Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Герман Полішко +380969389161 german.polishko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2024 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 504 843 750,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Тендерна документація
14 листопада 2024 18:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2024 18:29 |
Зміни 1 до ТД АЦ-5.docx | |
14 листопада 2024 18:09 |
ТД АЦ 5 тонн (зі змінами).docx |
14 листопада 2024 18:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 листопада 2024 18:29 |
Зміни 1 до ТД АЦ-5.docx
|
||||||
14 листопада 2024 18:09 |
ТД АЦ 5 тонн (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 28 листопада 2024 17:06
Дата подання: 28 листопада 2024 17:01
Дата подання: 19 грудня 2024 17:25
Дата подання: 19 грудня 2024 17:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-08-000030 ● a584d2ea882741fe85e485e57a35e267
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-11-08-013067-a 08.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 12:55:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн», код за ДК 021:2015 : 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-013067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати Інформацію та її документальне підтвердження стосовно виконання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Київський Республіканський Автоцентр» за Лотом 1 та 2 вимог пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-15 12:46:09
Пояснення, щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 13.01.2025 року щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн (UA-2024-11-08-013067-a) повідомляємо наступне.
1. Відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 12.02.2024 № 145) Управлінню забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України (далі - Управління) доручено здійснювати закупівлю транспортних засобів, а саме: “Пожежні автоцистерни, пожежні автодрабини, пожежні автопідіймачі, спеціальна інженерна техніка, спеціальна аварійно-рятувальна техніка, спеціальна техніка РХБ захисту, піротехнічні машини, автомобільна техніка (вантажні, легкові спеціалізовані, автобуси, спеціалізовані автобуси), паливозаправники” (додається).
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 12.02.2024 № 145) (додається) визначено: “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група). Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу, тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС.”
Наказ ДСНС від 22.02.2024 № НГ-84 “Про створення робочих груп” (додається).
Технічні вимоги до автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн були розроблені робочою групою, затверджені наказом ДСНС від 16.04.2024 № НС-431 "Про затвердження технічних вимог до автоцистерни пожежної з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн" (далі – Наказ 431) та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/ (додається).
Доповідною запискою від 29.10.2024 № 211-697/213-2 Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України було визначено додаткову потребу у закупівлі транспортних засобів та доручено Управлінню здійснити закупівлю автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн - у кількості не менше 25 од. (додається).
На виконання вимог доповідної записки від 29.10.2024 № 211-697/213-2 та з метою здійснення необхідних заходів щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління було підготовлено та направлено запити на отримання цінових пропозицій до постачальників (додаються), а саме:
- ТОВ “ПК Пожмашина”;
- ТОВ “Компанія ТІТАЛ”;
- ТОВ “Валідус Спецавто”;
- ТОВ “НВК Патрон Демайнінг”;
- ТОВ “ЮРОМАШ”;
- ТОВ “Київський республіканський Автоцентр”;
- ТОВ “Спецвен”;
- ТОВ “ТД “ЕГРІТЕК”;
- ТОВ “Елів Сервіс”;
- ТОВ “ВКК “Спецмаш”.
Відповідно до примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 очікувана вартість визначена на підставі отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників.
Відділом організації закупівель, договірної роботи та маркетингових досліджень Управління підготовлено висновок маркетингового дослідження щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 07.11.2024 № 1677-ДЗ/76 (далі — Висновок) (додається).
Визначена очікувана вартість розрахована як середня арифметична величина на підставі наданих цінових пропозицій від потенційних учасників (додаються), а саме:
- ТОВ “ПК “ПОЖМАШИНА” — від 06.11.2024 № 76/4198;
- ТОВ “Компанія ТІТАЛ” — від 05.11.2024 № 76/4176;
- ТОВ “Валідус Спецавто” — від 05.11.2024 № 76/4189;
- ТОВ “ТД “Егрітек” — від 06.11.2024 № 76/4199;
- ТОВ “Київський республіканський АВТОЦЕНТР” — від 05.11.2024 № 76/4184.
Згідно Висновку очікувана вартість автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн у кількості 25 одиниць становить 504 843 750,00 грн. (очікувана вартість за одиницю 20 193 750,00 грн).
08.11.2024 року протокольним рішенням № 120 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію та оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн, в загальній кількості — 25 одиниць та очікуваною вартістю закупівлі — 504 843 750,00 грн. з ПДВ.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі розроблені Замовником на підставі Наказу 431.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та технічні вимоги розміщені на офіційному сайті Управління (https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli-2025).
2. Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Протокольним рішенням від 08.11.2024 № 120 Уповноваженої особи затверджено тендерну документацію в пункті 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» якої передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог зазначеного пункту ТОВ “Київський республіканський АВТОЦЕНТР” перед підписанням договорів про закупівлю надано:
- банківська гарантія від 27.12.2024 KIEG339274511 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» («АТ «ПУМБ») на суму 11 750 000,00 грн. (лот-1);
- банківська гарантія від 27.12.2024 KIEG339274528 видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» («АТ «ПУМБ») на суму 8 100 000,00 грн. (лот-2);
- платіжна інструкція від 27.12.2024 № 91345154.83248.24495 (лот-1);
- платіжна інструкція від 27.12.2024 № 91346221.83864.24495 (лот-2);
- довідка від 27.12.2024 KIEG339274511 (лот-1);
- довідка від 27.12.2024 KIEG339274528 (лот-2);
- банківська ліцензія від 06.10.2011 № 8;
- довіреність на уповноваженого представника АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» («АТ «ПУМБ»);
Вищезазначені документи додаються.
