Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45454000-4 Реконструкція (Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області)
Очікувана вартість
6 720 682,04 UAH
UA-2024-11-08-008804-a a419662536644411a5522fdcdbd9423a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Рашкевич

+380952098897 vinte@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 19417197
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. Київська, 11
Контактна особа: Анастасія Рашкевич
+380952098897
vinte@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, вулиця Київська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

08 листопада 2024 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2024 13:59
Обгрунтування від 07.11.2024.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-24-000032 ● 36d86a954f84498280ed84d611fdd3a0
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2025 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.01.2025 № 16
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.01.2025 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.01.2025 № 16

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2024-11-08-008804-a 08.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-24 18:30:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «45454000-4 Реконструкція (Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-11-08-008804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОРЕСУРС-Т".
3. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону щодо оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та щодо наявності у відповідних документах: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції?
4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
5. Відповідно пункту 13.1 договору від 07.11.2024 № 0711/2024 вказано, що цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Надайте інформацію про стан фактичного виконання договору від 07.11.2024 № 0711/2024.
6. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?
7. Відповідно абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-29 18:09:48

Пояснення на запит від 24.01.2025 року у межах проведення моніторингу закупівлі за ID:UA-2024-11-08-008804-a

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на запит у межах проведення моніторингу закупівлі «45454000-4 Реконструкція (Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області)» ID: UA-2024-11-08-008804-a надає наступні пояснення:
По першому питанню:
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення по першому питанню:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено на підставі затверджених обсягів капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів у 2024 році затверджений рішенням XXXVII сесії Вишневої міської ради VIIІ скликання від 26.09.2024р. №1-01/ XXXVII8-15. Реконструкцію системи електропостачання котельні № 1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області внесено до Переліку об’єктів, що фінансуються за рахунок коштів бюджету розвитку у 2024 році, номер об’єкта 2169, КПКВК 0217310, КЕКВ 3210 в розмірі 7 100 000,00грн (оприлюднено на сайті Вишневої міської ради).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості визначено на підставі позитивного експертного звіту від 22.10.2024 року №800/КД/2024 Реєстраційний номер EX01:4498-2456-0067-5145 Редакція №2 та робочої документації до нього.
По другому питанню:
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОРЕСУРС-Т"?
Пояснення по другому питанню:
При виборі виконавця робіт по об’єкту «Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області» замовником були направлені запити комерційних/цінових пропозицій потенційним виконавцям робіт. Основними критеріями відбору виконавця робіт є ціна, наявність матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників, дозвільних документів на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками та готовності виконати роботи до 31.12.2024 року. В результаті Замовником отримано 3 (три) пропозиції від трьох потенційних виконавців робіт, а саме: ТОВ «ЦУКОРЕНЕРГОМОНТАЖ», ТОВ «ЕКСПРЕС АВТОМАТИКА»; ТОВ «ЕКОРЕСУРС-Т». За найнижчою ціною пропозиції обрано виконавцем робіт ТОВ «ЕКОРЕСУРС-Т».


По третьому питанню:
Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону щодо оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та щодо наявності у відповідних документах: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції?
Пояснення по третьому питанню:
В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього, зокрема «Підсумкова відомість ресурсів», яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками), одиниці їх виміру, кількість, відпускну ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції
По четвертому питанню:
Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
Пояснення по четвертому питанню:
В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього у машинозчитувальному форматі.
По п’ятому питанню:
Відповідно пункту 13.1 договору від 07.11.2024 № 0711/2024 вказано, що цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Надайте інформацію про стан фактичного виконання договору від 07.11.2024 № 0711/2024.
Пояснення по п’ятому питанню:
Стан фактичного виконання договору – виконаний.
16.12.2024р. оприлюднено Додаткову угоду №1 від 13.12.2024 р. до договору №0711/2024 від 07 листопада 2024 року з додатками, якою приведено обсяги та суму договору до фактично виконаних, а саме 5 556 802,52 грн. з ПДВ.
По шостому питанню:
Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?
Пояснення по шостому питанню:
В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього.
По сьомому питанню:
Відповідно абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва?
Пояснення по сьомому питанню:
В договорі № 0711/2024 від 07 листопада 2024 року розділом 9. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ (ДЕФЕКТІВ) встановлюються конкретні гарантійні строки експлуатації предмета підряду, а саме: п. 9.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації Об'єкта становить десять років від дня його прийняття Замовником, згідно ч.1 ст. 884 ЦК України.
Гарантійний строк на виконані роботи становить згідно чинних будівельних норм, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в).
Тому, враховуючи вищевикладене, Замовником у договорі виконано вимоги абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ.
Водночас, при перевірці сканованої копії договору на майданчику, Замовником було виявлено, що сторінку договору № 8, де вказано про гарантійні строки експлуатації предмета підряду, було пропущено при скануванні. (допущено помилку з технічних причин). У зв’язку з цим Замовником повторно підвантажено до електронної системи закупівель сканкопію договору та додатків до нього.

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОРЕСУРС-Т"
#37474379
Переможець 6 720 682,04
UAH з ПДВ
08 листопада 2024 14:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2025 17:12
До доткової угоди 1_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
локальний кошторис 02 01 01_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:11
До доткової угоди 1_ДЦ_ПВР.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
план фінансування.doc зміни до договору
29 січня 2025 17:11
461_ДЦ_ДЦ.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
До доткової угоди 1_ДЦ_ДФ_02-01-03.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
локальний кошторис 02 01 03_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:11
договірна ціна_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:11
461_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
До доткової угоди 1_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
план фінансування_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:11
461_ДЦ_ЛК2_02-01-04.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
Протокол.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:11
дефектний акт на роботи блок керування_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:11
договір 0711 2024 07.11.2024.doc зміни до договору
29 січня 2025 17:11
календарний графік виконання робіт_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:11
До доткової угоди 1_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:11
461_ДЦ_ДФ_02-01-01.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
461_ДЦ_ДФ_02-01-03.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
До доткової угоди 1_ДЦ_ДФ_02-01-01.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
локальний кошторис 02 01 04_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:10
До доткової угоди 1_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
підсумкова відомість ресурсів_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:10
календарний графік.doc зміни до договору
29 січня 2025 17:10
До доткової угоди 1_ДЦ_ДЦ.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
Договір № 0711 2024 від 07.11.2024_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:10
461_ДЦ_ЛК2_02-01-02.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
локальний кошторис 02 01 02_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:10
дефектний акт на роботи щит та блок керування_0001.pdf зміни до договору
29 січня 2025 17:10
461_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
461_ДЦ_ПВР.xls зміни до договору
29 січня 2025 17:10
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2024 14:35
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 грудня 2024 14:29
Договір 0711 2024.pdf укладений
08 листопада 2024 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі до фактично виконаних обсягів робіт станом на 13.12.2024р.
Номер договору про закупівлю: 0711/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної (механічної) помилки та на виконання вимог ДАСУ викладених в запиті від 24.01.2025 року.
Номер договору про закупівлю: 0711/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML