іншим товаром, аналогічним за технічними, функціональними та якісними характеристиками, що спроможне виконати проєктні рішення, і коригувати проєктну документацію в результаті такої заміни не потрібно, це свідчить про відповідність тендерної пропозиції проєктним рішенням та тендерній документації.
По-друге, вимога замовників про необхідність коригування проєкту та повторну експертизу відкоригованої проєктно-кошторисної документації вже неодноразово розглядалась Комісією АМКУ і за результатами розгляду така вимога визнавалась дискримінаційною.
Зокрема в рішенні Комісії № 9309-р/пк-пз від 28.05.2024 по закупівлі № UA-2024-05-06-007067-a Комісія дійшла висновку, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації зазначеної вимоги. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які у разу запропонування еквівалентного обладнання погодять його з розробником проєкта та пройдуть за свій рахунок повторну експертизу до момента укладання договору про закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
По-третє, вимога містить умову щодо погодження відкоригованої документації з розробником існуючого проєкту. Така вимога щодо погодження з будь-якою третьою стороною, а саме комерційною організацією, з якою учасник, що пропонує еквівалент, не має жодних стосунків і яка жодним чином не зобов’язана вступати з учасником у стосунки, реагувати на їх запити та щось їм погоджувати, є дискримінаційною та її виконання не залежить від спроможностей або волі учасників. Вказана вимога залежить лише від волі сторонньої комерційної структури – реагувати чи не реагувати на запити учасників, яким чином і в які строки тощо, що жодним чином не передбачено чинним законодавством України.
Згідно з п. 6.1 Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 строки проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять: - для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками становить не більше ніж 30 календарних днів.
Тобто навіть якби ця вимога не була дискримінаційної та необґрунтованою, яким чином, на Вашу думку, учасник за 14 днів, які у нього є на підготовку та подання пропозиції, може розробити нову проєктно-кошторисну документацію, погодити її із Замовником і розробником існуючого проєкту, та провести експертизу, яка займає 30 днів???
У зв’язку з викладеним, наполегливо просимо видалити вказану вимогу з тендерної документації, про що внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що роботи здійснюються у відповідності до існуючого проекту. Проект складений на основі застосування певного виду обладнання та устаткування, яке має визначені технічні характеристики. Для досягнення нормативних вимог до встановленої системи складеним проектом передбачена конкретна кількість залученого обладнання, яка якраз і обумовлена технічними характеристиками обладнання та устаткування. Замовник не є спеціалістом в частині ідентифікації еквівалентності обладнання та його відповідності проекту і чинним нормам. Саме тому вимогами тендерної документації передбачено необхідність надання документів чи інформації, які підтверджують зазначену учасником еквівалентність. Окрім того за наявності окремих еквівалентів, які, як зазначаєте Ви у своєму зверненні, не впливає на технологічні рішення, строк отримання висновку експертизи не буде настільки значним. З урахуванням вищевикладеного відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо протоколів випробувань
Дата подання: 14 листопада 2024 19:37
Дата відповіді: 15 листопада 2024 15:11
Шановний Замовнику! Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання копій сертифікатів щодо підтвердження відповідності та протоколів сертифікаційних випробувань, які зазначені в сертифікатах щодо підтвердження відповідності.
Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином законодавством не передбачено можливості для замовника зазначити в якості вимоги надання одночасно і протоколів випробувань, і декларацій і сертифікатів. Навпаки законом чітко передбачений обов’язок замовника зазначити які протоколи випробувань, які декларації або які сертифікати можуть бути надані учасниками для підтвердження відповідності. Надання такого вибору учаснику прямо передбачено Законом «Про публічні закупівлі» і це цілком зрозуміло, адже протоколи випробувань, які видаються акредитованим органом або випробувальною лабораторією, є підставою для видачі сертифікату відповідності (сертифікату експертизи/перевірки типу та/або декларації відповідності). Тобто наявність сертифікату підтверджує наявність інших документів, що йому передують. В той же час протоколи випробувань, як правило, залишаються на зберіганні у випробувальної лабораторії та містять багато конфіденційної інформації, яка не підлягає оприлюдненню або може бути оприлюднена лише частково з дозволу випробувальної організації та/або можуть містити конфіденційну інформацію, наприклад що становить комерційну таємницю або захищені від розповсюдження та оприлюднення відомості, які є інтелектуальною власністю авторів розробок, патентотримачів тощо. Крім цього згідно зі ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Таким чином законодавством України чітко визначено, що на підтвердження факту відповідності продукції надається будь-який з документів: або протоколи випробувань або декларації або сертифікати. Таким чином Замовником встановлено вимогу, яка грубо суперечить чинному законодавству України, порушує права потенційних учасників та не може бути виконана усіма бажаючими прийняти участь у закупівлі, що необґрунтовано значно обмежує коло учасників та конкуренцію і може призвести до розтрати бюджетних коштів. Зважаючи на вказане вище, просимо внести зміни до тендерної документації, зокрема в Додаток 2 та видалити вимогу про надання копій протоколів сертифікаційних випробувань, які зазначені в сертифікатах щодо підтвердження відповідності.
