Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новобасанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04414721 |
Вебсайт: | http://novobasanska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 17461, Україна , Чернігівська обл., c. Нова Басань, вул. Шевченка, буд. 49 |
Контактна особа: |
Мирослав Величко +380995357706 nova_basan@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2024 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 12:03 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2024 12:03 |
Очікувана вартість: | 11 784 166,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 920,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 58920,83 грн (п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять грн 83 коп. )*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58920.83 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 0,5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 0,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA738999980314030544000025661 Управління Державної казначейської служби України у Бобровицькому районі Чернігівської області МФО 820172. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) .
5.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Відповідно до інформації опублікованій на веб -порталі Уповноваженого органу, закупівля оголошена 12 листопада 2024року.
За таких умов, аналогічними є договорам, що були виконані протягом останніх 5 років до вказаної дати.
При цьому, виходячи з умови тендерної документації, що договори мають бути саме виконаними (не підписаними) в встановлений проміжок часу, допускається можливість підтвердження відповідності, у спосіб надання аналогічних договорів, які були укладені раніше вказаного строку, проте були виконані в встановлений проміжок часу.
Єдиною умовою є те, що вказані договори мають бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
-- Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Таким чином, Замовник обмежений в можливості внесення змін до вказаних додаткових обов’язкових умов.
В свою чергу, пунктом 1.1. розіду ІІІ тендерної документації, приведено перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення учасниками процедури закупівлі яких, не призводить до відхилення їх пропозиції.
Так, Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
У випадку, якщо зміст поданих вами листів-відгуків від контрагентів зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, підтверджуватиме належне виконання договору, однак, буде адресований іншому Замовнику, є підстави вважати таку допущену невідповідність формальною (несуттєвою), адже зміст листа- відгука повістю підтверджуватиме необхідну для кваліфікації учасника інформацію.
Якщо це єдине обмеження в участі у закупівлі, переконуємо вас, що воно не стане підставою для відхилення вашої тендерної пропозиції.
Просимо врахувати дану інформацію при підготовці Вашої тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
1. витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» поданий неналежної якості, з QR кодом, який "зрізаний", що не дозволяє перевірити довідку, та без електронного цифрового підпису;
2. не надано документи щодо права на підписання договору про закупівлю згідно вимог пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації;
3. не надано документальне підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю - згідно вимог пункту 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю.
Окрім того, додані учасником-переможцем довідки є копіями документів, які не завірені у встановленому порядку в порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абзаців третього та четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 i 12 пункту 47 особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, це є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції.
У зв'язку з викладеним вимагаємо прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Ріалбуд" на підставі абзаців третього та четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. '
Відповідно до положень пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасником-переможцем було надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
За таких умов, у замовника відсутні виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «РІАЛБУД» на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей
Також, просимо врахувати, що положеннями пункту 49 Особливостей, встановлюються строки на підписання договору про закупівлю. Так, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до положень пункту 19 Особливостей, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей , підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, є не надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Таким чином, учасник-переможець надає інформацію про право підписання договору про закупівлю та забезпечення виконання договору, саме на етапі укладання договору про закупівлю, строки на укладення якого визначено Особливостями.
Необхідності надання учасником-переможцем інформації щодо права на підписання договору про закупівлю та забезпечення виконання договору про закупівлю у чотирьох денний строк Особливостями не встановлено.
Станом на дату надання відповіді на ваш запит, підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «РІАЛБУД» у зв’язку з не наданням ним інформації про право підписання договору про закупівлю та забезпечення виконання договору, відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000055 ● bbba1f2034fc4194b233f5d7a1c2fd74
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2024-11-12-003355-a 12.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-28 17:14:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:201545450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція будівлі 2-го терапевтичного відділення літ. «Й» для розміщення ЦНАП Новобасанської сільської ради Чернігівської області без зміни геометричних форм та параметрів у плані з благоустроєм прилеглої території за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, село Нова Басань, вулиця Шевченка, 34/1». Коригування 2)», очікуваною вартістю 11 784 166,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-12-003355-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W (далі – Договір), укладеного Замовником з ПП «Ріалбуд» з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи дотримано переможцем – ПП «Ріалбуд» вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-31 21:16:57
Відповідь на звернення
1.Вартість виконаних робіт була розрахована на підставі проведених робіт з розробки проектної документації (публічно доступна інформація про укладений договір на виконання проектних робіт доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-04-24-005590-a.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Розмір бюджетного призначення: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Реконструкція будівлі 2-го терапевтичного відділення літ. «Й» для розміщення ЦНАП Новобасанської сільської ради Чернігівської області без зміни геометричних форм та параметрів у плані з благоустроєм прилеглої території за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, село Нова Басань, вулиця Шевченка, 34/1. Коригування 2.), сформовано згідно Фінансової угоди (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної Програми з відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Проєкт мав підтримку та був відібраний для реалізації відповідно до Надзвичайної кредитної Програми з відновлення України, (НКПВУ).
Також, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті за посиланням: https://novobasanska-gromada.gov.ua/news/1732626958/
2.Що стосується фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W (далі – Договір), укладеного Замовником з ПП «Ріалбуд» та вимоги надання підтверджуючих документів, далі повідомляємо наступне.
Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, 30 грудня 2024року, Новобасанською сільською радою було опубліковано договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W укладений з підрядником ПП «РІАЛБУД». Договір підписано сторонами 27 грудня 2024 року. Відповідно до положень пункту 2.1., розділу 2 укладеного договору, Підрядних розпочне виконання робіт (2.1.1.) після набрання чинності цього договору.
Відповідно до положень пункту 18.1. цей договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами відповідно до п.1.4 цього Договору і діє до 31.07.2025 року.
Тобто, станом на дату надання відповіді на ваш запит, договір є укладеним, а його виконання розпочато (договір виконується). Копію укладеного договору – додаємо.
3. Що стосується дотримання переможцем – ПП «Ріалбуд» вимоги пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю»
Інформуємо Вас, що запитувані вами документи - інформація про право підписання договору про закупівлю, були надані директором ПП «РІАЛБУД» - Горбачем Олексієм Анатолійовичем, особа якого була встановлена при підписанні договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 27.12.2024 № CH04A_01_W.
Отримання інформації про право підписання договору – підтверджуємо.
Інформація про право підписання договору про закупівлю та паспорт директора ПП «РІАЛБУД» - Горбача Олексія Анатолійовича, додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Порушення вимог частини третьої статті 22 Закону; вимог пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2024 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" |
11 739 946,31
UAH з ПДВ
|
11 681 024,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
11 782 153,02
UAH з ПДВ
|
11 782 153,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Переможець |
11 681 024,40
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2024 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 10:24
|
CH04A_01_W.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:23
|
договірна ціна.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:23
|
зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:23
|
Календарний графік.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:23
|
Пакт про згоду щодо професійної чесності.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:23
|
Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:23
|
план фінансування.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:23
|
БГ 4493.pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:22
|
лист (2).pdf | укладений |
30 грудня 2024 10:22
|