- Гарантія до договору №432 з документами.pdf
- НС-477 .pdf
- НС-145.pdf
- НГ-84.pdf
- Лист до ТОВ “ВКК “СПЕЦМАШ”.pdf
- Лист до ТОВ “ЕЛІВ-СЕРВІС” .pdf
- Лист до ТОВ “ТД ”ЕГРІТЕК”.pdf
- Лист до ТОВ ТОВ “Спецвен”.pdf
- Лист до ТОВ «Київський республіканський Автоцентр» .pdf
- Лист до ТОВ “ЮРОМАШ”.pdf
- Лист до ТОВ «НВК Патрон Демайнінг».pdf
- Лист до ТОВ ВАЛІДУС СПЕЦАВТО.pdf
- Додаток до листів.pdf
- Лист до ТОВ “Компанія “ТІТАЛ”.pdf
- Лист до ТОВ «ПК «Пожмашина».pdf
- Гарантія до договору №433 з документами.pdf
- Наказ та технічні вимоги.pdf
- 76 4199.pdf
- 76 4198.pdf
- 76 4184.pdf
- Додаток до висновку АЦ 5 тонн.docx.pdf
- Висновок АЦ 5 тонн новий.docx .pdf
- 76 4176.pdf
- 76 4189.pdf
- Потреба ДСНС.pdf
- Примірне_положення_про_робочу_групу.pdf
- Напрями.pdf
- ПОРЯДОК.pdf
- Алгоритм_потреби.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-22 09:09:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн», код за ДК 021:2015 : 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-013067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та відповідних документів (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів), а саме: яким чином учасник ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» виконав вимоги пункту 4 додатку 2 тендерної документації за Лотом 1 та 2 в частині наявної фінансової спроможності — обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-24 16:45:32
Пояснення, щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн
Стосовно поставленого питання запиту Державної аудиторської служби України від 22.01.2025 року щодо закупівлі автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн (UA-2024-11-08-013067-a) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю” Додатку № 2 “Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації” до тендерної документації передбачено:
“Для підтвердження інформації учасник повинен надати:
- копію Балансу підприємства та Звіту про фінансові результати за останній звітній період та/або Декларації про доходи для ФОПів у вигляді електронних документів з відмітками про прийняття фінансової звітності відповідним органом;
- копії документів, що підтверджують прийняття електронної звітності у вигляді електронних документів.
Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2023 рік повинен складати не менше 90% очікуваної вартості закупівлі замовника.”
Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) передбачено: “У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).”
Закупівля автоцистерн пожежних з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн (UA-2024-11-08-013067-a) поділяється на 2 лоти.
Лот 1 — має очікувану вартість 302 906 250,00 грн, відповідно обсяг річного доходу (виручки) учасника повинен складати не менше 272 615 625,00 грн.
ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» (далі-Учасник) у складі тендерної пропозиції на Лот 1 надано необхідні документи (додаються) з відповідними відмітками про прийняття, а саме: “S0100114 Ф1. Баланс (5).pdf”, “S0100214 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах) (6).pdf”, “Квитанція прийняття балансу.rtf.p7s”, “Квитанція прийняття Звіту про фінансові результати.rtf.p7s”.
У звіті про фінансові результати за формою №2 зазначено, що дохід від реалізації продукції (код рядка: 2000) за 2023 рік становить 400, 177 млн гривень, що значно перевищує необхідний розмір річного доходу Учасника.
Лот 2 — має очікувану вартість 201 937 500,00 грн, відповідно обсяг річного доходу (виручки) учасника повинен складати не менше 181 743 750,00 грн.
Учасником у складі тендерної пропозиції за Лотом 2 надано необхідні документи (додаються) з відповідними відмітками про прийняття, а саме: “S0100114 Ф1. Баланс (5).pdf”, “S0100214 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах) (6).pdf”, “Квитанція прийняття балансу.rtf.p7s”, “Квитанція прийняття Звіту про фінансові результати.rtf.p7s”.
У звіті про фінансові результати за формою №2 зазначено, що дохід від реалізації продукції (код рядка: 2000) за 2023 рік становить 400, 177 млн гривень, що значно перевищує необхідний розмір річного доходу Учасника.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» вимогу тендерної документації, щодо фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю виконано в повному обсязі за кожним лотом окремо, що становить більше 90% необхідного річного доходу Учасника, який було встановлено тендерною документацією Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Автоцистерни пожежні з ємністю цистерни для води не менше 5 тонн |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 302 906 250,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 514 531,25 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 9 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% Лот — 1 — 9 087 187,50 грн. (Дев’ять мільйонів вісімдесят сім тисяч сто вісімдесят сім гривень, 50 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УЗ ОРС ЦЗ ДСНС УКРАЇНИ) Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9087187.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів: 1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору у повному обсязі стосовно якості, кількості та строків. Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (УЗ ОРС ЦЗ ДСНС УКРАЇНИ) Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Скарги до лоту
Дата подання: 28 листопада 2024 17:01
Дата подання: 19 грудня 2024 17:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" |
295 500 000,00
UAH з ПДВ
|
235 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " |
261 900 000,00
UAH з ПДВ
|
249 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" |
302 884 650,00
UAH з ПДВ
|
302 884 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" #21457519 |
Рішення скасоване |
235 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2024 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2024 15:10
|
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" #21457519 |
Переможець |
235 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2024 14:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2024 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 17:01
|
Договір № 433 від 27.12.2024.PDF | укладений |
27 грудня 2024 17:00
|