Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Вебсайт: | https://kowelrada.gov.ua/zhkg/ |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 ukb@kovelrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2024 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2024 14:41 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2024 14:41 |
Очікувана вартість: | 19 319 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 597,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 96 597.00 грн.*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО або долар США по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Гарантія надається за формою, наведеною у цій тендерній документації (у Додатку 10 ТД), з урахуванням умов, викладених у даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, мають бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї тендерної пропозиції) такий договір. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та у випадку, коли банківська гарантія оформлена не належним чином (електронна банківська гарантія не містить КЕП (ЕЦП) або подана у форматі, що не дає можливості перевірити КЕП (ЕЦП) банку-гаранта). Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA:088201720344251011400023705, МФО: 820172, ЄДРПОУ: 20130489, замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради, місцезнаходження замовника: 45008, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 73. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 96597 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору має складати 3 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен закінчуватися не раніше, ніж через 30 календарних днів після дати закінчення дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору, або строку(ів) постачання товарів та/або виконання робіт та/або надання супутніх послуг, якщо при цьому гарантія забезпечення виконання договору не буде стягнена на користь замовника, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта, та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.” Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок: р/р UA:088201720344251011400023705, МФО: 820172, ЄДРПОУ: 20130489, замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради, місцезнаходження замовника: 45008, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 73. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу Робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 90 (дев’яносто) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 60 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 10 (десяти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2024 19:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2024 19:11 |
Опис змін.docx | |
15 листопада 2024 16:34 |
Додаток 4_Проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 8_UPBEE_Проект ESMP_UA.docx | |
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 3_Перелік документів, що подаються переможцем.docx | |
08 листопада 2024 18:02 |
Комунікаційний план.docx | |
08 листопада 2024 18:02 |
ТД.docx | |
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 2_Перелік документів, що подаються учасником.docx | |
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 10 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток до технічного завдання.rar | |
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 5_Технічні вимоги.docx |
15 листопада 2024 19:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 листопада 2024 19:11 |
Опис змін.docx
|
||||||
15 листопада 2024 16:34 |
Додаток 4_Проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 8_UPBEE_Проект ESMP_UA.docx
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 3_Перелік документів, що подаються переможцем.docx
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
Комунікаційний план.docx
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
ТД.docx
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 2_Перелік документів, що подаються учасником.docx
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 10 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток до технічного завдання.rar
|
||||||
08 листопада 2024 18:02 |
Додаток 5_Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми .
Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.»
Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми.
Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми .
Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі- ЄІБ) щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.»
Відповідно до пп.1.7. п.1 Інструкцій ЄІБ щодо закупівель: «ЄІБ прагне створити додаткову вартість шляхом підвищення екологічної та соціальної стійкості всіх проектів, які він фінансує, і тому всі проекти повинні відповідати екологічним і соціальним вимогам Банку. Організатори несуть відповідальність за підготовку, реалізацію та експлуатацію проектів, що фінансуються Банком, а також за виконання екологічних і соціальних вимог Банку.»
Таким чином вимога щодо наявності посади «спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 5 років загального досвіду» є однією з таких додаткових вимог, встановлених у рамках реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» згідно Фінансової угоди між Україною та ЄІБ, Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, а також Операційним посібником та Посібником з питань закупівель Програми.
Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми .
Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.»
Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо відповідних працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми.
Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації відповідних працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми .
Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.»
Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо відповідних працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми.
Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації відповідних працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми .
Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.»
Таким чином, усі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників, у тому числі вимоги щодо відповідних працівників, визначені Посібником з питань закупівель Програми, який було затверджено на засіданні Групи управління та підтримки Програми та опубліковано на сайті Міністерства розвитку громад та територій України. Кінцевий бенефіціар не має повноважень змінювати дані вимоги, оскільки вони є частиною затвердженого шаблону тендерної документації, затвердженого у рамках Програми.
Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації відповідних працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми .
Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі- ЄІБ) щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.»
Відповідно до пп.1.7. п.1 Інструкцій ЄІБ щодо закупівель: «ЄІБ прагне створити додаткову вартість шляхом підвищення екологічної та соціальної стійкості всіх проектів, які він фінансує, і тому всі проекти повинні відповідати екологічним і соціальним вимогам Банку. Організатори несуть відповідальність за підготовку, реалізацію та експлуатацію проектів, що фінансуються Банком, а також за виконання екологічних і соціальних вимог Банку.»
