Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
5 505 802,00 UAH
UA-2024-11-08-007002-a 3001769390c943ec8de5b386a47e4cba
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Лариса

+380966961867 shatsk_crg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління гуманітарного розвитку Шацької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44008889
Місцезнаходження: 44000, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н, селище міського типу Шацьк, вул.Шковороди Степана, будинок 34
Контактна особа: Ткачук Лариса
+380966961867
shatsk_crg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44021, Україна, Волинська область, с.Світязь, вул.Жовтнева,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

08 листопада 2024 12:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2024 12:46
Scan_20241108_104001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-20-000009 ● 2d9699ed0e6349bca14cd633ee4ece06
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2024 09:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
19.11.2024 № 29-З
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР




Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 19.11.2024 № 29-З


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-11-08-007002-a 08.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-21 16:36:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу «Світязький ліцей» Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева, 33 Ковельського району Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-007002-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі без використання електронної системи, та вибрано для їх виконання, а саме Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія - І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організіції інвалідів «Союз організацій інвалідів України», з яким укладений договір від 08.11.2024 року № 545?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-26 17:42:36

Відповідь на запит

Пояснення на запит по закупівлі Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)(ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-08-007002-a )(IDмоніторингу UA-M-2024-11-20-000009)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень по закупівлі " Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)"

2024-12-05 18:30:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель) • відсутній механізм

Здiйснено заходи для недопущення таких порушень у майбутньому, зокрема вiдповiдальнiй особi винесено усне попередження та проведено роз'яснювальну роботy.

2024-12-09 11:52:30

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЦСТРІ "Енергія - І" ВОО ВОІ "СОІУ"
#30659431
Переможець 5 505 802,00
UAH
08 листопада 2024 12:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2024 18:15
Протокол обгронтування.pdf зміни до договору
05 грудня 2024 18:15
розрахунок з-пл (3).rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
U_631_ДЦ_ПВР.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
додаток 4.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
U_631_КД_ЗКР_5.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
Договір школа Світязь.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
U_631_ДЦ_ВОБ(1) (1).rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
U_631_ДЦ_ДЦ_21.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
U_631_ДЦ_ДЦ_3.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-08.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК2_02-01-09.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-07.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
631_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf зміни до договору
05 грудня 2024 18:14
Електронний підпис укладений
08 листопада 2024 12:54
Scan_20241108_123527.pdf укладений
08 листопада 2024 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантажено документи в машинозчитувальному форматі
Номер договору про закупівлю: 545
Договір:
Номер додаткової угоди: договір № 545 від 08.11.2024 р. та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) 1 робота 5 505 802,00
UAH