З метою участі у закупівлі та підготовки пропозиції, яка буде нижчою ніж очікувана вартість та дозволить Вам зекономити бюджетні кошти просимо внести вищезазначені зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Складена в тендерній документації вимога щодо надання сертифікатів, протоколів випробувань повністю відповідає вимогам Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» та не суперечить положенням ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема тендерна документація чітко зазначає які саме протоколи випробувань, сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі визначеним характеристикам. З урахуванням вищевикладеного відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо корупції, розкрадання, перевитрат та нецільового використання бюджетних коштів
Дата подання: 22 листопада 2024 20:20
Дата відповіді: 25 листопада 2024 08:52
Шановний замовнику! Зверніть увагу на проведення журналістких розслідувань стосовно зловживань при закупівлі систем оповіщення компанії Бранд-мастер, під чиє обладнання ви плануєте провести закупівлю UA-2024-11-12-005773-a. Тільки останнім часом мережу сколихнули публікації стосовно закупівлі обладнання компанії Бранд-мастер по завищеним цінам у порівнянні з аналогічними тендерами https://fakty.ua/446447-kremenchugskij-gorsovet-zakupaet-sistemy-opovecsheniya-po-zavyshennym-cenam-pererashod-dostigaet-55-mln-grn---aktivisty , https://www.dsnews.ua/ukr/politics/kremenchucka-miskrada-zakupovuye-sistemi-opovishchennya-za-zavishchenimi-cinami-perevitrati-syagayut-55-mln-grn-aktivisti-22112024-512100. Ціни на обладнання завищенні, при реальній вартості в 230-240 тис. грн за одиницю ви майже в два рази, до 400 тис. грн, плануєте провести закупівлю. Все це веде до значних перевитрат бюджетних коштів. Окремо наголошуємо, що експертна організація не несе відповідальність за завищення ціни обладнання, натомість це пряма відповідальність посадових осіб, які проводять закупівлю. Просимо надати відповідь чи розглядались пропозиції інших вітчизняних виробників обладнання систем оповіщення? Яким чином вами розрахована очікувана вартість закупівлі? Окремо просимо в обов’язковому порядку отримати від ОДА відповідь, щодо можливості взаємодії обладнання з ТАСЦО, Вимагаємо очікувану вартість встановити відповідно до ринку в державі, запросити цінові пропозиції інших виробників не встановлювати ціну посилаючись на експертну організацію, оскільки експертна організація не відповідає за ціноутворення, а це відповідальність саме замовника. Тендер скасувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Закупівля здійснюється у відповідності до Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі». Технічне завдання закупівлі складене відповідно до проекту, який отримав позитивний експертний висновок. Обрана процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, що передбачає проведення аукціону для відбору найбільш економічно вигідної пропозиції згідно з вимогами законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу, що чинними нормами передбачено обмежену кількість підстав для відміни процедури закупівлі. На даний момент Замовник не має законних підстав для відміни процедури закупівлі.
Стосовно техничніх характеристик обладнання
Дата подання: 22 листопада 2024 20:40
Дата відповіді: 25 листопада 2024 08:53
Шановний замовнику! В додатку 2 Табл. 1 до тендерної документації ви вимагаєте, що технічні характеристики Автоматизованого робочого місця керування базовими станціями повинно відповідати вхідної напрузі блоку живлення з функцією UPS: 90 - 264 В VAC, 50 Гц. Чому саме встановлено саме таку градацію? Просимо вас надати відповідь, чи можливо вхідна напруга блоку живлення з функцією UPS: бути в межах 120 - 264 В VAC, 50 Гц, або 180-280 В?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Технічне завдання складене у відповідності до затвердженого проекту, який містить відповідні вимоги до специфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2024 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ПРЕДСТАВНИЦТВО КОМІТЕТУ ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
8 401 040,30
UAH з ПДВ
|
8 401 040,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" #43906405 |
Відхилено |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2024 15:20
|
ДЕРЖАВНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ПРЕДСТАВНИЦТВО КОМІТЕТУ ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ #43823041 |
Відхилено |
8 401 040,30
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2024 15:25
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій