Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бирки для маркування деревини
Очікувана вартість
45 374 280,00 UAH
UA-2024-11-11-014409-a ● 4fc756f201b6450cb5bba356b988bbf2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Майоренко Вікторія viktoriia.maiorenko@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 45 374 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 226 871,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17058000 штука
бирки для маркування деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2024 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2024 16:37 |
Перелік змін_139_15.11.2024.docx | |
15 листопада 2024 16:37 |
ТД_133_11.11.2024_139_15.11.2024.docx | |
11 листопада 2024 16:45 |
Додаток_2.docx |
15 листопада 2024 16:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2024 16:37 |
Перелік змін_139_15.11.2024.docx
|
|||
15 листопада 2024 16:37 |
ТД_133_11.11.2024_139_15.11.2024.docx
|
|||
11 листопада 2024 16:45 |
Додаток_2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перегляд умов тендеру (розбиття всього об'єму бирок на лоти) / врахування ризиків
Дата подання: 14 листопада 2024 11:16
Дата відповіді: 15 листопада 2024 16:36
Шановний замовнику!
Вивчивши тендерну документацію до цього тендеру, ми, ТОВ "Латчбахер Україна", звертаємо вашу увагу на наступне:
1. Будь-яке виробництво працює за принципом заздалегідь спланованої роботи, адже саме планування виробничих процесів є фундаментальною складовою для виготовлення якісного товару.
Основне виробництво нашої бирки для маркування деревини ТМ Signumat знаходиться в Австрії та щоденно працює, виготовляючи продукцію для 57 країн світу.
Переформатування виробництва під потреби, викладені ДП "Ліси України" в цьому тендері, неможливі протягом одного місяця.
Для зміни процесів, збільшення обсягу виробництва без втрати якості, необхідно від двох до чотирьох місяців.
До речі, ознайомитися з тим, як побудоване наше виробництво, ви можете, переглянувши відео «Як працює наше власне виробництво Latschbacher GmbH в Австрії», що знаходиться за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1acH0oFxU5k&t=10s .
2. Об'єм бирок, зазначений в тендерній документації, вимагатиме від виробництва (будь-якого, не лише нашого) негайного збільшення обсягу виробництва, що може негативно вплинути на якість продукції.
Хочемо окремо нагадати, що бирка Signumat має найвищу якість серед всіх бирок, які існують на цьому ринку в Україні.
Ми впевнені, що збільшивши в стислі терміни обсяги виробництва, неодмінно відбудеться погіршення якості товару, адже, ймовірно, будуть порушені технологічні процеси та контроль якості продукції.
Ми закликаємо не нехтувати цим зауваженням, адже ми маємо справу з виробництвом вже тривалий час та розуміємось на тонкощах та особливостях будь-яких змін.
3. Наявність одного лоту в рамках цієї закупівлі протирічить здоровій конкуренції та може призвести до монополізації ринку бирок для маркування деревини.
4. Зараз, в період повномасштабного вторгнення в Україну, виникають додаткові ризики щодо закупівлі бирок у одного учасника, переможця цих торгів з одним лотом. Адже існує цілком реальна вірогідність, що за форс-мажору, спричиненого збройною агресією рф проти України, може припинитись нормальне постачання бирок для маркування деревини на невизначений період, що поставить під удар нормальне функціонування СЕОД в цілому.
5. ТОВ "Латчбахер Україна" завжди було надійним партнером лісової галузі України, постачаючи бирку для маркування деревини від самого початку існування СЕОД. Навіть зараз, в період повномасштабної війни, підприємство виконує всі зобов'язання перед філіями ДП "Ліси України", постачаючи бирку, інструмент та обладнання для них. Розглядаючи власну участь в тендері з одним лотом, ми усвідомлюємо найвищий ступінь ризику, що існує, адже буде-який форс-мажор, спричинений збройною агресією рф проти України, може звести нанівець виконання такого важливого договору поставки бирок для маркування деревини.
Враховуючи вищезазначене,
ми просимо переглянути умови цього тендеру, розбивши весь об'єм бирок, зазначений в рамках цього тендеру, на лоти.
Такий крок дозволить нам, як активному учаснику ринку бирок для маркування деревини, досягти компромісу між безпосередньо виробництвом та ціною, якістю та об'ємом товару, що може бути поставлений в рамках одного чи декількох лотів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
Внутрішнім ініціатором закупівлі, що є відповідальним за технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, повідомлено про доцільність здійснювати закупівлю саме одним лотом враховуючи поточні господарські потреби підприємства, конкурентні реалії ринку, та досягнення значної економії коштів на закупівлі за рахунок більшого обсягу.
При цьому, маємо звернути увагу, що умовами тендерної документації передбачено поставку товару окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Покупця. Замовлення оформлюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) 1 раз на місяць. Потреба в 17 058 000 бирок розрахована на період з дати підписання договору і до 31.03.2025 року. Тобто орієнтовна місячна потреба Замовника становить 4 264 500 бирок.