Таким чином вимога щодо наявності посади «спеціаліст з екологічних, соціальних питань, охорони здоров’я та безпеки праці, або інший спеціаліст, відповідальний за екологічні, соціальні питання, охорону здоров’я та безпеку праці - щонайменше 5 років загального досвіду» є однією з таких додаткових вимог, встановлених у рамках реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» згідно Фінансової угоди між Україною та ЄІБ, Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, а також Операційним посібником та Посібником з питань закупівель Програми.
Щодо необхідності підтвердження кваліфікації та сертифікації працівників: зазначені документи необхідні для тих працівників, для яких законодавством передбачено обов’язкову професійну атестацію з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000043 ● 1e39fd6f613547ebb257f7f2252724db
- Статус: завершено ● Дата: 07 березня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2024-11-08-014015-a 08.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-13 08:41:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-014015-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-17 10:02:09
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74 (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-08-014015-a інформуємо, що розмір бюджетного призначення по закупівлі 1 068 124,00 грн., згідно рішення міської ради від 21.08.2024р. № 53/9 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2023р. № 44/30 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2024 рік». В послідуючому згідно рішення міської ради від 19.12.2024р. № 58/34 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2025 рік» обсяги капітальних вкладень бюджету по зазначеному об’єкту – 20 380 300,00 грн. З відповідними рішеннями можна ознайомитись на офіційному сайті Ковельської міської ради за посиланням https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проектно-кошторисної документації, зокрема локального кошторису та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по відповідній закупівлі. До основних технічних характеристик закупівлі відносяться наступні показники: площа утеплення фасадів – 1577,7 м2, площа утеплення цоколя – 321,5 м2, площа забудови – 1770,0 м2. Детальний опис технічних характеристик закупівлі відображено в Додатку 5 до тендерної документації.
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано з врахуванням кошторисної вартості будівництва в розмірі 19 990 602,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 19 319 400,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, коштів на здійснення авторського нагляду та утримання служби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена річним планом на 2024 рік.
В доповнення до вищезазначеного, на засіданні Групи управління і підтримки програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» Міністерства розвитку громад та територій України розглянуто та погоджено тендерну документацію по зазначеній закупівлі з очікуваною вартістю 19 319 400,00 грн., що відповідає розробленій та затвердженій проектній документації. Варто зауважити, що відповідно до рішення Ковельської міської ради від 25.07.2024р. № 52/71 «Про реалізацію субпроєкту «Енергоефективність громадських будівель у Ковелі» та передачу функцій замовника», функції замовника будівництва по капітальному ремонту будівлі (термомодернізація) закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) № 9 «ПРОЛІСОК» (центр розвитку дитини) м. Ковеля за адресою Волинська обл., м. Ковель, вул. Симоненка, 74 передано управлінню капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Додаток:
1. Копія рішення Ковельської міської ради від 21.08.2024р. № 53/9 з Додатком 5 – 7 арк.
2. Копія рішення Ковельської міської ради від 19.12.2024р. № 58/34 з Додатком 6 – 10 арк.
3. Копія рішення Ковельської міської ради від 25.07.2024р. № 52/71 – 3 арк.
4. Експертний звіт (позитивний) – 11 арк.
5. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – 2 арк.
6. Лист Міністерства розвитку громад та територій України від 07.11.2024 № 20727/39/10-24 – 2 арк.
7. Витяг з Протоколу від 31.10.2024 № 8 засідання ГУПП програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» – 15 арк.
8. Проектно-кошторисна документація.
9. Технічне завдання – 29 арк.
10. Додаток до технічного завдання.
- Рішення № 53-9 від 21.08.2024.pdf
- Рішення № 58-34 від 19.12.2024.pdf
- Рішення № 52-71 від 25.07.2024.pdf
- Експертний звіт (Позитивний).pdf
- Затверджений зведений кошторис ЗДО 9.pdf
- Лист Міністерства розвитку громад та територій України.pdf
- Витяг з Протоколу.pdf
- ПКД.rar
- Технічне завдання.docx
- Додаток до технічного завдання.rar
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2024 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" |
16 234 366,86
UAH з ПДВ
|
16 234 366,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
17 479 130,26
UAH з ПДВ
|
17 479 130,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ-РЕМБУД" #41120491 |
Відхилено |
16 234 366,86
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 15:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 грудня 2024 15:33
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
17 479 130,26
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 січня 2025 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2025 15:18
|
ДУ № 1 від 27.02.2025.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2025 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 13:14
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf | укладений |
24 січня 2025 10:47
|
Договір № 27 від 23.01.2025.pdf | укладений |
24 січня 2025 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатка № 2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |