Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (короткофокусний проектор, інтерактивна дошка, інтерактивна панель)
Очікувана вартість
4 440 566,00 UAH
UA-2024-11-08-014800-a ● 4ab85649cdde4ba2acb02efe53da2cd1
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2024 22:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2024 00:05 |
Очікувана вартість: | 4 440 566,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 202,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штука
короткофокусний проектор, інтерактивна дошка, інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 22:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 22:12 |
1_ТД_інтерактив.pdf | |
08 листопада 2024 22:12 |
Додаток_5_перелік документів переможця.pdf | |
08 листопада 2024 22:12 |
Додаток_4_перелік документів учасника.pdf | |
08 листопада 2024 22:12 |
Додаток_3_лист-згода.pdf | |
08 листопада 2024 22:12 |
Додаток_2_проект договору.pdf | |
08 листопада 2024 22:12 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 12 листопада 2024 13:01
Дата відповіді: 15 листопада 2024 18:16
Звертаємо вашу увагу, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі у вашій закупівлі прописана не правильно та не чітко, частина тексту дублюється, що унеможливлює підготовку тендерних пропозицій учасниками. 1) У п. 19 Додатку 4 до Вашої тендерної документації, прописано, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ, а у зазначеному пункті два рази вказано перелік документів ( стор. 14 і 15 ТД), при чому з різними позиціями документів. 2) дублюється також така інформація « Дата виготовлення товару: не раніше 2023 роки.Весь товар, що пропонується для продажу, повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався. Товар, що поставляється та використовується в освітньому процесі закладів освіти, повинен мати на момент поставки висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання.Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.» і «Дата виготовлення товару: 2023 та/або 2024 року. Весь товар, що пропонується для продажу, повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався. Упаковка повинна бути цілісна та непошкоджена, з необхідними реквізитами виробника. Учасник повинен поставити однаковий товар у відповідній кількості. Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, навантаження, транспортування до місця призначення, розвантаження, монтажу, налаштування, пуско-наладка (підключення) обладнання, навчання персоналу основам роботи з обладнанням, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.». Просимо визначитися з технічними вимогами та внести зміни до тендерної документації, чітко прописавши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та документи, котрі учасник повинен надати на підтвердження відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якість та комплектність товару повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів якості (ISO), а також стандартам і нормам, діючим на території України при поставці товару.
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічному завданні вимогам та характеристикам.
Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення вищезазначеної Таблиці у повному обсязі.
Дата виготовлення товару: не раніше 2023 роки.
Весь товар, що пропонується для продажу, повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався. Упаковка повинна бути цілісна та непошкоджена, з необхідними реквізитами виробника.
Товар, що поставляється та використовується в освітньому процесі закладів освіти, повинен мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання.
Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, навантаження, транспортування до місця призначення, розвантаження, монтажу, налаштування, пуско-наладка (підключення) обладнання, навчання персоналу основам роботи з обладнанням, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
Учасник повинен поставити однаковий товар у відповідній кількості.
Вимоги щодо гарантійного обслуговування устаткування:
Запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом.
Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником.
На товар, у тому числі на комплектуюче обладнання, що постачається, встановлюється гарантійний строк відповідно до технічного завдання тендерної документації щодо переліку обладнання, зазначеного у Таблиці даного пункту документації, з дати постачання запропонованого товару.
Товар, що постачається Учасником, повинен обов’язково мати (формуляр) з гарантійними зобов’язаннями виробника на обладнання в цілому або його окремих частин (за наявності).
Гарантія на обладнання має бути надана безпосередньо Учасником процедури закупівлі. За жодних умов Учасник не може перекладати відповідальність за поломки і несправності на будь-яких третіх осіб. Треті особи можуть нести відповідальність за поломки і несправності перед Учасником процедури закупівлі, але не перед Замовником.
Постачальник зобов’язаний протягом двох робочих днів з моменту виклику Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу (окрім випадків коли обладнання підлягає тривалому ремонту, в будь-якому разі загальний термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів), або надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу. Обов’язкова наявність у м. Запоріжжі сервісного центру Учасника (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що планується до постачання.
Сервісні служби Постачальника повинні відреагувати на запит Замовника протягом 2 годин з моменту отримання повідомлення по телефону або електронній пошті, при цьому Постачальник реєструє звернення, за серійним номером перевіряє статус гарантії на обладнання та присвоює заявці індивідуальний номер, після чого повідомляє його відповідальній особі Замовника для ідентифікації даної гарантійної події.