Натомість, із суті Вашого звернення є незрозумілим, які реальні виробничі потужності підприємства (в т. ч. в місяць) та/або яким чином доцільно було б переглянути порядок поставки.
Враховуючи зазначене, в Замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію відповідно до Вашого звернення.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!».
Внутрішнім ініціатором закупівлі, що є відповідальним за технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, повідомлено про доцільність здійснювати закупівлю саме одним лотом враховуючи поточні господарські потреби підприємства, конкурентні реалії ринку, та досягнення значної економії коштів на закупівлі за рахунок більшого обсягу.
При цьому, маємо звернути увагу, що умовами тендерної документації передбачено поставку товару окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Покупця. Замовлення оформлюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) 1 раз на місяць. Потреба в 17 058 000 бирок розрахована на період з дати підписання договору і до 31.03.2025 року. Тобто орієнтовна місячна потреба Замовника становить 4 264 500 бирок.
Натомість, із суті Вашого звернення є незрозумілим, які реальні виробничі потужності підприємства (в т. ч. в місяць) та/або яким чином доцільно було б переглянути порядок поставки.
Враховуючи зазначене, в Замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію відповідно до Вашого звернення.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!».
Розгляд та внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 16 листопада 2024 18:32
Дата відповіді: 19 листопада 2024 15:18
ТОВ «Каренс плюс» розглянуло тендерну документацію (UA-2024-11-11-014409-a) та повідомляє, що враховуючи суттєве необґрунтоване укрупнення лоту в порівнянні з попередніми тендерами (великий об’єм товару 17058000 штук, який ДП «Ліси України» планує придбати) ТОВ «Каренс плюс» не має можливості в короткий термін збільшити свої потужності, щоб задовольнити потреби замовника в такій кількості, в зв’язку з чим не може прийняти учать в тендері, запропонувати свою цінову пропозицію, створивши тим самим конкурентну закупівлю. Просимо розглянути можливість внести зміни до тендерної документації в частині кількості товару за одним лотом та збільшити кількість лотів з метою недискримінації учасників та дотримання конкурентного середовища в сфері за купівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику!
Внутрішнім ініціатором закупівлі, що є відповідальним за технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, повідомлено про доцільність здійснювати закупівлю саме одним лотом враховуючи поточні господарські потреби підприємства, конкурентні реалії ринку, та досягнення значної економії коштів на закупівлі за рахунок більшого обсягу. А також, що неможливість учасника задовольнити реальні господарські потреби ДП «Ліси України» в бирках не являється обґрунтованою підставою для внесення змін в тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-014409-a).
Як вже зазначалось у відповіді на попереднє звернення іншого потенційного учасника, умовами тендерної документації передбачено поставку товару окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Покупця. Замовлення оформлюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) 1 раз на місяць. Потреба в 17 058 000 бирок розрахована на період з дати підписання договору і до 31.03.2025 року. Тобто орієнтовна місячна потреба Замовника становить 4 264 500 бирок.
А відтак аналогічно до попереднього звернення, повідомляємо, що із суті Вашого звернення є незрозумілим, які реальні виробничі потужності підприємства (в т. ч. в місяць) та/або яким чином доцільно було б переглянути порядок поставки.
Враховуючи зазначене, в Замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію відповідно до Вашого звернення.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!».
Внутрішнім ініціатором закупівлі, що є відповідальним за технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, повідомлено про доцільність здійснювати закупівлю саме одним лотом враховуючи поточні господарські потреби підприємства, конкурентні реалії ринку, та досягнення значної економії коштів на закупівлі за рахунок більшого обсягу. А також, що неможливість учасника задовольнити реальні господарські потреби ДП «Ліси України» в бирках не являється обґрунтованою підставою для внесення змін в тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-11-014409-a).
Як вже зазначалось у відповіді на попереднє звернення іншого потенційного учасника, умовами тендерної документації передбачено поставку товару окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовлення Покупця. Замовлення оформлюється Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) 1 раз на місяць. Потреба в 17 058 000 бирок розрахована на період з дати підписання договору і до 31.03.2025 року. Тобто орієнтовна місячна потреба Замовника становить 4 264 500 бирок.
А відтак аналогічно до попереднього звернення, повідомляємо, що із суті Вашого звернення є незрозумілим, які реальні виробничі потужності підприємства (в т. ч. в місяць) та/або яким чином доцільно було б переглянути порядок поставки.
Враховуючи зазначене, в Замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію відповідно до Вашого звернення.
Заздалегідь дякуємо за увагу до цього тендеру!».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА УКРАЇНА" |
45 033 120,00
UAH з ПДВ
|
45 033 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА УКРАЇНА" #41631167 |
Переможець |
45 033 120,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2024 11:50
|
Договір 06-2_12.2024-з Лігна Україна.pdf | укладений |
09 грудня 2024 11:47
|