Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб
Очікувана вартість
9 030 724,80 UAH
UA-2024-11-08-010835-a ● bdfeff4aafe44c03a7c255093d016c23
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590317 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, пл. Ринок, 20 |
Контактна особа: |
Терлецький Зіновій Тимофійович +380676809406 kp7ukb7dmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2024 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 12:41 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2024 12:41 |
Очікувана вартість: | 9 030 724,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
3 категорія Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво швидкозбірного каркасного багатоквартирного житлового будинку на вул. П.Орлика, 18-М в м. Дрогобич, Львівської області, для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П. Орлика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, але не пізніше 25.12.2024 року, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на будівництво в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. До названих документів обов’язково надаються Замовнику документи щодо якості застосованих матеріалів та конструкцій та документи щодо підтвердження вартісних показників задіяних матеріально-технічних ресурсів. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів згідно Плану фінансування робіт (на весь період будівництва) (Додаток № 4 до Договору) та плану фінансування (на поточний рік) (Додаток № 5 до Договору) у разі надходження таких коштів з визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на будівництво | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 13:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 13:33 |
ДОДАТОК 2 до ТД зі змінами на 20.11.2024.docx | |
20 листопада 2024 13:33 |
ТД зі змінами на 20.11.2024.docx | |
20 листопада 2024 13:33 |
Перелік змін до тендерної документації на 20.11.2024.docx | |
12 листопада 2024 09:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx |
20 листопада 2024 13:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2024 13:33 |
ДОДАТОК 2 до ТД зі змінами на 20.11.2024.docx
|
||||||
20 листопада 2024 13:33 |
ТД зі змінами на 20.11.2024.docx
|
||||||
20 листопада 2024 13:33 |
Перелік змін до тендерної документації на 20.11.2024.docx
|
||||||
12 листопада 2024 09:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СС
Дата подання: 09 листопада 2024 19:38
Дата відповіді: 11 листопада 2024 09:42
який клас наслідків об'єкту будівництва?
Відповідь: СС1
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-11-08-010835-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41924333
Дата подання: 02 грудня 2024 16:57
Безпідставне відхилення
Шановний Замовнику, тендерна документація не містила переліку кошторисних норм, що мають бути застосовані учасниками при складанні кошторисної документації, а також не містила окремих вимог щодо заборони застосування саме обгрунтування КР18-79-1.
Відхилення є цілком неправомірним, і дане питання вже неодноразового оскаржувалось в органі оскарження, то ж рекомендуємо переглянути практику Постійно діючої адміністративної комісії/колегії АМКУ, наприклад рішення № 348-р/пк-пз від 10.01.2022 (номер закупівлі UA-2021-11-29-015070-c). За результатом розгляду застосування іншої розцінки, органом оскарження встановлено, що так як тендерна документація не містить окремих вимог до шифрів норм, що мають бути зазначені у розрахунках учасників, підстави для відхилення є відсутніми. То ж просимо переглянути рішення уповноваженої особи, що призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», та може призвести, в подальшому, до визнання переможцем процедури учасника, ціна тендерної пропозиції якого є значно вищою. Зрештою Замовником буде порушено законодавство в сфері публічних закупівель, та такі дії призведуть до перевитрат бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відхилення є цілком неправомірним, і дане питання вже неодноразового оскаржувалось в органі оскарження, то ж рекомендуємо переглянути практику Постійно діючої адміністративної комісії/колегії АМКУ, наприклад рішення № 348-р/пк-пз від 10.01.2022 (номер закупівлі UA-2021-11-29-015070-c). За результатом розгляду застосування іншої розцінки, органом оскарження встановлено, що так як тендерна документація не містить окремих вимог до шифрів норм, що мають бути зазначені у розрахунках учасників, підстави для відхилення є відсутніми. То ж просимо переглянути рішення уповноваженої особи, що призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР БУД МОНТАЖ», та може призвести, в подальшому, до визнання переможцем процедури учасника, ціна тендерної пропозиції якого є значно вищою. Зрештою Замовником буде порушено законодавство в сфері публічних закупівель, та такі дії призведуть до перевитрат бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2024 16:22
Розглянувши дану вимогу Учасника, Замовник прийшов до висновку про відхилення даної вимоги з наступної причини.
Тендерна пропозиція Учасника була відхилена як пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації щодо визначення ціни пропозиції відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова).
В нашому випадку КНУ РЕКНб КБ 47-27-1 є прямою розцінкою «Улаштування корита під квітники глибиною 40 см механізованим способом» згідно п.97 Відомості обсягів робіт, і є обов'язкова при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств. (п.1.7 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи). Застосування розцінки КР 18-79-1 «Планування ділянки під озеленення механізованим способом» взагалі є грубим порушенням, тому що склад робіт не відповідає технічному завданню. В РЕКНр є також КР 18-98-1 «Улаштування корита під квітники механізованим способом, глибина корита 40 см» і відповідає складу робіт, але застосування даної розцінки також є помилковим згідно п.1.7 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
В відомості об’ємів робіт застосування п.97 «Улаштування корита під озеленення глибиною 40см механізованим способом» ( відповідає КБ47-27-1 Настанови) неможливо без п.98 «Додавати або вилучати на кожні 10 см зміни глибини корита, розроблені механізованим способом» (загал.глиб. 10см) (відповідає КБ47-27-3 Настанови).
Коли ми звернемо увагу на п.97 та п.98, то зрозуміємо, що для обрахунків обсягів влаштування корита під озеленення загальною глибиною 10см механізованим способом п.97 КБ47-27-1 (глибиною 40см) потрібно зменшити на п.98 КБ47-27-3 (на 30см ), щоб отримати корито глибиною 10см, а в випадку який ми бачимо в пропозиції кошторису 07-01-02 п.1 КР18-79-1 Планування ділянки під озеленення механізованим способом - не розробляється на глибину 40см, і тому відповідно не можна вилучити 30см п.2 КБ47-27-3 .
Це взагалі є порушенням, тому що вартість заробітної плати по графі 9 кошторису п.1 дорівнює 0 грн. , а п. 2 зменшує її на 50188,45грн (0грн. - 50188,45грн.= -50188,45грн) , що створює від’ємну величину.
п.1 з/плата графа 9 =0,00грн
п.2 з/плата графа 9 =50188,45грн.
Щодо практики Постійно діючої адміністративної комісії/колегії АМКУ, рішення № 348-р/пк-пз від 10.01.2022 (номер закупівлі UA-2021-11-29-015070-c) не висвітлює питання недотримання вимоги тендерної документації щодо визначення ціни пропозиції відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Тендерна пропозиція Учасника була відхилена як пропозиція, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації щодо визначення ціни пропозиції відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова).
В нашому випадку КНУ РЕКНб КБ 47-27-1 є прямою розцінкою «Улаштування корита під квітники глибиною 40 см механізованим способом» згідно п.97 Відомості обсягів робіт, і є обов'язкова при визначені вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств. (п.1.7 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи). Застосування розцінки КР 18-79-1 «Планування ділянки під озеленення механізованим способом» взагалі є грубим порушенням, тому що склад робіт не відповідає технічному завданню. В РЕКНр є також КР 18-98-1 «Улаштування корита під квітники механізованим способом, глибина корита 40 см» і відповідає складу робіт, але застосування даної розцінки також є помилковим згідно п.1.7 Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи.
В відомості об’ємів робіт застосування п.97 «Улаштування корита під озеленення глибиною 40см механізованим способом» ( відповідає КБ47-27-1 Настанови) неможливо без п.98 «Додавати або вилучати на кожні 10 см зміни глибини корита, розроблені механізованим способом» (загал.глиб. 10см) (відповідає КБ47-27-3 Настанови).
Коли ми звернемо увагу на п.97 та п.98, то зрозуміємо, що для обрахунків обсягів влаштування корита під озеленення загальною глибиною 10см механізованим способом п.97 КБ47-27-1 (глибиною 40см) потрібно зменшити на п.98 КБ47-27-3 (на 30см ), щоб отримати корито глибиною 10см, а в випадку який ми бачимо в пропозиції кошторису 07-01-02 п.1 КР18-79-1 Планування ділянки під озеленення механізованим способом - не розробляється на глибину 40см, і тому відповідно не можна вилучити 30см п.2 КБ47-27-3 .
Це взагалі є порушенням, тому що вартість заробітної плати по графі 9 кошторису п.1 дорівнює 0 грн. , а п. 2 зменшує її на 50188,45грн (0грн. - 50188,45грн.= -50188,45грн) , що створює від’ємну величину.
п.1 з/плата графа 9 =0,00грн
п.2 з/плата графа 9 =50188,45грн.
Щодо практики Постійно діючої адміністративної комісії/колегії АМКУ, рішення № 348-р/пк-пз від 10.01.2022 (номер закупівлі UA-2021-11-29-015070-c) не висвітлює питання недотримання вимоги тендерної документації щодо визначення ціни пропозиції відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" |
8 788 429,84
UAH з ПДВ
|
8 121 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРКУТ" |
8 972 025,60
UAH з ПДВ
|
8 122 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" #41924333 |
Відхилено |
8 121 999,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2024 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2024 09:14
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРКУТ" #20776493 |
Відхилено |
8 122 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2024 09:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2024 16:13
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій