Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво комплексу інженерно - технічних протизсувних споруд на вул. Нововокзальній, 21 у Солом'янському районі» ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
120 009 312,00 UAH
UA-2024-11-11-013789-a ● 98f91efb73664ff88dba7ebae721b5c8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Спеціалізоване управління протизсувних підземних робіт" |
Код ЄДРПОУ: | 38506165 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, Богуславський узвіз, буд. 5 |
Контактна особа: |
Коновал Тетяна 380444824185, 380677997508 tetiana.konoval@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2024 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2024 12:34 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2024 12:34 |
Очікувана вартість: | 120 009 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600 046,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво комплексу інженерно - технічних протизсувних споруд на вул. Нововокзальній, 21 у Солом'янському районі» ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2026
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2024 09:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2024 09:54 |
Зміни до ТД 18.11.24.docx | |
18 листопада 2024 09:54 |
ТД зі змінами 18.11.24.doc | |
18 листопада 2024 09:53 |
Додаток 7 - перелік документів 18.11.24.docx | |
18 листопада 2024 09:53 |
Додаток 1- кваліфікаційні критерії 18.11.24.doc | |
13 листопада 2024 15:58 |
Зміни до ТД.docx | |
13 листопада 2024 15:58 |
ТД зі змінами.doc | |
11 листопада 2024 16:28 |
Експертний звіт.pdf | |
11 листопада 2024 16:28 |
Додаток 4 - тендерна пропозиція.doc | |
11 листопада 2024 16:28 |
Додаток 2 - критерії п.47.doc | |
11 листопада 2024 16:28 |
Додаток 6 - лист-згода на обробку персон.даних.doc | |
11 листопада 2024 16:28 |
Додаток 5 - проєкт договору.docx | |
11 листопада 2024 16:28 |
Додаток 3 - технічні вимоги.doc | |
11 листопада 2024 16:28 |
до додатку 3 - Підсумкова відомість ресурсів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тендерної документації
Дата подання: 13 листопада 2024 11:28
Дата відповіді: 13 листопада 2024 14:55
Шановний Замовнику! Відповідно до абзацу десятому пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, зокрема повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі.
В тендерній документації щодо проведення відкритих торгів з Особливостями на закупівлю: Виконання робіт по об’єкту: «Будівництво комплексу інженерно - технічних протизсувних споруд на вул. Нововокзальній, 21 у Солом'янському районі» ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, яка була оприлюднена 11 листопада 2024 16:34 на офіційному веб-порталі уповноваженого органу за номером UA-2024-11-11-013789-a, відсутній перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що суперечить діючому законодавству України з питань публічних закупівель.
Таким чином, щоб умови тендерної документації не суперечили чинному законодавству України з питань публічних закупівель та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», пропонуємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: доповнити тендерну документацію окремим додатком з повним переліком документів, які подаються учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства шляхом доповнення тендерної документації окремим додатком з повним переліком документів, які подаються учасниками процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякую за звернення.
Надання документів
Дата подання: 13 листопада 2024 13:57
Дата відповіді: 13 листопада 2024 15:21
Шановний Замовнику! Якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, такий учасник може надавати у складі тендерної пропозиції документи, передбачені умовами тендерної документації, які видані на одного з учасників такого об’єднання? А саме:
1) скан-копію оригіналу ліцензії державної архітектурної-будівельної інспекції України з додатками на право виконання робіт визначених в технічному завданні;
2) скан-копію оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 9001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт;
3) скан-копію оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 45001;
4) скан-копію оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 37001 на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт,
5) Дозвіл/декларацію/інший дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий органом Держпраці або уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:
- монтаж, демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
- на проведення робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
- роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників;
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до підпункту 5.2 тендерної документації "У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. В такому випадку документальне підтвердження відповідності одному або декільком кваліфікаційним критеріям може бути надане щодо безпосередньо об'єднання учасників та/або окремо щодо учасників такого об'єднання. При цьому за сукупністю наданої інформації, згідно способу документального підтвердження передбаченого цієї тендерної документацією, учасник процедури закупівлі в цілому має відповідати кваліфікаційним критеріям, установленим замовником".
Отже, якщо саме об’єднання учасників не має відповідних трудових ресурсів чи техніки, скажімо для будівельних чи монтажних робіт, натомість такі ресурси є в одного з учасників цього об’єднання, то замовник вважатиме, що об’єднання як учасник процедури закупівлі дотримало кваліфікаційних критеріїв.
Дякую за звернення.
Отже, якщо саме об’єднання учасників не має відповідних трудових ресурсів чи техніки, скажімо для будівельних чи монтажних робіт, натомість такі ресурси є в одного з учасників цього об’єднання, то замовник вважатиме, що об’єднання як учасник процедури закупівлі дотримало кваліфікаційних критеріїв.
Дякую за звернення.
Надання документів
Дата подання: 13 листопада 2024 15:33
Дата відповіді: 13 листопада 2024 16:08
Шановний Замовнику, в попередньому питанні щодо надання документів об'єднанням учасників мова йшла не про кваліфікаційні критерії, а про документи, які стосуються підтвердження відповідності якості робіт. Просимо надати чітку відповідь!!! Якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, такий учасник може надавати у складі тендерної пропозиції документи, передбачені умовами тендерної документації, які видані на одного з учасників такого об’єднання? А саме: 1) скан-копію оригіналу ліцензії державної архітектурної-будівельної інспекції України з додатками на право виконання робіт визначених в технічному завданні; 2) скан-копію оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 9001, на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт; 3) скан-копію оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 45001; 4) скан-копію оригіналу діючого сертифікату Учасника на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT) або іншого чинного стандарту ДСТУ ISO 37001 на будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, знесення, підготовчі роботи на будівельному майданчику, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт, 5) Дозвіл/декларацію/інший дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий органом Держпраці або уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: - монтаж, демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; - на проведення робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно ч.5 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" коли в процедурі закупівлі бере участь об’єднання учасників, відповідність кваліфікаційним критеріям такий учасник підтверджує з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. В попередній відповіді вказано, якщо документи на підтвердження є в одного з учасників цього об’єднання, то замовник вважатиме, що об’єднання як учасник процедури закупівлі дотримало кваліфікаційних критеріїв.
Підтвердження виконання робіт підвищенної небезпеки
Дата подання: 15 листопада 2024 11:21
Дата відповіді: 18 листопада 2024 09:44
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що для підтвердження можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки надати Дозвіл /декларація /інший дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий органом Держпраці або уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:
- монтаж, демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
- на проведення робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
- роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників;
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
Звертаємо Вашу увагу, що чинна редакція Постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, не містить такого виду робіт, що виконуються за допомогою механічних мідіймачів та будівельних підйомників.
Дана вимога є дискримінпційною та відповідає лише обмеженому колу учасників. Оскільки, виконати таку умову можуть тільки ті Учасники, які мають дозвіл на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників отриманий до березня 2020 року. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації щодо підтвердження можливості виконувати роботи підвищеної небезпеки та відновити рівні умови для всіх учасників тендерного процесу і забезпечити прозорість і недискримінаційність. У разі відмови розглянути наші вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту наших інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію. Дякую за звернення.
Лист-згода
Дата подання: 15 листопада 2024 16:43
Дата відповіді: 18 листопада 2024 08:08
Шановний Замовнику, умовами тендерної документації передбачено надання в складі тендерної пропозиції листа-згоди на збір та обробку персональних даних, складений за формою Додатку №6. Вимога не містить конкретно згоду чиїх персональних даних має надати учасник в складі тендерної пропозиції. В документах Учасника, а саме протоколі загальних зборів, довідці з банку та інших може міститися інформація про осіб, які вже не є працівниками Учасника або ж ними ніколи й не були. Отже, на момент подання тендерної пропозиції ми не маємо можливості отримати лист згоду на обробку персональних даних від осіб, інформація про яких буде зазначена в складі тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка наведена в умовах тендерної документації, а саме привести вимогу тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та передбачити, що Учасники повинні надати - «лист згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від ПОСАДОВИХ осіб УЧАСНИКА, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 7.7. Додатку 7 до тендерної документації: "Згоди на обробку персональних даних всіх осіб, які в складі тендерної пропозиції будуть подавати інформацію або документи з зазначенням в них персональних даних (учасник може надати інформацію згідно з Додатком 6 тендерної документації), мається на увазі працівники підприємства, персональні данні, яких надаються у довідці про наявність персоналу відповідної кваліфікації (керівника, виконроба, робітників і т.п.). Ця вимога не суперечить ЗУ "Про захист персональних даних, замовник потребує згоди на обробку персональних даних осіб, вказаних у документах, оскільки об'єкти капітального будівництва проходять перевірки якості виконаних робіт, використання коштів і данні можуть бути передані контролюючим органам. Дякую за звернення.
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 19 листопада 2024 10:07
Дата відповіді: 21 листопада 2024 12:54
Шановний замовник, у додатку №3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» Відомість ресурсів: Локальний кошторис 01-01-02 на підготовка території та демонтажні роботи п. 22-28, Локальний кошторис 02-01-01 на улаштування буронабивних паль п. 29-85, Локальний кошторис 02-01-02 на улаштування стрічкового ростверку п. 86-118, Локальний кошторис 02-01-03 на улаштування металевої огорожі п. 119-126, Локальний кошторис 02-01-04 на улаштування дренажу та водовідведення п. 127-174, Локальний кошторис 02-02-01 на улаштування буронабивних паль п. 175-189, Локальний кошторис 02-02-02 на улаштування стрічкового ростверку п. 190-212, Локальний кошторис 02-02-03 на улаштування металевої огорожі п. 213-220, Локальний кошторис 02-02-04 на улаштування системи поверхневого водовідведення п. 221-235, Локальний кошторис 06-01-01 на улаштування системи поверхневого водовідведення п. 236-250, Локальний кошторис 07-01-01 на Укріплення схилу п. 251-275, Локальний кошторис 08-01-01 на улаштування основи для забезпечення стійкої роботи устаткування при улаштуванні паль п. 276-303, Локальний кошторис 08-01-02 на тимчасові споруди п. 304-318 які коефіцієнти приміняти?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проектом на виконання робіт запропоновано застосування коефіцієнтів вказаних у Додатку Б (таблиця Б1) Примітка 2. «Коефіцієнти до норм витрати труда робітників, зайнятих на будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт робітників, ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування – коефіцієнт для урахування впливу умов виконання будівельних робіт =1,06; коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт=1,06.
Перелік документів учасника
Дата подання: 22 листопада 2024 09:39
Дата відповіді: 22 листопада 2024 10:45
У п.5.1 додатку 7 зазначено наступне: "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник надає лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації" Просимо надати роз'яснення з яким додатком слід погодитись?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Погоджуватись з додатками не потрібно. Умовами вимагається лист-погодження з тим, що технічні, якісні і кількісні характеристики тендерної пропозиції відповідають технічним, якісним і кількісними характеристикам вказаним у Додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації, а також відповідність тендерної пропозиції умовам та вимогам, які визначені у Додатку 1 (кваліфікаційні критерії) до тендерної документації.
Погоджуватись з додатками не потрібно. Умовами вимагається лист-погодження з тим, що технічні, якісні і кількісні характеристики тендерної пропозиції відповідають технічним, якісним і кількісними характеристикам вказаним у Додатку 3 (технічні вимоги) до тендерної документації, а також відповідність тендерної пропозиції умовам та вимогам, які визначені у Додатку 1 (кваліфікаційні критерії) до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2024 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНІКА 2017" |
115 080 468,08
UAH з ПДВ
|
115 080 468,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Основа" |
118 275 836,22
UAH з ПДВ
|
118 275 836,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
119 999 321,30
UAH з ПДВ
|
119 999 321,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНІКА 2017" #41320700 |
Переможець |
115 080 468,08
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2024 10:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2024 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 14:42
|
ДУ №1 від 16.12.24 р. до дог 240.4-24 від 09.12.2024.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2024 11:53
|
Додаток 8.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Додаток 4 ЛК+відомість ч2.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Додаток 2.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Додаток1, Додаток 7, Додаток 6, Додаток 5, Додаток 3.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Додато 4 ЛК+відомість ч3.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Додаток 4 ЛК+відомість ч5.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Додаток 4 ЛК+відомість ч1.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Додаток 4 ЛК+відомість ч4.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Договір 240,4-24 Нововокзальна.pdf | укладений |
10 грудня 2024 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення додатку №7 |
Номер договору про закупівлю: | 240/4-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво комплексу інженерно - технічних протизсувних споруд на вул. Нововокзальній, 21 у Солом'янському районі» ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт | 1 | робота |
115 080 468,08
UAH з ПДВ
|