Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрова (Дрова1-ої та 2-ої груп порід)
Очікувана вартість
533 500,00 UAH
UA-2024-11-08-007629-a ● 64a90f1169b54db1b4614af05898916b
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Горщиківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04347930 |
Вебсайт: | http://gorschykivska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 11560, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Горщик, вул. Центральна, 31 |
Контактна особа: |
Леся Русецька +380978175774 gorshik_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2024 13:01 |
Очікувана вартість: | 533 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 667,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424 метр кубічний
Дрова (Дрова1-ої та 2-ої груп порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Додаток №6 перелік закладів Горщиківської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2024 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2024 12:57 |
Тендерна документація за Особливостями (Нова редакція).doc | |
12 листопада 2024 12:57 |
Перелік змін до ТД.docx | |
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 2 .doc | |
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 5 –.doc | |
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 3.doc | |
08 листопада 2024 13:21 |
Обгрунтування .docx | |
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 6 – .doc | |
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 4 проєкт договору.doc | |
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 1.doc |
12 листопада 2024 12:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2024 12:57 |
Тендерна документація за Особливостями (Нова редакція).doc
|
|||
12 листопада 2024 12:57 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 2 .doc
|
|||
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 5 –.doc
|
|||
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
08 листопада 2024 13:21 |
Обгрунтування .docx
|
|||
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 6 – .doc
|
|||
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 4 проєкт договору.doc
|
|||
08 листопада 2024 13:21 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення порушень та дискримінаційних умов у ТД
Дата подання: 09 листопада 2024 10:56
Дата відповіді: 11 листопада 2024 15:39
Звертаємо Вашу увагу на те, що розділ ТД Внесення змін до тендерної документації не відповідає змінам до Особливостей та має бути викладено в наступній редакції «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.» Звертаємо увагу Замовника на те, що у разі не дотримання вимог чинного ЗУ, закупівля може бути скасована на підставі оскарження та/або моніторінгу. Надалі , згідно вимог ТД замовник вимагає "Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівника (ів) учасника, які залучені у поставці товару: ПІБ, РНОКПП, посада. У даній довідці обов’язково зазначити наявність (не менше 10 осіб).
Для підтвердження факту даної інформації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати належним чином завірені копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника закупівлі), або копії наказів, або копії трудових угод, або копії цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України." Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, що значно звужує коло учасників/потенційних постачальників. Хочемо зауважити, що відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України (надалі АМКУ), які зазначено у листі №4-13-рк від 31.03.2020р: - частина 60: 1 Дискримінація учасників, це встановлення замовником вимог до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізовані порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включення до тендерної документації дискримінаційних умов призводить до необгрунтовано звуження кола потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які СПРОМОЖНІ виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вважаємо, що встановлення вимоги щодо наявності 10 працівників, є дискримінаційною, тим більше зважаючи на достатньо невеликий об'єм закупівлі та перелік місць постачання. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі":- одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5). На підставі вищенаведеного вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Замовник здійснює закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель.
Відповідно до п.48 Особливостей,Замовник МОЖЕ(а не повинен), не застосовувати до учасників процедури кваліфікаційні критерії. Але так як закупівля має значну очікувану вартість,з метою не допущення зриву опалювального сезону та вчасного забезпечення закладів Горщиківської громади паливом і залучення добросовісних учасників, до тендерної документації на закупівлю дров було включено вимогу до учасників про наявність не менше 10 осіб.
Згідно із частиною 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник є державною установою і проводить закупівлі товарів (послуг) за бюджетні кошти, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Норма щодо зазначеного кваліфікаційного критерію передбачена статтею 16 пунктом 2 підпунктом 2 Закону. Відповідно для забезпечення потреб Дрова (дрова 1-ої та 2-ої груп порід) Код ДК 021:2015-03410000-7 Деревина в закладах Горщиківської громади були встановлені дані вимоги тому, що централізованого опалення немає, і встановлені індивідуальні котельні по закладах громади, тому вказана кількість працівників дасть змогу швидко та якісно поставити даний товар вчасно тому,що строк поставки до 25 грудня 2024року.
.
Отже, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Горщиківська сільська рада вживає заходів для забезпечення стабільної роботи котелень в опалювальний сезон 2024-2025 рр.
Замовником жодним чином не порушено норм чинного законодавства України, і рішення уповноваженої особи про затвердження умова та вимог тендерної документації залишається без змін.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до п.48 Особливостей,Замовник МОЖЕ(а не повинен), не застосовувати до учасників процедури кваліфікаційні критерії. Але так як закупівля має значну очікувану вартість,з метою не допущення зриву опалювального сезону та вчасного забезпечення закладів Горщиківської громади паливом і залучення добросовісних учасників, до тендерної документації на закупівлю дров було включено вимогу до учасників про наявність не менше 10 осіб.
