Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 - 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
9 371 290,00 UAH
UA-2024-11-08-008665-a a238af3937de47bfa8e255d17679d20d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Сігалов

+380442561070 o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олег Сігалов
+380442561070
o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2024 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2024 10:00
Очікувана вартість: 9 371 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 712,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 280 000 (двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 280000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення забезпечення за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код за ДК 021:2015 - 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (Програмно-апаратний комплекс)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 штука
Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 штука
Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
39 штука
Програмно-апаратний комплекс на базі ноутбука у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 280 000 (двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 280000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення забезпечення за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) переможцем умов договору про закупівлю в частині постачання Товару та/або надання послуг у повному обсязі, передбаченого договором про закупівлю, Замовник має право не повертати Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТРМ модуль
Дата подання: 12 листопада 2024 09:44
Дата відповіді: 12 листопада 2024 11:40
Шановний замовнику.Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до складу Програмно-апаратно комплекс типу 1 повинен входити TPM (апаратний). Станом на сьогоднішній день практично в кожному комп'ютерному процесорі встановлено програмний ТРМ модуль, який повністю повторює всі технічні процеси, як і апаратний. Для розширення кола потенційних учасників просимо внести зміни в Додаток 3 до оголошення та викласти рядок 10 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до складу Програмно-апаратно комплекс типу 1 у такій редакції «ТМР - ТАК (апаратний/програмний)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою розширення учасників буде внесено відповідні зміни до оголошення про проведення закупівлі
Статус
Дата подання: 12 листопада 2024 17:23
Дата відповіді: 14 листопада 2024 10:05
Ми, як потенційний Учасник процедури, висловлюємо своє занепокоєння стосовно ваших вимог як замовника, зазначених у даній технічній документації закупівлі Вважаємо, що вимога, що операційна система повинна бути встановлена лише виробником обладнання або партнером Microsoft, що має "специфічний" статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» - є дискримінаційною. Відповідно даний статус має обмежена кількість «партнерів» Microsoft, а посилання на перевірку статусу "Надійний продавець" взагалі не працює, що не дає змогу перевірити наявність таких партнерів. Дані вимоги не є необхідними, а навпаки, є надмірними для забезпечення якості та офіційності продукту. Вищевказані вимоги, щодо статусу «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» створюють бар'єри для всіх потенційних учасників, які хочуть, прийняти участь в даних торгах та можуть поставити офіційні ліцензії, але не мають "специфічного" статусу надійного партнера. Ваша вимога щодо листа від одного з офіційних дистриб’юторів продукції Microsoft на території України, яким можна було б підтвердити офіційність встановленої ліцензій - вірна, та саме цієї вимоги було б досить, для підтвердження оригінальності операційної системи яка може бути встановлена. Просимо вас розглянути це питання, а також внести зміни до вимог, що стосуються саме вищезазначеного статусу. Це збільшить коло учасників, відповідно доступність торгів для всіх потенційних постачальників. Звертаємо увагу, що за відсутності обґрунтованих змін до тендерної документації в частині технічних характеристик, дані вимоги будуть розцінені як дискримінаційні відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав як учасника Дякуємо за те що переглянули наше звернення, та надіємось на позитивну відповідь! Вдалих торгів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що даною вимогою Замовник ніяким чином не порушує вимоги п.1 Статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель», п.4 Статті 5 «Недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі, оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Наявність партнерських зв’язків з виробником програмного забезпечення свідчить про те, що програмна продукція є офіційною від виробника, має потрібний функціонал, матиме технічну підтримку від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися та безкоштовне оновлення програмного продукту.
Також повідомляємо, що перевірити партнерів які мають статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні” можна за працюючим посиланням https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds, який було запроваджено з метою захисту кінцевих споживачів від ризиків пов’язаних з придбанням та використанням підробленої, вкраденої, піратської або неліцензійної технології продуктів або послуг корпорації Майкрософт.
Враховуючи вищезазначене, встановивши в документації вимоги до програмного забезпечення замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції сумнівного походження та є запорукою проведення активації, оновлення та забезпечення технічної підтримки користувачів.
Дана вимога є необхідною у зв’язку з ризиками, що пов’язані з кібербезпекою, Міністерство внутрішніх справ України рекомендує під час проведення процедур із закупівлі ліцензійного програмного забезпечення враховувати рекомендації Microsoft.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМ КОНСАЛТ" 9 371 241,00
UAH з ПДВ
9 371 241,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 листопада 2024 16:47
Електронний підпис
29 листопада 2024 16:46
пункт 47 Особливостей.pdf.p7s
29 листопада 2024 16:46
пункт 47 Особливостей.pdf
29 листопада 2024 16:46
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-11-29.pdf
29 листопада 2024 16:46
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-11-29.p7s
20 листопада 2024 19:15
Електронний підпис
20 листопада 2024 19:15
Електронний підпис
20 листопада 2024 19:15
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2024 19:15
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
20 листопада 2024 19:15
Гарантія 117545-Т-3473.pdf
20 листопада 2024 19:15
Гарантія 117545-Т-3473.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2024 19:15
Авторизаційний лист ESPERANZA.pdf
20 листопада 2024 19:15
Витяг ЄДР.pdf.p7s
20 листопада 2024 19:15
Порівняльна таблиця.pdf
20 листопада 2024 19:15
Інформаці про учасника.pdf
20 листопада 2024 19:15
Декларація TR-PO 087-23.pdf.p7s
20 листопада 2024 19:15
Інформаційний лист Acer.pdf.p7s
20 листопада 2024 19:15
Лист Банківська ліцензія.pdf
20 листопада 2024 19:15
Інформаційний лист Артлайн.pdf
20 листопада 2024 19:15
Довідка Альтбанк.pdf
20 листопада 2024 19:15
Авторизаційний лист_Acer.PDF
20 листопада 2024 19:15
Авторизаційний лист_Acer.PDF.p7s
20 листопада 2024 19:15
пункт 47 Особливостей.pdf
20 листопада 2024 19:15
Витяг ЄДР.pdf
20 листопада 2024 19:15
Інформаці про учасника.pdf.p7s
20 листопада 2024 19:15
пункт 47 Особливостей.pdf.p7s
20 листопада 2024 19:15
Протокол Учасника.PDF.p7s
20 листопада 2024 19:15
Інформаційний лист Acer.pdf
20 листопада 2024 19:15
Гарантійний лист про товар.pdf
20 листопада 2024 19:15
Протокол Учасника.PDF
20 листопада 2024 19:15
Свідоцтво АльтБанк.PDF
20 листопада 2024 19:15
Довідка Альтбанк.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2024 19:15
СЕС Клавіатура, миші Esperanza.pdf
20 листопада 2024 19:15
Свідоцтво АльтБанк.PDF.p7s.p7s
20 листопада 2024 19:15
Наказ Петровська М. О..pdf
20 листопада 2024 19:15
Наказ Петровська М. О..pdf.p7s.p7s
20 листопада 2024 19:15
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
20 листопада 2024 19:15
Декларація TR-PO 087-23.pdf
20 листопада 2024 19:15
Гарантія 117545-Т-3473.pdf
20 листопада 2024 19:15
Гарантія 117545-Т-3473.pdf.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМ КОНСАЛТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМ КОНСАЛТ"
#43803465
Переможець 9 371 241,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2024 15:24

Документи

28 листопада 2024 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2024 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМ КОНСАЛТ"
#43803465
9 371 241,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2024 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2024 15:38
Дод угода № 1 від 04.12.2024 до Договору № 960 від 04.12.2024.pdf зміни до договору
05 грудня 2024 15:36
Електронний підпис укладений
05 грудня 2024 15:32
Договір № 960 від 04.12.2024 ТОВ КМ Консалт.pdf укладений
05 грудня 2024 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 960
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку тип 1 235 штука 32 149,80
UAH з ПДВ
Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку тип 2 5 штука 87 087,60
UAH з ПДВ
Програмно-апаратний комплекс на базі ноутбука у комплекті 39 штука 35 400,00
UAH з ПДВ