Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тонер-картриджі
Очікувана вартість
185 572,00 UAH
UA-2024-11-11-013643-a 2244db72068d4812982c74d230b7582f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Божок

+380577323766 zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08610502
Вебсайт: http://nangu.edu.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тарас Божок
+380577323766
zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2024 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2024 06:00
Очікувана вартість: 185 572,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 855,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Тонер-картридж С-EXV 35 black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штука
Тонер-картридж С-EXV 49 black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штука
Тонер-картридж С-EXV 49 yellow
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штука
Тонер-картридж С-EXV 49 magenta
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штука
Тонер-картридж С-EXV 49 cyan
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штука
Тонер-картридж ImagePRESS Toner T01 black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штука
Тонер-картридж ImagePRESS Toner T01 cyan
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штука
Тонер-картридж ImagePRESS Toner T01 magenta
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 штука
Тонер-картридж ImagePRESS Toner T01 yellow
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штука
Тонер-картридж Xerox C60 червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штука
Тонер-картридж Xerox C60 жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
4 штука
Тонер-картридж Xerox C60 синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
8 штука
Тонер-картридж Xerox C60 чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі на підставі товарної накладної, виданої Постачальником, підписаної уповноваженими представниками Сторін. Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 60 (шістдесят) календарних днів з дати поставки Товару Постачальником Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцять) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Обслуговуючий банк Покупця: Державна Казначейська Служба України. Забезпечення зобов'язання Постачальника, передбаченого цим Договором здійснюється з урахуванням вимог ст. 546 Цивільного Кодексу України шляхом притримання коштів у розмірі, який становить сума нарахованих штрафних санкцій за поставлений товар з порушенням умов договору до сплати нарахованих штрафних санкцій в добровільному порядку чи за рішенням суду. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2024 16:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2024 16:22
Оголошення.docx
11 листопада 2024 16:22
Додаток 4.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2024 06:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СУЛІМЕНКО ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 185 572,00
UAH з ПДВ
185 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2024 16:01
Електронний підпис
20 листопада 2024 16:00
23. Висновок_СЕС_тонер.pdf.p7s
20 листопада 2024 16:00
21. Довідка про товар.pdf.p7s
20 листопада 2024 16:00
23. Висновок_СЕС_тонер.pdf
20 листопада 2024 16:00
21. Довідка про товар.pdf
18 листопада 2024 00:20
Електронний підпис
18 листопада 2024 00:20
Електронний підпис
18 листопада 2024 00:19
1. Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2024 00:19
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 листопада 2024 00:19
11. Паспорт_Суліменко.pdf.p7s
18 листопада 2024 00:19
11. Паспорт_Суліменко.pdf
18 листопада 2024 00:19
13. ІПН_Суліменко.pdf.p7s
18 листопада 2024 00:19
19. Довідка про корупцію.pdf.p7s
18 листопада 2024 00:19
12. Прописка_ЄДДР_Суліменко.pdf
18 листопада 2024 00:19
13. ІПН_Суліменко.pdf
18 листопада 2024 00:19
19. Довідка про корупцію.pdf
18 листопада 2024 00:19
18. Довідка про банкрутство.pdf
18 листопада 2024 00:19
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 листопада 2024 00:19
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СУЛІМЕНКО ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СУЛІМЕНКО ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2606106394
Переможець 185 572,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2024 08:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2024 09:45

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При розгляді найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ФОП СУЛІМЕНКО ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ (код 2606106394) було виявлене наступне: Додатком 1 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником та/або переможцем у складі пропозиції до оголошення про проведення спрощеної вимагалося наступне: підпунктом 13 - Належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Оскільки в пропозиції учасника відсутній даний документ дана вимога в цій частині не виконана. підпунктом 14 - Інформація про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару. Оскільки в пропозиції учасника відсутня інформація про походження товару дана вимога в цій частині не виконана. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.

Документи

22 листопада 2024 08:22
Електронний підпис
21 листопада 2024 11:15
Протокол № 216 - 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2024 08:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СУЛІМЕНКО ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2606106394
185 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2024 08:22
Електронний підпис
21 листопада 2024 11:15
Протокол № 216 - 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 15:05
Електронний підпис укладений
05 грудня 2024 15:07
566ННЦ від 05122024.pdf укладений
05 грудня 2024 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 185 572,00
UAH