Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04399192 |
Місцезнаходження: | 62602, Україна , Харківська обл., смт. Великий Бурлук, вул. Центральна 9 |
Контактна особа: |
Світлана Самусь +380575253110 tender-velb@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2024 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2024 12:24 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2024 12:24 |
Очікувана вартість: | 1 023 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 238,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2024 18:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2024 18:56 |
Додатки_1-2, 4.doc | |
08 листопада 2024 18:56 |
Тендерна_документацiя.doc | |
08 листопада 2024 18:56 |
Додатки_3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-03-000009 ● 3501abfcd4254512bd2d20296d94d025
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2024 № 226
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 03.12.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2024 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-11-08-014266-a 08.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 09:51:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-08-014266-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 14:59:07
Відповідь на запит
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1) Розмір витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Замовником були проведені маркетингові дослідження ринку РЕБ систем, детекторів дронів із відкритих джерел: на сайті https://prozorro.gov.ua, а також на інших загальнодоступних сайтах постачальників такого виду товарів.
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником були проведені попередні консультації з потенційними учасниками ринку. Так, визначалася очікувана вартість закупівлі та встановлювалися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Проте, оскільки консультації з потенційними учасниками ринку здійснювалися через електронну систему, у Замовника відсутні будь-які документи щодо цих консультацій.
На підставі вищезазначеного, та у зв’язку з тим, що обов’язковість складання таких документів та строки зберігання не передбачені законодавством України, Замовник не надає документів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку.
Разом з тим, надаємо протокол уповноваженої особи від 08 листопада 2024 року визначення очікуваної вартості закупівлі та затвердження річного плану.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства та встановлювалися на підставі діючих в Україні ДСТУ, ТУ та інших нормативів та стандартів, України, а також на підставі запитів підрозділів Збройних Сил України (закупівля проводилася згідно програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботи з територіальної оборони (зокрема матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони)). Замовник не може надавати відповідні запити для загального доступу, оскільки, інформація, яка в них міститься може становити загрозу безпеці замовника та наших війсь-кових підрозділів.
2) Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, то така інформація розміщувалася на момент початку проведення торгів за посиланням https://vlb-gromada.gov.ua/news/1734421279/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " РЕБ САРМАТ" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
808 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Дрон Спейс Лабс"" |
998 000,00
UAH з ПДВ
|
825 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" |
977 500,00
UAH з ПДВ
|
906 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" |
1 008 000,00
UAH з ПДВ
|
1 008 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " РЕБ САРМАТ" #45614260 |
Відхилено |
808 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 20:06
|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Дрон Спейс Лабс"" #45238876 |
Відхилено |
825 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 20:40
|
ТОВ "ДИВІЗІОН ГРУП" #45301544 |
Переможець |
906 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 20:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2025 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2024 12:13
|
ДОГОВІР №501.pdf | укладений |
26 листопада 2024 12:08
|