При необхідності доставки до сервісного центру Постачальника (уповноваженого сервісного партнера) устаткування, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується Постачальником за його рахунок.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи:
1) гарантійний лист на погодження Учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у даному пункті;
2) заповнена у повному обсязі та завірена підписом уповноваженої особи Учасника, відповідно до наведеної у цьому пункті тендерної документації, Таблиця із зазначенням конкретної моделі запропонованого товару та з підтвердженням відповідності запропонованого Учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі (характеристики товару повинні бути не нижче визначених);
3) обов’язкова наявність сервісного центру Учасника або сервісного центру партнера Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії договору про співпрацю з сервісними центрами в м. Запоріжжя, який діє протягом всього гарантійного терміну на запропонований товар. У довідці додатково зазначається можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції;
4) гарантійний лист у довільній формі із зазначенням інформації щодо відсутності випадків відмови учасника від підписання договору про закупівлю у процедурах, що проводяться відповідно до Закону;
5) документи, що підтверджують якість товару (сертифікат(и) відповідності та/або декларація про відповідність та/або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар тощо).
Наголошуємо, що тендерна пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації.
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічному завданні вимогам та характеристикам.
Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення вищезазначеної Таблиці у повному обсязі.
Дата виготовлення товару: не раніше 2023 роки.
Весь товар, що пропонується для продажу, повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався. Упаковка повинна бути цілісна та непошкоджена, з необхідними реквізитами виробника.
Товар, що поставляється та використовується в освітньому процесі закладів освіти, повинен мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання.
Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, навантаження, транспортування до місця призначення, розвантаження, монтажу, налаштування, пуско-наладка (підключення) обладнання, навчання персоналу основам роботи з обладнанням, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.
Учасник повинен поставити однаковий товар у відповідній кількості.
Вимоги щодо гарантійного обслуговування устаткування:
Запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом.
Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником.
На товар, у тому числі на комплектуюче обладнання, що постачається, встановлюється гарантійний строк відповідно до технічного завдання тендерної документації щодо переліку обладнання, зазначеного у Таблиці даного пункту документації, з дати постачання запропонованого товару.
Товар, що постачається Учасником, повинен обов’язково мати (формуляр) з гарантійними зобов’язаннями виробника на обладнання в цілому або його окремих частин (за наявності).
Гарантія на обладнання має бути надана безпосередньо Учасником процедури закупівлі. За жодних умов Учасник не може перекладати відповідальність за поломки і несправності на будь-яких третіх осіб. Треті особи можуть нести відповідальність за поломки і несправності перед Учасником процедури закупівлі, але не перед Замовником.
Постачальник зобов’язаний протягом двох робочих днів з моменту виклику Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу (окрім випадків коли обладнання підлягає тривалому ремонту, в будь-якому разі загальний термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів), або надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу. Обов’язкова наявність у м. Запоріжжі сервісного центру Учасника (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що планується до постачання.
Сервісні служби Постачальника повинні відреагувати на запит Замовника протягом 2 годин з моменту отримання повідомлення по телефону або електронній пошті, при цьому Постачальник реєструє звернення, за серійним номером перевіряє статус гарантії на обладнання та присвоює заявці індивідуальний номер, після чого повідомляє його відповідальній особі Замовника для ідентифікації даної гарантійної події.
При необхідності доставки до сервісного центру Постачальника (уповноваженого сервісного партнера) устаткування, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується Постачальником за його рахунок.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи:
1) гарантійний лист на погодження Учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у даному пункті;
2) заповнена у повному обсязі та завірена підписом уповноваженої особи Учасника, відповідно до наведеної у цьому пункті тендерної документації, Таблиця із зазначенням конкретної моделі запропонованого товару та з підтвердженням відповідності запропонованого Учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі (характеристики товару повинні бути не нижче визначених);
3) обов’язкова наявність сервісного центру Учасника або сервісного центру партнера Учасника у м. Запоріжжі. На підтвердження надати гарантійний лист із зазначенням адреси та контактів сервісного центру Учасника у м. Запоріжжі або надати довідку та копії договору про співпрацю з сервісними центрами в м. Запоріжжя, який діє протягом всього гарантійного терміну на запропонований товар. У довідці додатково зазначається можливість Учасника здійснення сервісної та технічної підтримки обладнання всіх торгових марок, перелік яких запропоновано Учасником у тендерній пропозиції;
4) гарантійний лист у довільній формі із зазначенням інформації щодо відсутності випадків відмови учасника від підписання договору про закупівлю у процедурах, що проводяться відповідно до Закону;
5) документи, що підтверджують якість товару (сертифікат(и) відповідності та/або декларація про відповідність та/або копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар тощо).
Наголошуємо, що тендерна пропозиція учасника повинна відповідати умовам тендерної документації.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 12 листопада 2024 17:15
Дата відповіді: 15 листопада 2024 16:22
Шановний замовнику, у п. 19 Додатку 4 до вашої тендерної документації вами вимагається Анкета учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації). Але додаток 2 до тендерної документації – це проект договору. Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути вищевказані невідповідності
Відповідь: Анкета учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2024 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАММА ТРЕЙД" |
4 440 566,00
UAH з ПДВ
|
4 440 566,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАММА ТРЕЙД" #42568238 |
Очікує рішення |
4 440 566,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2024 00:05
|