Згідно із частиною 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник є державною установою і проводить закупівлі товарів (послуг) за бюджетні кошти, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Норма щодо зазначеного кваліфікаційного критерію передбачена статтею 16 пунктом 2 підпунктом 2 Закону. Відповідно для забезпечення потреб Дрова (дрова 1-ої та 2-ої груп порід) Код ДК 021:2015-03410000-7 Деревина в закладах Горщиківської громади були встановлені дані вимоги тому, що централізованого опалення немає, і встановлені індивідуальні котельні по закладах громади, тому вказана кількість працівників дасть змогу швидко та якісно поставити даний товар вчасно тому,що строк поставки до 25 грудня 2024року.
.
Отже, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Горщиківська сільська рада вживає заходів для забезпечення стабільної роботи котелень в опалювальний сезон 2024-2025 рр.
Замовником жодним чином не порушено норм чинного законодавства України, і рішення уповноваженої особи про затвердження умова та вимог тендерної документації залишається без змін.
Дякуємо за звернення.
Усунення невідповідності
Дата подання: 12 листопада 2024 07:40
Дата відповіді: 12 листопада 2024 13:13
По перше Замовник взагалі не звернув уваги на те, що розділ ТД Внесення змін до тендерної документації не відповідає змінам до Особливостей та має бути викладено в наступній редакції «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.» Звертаємо увагу Замовника на те, що у разі не дотримання вимог чинного ЗУ, закупівля може бути скасована на підставі оскарження та/або моніторінгу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені. Перелік змін додається.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 листопада 2024 07:41
Дата відповіді: 12 листопада 2024 13:19
Надалі, ще раз наголошуємо на тому , що вимога про 10 працівників є дискримінаційною. Згідно вимог ТД замовник вимагає "Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівника (ів) учасника, які залучені у поставці товару: ПІБ, РНОКПП, посада. У даній довідці обов’язково зазначити наявність (не менше 10 осіб).
Для підтвердження факту даної інформації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати належним чином завірені копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника закупівлі), або копії наказів, або копії трудових угод, або копії цивільно-правових договорів, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України." Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, що значно звужує коло учасників/потенційних постачальників. Хочемо зауважити, що відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України (надалі АМКУ), які зазначено у листі №4-13-рк від 31.03.2020р: - частина 60: 1 Дискримінація учасників, це встановлення замовником вимог до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізовані порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включення до тендерної документації дискримінаційних умов призводить до необгрунтовано звуження кола потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які СПРОМОЖНІ виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вважаємо, що встановлення вимоги щодо наявності 10 працівників, є дискримінаційною, тим більше зважаючи на достатньо невеликий об'єм закупівлі та перелік місць постачання. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі":- одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5). На підставі вищенаведеного вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. Згідно із частиною 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник є державною установою і проводить закупівлі товарів (послуг) за бюджетні кошти, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Норма щодо зазначеного кваліфікаційного критерію передбачена статтею 16 пунктом 2 підпунктом 2 Закону. Відповідно для забезпечення потреб Дрова (дрова 1-ої та 2-ої груп порід) Код ДК 021:2015-03410000-7 Деревина в закладах Горщиківської громади були встановлені дані вимоги тому, що централізованого опалення немає, і встановлені індивідуальні котельні по закладах громади, тому вказана кількість працівників дасть змогу швидко та якісно поставити даний товар.
Отже, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Горщиківська сільська рада вживає заходів для забезпечення стабільної роботи котельні в опалювальний сезон 2024-2025 рр.
Замовником жодним чином не порушено норм чинного законодавства України, і рішення уповноваженої особи про затвердження умова та вимог тендерної документації залишається без змін.
Замовник є державною установою і проводить закупівлі товарів (послуг) за бюджетні кошти, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Норма щодо зазначеного кваліфікаційного критерію передбачена статтею 16 пунктом 2 підпунктом 2 Закону. Відповідно для забезпечення потреб Дрова (дрова 1-ої та 2-ої груп порід) Код ДК 021:2015-03410000-7 Деревина в закладах Горщиківської громади були встановлені дані вимоги тому, що централізованого опалення немає, і встановлені індивідуальні котельні по закладах громади, тому вказана кількість працівників дасть змогу швидко та якісно поставити даний товар.
Отже, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Горщиківська сільська рада вживає заходів для забезпечення стабільної роботи котельні в опалювальний сезон 2024-2025 рр.
Замовником жодним чином не порушено норм чинного законодавства України, і рішення уповноваженої особи про затвердження умова та вимог тендерної документації залишається без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2024 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна |
504 136,00
UAH з ПДВ
|
504 136,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна #3127818642 |
Відхилено |
504 136,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2024 11:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2024 17:10
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій